Същитер са нямат разлика,ако колегата реши да ги грабва.
А дали това е причината
Публикувано 23 март 2008 - 15:33
Същитер са нямат разлика,ако колегата реши да ги грабва.
Публикувано 23 март 2008 - 16:53
Публикувано 23 март 2008 - 17:48
Ако са повдигачи причукване има на празен ход, а при обороти изчезва. За този мотор маслото си е 10W40. Успех!Само на празен ход се чува това "крекане", като натисна газта изчиства този звук, та ако са хидр. повдигачи би трябвало непрекъснато да чаткат.. не знам, и аз си мислех от това тънкото масло 5-40 за тия 700-800 км. дали може повдигачите да се преебат безвъзвратно... Утре ще сипя хубава нафта.. незнам колко е хубава от Лук Оил и или кастрол ТДА или бензин както ме съветва бенцбоса.. и утре или в другиден трябва спициалистите от Бош или ще ходя при Петко от Бр. Биладинови да локализират проблема.
Ще Ви държа в течение , още един път искрени благодарности на всички..
Публикувано 23 март 2008 - 17:52
Публикувано 23 март 2008 - 18:17
Същитер са нямат разлика,ако колегата реши да ги грабва.
Публикувано 23 март 2008 - 18:27
този мерцедес с какъв мотор е?? с 2-валовия дизелов, или с 2,5 турбодизел, или 2,5 дизел едноваловия?? ???
защото си мисля че ако е новия мотор (2-валовия), е с пулове, а не с онези малки повдигачи, монтирани в кубилиците.
пак казвам че не съм сигурен
Публикувано 24 март 2008 - 12:58
Публикувано 24 март 2008 - 14:56
Имам страхотно действаща добавка която оправя запушвания и нагари.......ползват я в центровета за дизелиЗдравейте колеги!!! Моя мерчо Е124/2,5 ТД, до преди месец така мъркаше, че който го чуеше всеки казваше "сташно добре рабати..." така от както съм го взел миналата година по това време. Сега започна сутрин на студен двигател да трака като не знам какво... като загрее изчиства, но пак чувам отвреме на време това характерно "крекане" .. преди го нямаше работеше се едно е CDI. Само да поясня че за една година съм ходил до бензиностанциите 5-6 пъти , т.е. купувам нафта на черно , но аз много пътувам /ежедневно/ и 10 лв. на ден е икономия за мен /може би сега, ще ми излезе през носа/. карам го с масло винаги с 10-40 на мобил. Преди месец пробвах с пълна синтетика на шел 5-40,че ми изпадна евтино, точно когато почна да крека и го изхвърлих и пак 10-40 мобил.. Не вярвам за 1000 км нещо да е от маслото. днес започна дори да пуши като натисна над 2500 оборота и се вк. турбото. Значи това беше за обща информация.. Днес отидох при един майстор който подържа тирове на една фирма само да чуе и да ме посъветва.., и човека ми каза че това се разпръсквачите или дюзите, като ги пипам дюзите си работят -полсират , тръбичките, каза ми че трябва на стенд...Той ползва стенд но ходи на друго място.. Та искам да питам, защото аз по цял ден съм в София, дали да не отида в Бош на околовръсното , също някои да е чул отзиви за Бош на военна рампа... Или да трескам добавките на Кастрол или редекс, ама тоя може и да не мине само с тях.
Генералния въпрос ми е ???
1.Спешно ли да предприемам мерки по този проблем за отстраняването или мога да го отложа, т.е да не стане да се сменат тези разпръсквачи или дюзи и да се отиде на ремонти в хиляди в стотици може...
2. Дали с центровки ще се реши проблема кардинално. Общо взето какво да правя??
Ако съм подразнил някои с некомпетентност да извинява но дизелите още са ми чужди...
Благодаря за вниманието...
Публикувано 24 март 2008 - 18:36
Публикувано 24 март 2008 - 19:25
Много си прав. Тези добавки са нож с две остриета. Никога не знаеш дали са нещо добро и какво ще причинят на мотора. А и като ги сложиш, те като вземат че разкиснат всички мизерии в резервоара, че като ги подкарат нагоре - мъка... Патил съм аз от такова нещо. Продадох една кола от чудо.Абе,пич-да не ти се е разбило амортисьорчето и люлката...?Надали изведнъж ще се случи,но не пречи да провериш!
А,кат чуя за добавки все едно червата си виждам!Мчочоне-кажи я тая добавка ква е дето всички сервизи я били използвали,че направо ме втресе и се замислих да идвам ли изобщо при теб!Сори,за откровеността,ама тва е положението,пичове- и аз кат Бенцбосса съм див петел и не цепя басма никому!Пък,ако сгреша се извинявам публично!
Публикувано 24 март 2008 - 20:50
...А и като ги сложиш, те като вземат че разкиснат всички мизерии в резервоара, че като ги подкарат нагоре - мъка...
Публикувано 24 март 2008 - 22:09
Публикувано 25 март 2008 - 00:32
Дойде момента да похарчиш икономийте!
Публикувано 25 март 2008 - 01:30
...Само да поясня че за една година съм ходил до бензиностанциите 5-6 пъти , т.е. купувам нафта на черно...
...насочете ме ако обичате къде да отида, че тая кола я обичам много...
Публикувано 07 април 2008 - 00:06
Пак се включвам в дискусията. 10 год. може да се кара на нафта от туби и ако се спазват определени правила няма да се стигне до боклук във филтъра. 1-винаги през фуния със ситна цедка и 2-ако има място нафтата във варел да се утаят боклуците преди да се налее. Това е истината. И на финала - без икономия за филтрите! Успех!Май вече изчерпахме темата или поне докато не кажеш как си решил проблема.
Ама тея двата цитата горе...
Не си ли се замислял че някак взаимно се изключват?
Едно е да гледаш на колата като на някакъв инструмент - тогава го разбирам.
А ти твърдиш, че държиш на колата и за някаква мърлява икономия и сипваш квото дойде...
Не го разбирам аз този подход.
Са някой ще каже и по бензиностанциите е същия шит.
Е да ама не е.
Щото аз за 7-8 години подобни неща каквито описвате че виждате във филтъра, още не съм намерил.
Дето казва LYNX, време е да похарчиш спестеното...
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни