отново помпа лукас за ремонт...изчетох всички теми
Започната от borchev, 07 апр 2008 - 11:29:03
50 мнения по тази тема
#31
Публикувано 25 юли 2008 - 16:07
бате не се обиждай ама тоя мотор 2.2дизел не е правен от мерцедес,а най вероятно от Деу или Киа.направо не мога да повярвам че има такав мотор в Мерцедес.Няма такав мъртвец,а и автомат,още по голяма лудост,та и с климатроник."Имах" удоволствието да ходя до морето веднъж с такав и при изпреварване на 1 тир за 1 бройка не направих челен защото ми трябваха около 30 секунди да го изпреваря.2 тона -95 коня.Несавместимо!
#32
Публикувано 25 юли 2008 - 17:00
Понякога , дори в повечето случаи, изпреварването зависи изцяло от точната преценка на водача на а-ла,бате не се обиждай ама тоя мотор 2.2дизел не е правен от мерцедес,а най вероятно от Деу или Киа.направо не мога да повярвам че има такав мотор в Мерцедес.Няма такав мъртвец,а и автомат,още по голяма лудост,та и с климатроник."Имах" удоволствието да ходя до морето веднъж с такав и при изпреварване на 1 тир за 1 бройка не направих челен защото ми трябваха около 30 секунди да го изпреваря.2 тона -95 коня.Несавместимо!
и от това до колко познава способностите му
Не се обиждай, но сме свидетели на все повече случаи на водачи, които си мислят ,
че като карат луксозни возила и са фанали попа за шлифера
За същото това изпреварване можеше да се контузиш дори и с Ферари ако трябва да съм честен,
но незнам как тогава щеше да плюеш по жабарите
п.с. само за информация - Деу одавна не съществуват в този си вид, а що се отнася до едни други Корейски а-ли - те слагат мотор от Бенц, а не обратното - чети малко повечко
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#33
Публикувано 25 юли 2008 - 22:37
1350 кг,а не 2 тона не пиши глупости като не знаеш.бате не се обиждай ама тоя мотор 2.2дизел не е правен от мерцедес,а най вероятно от Деу или Киа.направо не мога да повярвам че има такав мотор в Мерцедес.Няма такав мъртвец,а и автомат,още по голяма лудост,та и с климатроник."Имах" удоволствието да ходя до морето веднъж с такав и при изпреварване на 1 тир за 1 бройка не направих челен защото ми трябваха около 30 секунди да го изпреваря.2 тона -95 коня.Несавместимо!
#34
Публикувано 26 юли 2008 - 00:33
момчета мъртвец или не на мене разход ми дава 6.5 литра/100км с климатик натоваре4на извънградско а като изпреварвам първо преценявам, кик дауна+ S помага доста добре....на москвич с осмак двигател 1.3 55 коня добре ли са му....а на 200 дизел на 123-ката 50-60 коня добре ли са му...движат ли се движат точка
а сега по темата....мисля че проблема изобщо не е от помпата...по скоро дърпа въздух от някаде и много скоро ще разбера от каде и всичко ще е наред....смених си маркучетата за обратната нафта бяха си оригиналните и бяха много зле...фукаше и нафта дори....сега друг колега ми даде акъл да проверя всички маркучи от които може да тегли въздухи се надявам проблема да се реши
а сега по темата....мисля че проблема изобщо не е от помпата...по скоро дърпа въздух от някаде и много скоро ще разбера от каде и всичко ще е наред....смених си маркучетата за обратната нафта бяха си оригиналните и бяха много зле...фукаше и нафта дори....сега друг колега ми даде акъл да проверя всички маркучи от които може да тегли въздухи се надявам проблема да се реши
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#35
Публикувано 04 август 2008 - 09:13
Колега карам 202ка със същия мотор.Имах подобен проблем,който реших сам в гаража.Въздух смуче от едни "гадни" О пръстени на прозрачните маркучи които са зад горивния филтър,вход и изход към помпата.Разглобяват се по следния начин:маха се планката която дуржи маркуча за вакума,вързана е с две болчета 6мм.След това внимателно изтегляш щуцерите/пласмасата от времето става крехка/.От другия им край този на помпата има бяла пласмасова скоба,трябва да я бутнеш навътре за да разтвори щипките които го държат.Другия откъм възвратния клапан го държи метална скоба,изтегля се внимателно с помоща на малка отверка.Забравих да спомена,за да имаш достъп до помпата и възвратния клапан трябва да свалиш Г образната алуминиева стойка на горивния филтър,след като откачиш маркучите от него.Държи се на два болта в основата и. Успех при ремонта,забравих да ти кажа препоръчително е да си сложиш оригинални О пръстени,размера им е особен по широки са.Разходи се до Балканстар смешни пари са.
#37
Публикувано 08 август 2008 - 17:52
евала...железарка си ...утре го почвам..а ако възвратния клапан прави магарии може ли проблема да е от него принципно??....защото мизерията идва като отпускам газта при намаляване не при ускорение...винаги и само при намаляване
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#38
Публикувано 08 август 2008 - 18:44
Г-н Борчев,...почети повечко,..писано е!
С лек ремонт нема да се разминеш,...аз си мисля че помпата ти е повредена!
При тази дизелова система,...Възвратен клапан нема!
Онова дето Рифела си го е кръстил за възвратен клапан си е един обикновен термостатичен подгревател на нафтата,...
А,.. щех да забравя,...почети му темите и коментарите на Рифелчо,..и ще ти стане ясно че салед смяна на уплътненията и о-пръстените си е на същия хал!
Сутрин не може да му пали,...нема я нафтата,....така че бавно и без да бързате,...първо четете,...после разглобявайте!
И един съвет,...за да се игнорират всички чекиджийски натурий по горивната система,....просто си закачете 5 литровицата на входа и изхода на ГНП,...и опитайте как е!
На сутринта ще имате правилно мнение за състоянието на помпатам,...или горивоподаващата верига/кръг/...
Успех и късмет!
С лек ремонт нема да се разминеш,...аз си мисля че помпата ти е повредена!
При тази дизелова система,...Възвратен клапан нема!
Онова дето Рифела си го е кръстил за възвратен клапан си е един обикновен термостатичен подгревател на нафтата,...
А,.. щех да забравя,...почети му темите и коментарите на Рифелчо,..и ще ти стане ясно че салед смяна на уплътненията и о-пръстените си е на същия хал!
Сутрин не може да му пали,...нема я нафтата,....така че бавно и без да бързате,...първо четете,...после разглобявайте!
И един съвет,...за да се игнорират всички чекиджийски натурий по горивната система,....просто си закачете 5 литровицата на входа и изхода на ГНП,...и опитайте как е!
На сутринта ще имате правилно мнение за състоянието на помпатам,...или горивоподаващата верига/кръг/...
Успех и късмет!
#39
Публикувано 09 август 2008 - 13:18
то се е видело че другата седмица патувам за пловдив да ми сменят свещи и да я оправят деба и помпата и отива на пазара тая кола ...после или ще е по новата е класа или 124-ка някоя
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#40
Публикувано 10 август 2008 - 12:51
Ей,и да не забравиш да туриш колелца на легена под колата,че ще го протриеш по магистралата до Филибетото се е видело че другата седмица патувам за пловдив да ми сменят свещи и да я оправят деба и помпата и отива на пазара тая кола ...после или ще е по новата е класа или 124-ка някоя
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#41
Публикувано 11 август 2008 - 18:58
ей ще подам оплакване от тебе вече проблема според мене си е арабийски въздух в системата днес го фанах
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#42
Публикувано 11 август 2008 - 21:32
Рециклирана помпа у балкана е 3300лв. нова няма ти казвам к'ви пари е, повече от колата.
Търси алтернатива ако е от помпата, да е правиш ли, или втора ръка от някъде и да заминава...
Търси алтернатива ако е от помпата, да е правиш ли, или втора ръка от някъде и да заминава...
#43
Публикувано 09 октомври 2008 - 19:22
Ха, хаааааааааане съм толкова зле че да я преправям...ще си я ремонтирам и след година се надявам да мина в по долния разделна форума на S-класата ...ама тогава ще искам да пиша теми от сорта...много съм доволен че нищо не се троши
Яла,Яла
Че се бориме с ........великденски яйца
Че да видиш как чука дръвено яйце
Развесели ме
Шегаджия си ти Борчев
Еваларка
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#44
Публикувано 09 октомври 2008 - 23:00
Кво оплакване ще подаваш бе?Подай го в Мерцедес,че са направили хубав мотор с дървена помпа!!!ей ще подам оплакване от тебе вече проблема според мене си е арабийски въздух в системата днес го фанах
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#45
Публикувано 10 януари 2009 - 12:04
В магазин за авточасти във Виена помпа Лукас е ... 2100 евро с ДДС,това е цената проверено на 08.01.2009 г.Рециклирана помпа у балкана е 3300лв. нова няма ти казвам к'ви пари е, повече от колата.
Търси алтернатива ако е от помпата, да е правиш ли, или втора ръка от някъде и да заминава...
Правят отстъпки, но при определени условия, на които аз не отговарям.
Които му трябва да си прави сметката каква е цената и дали си заслужава да се прави.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни