
Не ми светят лампите на арматурното табло, когато съм на контактW124 200D
Започната от sakata, 14 апр 2008 - 13:19:05
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 април 2008 - 13:19
Поразрових, но не можах да намеря нищо по моя въпрос
Днес ми се случи, на 124, 200Д - като дам контакт не светят лампите на таблото - имам предвид - тези на долния ред, които показват системите на колата - акумулатор, масло, течност за чистачки, изгоряла крушка и тнт.
Всъщност светват само две - АБС и ламптата за подгряване на свещите, които след като запаля си изгасват.
Къде да търся проблема, сигурно е нещо просто, защото колата е като лего за възрастни, но не знам къде да бутна.
Благодарствено ако някой може да ме насочи
Днес ми се случи, на 124, 200Д - като дам контакт не светят лампите на таблото - имам предвид - тези на долния ред, които показват системите на колата - акумулатор, масло, течност за чистачки, изгоряла крушка и тнт.
Всъщност светват само две - АБС и ламптата за подгряване на свещите, които след като запаля си изгасват.
Къде да търся проблема, сигурно е нещо просто, защото колата е като лего за възрастни, но не знам къде да бутна.
Благодарствено ако някой може да ме насочи
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#2
Публикувано 14 април 2008 - 13:40
отзад на таблото има един 15-пинов съединител=куплунг=букса
най-вероятно не контактува както трябва, и резултата е налице
ето , виж
всъщност, тук може да се види и предпазителя, който изгаря и няма осметление - онова, червеното, дето е като крушка, ама не е , отдолу са контролни крушки, онова бялото е реостата, с който се регулира силата на светене на таблото и копчелъците
черното паралелепипедче е зумера за забравени светлини
четири-пиновия съединител е захранване/управление за него
вляво е куплунга за лампата на ASR и ASD
от другата страна на жилото за километража е куплунга за датчика на скоростта - необходим при включване на термометър, темпомат ( не се вижда на снимката)
отдолу на жилото за километража е куплунга за включване на термометър
най-вероятно не контактува както трябва, и резултата е налице
ето , виж

всъщност, тук може да се види и предпазителя, който изгаря и няма осметление - онова, червеното, дето е като крушка, ама не е , отдолу са контролни крушки, онова бялото е реостата, с който се регулира силата на светене на таблото и копчелъците
черното паралелепипедче е зумера за забравени светлини
четири-пиновия съединител е захранване/управление за него
вляво е куплунга за лампата на ASR и ASD
от другата страна на жилото за километража е куплунга за датчика на скоростта - необходим при включване на термометър, темпомат ( не се вижда на снимката)
отдолу на жилото за километража е куплунга за включване на термометър
#3
Публикувано 14 април 2008 - 13:56
Мерси Вени за бързия отговор, чудя се дали няма бушон който отговаря за 1воначалния чекинг на тези лампи, доколкото знам ако не ти светнат като дадеш контакт все едно неработят и никога няма да светнат. Примерно може и да си остана без масло или вода за чистачки и няма да разбера по лампата на таблото
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#4
Публикувано 14 април 2008 - 14:16
ако не ти свети и десния габарит - отпред и отзад - търси предпазител 3 - 8А
ако не ти свети предния плафон в купето и стоповете ( на контакт , разбира се) - търси предпазител 5 - 8 А
успех!
ако не ти свети предния плафон в купето и стоповете ( на контакт , разбира се) - търси предпазител 5 - 8 А
успех!
#5
Публикувано 14 април 2008 - 20:11
И възбудителната жица на генератора,.....даже ,...премери си заряда!
#6
Публикувано 15 април 2008 - 09:59
ГОЛЯМ си!!И възбудителната жица на генератора,.....даже ,...премери си заряда!
Изчезнаха степените на чистачките, светна и АБС-а - за ремонт на алтернатора съм... ще пиша като го оправим
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#7
Публикувано 15 април 2008 - 17:31
И възбудителната жица на генератора,.....даже ,...премери си заряда!
ГОЛЯМ си!!
Изчезнаха степените на чистачките, светна и АБС-а - за ремонт на алтернатора съм... ще пиша като го оправим
Отдавна съм го признал LYNX!


#8
Публикувано 15 април 2008 - 20:36
Лампите получават + от предпазител F1 -5, а миноса е от жицата за генератора и Х 4/10, но по ме съмнява лоша споика на куплонга на таблото.
Успех.
Успех.
#9
Публикувано 17 април 2008 - 10:14
Оказа се реле на алтернатора, четките са изхабени, но това май може да се смята за консуматив.
Рефлектира отначало в това, че не светкат лампите на долния ред на таблото - масло, акумулатор, спирачки и тнт - като дам на контакт(освен подгряващата и АБС).
После изчезнаха и степените на чистачките. След това не можа и да завърти изобщо. Всички тези симптоми в разстояните на не повече от половин час.
Мислех си - ако си на път и това се прецака можеш ли да се прибереш, разбира се ако колата е чист дизел с механична помпа... май би трябвало да може
Рефлектира отначало в това, че не светкат лампите на долния ред на таблото - масло, акумулатор, спирачки и тнт - като дам на контакт(освен подгряващата и АБС).
После изчезнаха и степените на чистачките. След това не можа и да завърти изобщо. Всички тези симптоми в разстояните на не повече от половин час.
Мислех си - ако си на път и това се прецака можеш ли да се прибереш, разбира се ако колата е чист дизел с механична помпа... май би трябвало да може
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#10
Публикувано 17 април 2008 - 10:19
Оказа се реле на алтернатора, четките са изхабени, но това май може да се смята за консуматив.
Рефлектира отначало в това, че не светкат лампите на долния ред на таблото - масло, акумулатор, спирачки и тнт - като дам на контакт(освен подгряващата и АБС).
После изчезнаха и степените на чистачките. След това не можа и да завърти изобщо. Всички тези симптоми в разстояните на не повече от половин час.
Мислех си - ако си на път и това се прецака можеш ли да се прибереш, разбира се ако колата е чист дизел с механична помпа... май би трябвало да може
Ще можеш да обиколиш света-ако не я гасиш!

#11
Публикувано 23 юли 2008 - 00:26
Здравейте, нова съм във форума и тъй като не се намерих това, което ме интерсуваше искам да ви помоля за съвет. Днес като си пуснах фаровете забелязах, че светлините на таблото не работят, не успях да ги пусна по никакъв начин. Баща ми твърди, че просто са по-слаби, според мен ги няма хич, След това установих, че не свети и този сигнализиращият надпис за коланите, а също така и лампата при самото отваряне на вратите. Моля ви за съвет, колата е 124, 200Е. Мерси предварително
#12
Публикувано 23 юли 2008 - 14:18
Здравейте, нова съм във форума и тъй като не се намерих това, което ме интерсуваше искам да ви помоля за съвет. Днес като си пуснах фаровете забелязах, че светлините на таблото не работят, не успях да ги пусна по никакъв начин. Баща ми твърди, че просто са по-слаби, според мен ги няма хич, След това установих, че не свети и този сигнализиращият надпис за коланите, а също така и лампата при самото отваряне на вратите. Моля ви за съвет, колата е 124, 200Е. Мерси предварително
Кои светлини -контролните ламби или подсветката на таблото която осветява цифербалтите?
Отвори отпред капака и отвори капачето на предпазителите (намира се като застанеш с лице към колата отпред в дясно ,почти до края на калника)и огледаи-може да е предпазител. Не подценявам въобще нежния пол но ако не си в час с тениката съвета ми е да наминеш към маистор- в твоя случаи ако не е изгорял предпазител ще се наложи мерене с уред и т.н
И следващия път когато имаш проблем-просто си отвори 1 нова тема- така форума остава по подреден а и шанса да видят въпроса ти повече колеги и да ти помогнат е по голям.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни