ако подам ток на мерцедес Ц-класа 2.2 цди
Започната от симеон, 07 апр 2008 - 17:02:38
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 април 2008 - 17:02
мерцедес C-класа 2.2 цди 99г. паднал ми е акомулатора ако подам ток от дрога кола 6те му станели не6то.много ми е важно да знам
#2
Публикувано 07 април 2008 - 19:12
Ще му стане да, ако е мъжки иначе ко да му стане
#3
Публикувано 07 април 2008 - 20:07
Най-много да завърти и да запали.
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден
#4
Публикувано 07 април 2008 - 21:43
И нека сега да нзгазя в самодивско по тема която е разисквана но не пречи да го направиш.Ако не помогне поне няма да навреди.
След като ти подадат ток с кабелите и колата ти запали,преди да ги откачиш си включи фаровете на дълги за да може да се компенсира евенуалния пик на тока от генератора при разединяването на двата акумулатора.
След като ти подадат ток с кабелите и колата ти запали,преди да ги откачиш си включи фаровете на дълги за да може да се компенсира евенуалния пик на тока от генератора при разединяването на двата акумулатора.
#5
Публикувано 07 април 2008 - 22:28
Може да му стане, ако го свържеш погрешно разбира се
Свързваш +/+ и -/- , въртиш и палиш
Свързваш +/+ и -/- , въртиш и палиш
#6
Публикувано 08 април 2008 - 09:48
Ей, само го ебавате човека!
Колега нищо му няма, ако спазиш следните неща:
1.Намираш добри кабели, защото за дизела тея от метро за 8 лева няма на ти свършат никаква работа. Няма дори един път няма да завърти и ще помислиш че нещо си прецакал колата, че не може да се дава ток нещо има като защити и т.н. Да не се ангажирам с цифри обаче минимума е някъде около 650 А
2.Палиш другата кола
3.Свързваш първо "+" и после "маса"
4. Палиш "цетката"
5. Откачаш първо "-" и после "+"
6. Покарай малко на дълъг път, но да знаеш че без зареждане с токоизправител няма да стане
дай един имейл да ти пратя едно четиво за акумулаторите ако те интересува де
Колега нищо му няма, ако спазиш следните неща:
1.Намираш добри кабели, защото за дизела тея от метро за 8 лева няма на ти свършат никаква работа. Няма дори един път няма да завърти и ще помислиш че нещо си прецакал колата, че не може да се дава ток нещо има като защити и т.н. Да не се ангажирам с цифри обаче минимума е някъде около 650 А
2.Палиш другата кола
3.Свързваш първо "+" и после "маса"
4. Палиш "цетката"
5. Откачаш първо "-" и после "+"
6. Покарай малко на дълъг път, но да знаеш че без зареждане с токоизправител няма да стане
дай един имейл да ти пратя едно четиво за акумулаторите ако те интересува де
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#7
Публикувано 08 април 2008 - 18:12
Ей, само го ебавате човека!
Колега нищо му няма, ако спазиш следните неща:
1.Намираш добри кабели, защото за дизела тея от метро за 8 лева няма на ти свършат никаква работа. Няма дори един път няма да завърти и ще помислиш че нещо си прецакал колата, че не може да се дава ток нещо има като защити и т.н. Да не се ангажирам с цифри обаче минимума е някъде около 650 А
2.Палиш другата кола
3.Свързваш първо "+" и после "маса"
4. Палиш "цетката"
5. Откачаш първо "-" и после "+"
6. Покарай малко на дълъг път, но да знаеш че без зареждане с токоизправител няма да стане
дай един имейл да ти пратя едно четиво за акумулаторите ако те интересува де
Имам възражение относно точка 2. Чувал съм че колата от която се черпи ток трябва да е угасена. Това е поради това, че ако е запалена, и когато дава ток на друга кола, в следствие на моментната висока консумация на закъсалата кола се получава голямо претоварване на алтернатора на колата източник. Даже знам случай с мой близък на който алтернатора изгоря. Според мене колата даваща ток трябва да има добър акомулатор и да е изгасена. Дали ще захранва собствения си стартер или нечии друг едва ли е от значение за акомулатора. Поне аз като давам ток, така постъпвам и не поемам излишни рискове. Поправете ме ако греша колеги.
#8
Публикувано 08 април 2008 - 20:45
Вааката,не само те подкрепям,но и ще те допьлня.Като елтехник ще ви дам и един сьвет-след свьрзването на двата акомулатора,изчакайте окло 5минутки,нищо не губиш с 5минути а смо печелиш.Обеснявям-след свьрзването протича една реакция на вьзбуждане в падналия акомулатор,който за тези 5мин. набира някакьв потенциал и помага за стартирането,по този начин товара се рсзпределя на двата а-ра и вьрти по добре.Ако много бьрзате кабелите отнасят всичкия товар и почват да пушат,защото щипките колкото да са добри немогат да направят добра врьзка с клемите,а големия стартов ток ич не ги аресва тия работи.
Дано сьм бил полезен!!!
Дано сьм бил полезен!!!
#9
Публикувано 09 април 2008 - 21:23
Приятелю, ще ми пратиш ли това четиво и на мен.Ей, само го ебавате човека!
Колега нищо му няма, ако спазиш следните неща:
1.Намираш добри кабели, защото за дизела тея от метро за 8 лева няма на ти свършат никаква работа. Няма дори един път няма да завърти и ще помислиш че нещо си прецакал колата, че не може да се дава ток нещо има като защити и т.н. Да не се ангажирам с цифри обаче минимума е някъде около 650 А
2.Палиш другата кола
3.Свързваш първо "+" и после "маса"
4. Палиш "цетката"
5. Откачаш първо "-" и после "+"
6. Покарай малко на дълъг път, но да знаеш че без зареждане с токоизправител няма да стане
дай един имейл да ти пратя едно четиво за акумулаторите ако те интересува де
[email protected]
Благодаря ти предварително.
#10
Публикувано 19 септември 2008 - 09:36
+ se zaka4a za onaia kotiika smo pliusa tam minosa go hva6ta6 za dvigatelia primerno i plai6 te po avtok16tite taka gi paliat
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни