Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

"вече не мърка..."W124 2,5TD


  • Please log in to reply
38 мнения по тази тема

#16 misterj

misterj

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 828 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 март 2008 - 15:33

Същитер са нямат разлика,ако колегата реши да ги грабва.


А дали това е причината
  • 0

#17 zaho

zaho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:

Публикувано 23 март 2008 - 16:53

Благодаря колеги за съветите. Днес реших да сменя горивния филтър, въпреки че го бях сменял на скоро, леле какво изтече- како исипах на един картон раждиви мазни петна , премесени с вода/ този нафтаджията ще го трепа.../. За звука- тя студена е шумна като на хидравлични повдигачи бие, но после изчезва и утихва. Само на празен ход се чува това "крекане", като натисна газта изчиства този звук, та ако са хидр. повдигачи би трябвало непрекъснато да чаткат.. не знам, и аз си мислех от това тънкото масло 5-40 за тия 700-800 км. дали може повдигачите да се преебат безвъзвратно... Утре ще сипя хубава нафта.. незнам колко е хубава от Лук Оил и или кастрол ТДА или бензин както ме съветва бенцбоса.. и утре или в другиден трябва спициалистите от Бош или ще ходя при Петко от Бр. Биладинови да локализират проблема.
Ще Ви държа в течение , още един път искрени благодарности на всички..
  • 0

#18 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 23 март 2008 - 17:48

Само на празен ход се чува това "крекане", като натисна газта изчиства този звук, та ако са хидр. повдигачи би трябвало непрекъснато да чаткат.. не знам, и аз си мислех от това тънкото масло 5-40 за тия 700-800 км. дали може повдигачите да се преебат безвъзвратно... Утре ще сипя хубава нафта.. незнам колко е хубава от Лук Оил и или кастрол ТДА или бензин както ме съветва бенцбоса.. и утре или в другиден трябва спициалистите от Бош или ще ходя при Петко от Бр. Биладинови да локализират проблема.
Ще Ви държа в течение , още един път искрени благодарности на всички..

Ако са повдигачи причукване има на празен ход, а при обороти изчезва. За този мотор маслото си е 10W40. Успех!
  • 0

#19 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 март 2008 - 17:52

И 5/40 не е зле,каква е разликата?
  • 0
.

#20 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 23 март 2008 - 18:17

Същитер са нямат разлика,ако колегата реши да ги грабва.


този мерцедес с какъв мотор е?? с 2-валовия дизелов, или с 2,5 турбодизел, или 2,5 дизел едноваловия?? ???

защото си мисля че ако е новия мотор (2-валовия), е с пулове, а не с онези малки повдигачи, монтирани в кубилиците.
пак казвам че не съм сигурен
  • 0

#21 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 23 март 2008 - 18:27

този мерцедес с какъв мотор е?? с 2-валовия дизелов, или с 2,5 турбодизел, или 2,5 дизел едноваловия?? ???

защото си мисля че ако е новия мотор (2-валовия), е с пулове, а не с онези малки повдигачи, монтирани в кубилиците.
пак казвам че не съм сигурен


Пише,че е ТД-значи е стария мотор,освен,ако не е комби... :dontknow:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#22 krum n.g.

krum n.g.

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:

Публикувано 24 март 2008 - 12:58

Колеги, при мен се получи същия ефект както при колегата zaho, но само че след сваляне на ГНП стенд и пак качване.Аз съм с W124 2,5 стария мотор.Колата се усеща след ремонта ,че е по мощна и при превключване на предавките не сеца толкова много, ноо го няма характерното мъркане.
  • 0

#23 mchochone

mchochone

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bulgaria/Norwey

Публикувано 24 март 2008 - 14:56

Здравейте колеги!!! Моя мерчо Е124/2,5 ТД, до преди месец така мъркаше, че който го чуеше всеки казваше "сташно добре рабати..." така от както съм го взел миналата година по това време. Сега започна сутрин на студен двигател да трака като не знам какво... като загрее изчиства, но пак чувам отвреме на време това характерно "крекане" .. преди го нямаше работеше се едно е CDI. Само да поясня че за една година съм ходил до бензиностанциите 5-6 пъти , т.е. купувам нафта на черно , но аз много пътувам /ежедневно/ и 10 лв. на ден е икономия за мен /може би сега, ще ми излезе през носа/. карам го с масло винаги с 10-40 на мобил. Преди месец пробвах с пълна синтетика на шел 5-40,че ми изпадна евтино, точно когато почна да крека и го изхвърлих и пак 10-40 мобил.. Не вярвам за 1000 км нещо да е от маслото. днес започна дори да пуши като натисна над 2500 оборота и се вк. турбото. Значи това беше за обща информация.. Днес отидох при един майстор който подържа тирове на една фирма само да чуе и да ме посъветва.., и човека ми каза че това се разпръсквачите или дюзите, като ги пипам дюзите си работят -полсират , тръбичките, каза ми че трябва на стенд...Той ползва стенд но ходи на друго място.. Та искам да питам, защото аз по цял ден съм в София, дали да не отида в Бош на околовръсното , също някои да е чул отзиви за Бош на военна рампа... Или да трескам добавките на Кастрол или редекс, ама тоя може и да не мине само с тях.
Генералния въпрос ми е ???
1.Спешно ли да предприемам мерки по този проблем за отстраняването или мога да го отложа, т.е да не стане да се сменат тези разпръсквачи или дюзи и да се отиде на ремонти в хиляди в стотици може...
2. Дали с центровки ще се реши проблема кардинално. Общо взето какво да правя??
Ако съм подразнил някои с некомпетентност да извинява но дизелите още са ми чужди...
Благодаря за вниманието...

Имам страхотно действаща добавка която оправя запушвания и нагари.......ползват я в центровета за дизели
  • 0
Мерцедес-ът е стил на живот, в който няма заплаха и агресия. "Не ходи накъдето те води пътя. Вместо това тръгни натам, където няма пътища и ги прокарай!"

#24 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 24 март 2008 - 18:36

Абе,пич-да не ти се е разбило амортисьорчето и люлката...?Надали изведнъж ще се случи,но не пречи да провериш!
А,кат чуя за добавки все едно червата си виждам!Мчочоне-кажи я тая добавка ква е дето всички сервизи я били използвали,че направо ме втресе и се замислих да идвам ли изобщо при теб!Сори,за откровеността,ама тва е положението,пичове- и аз кат Бенцбосса съм див петел и не цепя басма никому!Пък,ако сгреша се извинявам публично!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#25 san bernar

san bernar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:

Публикувано 24 март 2008 - 19:25

Абе,пич-да не ти се е разбило амортисьорчето и люлката...?Надали изведнъж ще се случи,но не пречи да провериш!
А,кат чуя за добавки все едно червата си виждам!Мчочоне-кажи я тая добавка ква е дето всички сервизи я били използвали,че направо ме втресе и се замислих да идвам ли изобщо при теб!Сори,за откровеността,ама тва е положението,пичове- и аз кат Бенцбосса съм див петел и не цепя басма никому!Пък,ако сгреша се извинявам публично!

Много си прав. Тези добавки са нож с две остриета. Никога не знаеш дали са нещо добро и какво ще причинят на мотора. А и като ги сложиш, те като вземат че разкиснат всички мизерии в резервоара, че като ги подкарат нагоре - мъка... Патил съм аз от такова нещо. Продадох една кола от чудо.

Абе гледам тук, чирак ме водят. Навремето ми изгниха ръкавите в маслото, 7 разред имам като автомонтьор, състезателни коли правех.... Барем калфа не може ли? :dontknow:
  • 0

#26 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 24 март 2008 - 20:50

...А и като ги сложиш, те като вземат че разкиснат всички мизерии в резервоара, че като ги подкарат нагоре - мъка...


Е мъка,мъка ама се хващаш за два часа,сваляш резервоара измиваш го и се кефиш кви мизерии излизат отвътре.А и нивомера ще си измие човек...
Поне значеш че няма мизерии вътре.Друг е въпроса че аз го правих това благодарение на Кастрол ТДА и при идеално чист резервоар за половин година се наблъска пак с лайна а наливам от бензиностации само.Това го виждам по пластмасовия фитър еднодневка който съм го сложил преди помпата а сондата отделно задържа грубите боклуци,така че не ми се мисли какво е станало вътре.
  • 0

#27 bojo

bojo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 84 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 24 март 2008 - 22:09

Ами нали зареждаме от могъщите вериги, световно прочути бензиностанции...
  • 0

#28 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 25 март 2008 - 00:32

Mалко се отплеснхме май по темата ама няма начин.
Сега...
Последно какво набедихте че така и не разбрах.Повдигачи или дюзи?
Бе колега ко му мислиш толкова.След като си ходил при майстори и са ти казали че са дюзи значи отговора е ясен.
Па ако някой майстор неможе да определи дали е дюза или повдигач да го еба в майстора без извинение.
Добавки-мобавки...дрънци...стане ли белята глей си работата.Както си я карал с калпава нафта е нормално да прецака разпръсквачите.Със стар мотор си който държи на изпитани методи така че лашкай на половин резервоар 2 кила хидравлично масло МXЛ на на Приста че е ефтино.После като го изгориш сменяш горивния филтър и ако не се е оправила бягаш при някой дизелджия да ти отвори дюзите да смени разпръсквачите ако немогат да се почистят и да ги калиброва.Кво толкова му се чудите ебати мотора.С тая гадна нафта сте му разказали играта на горивната система.
Ако е повдигач слагай хубаво масло и това е.Е Боян ще ти обясни как му се разтропаха неговите повдигачи с Мобил.Темата е някъде назад в небитието.Лепкай 20W50 и без това вече е топло и идва лято а ако е като миналото 40 и косур градуса не ми се мисли.Спре ли да лопа от по-дебелото масло значи ясно какво е.


Ще цитирам Линкс

Дойде момента да похарчиш икономийте!


Бе мама му стара хората взеха да си правят с Мерцедесите по-зли експерименти отколкото човек може да замисли на 123-ката.На нея и маргарин да й сипеш пак ще го прекара и на аспуха слагаш две филии да ги мажеш от изпаренията.124 се слави като як ама ай стига сте експериментирали.Който неможе да издържи на нафта да го сурка за продаване,да взема бензинджийка и да слага газ.Това е по-добрия вариянт отколкото да си скапвате колите с долнопробно гориво и после да викате що толкова пари по майстори...
  • 0

#29 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 25 март 2008 - 01:30

...Само да поясня че за една година съм ходил до бензиностанциите 5-6 пъти , т.е. купувам нафта на черно...


...насочете ме ако обичате къде да отида, че тая кола я обичам много...



Май вече изчерпахме темата или поне докато не кажеш как си решил проблема.

Ама тея двата цитата горе...
Не си ли се замислял че някак взаимно се изключват?

Едно е да гледаш на колата като на някакъв инструмент - тогава го разбирам.
А ти твърдиш, че държиш на колата и за някаква мърлява икономия и сипваш квото дойде...
Не го разбирам аз този подход.
Са някой ще каже и по бензиностанциите е същия шит.
Е да ама не е.
Щото аз за 7-8 години подобни неща каквито описвате че виждате във филтъра, още не съм намерил.
Дето казва LYNX, време е да похарчиш спестеното...
  • 0

879897.png


#30 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 07 април 2008 - 00:06

Май вече изчерпахме темата или поне докато не кажеш как си решил проблема.

Ама тея двата цитата горе...
Не си ли се замислял че някак взаимно се изключват?

Едно е да гледаш на колата като на някакъв инструмент - тогава го разбирам.
А ти твърдиш, че държиш на колата и за някаква мърлява икономия и сипваш квото дойде...
Не го разбирам аз този подход.
Са някой ще каже и по бензиностанциите е същия шит.
Е да ама не е.
Щото аз за 7-8 години подобни неща каквито описвате че виждате във филтъра, още не съм намерил.
Дето казва LYNX, време е да похарчиш спестеното...

Пак се включвам в дискусията. :) 10 год. може да се кара на нафта от туби и ако се спазват определени правила няма да се стигне до боклук във филтъра. 1-винаги през фуния със ситна цедка и 2-ако има място нафтата във варел да се утаят боклуците преди да се налее. Това е истината. И на финала - без икономия за филтрите! Успех!
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни