Edited by Faca, 21 February 2009 - 17:29 .
преместена от Проблеми и ремонти
слаб теч на антифризW202 C180
Started by ShocKeR, 26 Mar 2008 - 20:27:12
17 replies to this topic
#1
Posted 26 March 2008 - 20:27
Карам C180 бензин и след движение по4ва да сълзи антифриз.Мисля че е от водната помпа но не см сигурен, ако някои има подобен проблем или е имал да каже как го е отстранил или от какво е било при него благодаря предварително
#2
Posted 26 March 2008 - 20:31
Ако е от водната помпа значи е за смяна имал съм такъв проблем с всичките ми коли, първо протича малко и накрая повече и я сменям - това е решението ако е помпата. Огледай внимателно от къде идва или снимай и ще ти кажат какво да правиш може да е нещо дребно.
#3
Posted 26 March 2008 - 20:39
Ako e помпа вариянт е да я свалиш,да я дадеш на някой да я рециклира,след три месеца пак ще протече,ше я дадеш на друг понеже първия е бил некадърник,но след намесата на втория майстор ще изкара два месеца.Най накрая ще отидеш да си купиш нова и като теглиш чертата ще се окаже че е било по-ефтино да си вземеш новата още в началото.
#4
Posted 26 March 2008 - 20:39
Без да тече Ханс преди 4 години се напика на паркинга.Ханс ми е долу в подписа.До сервиза взе около 30 кила водица
Няма оправия и риска е голям от ремонти на масата.Сменяй с нова.
Това горе е от 124
Няма оправия и риска е голям от ремонти на масата.Сменяй с нова.
Това горе е от 124
.
#5
Posted 26 March 2008 - 20:40
ами течът е точно под самата водна помпа като изгася колата и почва да сълзи за това съм на мнение че е от нея . Имаш ли някаква представа на каква цена вървят водните помпи. Казаха ми да пробвам да налея някаква добавка в антифриза която можело да запуши този теч знаеш ли нещо по въпроса и водната помпа мога ли да я сменя сам или трябват специални инструменти ?
#6
Posted 26 March 2008 - 20:44
Човека е много прав!
Ако е тя мани я веднага! Знам, че после стават големи поразии! btw Аз преди 4 дни смених.
Но преди да сменяш погледни под колата дали самата водна помпа има "пишка" ако от там капе дори и малко е Водната
2ро провери мъркучите и самите скоби дали са за смяна. т.е. между скобата и помпата и радятора може да сълзи.
3то най простот махни кората ( незнам дали имаш ) и я спри на висто място след като си я карал 10 км поне или ако няма чисто тротоарно място си сложи един картон и виж кде точно капе и после го проследи на естакада.
Пиши какво е станало...
Ако е тя мани я веднага! Знам, че после стават големи поразии! btw Аз преди 4 дни смених.
Но преди да сменяш погледни под колата дали самата водна помпа има "пишка" ако от там капе дори и малко е Водната
2ро провери мъркучите и самите скоби дали са за смяна. т.е. между скобата и помпата и радятора може да сълзи.
3то най простот махни кората ( незнам дали имаш ) и я спри на висто място след като си я карал 10 км поне или ако няма чисто тротоарно място си сложи един картон и виж кде точно капе и после го проследи на естакада.
Пиши какво е станало...
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#7
Posted 26 March 2008 - 20:54
Брато, мойта цена беше 135 лв за ( HEPU ) немци виждаш какво карам. за теб не вчрвам да е повече от 200 лв. ако искаш утре ще ти кажа цена за помпата ти, но ми трябват вин за колата ти ( а и ще ми е интересно и на мен, че искам като твойта кола
Пиши едно лично утре... сутрин
ЧаО
Пиши едно лично утре... сутрин
ЧаО
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#8
Posted 26 March 2008 - 20:57
но ми трябват вин за колата ти ( а и ще ми е интересно и на мен, че искам като твойта кола
какво имаш в предвид с "вин" аз питах в сервиза на мерцедес но там са някви главорези и ми искаха 520 лева
какво имаш в предвид с "вин" аз питах в сервиза на мерцедес но там са някви главорези и ми искаха 520 лева
#9
Posted 26 March 2008 - 21:43
Идваш тук и си пишеш нещо подобно - WDB2010241F235813
Познато ли ти е вече
Искаш ли още хелп? Само питай...
Познато ли ти е вече
Искаш ли още хелп? Само питай...
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#10
Posted 26 March 2008 - 21:50
И забрави за добавки разни,много лошо става след тях.
.
#11
Posted 27 March 2008 - 06:46
И забрави за добавки разни,много лошо става след тях.
Помпата в никакъв случай не е толкова скъпа
#12
Posted 28 March 2008 - 01:11
има едни мозъци, дето преди монтажа тъпчат силикон в "пишката", за да не протече от там.
това всъщност е предупредителен отвор, предупреждаващ, че фибърът е вече е изпуснал, и имаш малко живот до голям теч.
но това в случай че имаш такъв дренаж
НО, има вероятност, да е протекла от силиконовата обмазка и то точно от болтовете с които е хваната помпата към капака за веригата.
за да разбереш откъде ТОЧНО тече, се маха перката, фунията (дифузиорът), ремъка, ремъчната шайба на помпата. с огледалце и лампа се оглежда помпата, дренажния отвор, самия вал. проверява се за луфтове в лагерите на валът на помпата.
ако има теч от валът или дренажът, също и луфт, си за смяна, ако не--за сваляне, мазане с черен силикон и обратно качване.
това всъщност е предупредителен отвор, предупреждаващ, че фибърът е вече е изпуснал, и имаш малко живот до голям теч.
но това в случай че имаш такъв дренаж
НО, има вероятност, да е протекла от силиконовата обмазка и то точно от болтовете с които е хваната помпата към капака за веригата.
за да разбереш откъде ТОЧНО тече, се маха перката, фунията (дифузиорът), ремъка, ремъчната шайба на помпата. с огледалце и лампа се оглежда помпата, дренажния отвор, самия вал. проверява се за луфтове в лагерите на валът на помпата.
ако има теч от валът или дренажът, също и луфт, си за смяна, ако не--за сваляне, мазане с черен силикон и обратно качване.
#13
Posted 04 April 2008 - 19:46
ПОМПАТА Е ОКОЛО 150ЛЕВА HEPU.НА МОИТА C200КАПЕШЕ ПО МАЛКО И Я СМЕНИХ
#14
Posted 05 April 2008 - 09:06
Цени : KWP- 101 лв.
TRUCKTEC - 85,48 лв.
METELLI -101 лв.
FEBI - 108 лв.
TRUCKTEC - 85,48 лв.
METELLI -101 лв.
FEBI - 108 лв.
#15
Posted 05 April 2008 - 13:05
Да бре брато какво стана? Направи ли я?
Пиши нещо...
Пиши нещо...
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users