Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

"вече не мърка..."W124 2,5TD


  • Please log in to reply
38 мнения по тази тема

#31 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 09 април 2008 - 00:35

Пак се включвам в дискусията. :) 10 год. може да се кара на нафта от туби и ако се спазват определени правила няма да се стигне до боклук във филтъра. 1-винаги през фуния със ситна цедка и 2-ако има място нафтата във варел да се утаят боклуците преди да се налее. Това е истината. И на финала - без икономия за филтрите! Успех!


е да де брат, ама като са смесили в нафата, старо масло, мазут, бензин 92, 86, 82, ТДГ-тежко дизелово гориво,...кво и да цедиш, кво и да утаяваш, тва нема да се утаи. боклука не е проблем, имаш филтър, ама за фашкиите вътре???

така сега нещо много важно. имахме лекции при известен преподавател и специялист по дизеловите помпи. питах го помагали маслото сипано в резервоара--ОТОГОВОРА МУ БЕШЕ КАТЕГОРИЧЕН :( "ВРЕДИ"
ако сипеш само масло вместо нафта в резервоара, помпата ще блокира. работата е там че нафтата е много по летлива от маслото (тънка), а елементите в помпата са направени с почти никаква хлабина (забравих колко микрона беше), маслото кара буталцата да задерат.
отделно, маслото причинява прогресивно по бързо натрупване на нагар. в това и аз съм сигурен.

за горната информация не се ангажирам с мнение. това чух, това предавам. немога да кажа дали е вярно или не. просто мнение на преподавател. пазя 100%-тов неутралитет.
от доста хора съм чул за наливане на хидравлично масло. явно има някаква полза. или внушение. вие ще кажете
  • 0

#32 misterj

misterj

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 828 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 09 април 2008 - 06:14

Преди време са ми казвали че трябвало да се налива по 1 гр на 100 мл или 10 мл на литър хубаво двутактово масло, Сега чувам за хидравлично.
Мнения всякакви. Този уж беше от голям майстор на механични помпи.
  • 0

#33 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 16 април 2008 - 22:17

Масло за двутактови машини може, и е добре за смазването,
защото то е пригодено да изгаря и да не оставя нагари,
но хидравлично, диференциално и каквото и да е друго е заблуда,
слагат го преди продажба на колата за да загори и да се попълнят луфтовете, не помага с нищо само заблуждава копувача че всичко е наред.
  • 0

#34 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 17 април 2008 - 07:56

Аз от около 6 месеца на 70л. слагам 350гр. синтетично двутактово масло-0,5%-малко да компенсирам липсата на сяра в нафтата,която смазваше.Доколкото помня по стария БДС беше допустимо до 3% съдържание на сяра,но с новите екологични изисквания сярата не трябва да е повече от някакви десети от процента най-много.Дано не се "наиграя",че ме бива сам да си вкарам авто-гол,ама сърце юнашко кат не трае...? :0_yahoo:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#35 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 18 април 2008 - 10:15

Карай и не бой се, масалцето помага и аз слагам по около 300 гр. на резервоар.
  • 0

#36 zaho

zaho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:

Публикувано 30 април 2008 - 13:57

Здравейте колеги!
Мерчо одавна пак мърка, още тогава много бърза го оправих с добавка и един литър А-98н, проблем ми е правило и амортесиорчето /разбитата втулка/на оптягащия механизъм, както някой от колегите по-горе ме съветваха, но това са бели ядове в сравнение какво ми се случи... С няколко изречения ако позволите ще Ви информирам, все пак това може би ще ви бъдие от полза....
По това време горе долу когато писах горния пост една сутрин за работа пред орлов мост едва изключих пета скорост
  • 0

#37 zaho

zaho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:

Публикувано 30 април 2008 - 14:43

Здравейте колеги!
Мерчо одавна пак мърка, още тогава много бърза го оправих с добавка и един литър А-98н, проблем ми е правило и амортесиорчето /разбитата втулка/на оптягащия механизъм, както някой от колегите по-горе ме съветваха, но това са бели ядове в сравнение какво ми се случи... С няколко изречения ако позволите ще Ви информирам, все пак това може би ще ви бъдие от полза....
По това време горе долу когато писах горния пост за "мъркането", една сутрин за работа пред Орлов мост едва изключих пета скорост, усетих че нещо става в скоростната кутия, от там право при Петко на Бр. Миладинови. Той взе да я форсира с ръчни там и т.н. и вика съедините. О.к викам си и я оставих , после ми се обади че е отишъл на кино маховика а той е с демферни пружини цена в Б.С. 1700лв за моя модел 124 2,5 тд-комби-94г. След многоооо ядове /втора употреба и напред назад и какво ли не/едни мои познати ми доставиха комплект съединителя и маховика общо за 1400лв. платих си и 270 лв труд и тамън ми свалят колата тя ниска задна , а аз си знаех че нещо със скоростите става , айде от там пак на ново сваляй скорости , указа се един счупен лагер и др. три тръгнали чакай пак 5 дни с доставка от германия , айде пак около 700 лв и общо 2370 лв - честито.
Нискам да коментирам сервизи, нискам да се ядосвам /побелях/, дали е така било или не, можи би аз съм такъв карак и балък , но какво да правя като това ми се случи на път, но пък съм сигурен, че 15 години не е пипана тая кола. Пък и аз вече две години Ихтиман -София през най - големите задръствания тоя кораб -2 тона тръгни - спри...тия коли са за дълъг път.....
Сега на въпроса???
Вчера купих амортесиорчето за 45 лв, реших да достегна каквото има - "то друга кола скоро няма да видя, а пък и не искам- стига да не стане немислимо да се кара на нафта , тогава паметник ще и правя, ма тя си е красавицата на батко." Монтирах го и веднага се оправи това ромолене сутрин преди да загрее. Днеска се загледах и видях, че втулката на аморт. пак е тръгнала на страни от гумата на пръстена на буталцето. Какво ще кажете?: -амортесиорчето е менте, или както казва Петко, няма смисъл от ново амортесиор., без за се преправи диаметъра на шайбата на генератора- товаи им било тех. недогледица /за мен нещо непонятно/. При Вас колко карат амортс..и какви са наблюденията .. То да ме прощава модератора че това си е нова тема , ма немам нерви ..Още един път извинявам се ......
  • 0

#38 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 30 април 2008 - 16:51

Обикновенно не се сменява само амортисьорчето,Захо,ами и лагера на люлката(или оста и).Менте амортисьорче при мен изкара 5000км.,а оригиналното вече е на 50 000км. и не е мръднало.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#39 zaho

zaho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:

Публикувано 02 май 2008 - 14:36

Да наистина, това го знам за лагера на люлката, при мен няма луфт там, какви са симптомите - някакъв звук или по пронцип се сменява с амортесиорчето../ повече инфо./ Мисля че цената на лагерчето беше около 40 лв. То се избива и се монтира новото нали....???? Мерси и весели празници...
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни