Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Налягане на маслотопри по-висока температура на двигателя


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 sony_88

sony_88

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:varna

Публикувано 23 април 2008 - 11:22

Здр-те на вси4ки имам едно въпросче към вас по разбиращите.Вчера докато се пребирах от работа попаднах на голямо задръстване , сигорно около 15 мин съм карал само на 1 скорост и от време на време на 2-ра , поедно време поглеждам си аз таблото и забелязвам че маслото ми почва да отчита 2 а не както обикновено си седи на 3-та поглеждам аз да не е загряла нещо ама градусите си бяха горе долу в нормата 95 градуса като се има впредвит че карах само на 1-ра и 2-ра (стрелката на маслото отчита 2 само когато не е на скорост когато включа някои предавка се покачва на 3 кадето би трябвало да си седи постоянно ) Прибрах се аз паркирах я изчаках да изтине двигателя проверих си маслото всичко си беше ОК реших да я запаля да видя дали пак ще отчита толкова маслото но ови стрелката си седеше на 3 форсирах я два , трипъти но стрелката не помръдна днес сутринта докато отивах на работа пак си беше както трябва на 3-та. Немога да си обесня защо се получи така дали е загряла малко в повече едва ли перката не се беше вклучила незнам надявам се някои да има логично обяснение. В прочем колата ми е МЕРЦЕДЕС 124 купе 2.0 16в спорт лайн 94година Благодаря ви предварително !!!

Този пост е редактиран от W123: 23 април 2008 - 16:54
Редактирано заглавие

  • 0

#2 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 23 април 2008 - 16:36

Здр-те на вси4ки имам едно въпросче към вас по разбиращите.Вчера докато се пребирах от работа попаднах на голямо задръстване , сигорно около 15 мин съм карал само на 1 скорост и от време на време на 2-ра , поедно време поглеждам си аз таблото и забелязвам че маслото ми почва да отчита 2 а не както обикновено си седи на 3-та поглеждам аз да не е загряла нещо ама градусите си бяха горе долу в нормата 95 градуса като се има впредвит че карах само на 1-ра и 2-ра (стрелката на маслото отчита 2 само когато не е на скорост когато включа някои предавка се покачва на 3 кадето би трябвало да си седи постоянно ) Прибрах се аз паркирах я изчаках да изтине двигателя проверих си маслото всичко си беше ОК реших да я запаля да видя дали пак ще отчита толкова маслото но ови стрелката си седеше на 3 форсирах я два , трипъти но стрелката не помръдна днес сутринта докато отивах на работа пак си беше както трябва на 3-та. Немога да си обесня защо се получи така дали е загряла малко в повече едва ли перката не се беше вклучила незнам надявам се някои да има логично обяснение. В прочем колата ми е МЕРЦЕДЕС 124 купе 2.0 16в спорт лайн 94година Благодаря ви предварително !!!


Добре дошъл в форума. Писано по тоя проблем(което в същност не е проблем)
Ако преди да питаш беше потърсил и попрочел из форума нямаше да питаш.
Всичко дето се е случило е нормално.
Успех в четенето.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#3 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 април 2008 - 16:48

Спокойно...нищо ти няма.Нормално е като е загряла повечко в задръстванията маслото да се разводни.Не че е загряла много,това 95 градуса-бива,100 пак става,над 110 вече не е хубаво.Ти да не беше пуснал климатика а?


:offtopic1:
А ся виждате ли защо по това време на годината сипвам от онова масло в оная тема в анкетите.А е още 25 градуса.Иде жегааа иде.Като стане 35 атмосферите като му паднат на 1,5 тогава незнам какво ще си мисли пича.Пак е нормално и 1 атм да ти е на тихи обороти.Свиркай си и да не ти пука...
  • 0

#4 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 23 април 2008 - 16:56

Спокойно...нищо ти няма.Нормално е като е загряла повечко в задръстванията маслото да се разводни.Не че е загряла много,това 95 градуса-бива,100 пак става,над 110 вече не е хубаво.Ти да не беше пуснал климатика а?


:offtopic1:
А ся виждате ли защо по това време на годината сипвам от онова масло в оная тема в анкетите.А е още 25 градуса.Иде жегааа иде.Като стане 35 атмосферите като му паднат на 1,5 тогава незнам какво ще си мисли пича.Пак е нормално и 1 атм да ти е на тихи обороти.Свиркай си и да не ти пука...


Маслото,ако е некачествено с какъвто и вискозитет да е-все тая!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Истината е качествено(и скъпо)масло и по-честа смяна-8000км. за дизел и 12000км. за бензин!Само мое мнение! ;)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#5 J0R0_1978

J0R0_1978

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ботевград
  • Автомобил:
    Мерцедес W124 300D-1988г.

Публикувано 23 април 2008 - 19:11

Колегата W123 е напълно прав карай си колата и не се притеснявай и най-вече сменяй маслото редовно. :icon_coolgrin:
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#6 Nikefi4

Nikefi4

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 205 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W 208 230 KOMPRESSOR

Публикувано 23 април 2008 - 22:32

и аз да напиша нещо близо до темата.имах и все още имам този проблем с налягането на загрял мотор даже по едно време и като я форсирам неискаше да вдигне повече от 2,7/8 а на обороти трябва да е 3.та отидох до един сервиз при познати и им казвам на хората за проблема и че това не ми харесва че колата недържи налягане на обороти и загрял мотор.Свалиха ми датчика за налягане на маслото от към двигателя и там сложиха мъркуч на който имаше манометър.запалих колата и зачакахме да загрее и така половин час като през това време умишлено я форсираха до около 2500 оборота и държаха педала на газта на 2000 оборота че да загрее хубаво.като на всеки около 5 минути я оставяхме на празен ход за проверка на налягането.оказа се че при работа над 1100-200 оборота налягането немърда от 4,5 атмосфери а при празен ход и парещ двигател непадна под 3,1/3 атмосфери.след това ходих в ЕВРО 07 и там ми казаха че датчика е 65лв! :slap: Е карам си със стария и несе притеснявам вече.А на новия колега ще кажа ако реши нека се обади и да се видим че от как съм във форума немога да намеря сериозни хора за по кафе,бира..........във Варна.Стига работихте бе хора!!!Дайте да се видим............ :flagMB new: 0896-530-305 Николай
  • 0
S 124 200 TE 16

#7 J0R0_1978

J0R0_1978

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ботевград
  • Автомобил:
    Мерцедес W124 300D-1988г.

Публикувано 23 април 2008 - 23:08

и аз да напиша нещо близо до темата.имах и все още имам този проблем с налягането на загрял мотор даже по едно време и като я форсирам неискаше да вдигне повече от 2,7/8 а на обороти трябва да е 3.та отидох до един сервиз при познати и им казвам на хората за проблема и че това не ми харесва че колата недържи налягане на обороти и загрял мотор.Свалиха ми датчика за налягане на маслото от към двигателя и там сложиха мъркуч на който имаше манометър.запалих колата и зачакахме да загрее и така половин час като през това време умишлено я форсираха до около 2500 оборота и държаха педала на газта на 2000 оборота че да загрее хубаво.като на всеки около 5 минути я оставяхме на празен ход за проверка на налягането.оказа се че при работа над 1100-200 оборота налягането немърда от 4,5 атмосфери а при празен ход и парещ двигател непадна под 3,1/3 атмосфери.след това ходих в ЕВРО 07 и там ми казаха че датчика е 65лв! :slap: Е карам си със стария и несе притеснявам вече.А на новия колега ще кажа ако реши нека се обади и да се видим че от как съм във форума немога да намеря сериозни хора за по кафе,бира..........във Варна.Стига работихте бе хора!!!Дайте да се видим............ :flagMB new: 0896-530-305 Николай

Ники,бате обещавам,че като дойда лятото във Варна а аз всяко лято съм там ще ти се обадя ама не за кафе а за :beer: .
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#8 sony_88

sony_88

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:varna

Публикувано 25 април 2008 - 07:53

Благодаря ви приятели за информацията която ми дадохте , ще имам впредвид всички ваши мнения и май ще трябва да попрочета малко повече теми във форума за напред. :)
  • 0

#9 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 26 април 2008 - 23:27

тия пък от МБ нямаха ли си друга работа, та са сложили манометър без критична зона- само притесняват хората ;)
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни