Шум в 190-ката...?Защо и от какво?
Започната от BukToP, 28 май 2006 - 21:22:11
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 май 2006 - 21:22
Имам 190Е1.8- 90 година. Точно на 3000 оборота започва да ръмжи здраво и не ми звучи нормално. И на бензин и на газ го прави, не гори масло и върви нормално.. . Ако някой е имал подобен проблем ,нека сподели
#2
Публикувано 28 май 2006 - 22:42
Що не си прегледаш ГЪРНЕНЦАТА
#3
Публикувано 30 май 2006 - 12:12
шума идва от мотора, не е от гърнената ...след 3000 намалява леко... тъп проблем....
#4
Публикувано 30 май 2006 - 16:10
калпани, повдигачи, верига, обтегач, нерегулирано запалване
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#5
Публикувано 30 май 2006 - 16:34
ами на мене ми притракват хидравличните повдигачи - ама тракат най-силно на празен ход - цикат като часовник
обтегач/ремък би трабвало да свири
а РЪМЖЕНЕ на 3000 оборота?!
обтегач/ремък би трабвало да свири
а РЪМЖЕНЕ на 3000 оборота?!
#6
Публикувано 30 май 2006 - 17:33
[img]http://http://images07.snimka.bg/000743664.jpg[/img]
Ако проблема ти е в катализатора /първото малко гърне/ се чува от моторния отсег
Ако проблема ти е в катализатора /първото малко гърне/ се чува от моторния отсег
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
#7
Публикувано 31 май 2006 - 13:57
да не е от диференциала,аз също имах проблем със шума и си мислех че идва от двигателя,но проблема се оказа в диференциала!
#8
Публикувано 31 май 2006 - 22:21
Абе колега,Виктор има проблем при 3000 об/мин,а не при да речем 70км/ч.Струва ми се доста странно и на 1,2,3,4 и на 5-та скорост да му вие диферинциала точно когато е достигнал 3000 оборота.Не се връзва нещо.Обикновенно виене в ск.кутии,кардани и диферинциали се появяват при точно определена скорост,и нямат нищо общо с оборотите на двигателя.При проби за определяне на точно кой от елементите издава тези звуци,специалистите дори препоръчват след достигане на скорост по-висока с 15-20км/ч от тази на която се чува характерното виене да се изгаси двигателя и по инерция колата да достигне до скоростта на която се чува този звук(естествено зависи какво тестваме).По този начин на свободна с изгасен двигател избягваме възможността за заблуди произтичащи от вибрации предавани от мотора.да не е от диференциала,аз също имах проблем със шума и си мислех че идва от двигателя,но проблема се оказа в диференциала!
А и другото което е че тези звуци които ги чува той при 3000об/мин,би трябвало да се появяват и когато колата му е на място,и от там пък ако това е така,да очаква проблемът да е в трансмисията...звучи малко странно!
Немога да му дам съвет,но относно предположението че проблема е в диферинциала-твърдо не съм съгласен.
#9
Публикувано 01 юни 2006 - 11:58
Абсолютно е прав колегата W123! "Ръмженето" е и в покой на колата и в движение , но е на обороти, а не при определена скоророст. По инерция няма. Около мен няма друг 1.8, за да се кача и да го чуя, но не вярвам да има такъв звук... За мнението на колегата вики се замислям....може да е от там...да. Ще бъде проверено някяк си :P
#10
Публикувано 18 юли 2006 - 20:54
Обяснявам проблема, който се разреши по неочакван за мен начин :ok:
Шума е от скоростите и по точно от лагера на първичния вал, така че ако някой има подобен проблем да черпи....
Шума е от скоростите и по точно от лагера на първичния вал, така че ако някой има подобен проблем да черпи....
#11
Публикувано 19 юли 2006 - 00:03
най-вероятно- заминала гарнитура на изпускателний колектор
аз имах виене наподобяващо приглушен рев на дива котка. и се усещаха леки нехарактерни вибрации в педала на газта(мерца не е с жило а лостова система затова се предават). както и предположих-лагер. но кой от всички(има се впредвид лагер на 2те обтягащи ролки, алтернатор, в.помпа, помпа серво,клима,перка??? оказаха се обтягашите ролки и компресора. при мен шума беше слаб и в зародиш. при по голямо износване на лагерите с получават вдлъбнатини по гривните и при преминаване на съчмите през тях при по голямо износване се получава първо шум на виене, а после и на РУЧЕНЕ (леко бръмчене). провери и това най-вече обтягашата ролка.
аз имах виене наподобяващо приглушен рев на дива котка. и се усещаха леки нехарактерни вибрации в педала на газта(мерца не е с жило а лостова система затова се предават). както и предположих-лагер. но кой от всички(има се впредвид лагер на 2те обтягащи ролки, алтернатор, в.помпа, помпа серво,клима,перка??? оказаха се обтягашите ролки и компресора. при мен шума беше слаб и в зародиш. при по голямо износване на лагерите с получават вдлъбнатини по гривните и при преминаване на съчмите през тях при по голямо износване се получава първо шум на виене, а после и на РУЧЕНЕ (леко бръмчене). провери и това най-вече обтягашата ролка.
#12
Публикувано 23 юли 2006 - 13:02
Това е !!! :калпани, повдигачи, верига, обтегач, нерегулирано запалване
#13
Публикувано 24 юли 2006 - 20:27
не е! Първичния вал винаги се върти с оборотите не коляновия вал, затова е на определени обороти... След като смених цялата скоростна кутия, шум вече няма :ok:
#14
Публикувано 30 юли 2006 - 11:00
И аз да се оплача
Моята 190-ка също трака много зловещо към 3000 оборота (автоматик е и няма оборотомер) тракането е метално и отчетливо. Интересното е, че на газ трака повече отколкото на бензин :Dn: След преминаване на някакви обороти тракането изчезва. Миналата седмица смених гарнитура на главата и заедно с нея повдигачи, няколко клапана и единия водач на веригата. Положението не се промени по никакъв начин.
Помагайте, че съм се видял в чудо
Моята 190-ка също трака много зловещо към 3000 оборота (автоматик е и няма оборотомер) тракането е метално и отчетливо. Интересното е, че на газ трака повече отколкото на бензин :Dn: След преминаване на някакви обороти тракането изчезва. Миналата седмица смених гарнитура на главата и заедно с нея повдигачи, няколко клапана и единия водач на веригата. Положението не се промени по никакъв начин.
Помагайте, че съм се видял в чудо
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни