Този пост е редактиран от W123: 23 април 2008 - 16:54
Редактирано заглавие
Налягане на маслотопри по-висока температура на двигателя
Започната от sony_88, 23 апр 2008 - 11:22:35
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 април 2008 - 11:22
Здр-те на вси4ки имам едно въпросче към вас по разбиращите.Вчера докато се пребирах от работа попаднах на голямо задръстване , сигорно около 15 мин съм карал само на 1 скорост и от време на време на 2-ра , поедно време поглеждам си аз таблото и забелязвам че маслото ми почва да отчита 2 а не както обикновено си седи на 3-та поглеждам аз да не е загряла нещо ама градусите си бяха горе долу в нормата 95 градуса като се има впредвит че карах само на 1-ра и 2-ра (стрелката на маслото отчита 2 само когато не е на скорост когато включа някои предавка се покачва на 3 кадето би трябвало да си седи постоянно ) Прибрах се аз паркирах я изчаках да изтине двигателя проверих си маслото всичко си беше ОК реших да я запаля да видя дали пак ще отчита толкова маслото но ови стрелката си седеше на 3 форсирах я два , трипъти но стрелката не помръдна днес сутринта докато отивах на работа пак си беше както трябва на 3-та. Немога да си обесня защо се получи така дали е загряла малко в повече едва ли перката не се беше вклучила незнам надявам се някои да има логично обяснение. В прочем колата ми е МЕРЦЕДЕС 124 купе 2.0 16в спорт лайн 94година Благодаря ви предварително !!!
#2
Публикувано 23 април 2008 - 16:36
Здр-те на вси4ки имам едно въпросче към вас по разбиращите.Вчера докато се пребирах от работа попаднах на голямо задръстване , сигорно около 15 мин съм карал само на 1 скорост и от време на време на 2-ра , поедно време поглеждам си аз таблото и забелязвам че маслото ми почва да отчита 2 а не както обикновено си седи на 3-та поглеждам аз да не е загряла нещо ама градусите си бяха горе долу в нормата 95 градуса като се има впредвит че карах само на 1-ра и 2-ра (стрелката на маслото отчита 2 само когато не е на скорост когато включа някои предавка се покачва на 3 кадето би трябвало да си седи постоянно ) Прибрах се аз паркирах я изчаках да изтине двигателя проверих си маслото всичко си беше ОК реших да я запаля да видя дали пак ще отчита толкова маслото но ови стрелката си седеше на 3 форсирах я два , трипъти но стрелката не помръдна днес сутринта докато отивах на работа пак си беше както трябва на 3-та. Немога да си обесня защо се получи така дали е загряла малко в повече едва ли перката не се беше вклучила незнам надявам се някои да има логично обяснение. В прочем колата ми е МЕРЦЕДЕС 124 купе 2.0 16в спорт лайн 94година Благодаря ви предварително !!!
Добре дошъл в форума. Писано по тоя проблем(което в същност не е проблем)
Ако преди да питаш беше потърсил и попрочел из форума нямаше да питаш.
Всичко дето се е случило е нормално.
Успех в четенето.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#3
Публикувано 23 април 2008 - 16:48
Спокойно...нищо ти няма.Нормално е като е загряла повечко в задръстванията маслото да се разводни.Не че е загряла много,това 95 градуса-бива,100 пак става,над 110 вече не е хубаво.Ти да не беше пуснал климатика а?
А ся виждате ли защо по това време на годината сипвам от онова масло в оная тема в анкетите.А е още 25 градуса.Иде жегааа иде.Като стане 35 атмосферите като му паднат на 1,5 тогава незнам какво ще си мисли пича.Пак е нормално и 1 атм да ти е на тихи обороти.Свиркай си и да не ти пука...
А ся виждате ли защо по това време на годината сипвам от онова масло в оная тема в анкетите.А е още 25 градуса.Иде жегааа иде.Като стане 35 атмосферите като му паднат на 1,5 тогава незнам какво ще си мисли пича.Пак е нормално и 1 атм да ти е на тихи обороти.Свиркай си и да не ти пука...
#4
Публикувано 23 април 2008 - 16:56
Спокойно...нищо ти няма.Нормално е като е загряла повечко в задръстванията маслото да се разводни.Не че е загряла много,това 95 градуса-бива,100 пак става,над 110 вече не е хубаво.Ти да не беше пуснал климатика а?
А ся виждате ли защо по това време на годината сипвам от онова масло в оная тема в анкетите.А е още 25 градуса.Иде жегааа иде.Като стане 35 атмосферите като му паднат на 1,5 тогава незнам какво ще си мисли пича.Пак е нормално и 1 атм да ти е на тихи обороти.Свиркай си и да не ти пука...
Маслото,ако е некачествено с какъвто и вискозитет да е-все тая!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Истината е качествено(и скъпо)масло и по-честа смяна-8000км. за дизел и 12000км. за бензин!Само мое мнение!
#6
Публикувано 23 април 2008 - 22:32
и аз да напиша нещо близо до темата.имах и все още имам този проблем с налягането на загрял мотор даже по едно време и като я форсирам неискаше да вдигне повече от 2,7/8 а на обороти трябва да е 3.та отидох до един сервиз при познати и им казвам на хората за проблема и че това не ми харесва че колата недържи налягане на обороти и загрял мотор.Свалиха ми датчика за налягане на маслото от към двигателя и там сложиха мъркуч на който имаше манометър.запалих колата и зачакахме да загрее и така половин час като през това време умишлено я форсираха до около 2500 оборота и държаха педала на газта на 2000 оборота че да загрее хубаво.като на всеки около 5 минути я оставяхме на празен ход за проверка на налягането.оказа се че при работа над 1100-200 оборота налягането немърда от 4,5 атмосфери а при празен ход и парещ двигател непадна под 3,1/3 атмосфери.след това ходих в ЕВРО 07 и там ми казаха че датчика е 65лв! Е карам си със стария и несе притеснявам вече.А на новия колега ще кажа ако реши нека се обади и да се видим че от как съм във форума немога да намеря сериозни хора за по кафе,бира..........във Варна.Стига работихте бе хора!!!Дайте да се видим............ 0896-530-305 Николай
S 124 200 TE 16
#7
Публикувано 23 април 2008 - 23:08
Ники,бате обещавам,че като дойда лятото във Варна а аз всяко лято съм там ще ти се обадя ама не за кафе а за .и аз да напиша нещо близо до темата.имах и все още имам този проблем с налягането на загрял мотор даже по едно време и като я форсирам неискаше да вдигне повече от 2,7/8 а на обороти трябва да е 3.та отидох до един сервиз при познати и им казвам на хората за проблема и че това не ми харесва че колата недържи налягане на обороти и загрял мотор.Свалиха ми датчика за налягане на маслото от към двигателя и там сложиха мъркуч на който имаше манометър.запалих колата и зачакахме да загрее и така половин час като през това време умишлено я форсираха до около 2500 оборота и държаха педала на газта на 2000 оборота че да загрее хубаво.като на всеки около 5 минути я оставяхме на празен ход за проверка на налягането.оказа се че при работа над 1100-200 оборота налягането немърда от 4,5 атмосфери а при празен ход и парещ двигател непадна под 3,1/3 атмосфери.след това ходих в ЕВРО 07 и там ми казаха че датчика е 65лв! Е карам си със стария и несе притеснявам вече.А на новия колега ще кажа ако реши нека се обади и да се видим че от как съм във форума немога да намеря сериозни хора за по кафе,бира..........във Варна.Стига работихте бе хора!!!Дайте да се видим............ 0896-530-305 Николай
#8
Публикувано 25 април 2008 - 07:53
Благодаря ви приятели за информацията която ми дадохте , ще имам впредвид всички ваши мнения и май ще трябва да попрочета малко повече теми във форума за напред.
#9
Публикувано 26 април 2008 - 23:27
тия пък от МБ нямаха ли си друга работа, та са сложили манометър без критична зона- само притесняват хората
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни