отново помпа лукас за ремонт...изчетох всички теми
Започната от borchev, 07 апр 2008 - 11:29:03
50 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 април 2008 - 11:29
(колата е W210 220 дизел 95 коня)значи изчетох всички теми за помпи лукас...та мисълта ми е следната....четох за сервиз авел...за някакъв човек от карлово също(без телефон)...до ямбол също четох...но не ми се ходи до там(от софия съм)...така че събирам мнения и телефони(за този от карлово)....или ако има някаде случайно в софия каде да ми я оправят пък е най добрия варянт...но едва ли...та май до пловдив ще се ходи
а проблема ми е следния....сутрин пали по следния начин:подгрявам 2 пъти изключвам от контакт и реско върта без подгряване на стартер....и не ми светва грешка....а ако изчакам и подгрея светвяа грешка, гася колата паля пак веднага и пак няма грешка......и сутрин при първото каране примерно курс от 10 км може да ми светне 2-3 пъти и при спиране, гасене-палене и пак тръгва...след измиснаването на 10км и престой от 10минути до 5-6 часа....след това може да мина и 1000км без да светне лампата...демек понякога само на 1-то каране за деня прави проблем и светва грешка...а след това няма проблкем...само понякога като я вкарам на високи обороти...но рядко....четох за смяната на уплатненията и се гледало някакви мехурчета дали имало....но аз маркучета прозрачни не виждам...моля за съвет че направо вече не се издържа...мерси предварително
последно инфо:значи последните мъки са:грешките са p1482,p1227(едната от двете е проблемната според пичовете) другите са p1224,1228,1630,p0607,p0608,p0609,p0610 но те си били паразитни и май ги изчиистиха...и помпата е с къс кабел(от старите?!) ... някой случайно някаква идея ?
а проблема ми е следния....сутрин пали по следния начин:подгрявам 2 пъти изключвам от контакт и реско върта без подгряване на стартер....и не ми светва грешка....а ако изчакам и подгрея светвяа грешка, гася колата паля пак веднага и пак няма грешка......и сутрин при първото каране примерно курс от 10 км може да ми светне 2-3 пъти и при спиране, гасене-палене и пак тръгва...след измиснаването на 10км и престой от 10минути до 5-6 часа....след това може да мина и 1000км без да светне лампата...демек понякога само на 1-то каране за деня прави проблем и светва грешка...а след това няма проблкем...само понякога като я вкарам на високи обороти...но рядко....четох за смяната на уплатненията и се гледало някакви мехурчета дали имало....но аз маркучета прозрачни не виждам...моля за съвет че направо вече не се издържа...мерси предварително
последно инфо:значи последните мъки са:грешките са p1482,p1227(едната от двете е проблемната според пичовете) другите са p1224,1228,1630,p0607,p0608,p0609,p0610 но те си били паразитни и май ги изчиистиха...и помпата е с къс кабел(от старите?!) ... някой случайно някаква идея ?
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#2
Публикувано 07 април 2008 - 12:08
За каръшката Лукас помпа не е нужно да ходиш насам натам.
София
ул. Владимир Вазов 120
Мерцедес сервиз ЕАД е името на сервиза
София
ул. Владимир Вазов 120
Мерцедес сервиз ЕАД е името на сервиза
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#3
Публикувано 07 април 2008 - 15:29
Предполагам че brpi знае за какво става въпрос.
Иначе в Пловдив Милчо очакваше да закупи стенда за Лукас някъде средата на март.
Иначе в Пловдив Милчо очакваше да закупи стенда за Лукас някъде средата на март.
#4
Публикувано 08 април 2008 - 13:05
охооо утре още отивам на владимир вазов да видим колко ще ми обадят като цифра...че много страшно с тея помпи...уж почти не е проблем пък много пари ми искат...чак един от стара загора ги преправял на бошовски механични за 1500лв
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#5
Публикувано 08 април 2008 - 17:32
охооо утре още отивам на владимир вазов да видим колко ще ми обадят като цифра...че много страшно с тея помпи...уж почти не е проблем пък много пари ми искат...чак един от стара загора ги преправял на бошовски механични за 1500лв
Ми то може и помпи от комбаина да им слага.. даааааа .Тва дори и да стане е пална глупост.За сетен пат ли да обяснявам че в новите коли 1 000 000 неща са реализирани не механично ами в електроното управление на помпата....
тия механичните са нагласени за едкои си мотор които е съвсем различн от тоя.
Въобще които има малко в главата никога няма да се захване с такова нещо.
ма ти си знаеш.
сори ама какво да се направи - единственото спасение е да не се купува кола с таква помпа.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#6
Публикувано 08 април 2008 - 23:41
не съм толкова зле че да я преправям...ще си я ремонтирам и след година се надявам да мина в по долния разделна форума на S-класата ...ама тогава ще искам да пиша теми от сорта...много съм доволен че нищо не се троши
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#7
Публикувано 09 април 2008 - 06:16
не съм толкова зле че да я преправям...ще си я ремонтирам и след година се надявам да мина в по долния разделна форума на S-класата ...ама тогава ще искам да пиша теми от сорта...много съм доволен че нищо не се троши
ех мечти, мечти
#8
Публикувано 09 април 2008 - 14:31
ба го...и в яна на помпаджията звънях....само като чу лукас вика НЕНЕНЕНЕНЕНЕНЕНЕНЕ
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#9
Публикувано 09 април 2008 - 15:42
ба го...и в яна на помпаджията звънях....само като чу лукас вика НЕНЕНЕНЕНЕНЕНЕНЕНЕ
Ако искаш телефон да питаш дали са докарали стенда в Пловдив ми пиши
#10
Публикувано 09 април 2008 - 15:44
ба го...и в яна на помпаджията звънях....само като чу лукас вика НЕНЕНЕНЕНЕНЕНЕНЕНЕ
Ами преди Генади ги правеше(ако си званял на него де ) ама явно му е писнало......
Сори.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#11
Публикувано 10 април 2008 - 11:45
Ако искаш телефон да питаш дали са докарали стенда в Пловдив ми пиши
пиша ...всякакъв телефон ще ми е от полза че съм решил тук тези седмици да го оправя да не ме дразни
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#12
Публикувано 13 април 2008 - 13:42
малко обновление на темата...звънях в сервиз авел в пловдив(явно само там ги правят) от там ми казаха ако е с дългия кабел-няма ремонт нямат стенд още(до месец ще пристигне) варянта бил ако е с късия кабел.....и ми казаха да ми изчета грашките и да му ги продиктувам за да ми каже приблизителна цена на ремонта ...лекичко почвам да се отчайвам
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#13
Публикувано 13 април 2008 - 16:53
малко обновление на темата...звънях в сервиз авел в пловдив(явно само там ги правят) от там ми казаха ако е с дългия кабел-няма ремонт нямат стенд още(до месец ще пристигне) варянта бил ако е с късия кабел.....и ми казаха да ми изчета грашките и да му ги продиктувам за да ми каже приблизителна цена на ремонта ...лекичко почвам да се отчайвам
Няма да се отчайваш. Аз моята и в Англия я пращах и казаха че била перфектна /срещу 170 паунда/, ама ядец.
Иначе нова към 5000 , рециклирана - на половин цена
#14
Публикувано 13 април 2008 - 17:45
Привет колега и сори за пролема ти
Ако искаш мога да питам за телефона на Виктор в Карлово.
Не знам що за майстор е, само съм слушал за него и казват че бил добър.
Поздрави
Ако искаш мога да питам за телефона на Виктор в Карлово.
Не знам що за майстор е, само съм слушал за него и казват че бил добър.
Поздрави
#15
Публикувано 14 април 2008 - 14:37
питай питай....всяка информация ми е от полза мерси предварително...са ще ходя да ми прочетат грешките и пак ще пиша
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни