И мнението на Петко е,че маслото не се сменя,но какъв е проблема да ти вземе парите ако настояваш. И щека за проверка имат...При Петко дали мога да сменя това масло, някой знае ли?
Смяна маслото на скоростна кутия (автоматик)CLK 2004г. W209
Started by Georgi Lilov, 24 Mar 2008 - 18:14:37
31 replies to this topic
#16
Posted 25 March 2008 - 10:12
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#18
Posted 25 March 2008 - 21:27
Не спори с Линкса,Удьлжен пробег и Вечно,баш така си пише,От Мерцедес имали идеята,че маслото е вечно,почнаха да клякат кутиите и излезоха сьс становище,че ВЕНОТО им масло не е вечно,а се сменя на 80 000 мили най-много иначе фрьц на кутията.
Становището официално от Мерцедес,а не от Петко,Симо,Спиро и БАШ МАЙСТОРА.От сервиза на Петко само доби неща сьм чувал ма да почете ако иска за маслото и автоматиците,има го написано и то от Мерцедес Германия.
Вечно,удьлжено,дьльг пробег..............чушки,сменяй на 50 000 да ти е мирна главата.
И така ще си го дьвчем ако не се подреди по раздели тоя ФОРУМ.Сервиз А,сервиз Б,основни неща за смяна и кое на колко,основни неща за кутиите и как се кара с такава,кое как се сменяи колко струва...............ма ньцки,имало го инфото,подредено било Подредено па после Линксеееее,помагай,на всеки 10 дни един такова дьвчем.
Няма вечни работи,няма вечно масло.Гаранция на Мерцедес тук е 100 000 мили или точно колко ти изкарва маслото ако го караш на посоянни температури и магистрала.Вечно е до падане на гаранцията,после реви на Арменския поп.
Тия 203 модели с каква кутия вьрвят?Не са ли с 722.6???Не ми се рови сега ама ще погледна.
Становището официално от Мерцедес,а не от Петко,Симо,Спиро и БАШ МАЙСТОРА.От сервиза на Петко само доби неща сьм чувал ма да почете ако иска за маслото и автоматиците,има го написано и то от Мерцедес Германия.
Вечно,удьлжено,дьльг пробег..............чушки,сменяй на 50 000 да ти е мирна главата.
И така ще си го дьвчем ако не се подреди по раздели тоя ФОРУМ.Сервиз А,сервиз Б,основни неща за смяна и кое на колко,основни неща за кутиите и как се кара с такава,кое как се сменяи колко струва...............ма ньцки,имало го инфото,подредено било Подредено па после Линксеееее,помагай,на всеки 10 дни един такова дьвчем.
Няма вечни работи,няма вечно масло.Гаранция на Мерцедес тук е 100 000 мили или точно колко ти изкарва маслото ако го караш на посоянни температури и магистрала.Вечно е до падане на гаранцията,после реви на Арменския поп.
Тия 203 модели с каква кутия вьрвят?Не са ли с 722.6???Не ми се рови сега ама ще погледна.
.
#19
Posted 25 March 2008 - 21:33
http://en.wikipedia.org/wiki/5G-TRONIC
2003-2005 Mercedes-Benz W209
А някой ако не вярва да пробва 722.6 масло с тьрсачката,има писано та писано.
Вечно масло няма,еле на Мерцедес.
2003-2005 Mercedes-Benz W209
А някой ако не вярва да пробва 722.6 масло с тьрсачката,има писано та писано.
Вечно масло няма,еле на Мерцедес.
.
#20
Posted 25 March 2008 - 21:41
http://en.wikipedia.org/wiki/5G-TRONIC
2003-2005 Mercedes-Benz W209
А някой ако не вярва да пробва 722.6 масло с тьрсачката,има писано та писано.
Вечно масло няма,еле на Мерцедес.
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#21
Posted 25 March 2008 - 22:00
А нищо особенно Владек,то инфото нали било подредено,лесно се намира и щото е така хората питат ли питат.
http://www.mercedess...isplay.php?f=82
А познай кьде пише ТРАНСМИСИЯ и за колко време намираш е те тва примерно.
Filled for life?
The 722.6 Automatic Transmission uses a special oil and is said to be filled for life. The oil can only be purchased through the Mercedes-Benz dealer using part number 001-989-21-03-10 (I think they mean 589, not 989 DG) A 722.6 holds about 9.3 liters and the fluid is sold by the liter. Checking the fluid is accomplished by breaking off the red locking seal located at the dip stick. the lock is replaced after the oil is checked. Use part number 140-991-00-55 for a new lock. There is no dip stick to check the ATF. You need a special tool to check the fluid on all 722.6 transmissions, part number 140-589-15-21-00. The oil level is a critical factor in transmission shifting. See Service Information 27A95105 for details........................
Гледаш само кьде има в заглавието на темата номер 722.6
http://www.mercedess...ad.php?p=860026
Е пьрвото и е пьрвата снимка.
От тая тема дьрпам още една.
http://www.mercedess...ght=color money
А сега ми кажи кое му е подредено на нашия форум,това го вадя без да се напьвам за 4 минутки и то на Английски ма всеки вижда колко е лесно.А да пробва някой в нашия как се тьрси това инфо ако да е на роден език.
Подредено.....................ЧУШКИ
http://www.mercedess...isplay.php?f=82
А познай кьде пише ТРАНСМИСИЯ и за колко време намираш е те тва примерно.
Filled for life?
The 722.6 Automatic Transmission uses a special oil and is said to be filled for life. The oil can only be purchased through the Mercedes-Benz dealer using part number 001-989-21-03-10 (I think they mean 589, not 989 DG) A 722.6 holds about 9.3 liters and the fluid is sold by the liter. Checking the fluid is accomplished by breaking off the red locking seal located at the dip stick. the lock is replaced after the oil is checked. Use part number 140-991-00-55 for a new lock. There is no dip stick to check the ATF. You need a special tool to check the fluid on all 722.6 transmissions, part number 140-589-15-21-00. The oil level is a critical factor in transmission shifting. See Service Information 27A95105 for details........................
Гледаш само кьде има в заглавието на темата номер 722.6
http://www.mercedess...ad.php?p=860026
Е пьрвото и е пьрвата снимка.
От тая тема дьрпам още една.
http://www.mercedess...ght=color money
А сега ми кажи кое му е подредено на нашия форум,това го вадя без да се напьвам за 4 минутки и то на Английски ма всеки вижда колко е лесно.А да пробва някой в нашия как се тьрси това инфо ако да е на роден език.
Подредено.....................ЧУШКИ
.
#22
Posted 26 March 2008 - 14:13
Е, много благодаря на всички за разясненията, особено на Линкс и Боса - с препратките към форума на МБ маниаците зад океана (Босе, нали са Хамериканци тия пичове...), там ясно са си казали как да не им се вярва на тия немски инженери с доживотните гаранции и т.н. простотии... Абе и аз си имах едно наум, ето за антифриза направо ги сиктирдосах и си го смених, ама кутияа е тънка работа, първо реших да питам... Значи ясно, къмто 80.000 ще я водя да сменят маслото.. Е, то ще е догодина.
Мерси, отново!
Мерси, отново!
#23
Posted 26 March 2008 - 15:15
Аз ако сьм повече от 60 000 няма да я карам,от това не се пести,моите и двете бяха НА КАНАЛА.Условията в БГ са едни от най-тежките за автоматика,не го карай това на горна граница.
Пичовете повечето са Американци,но поне е Английски форума и има от кьде ли не - Англия,Япония,Австралия,Канадци,Шведи...............има какво да се научи от там.
Пичовете повечето са Американци,но поне е Английски форума и има от кьде ли не - Англия,Япония,Австралия,Канадци,Шведи...............има какво да се научи от там.
.
#24
Posted 27 March 2008 - 13:35
Добре добре, мерси на всички отговорили колата ми е на 72к километра и в близкото бъдеще като се опарича ще сменя маслото. Само още идин въпрос - колко струва тва масло ?
И ако може StefanB да ми обесни за тоя антифриз
И ако може StefanB да ми обесни за тоя антифриз
#25
Posted 27 March 2008 - 17:48
E, то нищо особено няма за обяснение, просто МБ дават сервизен интервал за охладителната течност по книжка 15 години или 250.000 км(!!!!), което ми се видя абсурдно, все пак съм 20 и отгоре години шофьор и съм карал сума ти коли, такова чудо за пръв път срещам. И понеже Бенца, дето го подкарах беше стоял 3 години в едно мазе като го взех и смених консумативите и филтрите, на въпроса с антифриза реших да не им вярвам на немските инженери и с презумпцията, че всяка течност старее си го смених. Беше оригиналния, един червен, тя колата беше на 37.000 км. Може и да съм сбъркал, но реших, че едно е да се кара една кола, друго да стои 3 години и реших да го сменя, все пак освен за охлаждане той има роля и за мазането на помпата, а не бях сигурен, че не се е скапал от времето, все пак стоял е в двигателя, не в бутилката... Това е. Сложих Шел концентрат, разреден с дист. вода за -27 градуса, по пропорциите.
Иначе за АТФ-а (маслото)- имаше тема някъде един колега беше описал подробно смяната на маслото , беше снимал операцията, самото масло и беше дал и цената му, върти ми се около 15 кинта литъра, ама да не те излъжа. Гледай да е истинско и да е по спецификацията. Не съм го правил, не зная...
Виж за филтъра за климатика например мога да ти кажа със сигурност колко струва - днес купих от Ивайджет - 36,12 лв. точно.... С тая мръсна София стария се беше задръстил. Но сега пък установих, че на входа на компресора е потекъл фреон, точно под скобата. И се чудя защо чувам едно свистене като пусна по топлите дни климатика... Разбрах се да мина утре през Петко да го погледнат, ако трябва и да донапълнят, не зная дали компа казва, ако фреона ти е малко...
Абе 203-ка, няма месец без приключение...
Иначе за АТФ-а (маслото)- имаше тема някъде един колега беше описал подробно смяната на маслото , беше снимал операцията, самото масло и беше дал и цената му, върти ми се около 15 кинта литъра, ама да не те излъжа. Гледай да е истинско и да е по спецификацията. Не съм го правил, не зная...
Виж за филтъра за климатика например мога да ти кажа със сигурност колко струва - днес купих от Ивайджет - 36,12 лв. точно.... С тая мръсна София стария се беше задръстил. Но сега пък установих, че на входа на компресора е потекъл фреон, точно под скобата. И се чудя защо чувам едно свистене като пусна по топлите дни климатика... Разбрах се да мина утре през Петко да го погледнат, ако трябва и да донапълнят, не зная дали компа казва, ако фреона ти е малко...
Абе 203-ка, няма месец без приключение...
#26
Posted 27 March 2008 - 17:48
Transmissions
The 1996 model W210 E-Class carried over the 4-speed automatic transmission from the previous W124 generation E-Class. In 1997, Mercedes installed in the E-class its newer, electronically-controlled model 722.6 5-speed automatic transmission that first saw duty in 1996 in the V8-powered W140 S-class models. The 722.6 transmission now powers numerous Daimler-Chrysler vehicles. The 4-speed and 5-speed transmissions are both fairly robust, although the 4-speed has a slight edge in durability. The 5-speed transmission is "sealed for life." Mercedes-Benz engineered the transmission fluid to last as long as the transmission's expected lifetime. Many owners do not share Mercedes' expectations for the transmission's lifetime. Since the frequency of fluid changes directly affects the length of a transmission's usable lifetime, many owners and repair shops recommend renewing the fluid and filter every 60,000 to 100,000 miles (160,000 km).
Това пише в http://en.wikipedia....0#Transmissions за кутиите. Най-общо е написано, че кутията е "sealed for life", което ще рече буквално запечатана до живот, а разяснението е, че инжинерите на мерцедес предполагат, че докато дойде време да се скапе течността вътре (не се споменава масло а течност) ще се е скапала и кутията. А това за километрите варирало от 60 000 до 100 000 мили или 160 000 км, но то е по мнение на сервизи не на Мерцедес.
The 1996 model W210 E-Class carried over the 4-speed automatic transmission from the previous W124 generation E-Class. In 1997, Mercedes installed in the E-class its newer, electronically-controlled model 722.6 5-speed automatic transmission that first saw duty in 1996 in the V8-powered W140 S-class models. The 722.6 transmission now powers numerous Daimler-Chrysler vehicles. The 4-speed and 5-speed transmissions are both fairly robust, although the 4-speed has a slight edge in durability. The 5-speed transmission is "sealed for life." Mercedes-Benz engineered the transmission fluid to last as long as the transmission's expected lifetime. Many owners do not share Mercedes' expectations for the transmission's lifetime. Since the frequency of fluid changes directly affects the length of a transmission's usable lifetime, many owners and repair shops recommend renewing the fluid and filter every 60,000 to 100,000 miles (160,000 km).
Това пише в http://en.wikipedia....0#Transmissions за кутиите. Най-общо е написано, че кутията е "sealed for life", което ще рече буквално запечатана до живот, а разяснението е, че инжинерите на мерцедес предполагат, че докато дойде време да се скапе течността вътре (не се споменава масло а течност) ще се е скапала и кутията. А това за километрите варирало от 60 000 до 100 000 мили или 160 000 км, но то е по мнение на сервизи не на Мерцедес.
Mercedes-Benz W210 E 200 Elegance
#27
Posted 28 March 2008 - 07:37
Пепич,чете ли цялата тема от самото начало?
.
#28
Posted 01 April 2008 - 18:46
Ето някой цени в БС от преди месец.
Attached Files
Посети моя сайт или станицата ми във Facebook
#29
Posted 23 April 2009 - 01:10
nqkoi moje li da mi kaje kude moga da smenq masloto na skorostnata kutiq na clk 500 2005g avtomatik i kolko gore dolu struva ? blagodarq predvaritelno
#30
Posted 23 April 2009 - 10:13
Ако не го сменяш в БС, то поне си купи оригинално масло от там, за да не боли глава после!
Най-добре им звънни по телефона, има го на сайта им, и питай. Ще те питат за VIN номера на колата и ще ти кажат - цена на маслото, ще ти предложат ШЕЛ и оригинално, и цена за работата. После си преценявай. Оригиналното масло при тях не се различава особено от същата марка в магазина, така че по-добре си го вземи от тях, освен ако нямаш познати, които търгуват с моторни масла и могат да ти осигурят голяма отстъпка. Не рискувай да се нацепиш на масло-менте за 10 лева икономия и после да съжаляваш дълго време!
Най-добре им звънни по телефона, има го на сайта им, и питай. Ще те питат за VIN номера на колата и ще ти кажат - цена на маслото, ще ти предложат ШЕЛ и оригинално, и цена за работата. После си преценявай. Оригиналното масло при тях не се различава особено от същата марка в магазина, така че по-добре си го вземи от тях, освен ако нямаш познати, които търгуват с моторни масла и могат да ти осигурят голяма отстъпка. Не рискувай да се нацепиш на масло-менте за 10 лева икономия и после да съжаляваш дълго време!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users