Jump to content

  •  

Photo

Реглаж действието на жилото на газтаВъпрос към колегата Лоринзер (не е задължително, но той знае коя е 


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
Garage View Garage

Posted 24 March 2008 - 12:33

На събирането в четвъртък след рязко натискане на газта педала омекна. Лоринзер се притече на помощ и намери веднага повредата-някакъв твърд привод с две пластмасови "хралупи" в краищата, захващащи се за нЕкви главинки- спукали се и се измъкнали. Напъха ги човека, ама така не става, освен да се прибера. Закупих си нови "хралупи" и монтирах частта. Само дето като не знам колко е била дълга преди измъкването, а не знам и какво става като е по-къса или по-дълга? Други колеги казаха, че ако е по-дълга, колата става по-флегматична при набиране, а при по-къса-рипа, ма и харчи! Ако включва турбото по-рано, то ясно че ще харчи, ма по принцип на колко оборота трябва да го включва и как да наглася работата?
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 24 March 2008 - 12:57

На събирането в четвъртък след рязко натискане на газта педала омекна. Лоринзер се притече на помощ и намери веднага повредата-някакъв твърд привод с две пластмасови "хралупи" в краищата, захващащи се за нЕкви главинки- спукали се и се измъкнали. Напъха ги човека, ама така не става, освен да се прибера. Закупих си нови "хралупи" и монтирах частта. Само дето като не знам колко е била дълга преди измъкването, а не знам и какво става като е по-къса или по-дълга? Други колеги казаха, че ако е по-дълга, колата става по-флегматична при набиране, а при по-къса-рипа, ма и харчи! Ако включва турбото по-рано, то ясно че ще харчи, ма по принцип на колко оборота трябва да го включва и как да наглася работата?


hi :D
1во, турбото е винаги включено. просто ефекта му се усеща след около 2000об/мин

тези хралупки, всъщност са шарнирчета, трябва така да го регулираш, че да имаш минимален празен натиск на педала на газта. а когато натиснеш педала докрай, в това число и натиснат бутон на кикдауна, лоста на ГНП за подаване на гориво да бъде дръпнат докрай.
т.е на загасен двигател, някой да ти натисне педала на газта докрай, а ти отпред регулирай онова с хралупите и винтовата ос, така че лостчето за ГНП да бъде максимално дръпнато.

измъкна ти се оста онази вечер, защото е била лошо регулирана оста, тоест имал си пълна газ, още преди да натиснеш педала докрай, и в един момент лоста на ГНП НЕможе да се опъне повече, а ти натискаш още,(защото имаш още ход на педала), и оста се измъква... и добрече се имъкна, преди да се е покривило нещо
  • 0

#3 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
Garage View Garage

Posted 24 March 2008 - 13:05

Мерси, имаш една бира в Хралу...... Комитите, де! :friends:

P.S. Винаги съм мислил, че турбото се включва само от определени обороти нагоре. Споко, с напредване на проблемите много неща ще науча, дано да е по-бавно!
  • 0

#4 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 25 March 2008 - 22:07

Владек имаше такива проблеми преди около 7 месеца с негоеата,пласмасата се беше строшила и беше сложил от Лада ако не се льжа.Темата сьс скьсаната подгревна свещ,кьса на 200 метра от Балкан Стар...............Имаше снимки,лови го да подсказва,че като гледам Лоринсер идея няма ;) :0_yahoo: :0_yahoo: :0_yahoo:


Владек...............дебна те бате,както и още 1000,да не се опулиш :icon_coolgrin:
  • 0
.

#5 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Posts:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Posted 26 March 2008 - 17:26

Абе човека е имал проблем и си го е решил пък вие сега пишете ли пишете. Спамъри такива :icon_coolgrin:
  • 0

#6 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 26 March 2008 - 19:43

Как го разбра това?
  • 0
.

#7 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
Garage View Garage

Posted 27 March 2008 - 09:02

Владек имаше такива проблеми преди около 7 месеца с негоеата,пласмасата се беше строшила и беше сложил от Лада ако не се льжа.Темата сьс скьсаната подгревна свещ,кьса на 200 метра от Балкан Стар...............Имаше снимки,лови го да подсказва,че като гледам Лоринсер идея няма ;) :0_yahoo: :0_yahoo: :0_yahoo:
Владек...............дебна те бате,както и още 1000,да не се опулиш :icon_coolgrin:

Още на следващия ден ходих за втора употреба, след като не намерих нови. Всякакви дължини имаше-с неподвижни пластмасови.Подвижните всички бяха спукани и всички бяха пластмасови. Ходих в Лада-не стават казаха, купих метални от камаз-по-големи са, купих от Тойота-по-малки са, и накрая на разклона за Златитрап в моргата ми свалиха метални и си ги сложих. В събота ще оправя дължината според получените от Лоринзер напътствия, че сега нещо ме гони службата и колата седи в паркинга.
  • 0

#8 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
Garage View Garage

Posted 29 March 2008 - 17:26

Направено! :icon_welldone:
  • 0

#9 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 29 March 2008 - 17:32

Снимки ..................или льжеш :flagMB new:
  • 0
.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users