Загрявам...повече от нормалнотоW123
Започната от m_hi88, 09 апр 2008 - 08:15:14
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 април 2008 - 08:15
Колеги,имам следния проблем.Става въпрос за 123-ка(метанова)
Смених една спукана тръба(тази,която влиза в кранчето на парното).Бех загубил малко антифриз,така че,долях около 1,5л..Тръгнах на път-гледам вдига градуси(95-100)от време на време.По принцип ги държи на 85(+,-5).Спрях,долях още малко вода,пак същото,с тая разлика,че като спра някъде,почва да изтича атифриз от одушника(тръбичката дето излиза от капачката на радиатора).Изтече излишното на 2-3 пъти,но..пак грее повече от нормалното.Греенето става на баир и на малка предавка-после се нормализира.
Някой ми каза,че не ми е обезвъздушена системата,ако е така-как се прави това обезвъздушаване?.Други предположения?...Мерси!
Смених една спукана тръба(тази,която влиза в кранчето на парното).Бех загубил малко антифриз,така че,долях около 1,5л..Тръгнах на път-гледам вдига градуси(95-100)от време на време.По принцип ги държи на 85(+,-5).Спрях,долях още малко вода,пак същото,с тая разлика,че като спра някъде,почва да изтича атифриз от одушника(тръбичката дето излиза от капачката на радиатора).Изтече излишното на 2-3 пъти,но..пак грее повече от нормалното.Греенето става на баир и на малка предавка-после се нормализира.
Някой ми каза,че не ми е обезвъздушена системата,ако е така-как се прави това обезвъздушаване?.Други предположения?...Мерси!
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."
#2
Публикувано 09 април 2008 - 08:19
Колеги,имам следния проблем.Става въпрос за 123-ка(метанова)
Смених една спукана тръба(тази,която влиза в кранчето на парното).Бех загубил малко антифриз,така че,долях около 1,5л..Тръгнах на път-гледам вдига градуси(95-100)от време на време.По принцип ги държи на 85(+,-5).Спрях,долях още малко вода,пак същото,с тая разлика,че като спра някъде,почва да изтича атифриз от одушника(тръбичката дето излиза от капачката на радиатора).Изтече излишното на 2-3 пъти,но..пак грее повече от нормалното.Греенето става на баир и на малка предавка-после се нормализира.
Някой ми каза,че не ми е обезвъздушена системата,ако е така-как се прави това обезвъздушаване?.Други предположения?...Мерси!
На 123-ка ситемата е отворена,като на Жигула,а не херметична,така че не се обезвъздушава!Поне на мойта 200Д беше така...Аз нямах и виско-съединител,ама ти имаш,май.Смени и термостата направо-мога да ти подаря оригинален БЕР от дизела на 82С,ако е същия!И глей да не я прегрееш,че ще опреш до Боян току-виж!
#3
Публикувано 09 април 2008 - 15:02
!И глей да не я прегрееш,че ще опреш до Боян току-виж!
а не, не, не... съвети и части ще пращам, само ремонти повече НЕ. от 1,4 години съм се отказал, не мисля особено след последните 2 дни да почвам.
мисля че прави въздушна възглавница.
отвори парното да духа топло, за да изгони въздуха от там.
ако не се оправи, И СИ със 102 мотор, провери дали включва магнитната перка. ако не знаеш как става, пиши. ще обясним
#4
Публикувано 15 април 2008 - 00:29
Тъкмо щях да сменям термостата днес(за всеки случаи),щото всичко друго изглеждаше нормално,но продължавах да загрявам повече от нормалното(личния ми майстор,на който слава Богу,вече мога да разчитам,каза че 82-85 градуса е нормалното за тази кола)..и...родих...гарнитура на главата.Върнах се от морето и за голям мой късмет 1км преди гаража на майстора вдигнах на 110.ТЕлефона и айде на преглед Есента правих ремонт(ремонта го прави един пияница-ама,пак бая изкара от тогава насам)Моя човек вика-надявам се да е от некачествена гарнитура,но докато не отворя не казвам на 100%..Иначе колицата вървя перфектно-140-160(похвално за възрастта си)почти без да гори масло(1л. на 4000км),кво да искам повече.Утре като я отворим,ще снимам гледката ...Сега си спомням,че като купух гарнитурите,тази на главата беше към 30лф,.а съм питал преди това и бяха ми казали,че истинската е 60лф...Ще си покаже кво е.
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."
#5
Публикувано 16 април 2008 - 21:33
Пичове,загрех,та са не видех!..Пукната глава Толкова лошо пукната,че мяма оправяне..Все се надявах да е само гарнитурата,но явно му е дошло времето.Имаше съмнения за зле направен ремонт през есента-не ми се коментира,щото няма да върнем времето..Сега се знае,че ми трябва глава.Ако някой има нещо за продаване,да свирка.Не искам да спирам колата все още,щото всичко друго си е наред,така че,сколнен съм да намеря главата и да подкарам пак "Кака" със 160км (повече от 120 никога няма да вдигам,дори и с "Порше"..не за друго,ами щото правилника не го позволява!!!).Благодаря на всички отзивчиви помагачи!!!
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."
#6
Публикувано 16 април 2008 - 21:47
Толкоа зле е спукана че не се управя, поразпитай тук там, не зная Краси където заваряше алонинии, зад сервиза на БОШ къде е в момента,
Опитай, ако е невъзможно друга разбира се,
Успех.
Опитай, ако е невъзможно друга разбира се,
Успех.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни