Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

критерии за определяне на реални километримнооооого ми е интересно!!!


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 19 април 2008 - 18:30

Значи-отдавна се опитвам да разбера реалните километри(поне приблизително)на една кола!Чета тук обяви за продажба на цедеси под 200 000км.,ама от снимките ясно си личи,че километрите са в пъти повече!Та ще се радвам да разбера кой-какво мисли по въпроса!Естествено от сведущи хора,като brpi,например!Инак няма смисъл от говорилня-дотолкова и аз вдявам! :0_yahoo: Имам много наблюдения от служебни коли-основно Опел,които на 300 000км. не са мръднали,като интериор!!!Питането ми е не за волана,или калъфчето на скор.лост,а също и колко изкарват предни амортисьори,съединител,спир.дискове и т.н.,и т.н.?При нормална експлоатация,разбира се-инак е ясно,че не може да се каже.Например-аз скоро смених предни амортисьори,чийто корпус беше зверски ръждасял отвън(14години-колата е австрийка),като не бяха изпуснали,но десния беше поомекнал...та това е-ще се радвам да чуя мнения коя част какви километри приблизително изкарва-колкото и да е относително-ясно ми е!Колата я купих на 254000км(уж!),след 13 месеца е на 305 000км.,ама ще пукна от любопитство кви са и реалните километри!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 19 април 2008 - 21:06

Всичко е относително и неможе да се каже точно една част на колко километра се сменя, особено за старите мерцедеси където са правени та правени.
Виждал съм нова W221 на 9000км. с баталясана хидравлична помпа... :kill_myself:
  • 0

logo-600-1002.png


#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 19 април 2008 - 21:21

преди доста време ПОДОБНА тема беше коментирана. вадя направо мой пост

ЕМИ ТО СИ ИМА ВИН НОМЕР, ама кой да гледа... има си характерни черти за годините на производство, за износването на колата, не се научиха първо да гледат седалка, волан, скоростен лост. на седалката си личат тънки шевове ако минавала през тапицер, А ПЛАТА за закърпване на изтърканото го взимат от подглавник или задна седалка.
никой ли не може да разпознае оригинална кожа и оригинален ШЕВ на волан??? нима си мислите че ГУМЕН маншон на скоростния лост е ОРИГИНАЛЕН?? дори не са си направили труда да ушият нов. а нов е 150лв БС, гумения е 7лв на симеон. и запомнете че кожения волан на мерцедес има шев, щото един ми твърдеше че гумения му волан бил кожен. Как можеш да твърдиш с ТАБЕЛКА: НЕВЕРОЯТНО Но ФАКТ-че колата е на 100000 РЕАЛНИ километра, при наличието че волана има луфт в секторната кутия ПОЛОВИН САНТИМЕТЪР ??? луфта при 124 се появявя на над 280000км, а ако е такси карано градско и на много по-малко. ако волана се върти тегаво--най-малкото е имало опит за обиране на луфта в сектора, но глупаците не са прочели никъде, че МЕРЦЕДЕС е със съчмено винтова двойка и никъв луфт няма да обереш, а само ще премажеш лагерите и ще се втърди волана. е затова аз си избирах комбито и седана по 2 седмици непрестанно ровене, щото на какви некадърно замаскирани боклуци попадах...аз си знам, иначе на снимките се УНИКАТИ.

много ме кефят обявите за 126 в мобиле.бг . всичките са уникати и са перфектни, а някои са по 17000лв, при наличието че нямат един луфт на ламарините в нормите, като почнеш от махагона на скоростния лост, който на снимката можеш да видиш кво има под него, и стигнем до луфтовете по предницата.
много ме кефи тази перфектна пура http://i.mobile.bg/p...2...&f1=details цена 18500... какво ще кажете за оригиналния волан? лъскавата лайсничка около скоростите? от дясната страна на махагона можете да си редите стотинки, а за оригиналния ПОРЪЧКОВ КОЖЕН САЛОН, тип комбинация кожа и велур, произвеждан в единстевена ексклузивна бройка с личащ си шев да не объждам, иначе добре е пребоядисана, и това само на снимки, които нищо не скриват, дори и оригинална газова уредба и спортна решетка и специялен крив подлакътник..;) и това само на снимки... ако видя на живо ще изкарам списък около 1 лист за по-малко от 1 час


ще добавя мои наблюдения за 124 230Е, КУПЕНА почти нова през 93та от чичоми, на около 15.000км, производство 92ра. подари ми я през 2003та на 360 или 380.000км, не помня точно.
седалката се е скъсала на около 230.000км, на характерното място. волана се е протрил и скъсал на около 320.000км.маншона на скоростния лост се е скъсал на около 230.000 и е сменен с нов и оригинален кожен, който аз на около 400.000 км вече бях леко протъркал аз. педалите бяха протъркани. НИКОГА НЕ Е СМЕНЯН СЪЕДИНИТЕЛЯ. тъй като продадох колата на приятели, в момента е на 500.000км и още не е сменен съединителя. а колата е карана от 15.000км до сега---силно зверски, всяко 10то тръгване--с пилаж.
сменяни са гумички на мотора на 250-300.000км НИЩО ДРУГО. дори и верига не е пипана. едно гумено каре на 300.000км. гърнета-веднъж на 250.000км. дискове и накладки--БЕЗБРОЙ пъти. масло на 8-9000км. винаги е било черния кастрол от германия 10W40
  • 0

#4 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 април 2008 - 23:44

Не гори ли масло
На газов анализатор от възможни"40" даде ли 7....12-15
Значи е тя...(колата)
Може и на 700000км да е ,значи има още толко живот у нея
Пуши ли(масленица ли е .... одзаде) няма живот у нея и..... анализатора ще ти го каже
(личен опит и мое мнение)
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#5 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 20 април 2008 - 06:29

...ще добавя мои наблюдения за 124 230Е, КУПЕНА почти нова през 93та от чичоми, на около 15.000км, производство 92ра. подари ми я през 2003та на 360 или 380.000км, не помня точно.
..., в момента е на 500.000км ...

А я кажи дифа на колата как е че да си направим една равносметка аджеба кога започват да вият тия джаджи и защо на Мерцедеси примерно 124-ки им вият при нов внос на 130-140 000 км.
  • 0

#6 tany

tany

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 96 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 20 април 2008 - 07:51

Да кажа и аз.Не разбирам много-много но мисля че всичко е относително.Моята 124 200Е 89г. я купих през 2000г и беше на 220000 км и сега е 265000(карам я само до работата и обратно и веднъж годишно до морето)И ето как един близо 19 годишен автомобил е на тези километри.През годините смених лагер на съединителя а тази година накладки и щанги.Шофъорската седалка се скъса при мен(още си е така) както и маншона на скоростния лост.На волана преди не бях обърнал внимание но е протрит повече където се държи с лявата ръка.В скоро време се очертава смяна на двуцевката(до миналата година беше идеална обаче сега отвън все едно е стреляна с бренеке) и средното гърне(то почти е сдало багажа),може би и предни амортесьори.Масло не гори но ми притропват повдигачите,бендикса при връщане просвирва.Това е за сега(дано)
  • 0

#7 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 20 април 2008 - 12:50

А я кажи дифа на колата как е че да си направим една равносметка аджеба кога започват да вият тия джаджи и защо на Мерцедеси примерно 124-ки им вият при нов внос на 130-140 000 км.


още не е почнал да вие :D или поне докато беше в моите ръце. най-наглото е, че никога не е сменявано маслото на дифа (дифа ми беше обикновен, без блокажи). на скоростите също. колата е карана 50/50 градско и аутобани. никога не е жалена, на аутобана винаги е била с пълна газ--190-210км/ч. разхода е бил винаги 13л/100. и градско и извън градско
-никога не са сменявани също: радиатор, водна помпа, серво помпа, каквото и да е по инжекциона, стартер, задницата беше заводска, включително и 4те амортисьора, по предницата са сменявани 3-4 пъти шарнири и накрайници, никога пружини, целия двигател накрая беше поомазан и омаслен (НО работеше перфектно, докато не му турихме LPG на 400,000км). такаче всички гарнитури бяха за смяна, НО нямаше капка отникъде. никога не е капвала на земята. никога не е менял обороти или прекъсвал

-кормилна уредба--имаше съвсем малък луфт, на запален мотор почти не се усещаше--да речем 3-4мм. но колата е карана от отличен шофьор и НИКОГА не е въртян волана на място, което запазва секторната кутия-вечно. маслото и е сменявано рядко.

-шибидаха претърпява един по сериозен ремонт през 1997-98ма

да отбележа, че диференцялите с хидравличен блокаж, могат да започнат да вият на много по-малко километри!! те са доста натоварени, особено при блокиране. там е задължителна смяната на маслото навреме+ добавката против виене (ориг. на МБ). дори 200хил е възможно да вие, но това при положение че не е сменяно маслото навреме.
много ванжно е също в какви условия се ползва дифа. ако се кара само на сняг, той е почти винаги на блокаж, което скъсява живота. проблемът не е след като блокира, а докато блокира...
  • 0

#8 krum n.g.

krum n.g.

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:

Публикувано 20 април 2008 - 18:33

Абсолютно съм съгласен с Lorinser.Имам W124 250 дизел,комби 86г.Купих го преди 5 г. на 280 000 хил.км. от приятел.За реалните километри съм "почти сигорен" защото 100 % гаранция няма.И така според тези ми наблюдения ,повтарям 5 години:След 250 000 волана започва да се протърква видимо в горната му част,иначе почти не си личи.Колата е на 350 000 в момента, защото имам и бус Спринтер и повече карам него.Седалката си беше скъсана още като го взех,направих я с парче плат от задния подглавник и сега
след 70 000 пак е готова да цъфне.Ей много го мразя това, като язва е.Маншона на скоростния лост също беше заминал,смених го с не орг. но още при слагането се цепна леко.Масло с филтри смяна на 9000 Кастрол Magnatec.От смяна на смяна си хапва от 0.800 до 1 л. масло,но така си го карам, работи като бензинов.Съединителя замина на 300 000.Нов заедно с притескател и лагер SAHCS и започва да включва с единия пръст.По отношение на дифа: моя беше с шпер но вече го няма.Започна да вие на 320 000 но след ремонт ,който съм описал в по стар пост е пълен бетон,но съм без блокаж.Между другото дифа го сасипа моята небрежност понеже не си смених масалцето навреме.Общо взето това е.По ходовата част само така наречините буренца съм сменял, защото се разкърца като стара кочина/като се намокрят спират/.Ноо с добра подръжка и редовно почистване имам чуството че ще е вечна.
  • 0

#9 sashooRS

sashooRS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 21 април 2008 - 00:40

Е като обърнахме приказка за дифа...,а кажете кога да му се сменя маслото на 210ка с блокаж?? и с какво?, гледах го скоро, имаше си достатъчно,червеникаво на цвят, никакво омасляване наоколо..,а вече и направих 80х км..... дали е време??

На 124ката му доливах към 100гр. само веднъж на около 300х и никакви грижи....(бах тия 124ки..много яки бе..)
  • 0

#10 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 21 април 2008 - 09:45

210 не е с хидравличен блокаж, а със симулация на блокаж чрез ASR (спирачката спира превъртащото колело)
  • 0

#11 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 21 април 2008 - 21:04

mbenz - на тоя въпрос 1000 чвека да питаш 1000 отговора ще имаш.
Ще се опитам да класифицирам някякси
1-на колите без електроника- метода е както колегите са се изказали -по външни признаци и чрез мерене на някои друг показател с тестер.
2- на тия с електрониката- там си има места дето се пазят км .Отделно от това има например и брояч колко пъти е занулен сервизния интервал.Та например като вида кола на 150 000 ама брояча на интервалите е на 40 (грубо е сменял на 10 000 км масло) и работата пак става ясна.
но законите на физиката са в деиствие-и на всяка слиа има противопложна сила ....... така че има и хора които могат да превъртят нещата така че да не си личи от никаде .

Ами повече нямам какво да кажа.

разпознаването на реални км е въпрос на опит ...както с всяко останло нещо ...опита си е опит.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни