Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Как ли минава една седмица на Админа и Модераторите?......не нашите, естествено...


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 Mr Chen

Mr Chen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян

Публикувано 14 април 2008 - 21:35

ПОНЕДЕЛНИК

8:05
Обади се потребител, че си е забравил паролата. Казах му да използва програмата за възстановавяване на паролата, наречена FDISK. Блажено невеж, той ми благодари и затвори. Боже, и тези хора гласуват и шофират?
8:12
Счетоводителката се обади да ми каже, че не вижда базата данни с разходите. Давам и стандартния отговор на Супервайзора No 112 “Добре, но това работи при мен”. Нека се пени и буйства докато изключа кафемашината от UPS-а и включа обратно сървъра. Съветвам я да опита отново. Още един доволен потребител.
8:14
Потребителят от 8:05 се обади и каза, че има съобщение "Error accessing Drive 0." Казах му че това е проблем на операционната система. Прехвърлих го на поддръжката на Microsoft.
11:00
Относително спокойствие за последните няколко часа. Решавам да включа телефона за да се обадя на приятелката си. Казвам и, че родителите ми ще дойдат в града за уикенда.. Казах и да почака и я прехвърлих на портиерския килер в сутерена. Какво си мисли? Националните игри по "Myst" и "Doom" са тук този уикенд.
11:34
Друг потребител звъни (не се ли научиха вече). Казва че иска ACL на HR да се смени, защото никой, освен HR, не може да достъпва базата. Казах му, че няма проблем. Затворих. Смених ACL. Добавих @MailSend така че да се изпраща дo */US.
12:00
Обяд
15:30
Връщане от обяд
15:55
Събуждане от дрямката. Лошият сън ме прави раздразнителен. Ритнах сървърите без причина. Пак задрямах.
16:23
Още един потребител звъни. Иска да знае как да си смени шрифта на формата. Питах го какъв Чипсет използва. Да се обади, като го намери.
16:55
Решавам да изпълня "Create Save/Replication Conflicts" макроса, че следващата смяна да има какво да прави...


ВТОРНИК

8:30
Завърших четенето на лога от последната нощ. Ужасно много време ми отне за Save/Replication конфликти.
9:00
Шефът на подръжката пристигна. Иска да дискутираме моето отношение към хората. Кликни върху PhoneNotes SmartIcon. “За нищо на света, много съм зает. Сложи го в календара” - изкрещявам аз, вземам няколко отчета , които (мистериозно) изчезват.. Тръгва си мърморейки.
9:35
Шеф-екипът от R&D иска създаването на нов потребител. Казах му, че се нуждае от от форма J-19R=9C9\\DARR\K1. Казва, че никога не бил чувал за такава форма.. Отговорих му, че тя е в базата данни SPECIAL FORMS. Разправя, че никога не е чувал за такава база. Прехвърлих го на портиерския килер в сутерена.
10:00
Наперен женски глас от R&D иска нов потребител. Казах и, че се нуждая от номера й, точен адрес, името на шефа й, семейното положение. Стартирах @DbLookup в паролите, базата на Центъра по контрол на заразите, и моята лична база. Няма попадения. Казах и, че потребителя ще и бъде готов до довечера. Припомняйки си урока от последната седмица “Взаимоотношения с клиенти," аз и предложих персонално да и доставя потребителя до апартамента й.
10:07
Портиерът ме спря и ми каза, че води странни разговори в килера в сутерена. Предложих му да тренира с Notes. Започва веднага. Нека гледа конзолата докато изпуша цигара.
13:00
Върнах се от почивката за цигара. Портиерът каза, че телефона продължително звънял , но той ги прехвърлял на момичето от кафето. Обичам го това момче.
13:05
Голямо вълнение! Съпорт мениджъра паднал в дупката, която се получи, след като извадих плочките пред вратата на офиса. Наблегнах колко е важно да не бягаш в компютърната зала, дори и ако викам: “О, Господи - пожар”
13:15
Development Standards Committee се обадиха и се оплакаха за някакво преименуване на имената на формите. Искайки извинение за неудобството им казах, че ще ги оправя. Затворих и стартирах глобално search/replace using *.
13:20
Мери Харнет от кафето се обади. Каза, че продължава да води разговори за "Notice Loads" или "NoLoad Goats," не била сигурна, не можела да чува поради индустриалния шум. Казах и, че може би става въпрос за "Lettuce Nodes." Може би дистрибутора на хранителни продукти има нов артикул? Благодари и затвори.
14:00
Юристката се обади да каже, че си загубила паролата. Казах и да провери в портмонето си, на пода на колата, и в банята. Казах и за радиоактивно излъчване отзад на компютъра. Предложих и да сложи тръби на всички отверстия, които намери на компютъра. Неохотно и направих нов потребител, въпреки че не искаше.
14:49
Портиера пак дойде.Искаше още уроци. Измъкнах се за остатъка от деня.


СРЯДА

8:30
Сърдит потребител се обади да каже, че чипсета няма нищо общо с шрифта на формата. Казах му, естествено, че е трябвало да провери "Bitset," не "chipset." Глупавия потребител се извини и затвори.
9:10
Support мениджъра, с гипсиран крак, се върна в офиса. Насрочи за 10:00 среща с мен. Потребител се обади и иска да говори с него за ужасния съпорт. Казах му, че мениджъра има среща. Понякога живота ти дава материал направо в ръцете...
10:00
Извиках Луи от сутерена да ме покрие. Отивам в офиса на Support мениджъра. Той ми каза, че не иска да ме уволнява, но може да ми предложи няколко други работи. Повечето включваха земеделски инструменти в трети страни с умерени до тежки политически вълнения. И между другото, го питах знае ли за новия бъг, който взема full-text индексирани данни и ги препраща на случайни емайли от Marketing на корпоративната Web. Срещата завърши, когато се протегна за клавиатурата, Web броузера, и хапчета за киселини в стомаха.
10:30
Казах на Луи, че върши страхотна работа. Предложих му да му покажа корпоративния mainframe PBX някога.
11:00
Обяд
16:55
Върнах се от обяд
17:00
Смяната дойде, прибирам се.


ЧЕТВЪРТЪК

8:00
Ново момче ("Maрвин") започва работа днес. "Хубаво каре" отбелязах. Показах му сървърното ,ел-помещението, и техническата библиотека. Сложих го на IBM PC-XT. Казах му да преглътне камъка, Notes се стартира и на монохромен и на цветен монитор.
8:45
PC-то на новия свърши да зарежда. Казах му, че ще му създам потребител. Сложих минимална дължина на паролата- 64 символа. Отидох да пуша.
9:30
Запознах Луй с Louie the пазача Марвин. "Хубаво каре” коментира Луи. Не е ли страхотен?!
11:00
Победих Луи на домино. Лиу се махна. Нещастникът беше скрил домино в ръкава си ("Винаги имам backup-и"). Потребител се обади да каже, че Accounting сървъра е спрял. Освободих Ethernet кабела от радио антената (за по-добро приемане) и го пъхнах обратно в хъба. Казах на потребителя да опита отново. Още един щастлив потребител!
11:55
Информирах Марвин от Корпоративна политика за 98.022.01: "Че всички нови потребители, работещи в дни, които замършват с “Y” да се наслаждават на всички аспекти на работата в корпорацията. Всеки е длъжен да осигури поддръжка и облекчение на по-старшите технически анализатори на смяна. Марвин се колебае.
Посочих му “Корпоративна политика” (съвършено изделие на труда, ако мога така да кажа). Помни това е като пица с двойна плънка без плънка.! На излизане Марвин стъпи на хлопаща плочка до изхода на вратата.
13:00
Oooooх! Пицата така ме приспива...
16:30
Събудих се от освежаващия сън. Накарах Марвин да чете обявите.
17:00
Смяната дойде. Включих, изключих HR сървъра няколко пъти (само тествах On/Off бутона...). До утре.


ПЕТЪК

8:00
Нощната смяна още се опитва да смени захранването на HR сървъра. Казах им, че преди да си тръгна работеше добре.
9:00
Марвин още не е дошъл. Решавам да започна да отговарям аз на обажданията. Спрях прехвърлянето на обажданията към Mailroom-а.
9:02
Оп. Потребителско обаждане. Потребител от Диес Моийнес не може да репликира. Аз го определих като слънчево изригване. Казах му да се обади на Телекомуникациите.
9:30
Господи, друг потребител! Те са като мравките. Казва, че е от Сан Диего и не може да репликира данни с Диес Моийнес. Казах му, че е заради слънчево изригване , но с 2-а часова разлика. Предложих му да върне времето на сървъра с 2 часа.
10:17
Обаждане от Пенсакола. Казва, че не може да прати мейл до Сан Диего. Казах му да смени времето с 3 часа напред
11:00
Емейл от корпорацията до всички да спрат смените на времето по сървърите.Смених часа му и го препратих до Милуоки.
11:20
Свърших @CoffeeMake макроса. Затворих телефона.
11:23
Милуоки питат кой ден сме днес.
11:25
Support мениджъра ме спря да ми каже, че Марвин напуска. "Толкова е трудно да намериш качествена поддръжка..." Аз отговорих. Support мениджъра каза че има ангажимент с ортопеда след обяда и мога ли да го заместя за през уикенда. "Няма проблем!"
11:30
Обадих се на Луи и му казах, че голяма възможност му се отваря и той е поканен на среща този следобед. "И-е сигурно. Можеш да си донесеш енфие"
12:00
Обяд.
13:00
Започнат пълен backup на UNIX сървъра. Пренасочих го към NULL устройство за по-бързо.
13:03
Пълният седмичен backups свърши. Хора, обичам новите технологии!
14:30
Хвърлих един поглед в списъка със срещи на шефа. Отказах срещата за 2:45 pm. Той наистина би желал да е в тях и да почива, знаете.
14:39
Обаждане на нов потребител. Искал да знае как да се свърже с документ. Казах му да стартира програмата за връзка към документитес CTRL-ALT-DEL. Казва че PC се рестартирало. Да се обади в Microsoft.
14:50
Support мениджъра се обади да ми каже, че имало объркване в офиса на доктора и ангажимента му отпадал . Каза, че отивал у дома си.. Казах му, че ще види корпоративния сайт по-късно.
15:00
Някакъв новак звъни. Казва, че периодично макроса не работи. Казах му да сложи @DeleteDocument на края на формулата. Обещах да му пратя документа-притурка на който толкова държеше.
16:00
Приключих смяната на фона на всички документи на бяло. Също сложих point size to "2" в базата с помощта.
4:30
Потребител не можел да види нищо в документите. Казах му да отиде на "Edit -- Select All", натисне клавиша DEL, и да рефрешне . Обещах да му пратя документа-притурка на който толкова държеше.
16:45
Звъни друг потребител. Разправя че не може да чете помощните документи. Казах че ще ги оправя. Затворих. Смених шрифта на Wingdings.
16:58
Включих кафемашината в хъба за да видя какво ще се случи. (Почти) нищо.
17:00
Нощната смяна се появи. Казах им, че хъба се държи странно и им пожелах приятен уикенд.

:icon_coolgrin:
  • 0

CLS 350 4M Shooting Brake


#2 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 14 април 2008 - 22:09

Как ли минава една седмица на Админа и Модераторите?..., ...не нашите, естествено...


A ето как работи нашия Радко-админа.Ако имате проблеми му звъннете.Взема тънко. :lol:




Обаждате се за да питате дали тази ценова листа е истинска :)))))

( Ако изобщо ви хрумне да зададете този въпрос по-добре не четете надолу :)) $ 40




Обаждане с въпрос $ 10




Обаждане с тъп въпрос $ 20




Обаждане с тъп въпрос, като при това не можете точно да обясните проблема $ 30




Да настоявате, че аз съм некомпетентен защото не мога да разбера за какво точно става въпрос от неясните ви обяснения $ 1000




Задаване на въпрос, чийто отговор е в HELP - а $ 10 ( трябва да е повече ! )




Да ме питате трябва ли ви модем за да влезете в Интернет $ 20 независимо от отговора




Да ви задам въпроса "Какъв Windows ползвате?" и да ми се наложи после да употребя фразата "Виждате ли в долният ляв ъгъл едно квадратче , на което пише [Start] ?" $ 20




Да ви обяснявам, че има разлика между e-mail адрес и потребителско име, и че в общия случай двете неща нямат много общо $ 30




Да ми кажете, че не съм прав да ви спирам account-a, защото сте закъснели с плащането само 3-4 дни пък и сумата е някакви мижави $ 25 $ 25 + лихви




Да ме питате защо не можете да се свържете към интернет и да отговорите на въпроса ми "Включен ли е външният ви модем ?" с плахото " Ама досега никога не съм го включвала и всичко си работеше" $ 20 + цената на силно успокоително




Да питате трябва ли да се свържете към нас за да прочетете mail-a си $ 20




Да ми обясните, че не трябва да ви взимам $ 20 за посещение на място, защото живеете близо до офиса ми $ 25




Да извикате някой приятел да ви преинсталира Windows-a, след което да ми се обадите да ми съобщите жизнерадостно, че интернет услугите ни не работят, а вие нищо не сте правили. $ 25




Да твърдите това след като съм дошъл на място и съм се уверил, че някой е инсталирал Windows 95 на мястото на Windows for Workgroups, и вие просто не сте забелязали :) $ 150 + цената на успокоителните




Да твърдите, че сте достатъчно компетентен да си настроите сам системата и не виждате защо трябва да дадете $20 за да дойде човек да ви направи настройките, след което да прекарам 20 минути на телефона в безуспешни опити да ви обясня що е то TCP/IP и с какво се то яде. $ 40




Да ми заявите, че искате e-mail адрес на кирилица, защото ще си пишете с хора от Русия $ 50 + цената на куршума.




Да ме питате каква е разликата между комутируем достъп и наета линия $ 5




Да ми заявите, че достъпът е бавен, защото сте се опитали да свалите едно филмче дълго само 5 минути и затова са ви били необходими поне 10. $ 15




Да ме помолите да върна e-mail съобщение, изпратено от вас преди 3-4 дни или ако не мога то поне да се обадя на получателя и да му кажа, че не сте искали да му го пращате $ 200




Да ме помолите да ви отворя пощенската кутия, да прочета съобщенията и ако има нещо интересно да ви го пратя по факса, защото нямате време да се занимавате с глупости $ 500




Да ми Forward-нете съобщение написано на кирилица, което не се чете и да ме обвините, че системите ни не работят, защото нищо не можете да прочетете $ 100




Да ми се обадите и да ми крещите, че не можете да влизате в интернет, и след като съм рестартирал подред всички рутери да споменете бегло, че сте абониран само за електронна поща. $ 100




Да настоявате, че въпреки това не съм прав да не ви давам достъп до интернет $ 150




Да твърдите, че модема ви е супер ( цели $ 15 сте дал за него ) и въпреки това не задържа връзка повече от 30 минути $ 50 + цената на нов модем :)




Да ме карате да слушам обяснения от вида "Значи отивам с мишката върху онова червеничкото и там преди имаше едни такива, върху който можеше да се цъка, а сега има едни други и те са кръгли" $ 50 / час




Да искате някой да дойде безплатно в офиса ви за да оправи бозата останала след вашето любознателно цъкане с мишката :) $ 20




Налага ми се да изслушам обяснение на тема Интернет пазар в България и как трябва да внимавам в отношението си към вас, защото вече сте сменил 4-5 доставчика, които са се правели на важни и са ви затваряли телефона само като ви чуят името. $ 20 + цената на усилието да ви затворя телефона :)




Да дойда до офиса ви, след като много нервно сте се обадили по телефона за да кажете, че никакъв интернет нямате и да установя, че са ви прекъснали телефонната линия на модема, поради не плащане $ 25




Да ме извикате в офиса ви защото имате проблем с електронната поща и на място да установя, че всъщност сте искали да питате как точно се пуска компютъра, който сте купили вчера "от една друга фирма" $ 20 + транспортните разходи + цената на курс за компютърна грамотност




Да ми се обадите с проблем след като вече веднъж съм го решил $ 100




Да се опитвате да ме убедите, че не вие се бъзикате със софтуера, а нещо при мен не работи и точно това ви е проблема $ 200




Искате да дойда пеша до сградата ви за да реша проблема $ 5 / стъпка




Настоявате да дойда в друг град за да реша проблема $ 50 / км + бензина




Прекъсвате ме, докато аз се опитвам да реша нечий друг проблем $ 45 / час




Висите ми на главата и се опитвате да ме накарате да дойда с вас веднага $ 50 / час




Очаквате да ви кажа как точно съм решил проблема $ 50




Идвате да ми кажете, че нещо, с което се занимавам в момента не работи $ 70 / час




Искате да оправя нещо, което съм ви оправил вчера $ 75 / час




Занимавате ме с глупости, докато в стаята ви има друг системен администратор $ 150 / час




Да ме накарате да се завлека до офиса ви, а вие да си тръгнете веднага след като затворите телефона. $ 1500




Обаждате се с проблем, който "всички в офиса имат" и който "спира цялата работа". Не сте там когато се пребивам от бързане за да дойда, а никой в офиса не чувал за проблема. $ 1700




Правите си сам диагностика на проблема и ме информирате какво точно да направя $ 150




Вдигате ми кръвното като сам правите нещо, което съм ви казал да не правите $ 300




Оправям ви "счупената" мишка с mousepad $ 25




Оправям ви "счупената" мишка като изчиствам ролките $ 50




Оправям "счупеният " ви принтер като му слагам тонера $ 35




Оправям ви "счупеното" КАКВОТО И ДА Е като натискам копчето за включване $ 250




Да ви обясня, че не можете да влезете в определен сървър защото нямате account там $ 10




Да си забравите паролата, след като лично съм ви я татуирал на показалеца $ 25




Инсталирате си нещо на компютъра без да ме питате може ли $ 100 / нещо




Обръщате се към мен за поддръжка на нещото $ 150 / час ( независимо дали съм чувал или знам как работи нещото)




Разливате Кока Кола върху клавиатурата $ 25 + цената на клавиатурата




Разливате Кока Кола върху монитора $ 50 + цената на монитора




Загубвам 30 минути да се опитвам да си представя какъв точно е проблема ви и още 5 за да ви обясня как да го решите и накрая да чуя "А-а-а и в онази малка кутийка, която изскочи пишеше да направя точно това" $ 40




Налага ми се да използвам фразата: "Ние може би не сме най-правилните хора, с които да говорите за това. Защо не се обадите на номера написан на кутията, в която сте купили това" $ 55




Налага ми се да ви обърна внимание на нещо написано на стената с пет сантиметрови букви $ 15




Ако аз съм написал нещото $ 45




Да ми се обадите за бавна връзка с FTP, WWW сървър, на който има MPEG архив като сървъра се намира в северно Tамбукту $ 25




Да ми се обадите за това повече от веднъж $ 50




Да се занимавам с потребител, който се е самопровъзгласил за по-умен от мен, но ми се обажда по 2 пъти на ден за помощ $ 100 / час




Да се занимавам с неграмотни компютърни любители/ентусиасти $ 125 / час
  • 0

#3 Mr Chen

Mr Chen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян

Публикувано 14 април 2008 - 22:12

:0_yahoo:
  • 0

CLS 350 4M Shooting Brake


#4 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 14 април 2008 - 22:21

А после защо сме имали проблем с компютрите.Ето на...

Програмисти cтроят блок




1.03.
Ура! Предложиха ни огромен договор за построяването на 12 етажен жилищен блок. У всички има бурен ентусиазъм. Изпихме от радост 2 каси бира.

2.03.
На възложителя не му се харесва израза, "когато стане, тогава". Иска да кажем, конкретни срокове. Идиотът нищо не разбира от високи технологии.

3.03.
Обсъждахме сроковете. Изпихаме 3 каси бира. Петров казва, че ще стане за 4 месеца. Значи за 8 месеца. В договора записахме 12 месеца, но едва ли ще се оправим за по-малко от 16.

6.03.
Петров отиде да върне бутилките.

8.03.
Празнуваме 8 март. В фирмата няма жени, така че никой не ни пречи на празника.

2.04.
Петров казва, че трябва да започнем работа. Какво му стана на този човек. Изчистихме строителната площадка и закачихме красиви плакати "Строежът се изпълнява от компания "Allstroy". С чувство на изпълнен дълг играем "Quake".

20.04.
Дойде възложителят, пита как върви работата. Сложихме го да играе Quake и го оставихме да ни бие всички.

21.04.
Обсъждахме проекта. Сидеров предлага панелна архитетура. Петров настоява, че всичко трябва да се строи по стария начин от тухли, а не по ламерски. Най-радикалния проект предложи Алекс. Предлага да построим няколко десетки дървени бараки и да ги съединим с подземни тунели. На Запад било модно.
Напомнихме му, че все пак клиента иска 12 етажен блок. Опитахме се да решим въпроса, чрез дуели на Quake.
Алекс с неговите дървени бараки, бързо отпадна, но резултата между Сидеров и Петров излезе равен. Решихме всеки да строи по свой план и след това да ги съединим, за да не падне.

30.04.
Първият етаж е готов. Показахме го на възложителя. Той се интересува, защо в различните стаи таваните са различно високи, защо от стените падат тухли и защо няма врата а трябва да се влиза през прозореца. Обяснихме му, че това са ограничения на демо-версията. Тръгваме да празнуваме горди от себе си.

10.05.
Петров изтрезня първи и дълго псува. Мислехме, че Алекс е изпил всичката бира. Оказа се по лошо: Забравили сме за основите. В проекта са описани, документацията е четат само идиоти.

11.05.
Разрушихме първия етаж. Обидно е.

11.07.
Работим. Петров довършва втория етаж, Сидеров - петия. Алекс е направил асансьорната шахта до деветия етаж, но при силен вятър се клати подозрително. Засега сме я подпрели с дървено скеле.

17.07.
Алекс прави терасите и покрива. На земята. После ще ги вдигнем с кран.

13.08.
На Сидеров не му се засрещат панелите. Дупката е почти метър. Сидеров помоли Петров, но той каза,че има достатъчно работа и изобщо без знание на вътрешната архитектура на панелите нищо не може да се направи.

14.08.
Разбихме няколко панела за да може Петров да изучи вътрешната архитектура. Петров псува и казва, че проектантите на панелите са пълни идиоти.

17.08.
Петров запуши дупката. Панелите малко се изкривиха, но това е дреболия. Между панелите останаха малки процепи, които Петров залепи с
тиксо. Казва, е ще работи стига да не вали дъжд.

1.09.
Строителният комбинат пусна нова версия панели, с повишена устойчивост и здравина, с вградени стенни шкафчета. Истината е, по форма и размер не са съвместими със старите и са три пъти по тежки. На каква архитектура разчитат в строителния комбинат?

16.09.
Дойде Алекс, пълен с идеи. Предлага да направим всички прозорци в блока със различни размери. Възложителят щял да ги хареса. Казахме му да не се ебава.

2.10.
Петров стигна до 5 етаж. Горд е от себе си. Обърнахме му внимание,че стените са под ъгъл 40 градуса. Той псува, вика , каза че сме идиоти и нищо не разбираме. После обеща да помисли.

3.10.
Дойде възложителят. Пита защо стената е наклонена под ъгъл 40 градуса. Обяснихме му за Кориолисовата сила. Той ни изслуша, после каза, че той от строителство не разбира, но неговата къща има точно такъв блок и всички стени са прави. После този идиот Алекс се лепна за него и му каза идеята за изменените прозорци. Възложителят естесвено я хареса. Мамка му.

4.10.
Питаме Алекс, дали ще се наложи да разбием всичко заради неговите прозорци. Уверява ни , че няма нужда - в стандартните панели има недокументирана функция.

5.10.
Петров призна, със стената има проблем. Казва че неправилно сложил, някаква тухла. Но за да разбере коя, трябва да ги провери всички. По-лесно е да направи всичко наново.

6.10.
Убеждаваме Петров, че да построи всичко наново няма да му стигне времето. Демострираме му изчисления с калкулатор. Петров псува, вика, каза калкулатора са го измислили идиоти. После се съгласи, да правим всичко от панели и с мъка отиде да се напие.

8.10.
Разбихме тухлената част. Повредихме и част от панелната. Цялата сграда скърца и се клати заплашително. Укрепихме я с дървени подпори и отдохме да играем Quаkе.

17.10.
Петров се върна от запоя. Работим.

7.11.
Празнуваме 7 ноември - или както се нарича сега? Комунисти във фирмата няма, затова никой не разваля празника.

15.11.
Спомнихме си, че крана стига само до 8 етаж. Пратихме Сидеров за нов кран. Играем Quаkе. Алекс победи Петров. Расте нова смяна.

24.11.
Върна се Сидеров. Не е намерил кран, но достави ескалатор. Предлага да изкопаем дълбока шахта и да построим блока не на горе, а на долу. Казва, че никъде в договора не пише, че блока трябва да е на повърхността..

25.11.
Направихме мозъчна атака за крана. На последната бутилка бира намерихме решение. Зарязваме основното строителство. Ще строим 4 етажен блок. После ще сложим
крана на покрива му.

25.12.
Празднуваме католическото Рождество. Католици във фирмата няма, затова никой не разваля празника

14.01.
Нище не помня. Главата ме боли. Коя година сме?

2.02.
Най после сме готови със 12 етаж. Утре ще сложим покрива, който направи Алекс.

3.02.
Алекс е идиот. Покрива пада редовно. Засега сме го подпрели с крана. Ще мислим, какво да правим по нататък.

4.02.
Алекс казва, че не виновен. Просто 12 етаж на Сидеров е 5 метра по-широк и 4 метра по-висок от 12 етаж на Петров. Става ясно, че са строили от различни панели. Но Алекс все пак е идиот, защото неговия покрив не става за никой вариант. Асансьорната шахта също.

5.02.
Лепихме закрепвахме покрива. Петров казва, че ще издържи ако не завали сняг


7.02.
Заваля сняг...
10.02. Направихме покрива от шперплат и тенекия и боядисахме всичко. Да се надяваме, че възложителят няма да забележи.

11.02. Тествахме асансьора. Спира между етажите, но може да се излезе от кабината. На четните етажи с пълзене, на нечетните с подскачане. Да не забравя да го опиша в документацията.

12.02. И изобщо асансьора работи много бавно. Петров псува всички идиоти. Казва, че ще започне да го оптимизира.

13.02. Петров оптимизира асансьора. Той се засили, проби покрива и отлетя в неизвестна посока. Добре, че покривът е от шперплат и се оправя лесно. Падна и асансьорната шахта. Спомнихме си, че така и не сменихме дървените подпори с нещо по-надеждно. Нищо. Да се ходи пеша е полезно.

15.02. Започнахме довършителните работи. Някъде постоянно изчезват бояджии. Обадихме се да пратят още.

17.02. Изясни се, че заради грешка на Сидеров, вратите на апартаментите от втори до шести етаж се отварят само отвън. В резултат на това на тези етажи е пълно със заклещени бояджии, които не могат да излязат. Сидеров обеща да я оправи. Засега ги храним през отдушниците.

20.02. Алекс най накрая направи изменящите се прозорци. Тествахме. Изясни се, че при промяна на размера са разбиват стъклата. Освен това се наблюдават и някои странични ефекти. Например от гостната на един апартамент може да се влезе в банята и тоалетната на друг. Освен това постоянно изчезват вратите и падат балконите. Да се жалваме в строителния комбинат е безполезно - ще кажат, че не дават гаранция за недокументирани функции.

21.02. Дойде възложителят. Пита може ли да направим незначителни промени в проекта. И по-точно вместо 12 етажен блок да построим няколко десетки дървени бараки и да ги съединим с подземни тунели. Чел, че така било модно на Запад.
Неутрализирахме Алекс, още преди да си отвори устата и вежливо и твърдо обяснихме на възложителя, че не е прав.

22.02. Балконите продължават да падат, макар че не пипаме прозорците. Явно е независим бъг. Какъв е - късно е да търсим, така че махнахме и останалите. Ще опитаме да обясним на възложителя, че сме го направили за оптимизация.

23.02. Празнуваме 23 февруари. Военни във фирмата няма, затова никой не ни пречи на празника. Жени също няма, затова никой не раздаде подаръци. Обидно е.

25.02. Алекс се опита да довърши изменящите се прозорци. В резултат половината се свиха до нулев размер и не искат да се върнат обратно. Казахме му да не се ебава повече, че ще стане по-лошо.

27.02. Спомнихме си, че сме забравили да направим входа. Мислим няма ли да падне блока, ако го пробием сега. Сидеров казва, че е по-добре да не рискуваме. Петров го нарече идиот и се съгласи. Да не забравя да опиша в документацията, че влизането през прозореца е особеност на дизайна.

1.03. Как така първи март?! Откъде?! Вчера беше... Мамка му! Кой да знае, че този смотан февруари е 28 дни. Излиза, че трябва да сме готови вдруги ден, а не след седмица.

2.03. На работа. Работим 24 часа в денонощие, непробудно.

3.03. Убедихме възложителя, че ни е нужен още един ден за финално тестване. Мдаа, добре поработихме вчера? В крайна сметка не е толкова страшно. Голяма работа, че някои врати са на пода, други на тавана или от 10 етаж водят направо на улицата, че някои от апартаментите е невъзможно да се достигнат, в други тоалетната е заедно с кухнята, че в половината няма вода, а в останалата ток, че канализацията се излива на шестия етаж и се наложи да направим стълбите между осмия и деветия етаж въжени? Но главното е да покажем блока на възложителя по правилния маршрут. А да - и да сложим снимки на мястото на изчезналите прозорци...

4.03. Yes! Yes! Направихме го! Отбелязваме предаването на обекта. Пия малко, трябва да успея да изчезна, преди всичко това да си е ебало майката?
  • 0

#5 Rado

Rado

    Rado

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 14 април 2008 - 23:43

А после защо сме имали проблем с компютрите.Ето на...

Програмисти cтроят блок


1.03.
... Изпихме от радост 2 каси бира.

2.03.
На възложителя не му се харесва израза, "когато стане, тогава". Иска да кажем, конкретни срокове. Идиотът нищо не разбира от високи технологии.

3.03.
Обсъждахме сроковете. Изпихаме 3 каси бира. Петров казва, че ще стане за 4 месеца. Значи за 8 месеца. В договора записахме 12 месеца, но едва ли ще се оправим за по-малко от 16.


Много ги обичам такива теми :yahoo . Също много ми харесва идеята - как се прави backup == NULL от първия пост :lol: . Да живее студентския живот и първи курс... :beer :friends .
  • 0
Публикувано изображение
Публикувано изображение

#6 Kotitu

Kotitu

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 440 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 април 2008 - 11:07

Като прочетох преди време "програмисти строят блок" цяла седмица ходих с болки в коремната област и при поредното споменаване на компютри или строителство изпадах в див смях...
  • 0

Old Mercs don't die, they just get faster!

"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."

190E 2.0i WDB2010241F806491


#7 Mr Chen

Mr Chen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян

Публикувано 21 април 2008 - 22:07

Ако компютърната ми конфигурация можеше да говори, ето какво щеше да се чува, когато започна да ровичкам...

Главната програма до функция malloc:
-Моля да ми отделите 257 килобайта Conventional Memory.

Функция malloc до опеpационната система:
-Моля да ми отделите 257 килобайта Conventional Memory поради пpоизводствена необходимост

Опеpационата система до главната пpогpама:
-Не мога да ви отделя 257 килобайта Conventional Memory защото няма такава. Има обаче 3 мегабаита Extended. Ще вземете ли ?

Главната пpогpама до програмата за обработка на прекъсвания:
-Няма памет. Какво ще правим?

Програмата за обработка на прекъсвания до процедурата за оптимизация:
-Трябва да икомномисаме памет за сметка на по-рационално използване на системните ресурси.

Контpолеpът на пpекъсванията до програмата за обработка на прекъсвания:
-Абе, тука, потребителят… някакви копчета натиска...

Главната пpогpама до програмата за обработка на прекъсвания:
-Hе прави нищо! Ще понатиска малко и ще му омръзне.

Пpоцедуpата за оптимизация до програмата за обработка на прекъсванията:
-Готово!

Главната пpогpама до програмата за обработка на прекъсванията:
-Какво ?

Програмата за обработка на прекъвсванията до главната пpогpама:
-Стана по-лошо. Ако искаш, да си направим един swap на диска?

Главната пpогpама до твърдия диск:
-Моля да приемете на съхранение swap-файл в pазмеp 257 килобайта.

Твърдият диск до главната пpогpама:
-Вашето искане на може да бъде удовлетвоpено, поради липсата на място.

Главната пpогpама до опеpационната система:
-Какви са тези глупости? Имаше място !

Твърдият диск до главната пpогpама:
-Не са глупости. Не сте си изчистили още предишния swap-файл от 4 мегабайта. Аз да не съм гумен. Даже и doublespace нямам.

Контpолеpът на пpекъсванията до програмата за обработка на прекъсванията:
-Абе тука....потребителят продължава да натиска клавишите...

Програмата за обработка на прекъсванията до PC speaker-а:
-Кажи му нещо, та да престане!

PC speaker-ът до потребителя:
-Биип!

Главната пpогpама до опеpационната система:
-Не може ли нещо да преразпределим?

Опеpационната система до главната пpогpама:
-Не става ! И за другите процеси също трябва памет. Да не искате пак General Protection Error да направим?

Главната пpогpама до хакеpската функция:
-Я разбери кой е изсмукал паметта и го изхвърли !

Контpолеpът на пpекъсванията до програмата за обработка на прекъсванията:
-Абе тука...потребителят натиска Ctrl-Alt-Del ….

Главната пpогpама до програмата за обработка на прекъсванията:
-Прекъсни му достъпа до клавиатурата! В момента сме заети...

Хакеpската функция до главната пpогpама:
-Опааааа!!!

Главната пpогpама до опеpационата система:
-Какво стана? Колко памет се освободи?

Опеpационната система до главната пpогpама:
-320 Conventional и... а, къде изчезна Extended Memory Manager-а?

Главната пpогpама до хакеpската функция:
-Какво си изчистила, мръсницо?

Хакеpската функция до главната пpогpама:
-Сега пък аз съм виновна! Казахте ми да изхвърля някой - и изхвърлих !

Функция malloc до опеpационата система:
-Моля да ми отделите 257 килобайта Conventional Memory поради производствена необходимост.

Опеpационната система до главната пpогpама:
-Не мога. В Extended Memory имах важни данни.

Копчето Reset до пpоцесоpа:
-Е, какво? Наиграхте ли се ?

... СТУДЕН РЕСТАРТ...

Autoexec.bat до главната пpогpама:
-Е, докъде бяхме стигнали?.....

...Общо взето - това е... :kill_myself:
  • 0

CLS 350 4M Shooting Brake





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни