Този пост е редактиран от Faca: 21 февруари 2009 - 17:46
Слаб акумоатор, неможе да запалиW202
Започната от симеон, 07 апр 2008 - 10:11:02
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 април 2008 - 10:11
просто незнам как става това като дам на контакт изключвам имобилайзора подгряват ми свещите и като завъртя да запаля не може
#2
Публикувано 07 април 2008 - 10:15
Колега дай малко повече инфо за колатапросто незнам как става това като дам на контакт изключвам имобилайзора подгряват ми свещите и като завъртя да запаля не може
Стартер правил ли си скоро?
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#3
Публикувано 07 април 2008 - 10:47
мерцедеса е C-КЛАСА 99г. 2.2 CDI за стартера незнам на като завартя ключа да запали светлините на таблото намаляват и се 4ува само едно 4ък
#4
Публикувано 07 април 2008 - 10:50
замервах си акомулатора показа 10 v мойели да е от тава да няма токмерцедеса е C-КЛАСА 99г. 2.2 CDI за стартера незнам на като завартя ключа да запали светлините на таблото намаляват и се 4ува само едно 4ък
#5
Публикувано 07 април 2008 - 10:53
Ми 10 волта е много малко колега - няма да може да ти завърти стартеразамервах си акомулатора показа 10 v мойели да е от тава да няма ток
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#6
Публикувано 07 април 2008 - 11:51
Може много работи, но наж-вероятно е да ти е свършил акумулатора... Трябва да е 12,4 поне, при това пак няма гаранция, че и ако е толкова, ще завърти, това Цък може да стане и при лоши (зацапанаи или нагорели) контакти, окислени клеми, ръждясала маса.... Ако не си го правил, заведи я на електротехник, да ти каже какво да лекуваш. Иначе новият акумулатор може да е само началото... А за ЦДИ-то под 70-тина ампера не можеш да сложиш, а не са по 20 кинта... Вчера гледах на Делко - 100 амперовият е 340 кинта... Аз само лятото, миналото купих на Бош Силвер 100 Амперов за 260 ли беше... Много се качи всичко тая зима.
#7
Публикувано 07 април 2008 - 13:24
много благодаря за съветите наистина
#8
Публикувано 09 април 2008 - 21:26
акумулатормного благодаря за съветите наистина
#9
Публикувано 08 май 2008 - 18:38
Приятел направи си една диагностика на автомобила, и ще ти кажат диагнозата. Преди това погледни червената и зелената лампичка на огледалото за задно виждане,ако и двете лампички светят проблема е ЗАБРАВЕН КЛЮЧ, И Е НУЖНО ОБУЧАВАНЕ НА СЪЩИЯ.
Закъсвал съм и аз, Препоръчаха ми едни момчета с МНОГО ДОБРА ТЕХНИКА ЗА ДИАГНОСТИКА НА МЕРЦЕДЕС,НАЙ-ХУБАВОТО Е, ЧЕ ИДВАТ И НА МЯСТО В София.
Закъсвал съм и аз, Препоръчаха ми едни момчета с МНОГО ДОБРА ТЕХНИКА ЗА ДИАГНОСТИКА НА МЕРЦЕДЕС,НАЙ-ХУБАВОТО Е, ЧЕ ИДВАТ И НА МЯСТО В София.
#10
Публикувано 23 май 2008 - 21:40
При модел 99г с пластмасов ключ вече няма зелена и червена лампичка.И аз предполагам акумолатора че е свършил.
#11
Публикувано 23 май 2008 - 22:41
Смени го ако е оригиналния,на тия им дават 5-6 години и на боклука после,не се и опитвай да го зареждаш,че големи бели стават.
.
#12
Публикувано 24 май 2008 - 08:21
Смени АКУМОЛАТОРА
#13
Публикувано 24 май 2008 - 10:55
Смени го ако е оригиналния,на тия им дават 5-6 години и на боклука после,не се и опитвай да го зареждаш,че големи бели стават.
Какво може да стане.Акумолатора не е стандартен.(нормален)
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#14
Публикувано 24 май 2008 - 19:10
Какво може да стане.Акумолатора не е стандартен.(нормален)
Може да стане ..............дьльг списьк с проблеми.Ако почнеш да ровиш из форума ще видиш,писано е много по проблема.И какво му е нестандартното?На 5-6 години се сменя,водят го тип еди кой си,моите / по спомени / са тип 82,става на 123 и 140.
.
#15
Публикувано 27 май 2008 - 19:56
Смени АКУМОЛАТОРА
Адаш, прав си - АКУМУЛАТОРА прави проблем.
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни