решил сам да си взема мерцедес W203 моля за малко мнения
Започната от joro pld, 21 мар 2008 - 10:11:16
36 мнения по тази тема
#16
Публикувано 01 април 2008 - 14:18
Свалям гарда.............Рекорда ми е 80 км. по аутобан със скорост 100 и вдигнати крака на таблото. 5.7 литра на 100....Ама много ми свиркаха тировете. Незнам как не ме подбра някой отзад. Товаа е последният ми експеримент. Спирам, за да не дразня колегите с ЦДИ-та .
#17
Публикувано 02 юни 2008 - 11:52
Ако може да се включа в темата, имал съм и 124 coupe 220 16v '94г и C coupe 200 kompressor 2002 г. По отношение на разхода купето не ми е давало повече от 12 градско (беше автоматик). За C-класата незнам нормално ли беше но тя под 13-14 градско не ми падаше (и тя беше автоматик), вярно е че и бях правил и чип тунинг беше 204 к.с. може и това да ми е вдигнало разхода, но не ми се вярва да е кой зане с колко. Иначе като здравина старото купе беше супер - за 3 години само водна помпа съм сменил. За С-та си бях доволен, не съм имал някакви сериозни проблеми с нея, продадох я защото се ожених, дай Боже деца ще имам и ми трябваше по-голяма кола . Така че, ако си решил и си огледал колата предварително - взимай я.
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#18
Публикувано 02 юни 2008 - 15:30
Градско в София - около 9 /100 през седмицата иначе ако е по-малко движението сваля на 8. Автомат е, Цди 2.2 Извън града - оня ден ходих до кажи-речи свилелград, даде ми 5.1 като съм карал средно с около 98 км по компютър., не гоних много, че не ми се разправя с куки, а и беше фраш с камиони и малоумници с голфчета и други такива редки л.....а, дето душа дават да те изпреварят където и да е и на всяка цена, нищо, че след завоя могат да са на ваденка на муцуната на някой ТИР...
Да, колега, прав си за цедката, не е за малко дете. Моите вече са на 18 и 8, та се събираме, но докато ходехме с колички и детски колела, тротинртки, ролери и топки навсякъде бях с голямо комби, иначе нямаше място....
Да, колега, прав си за цедката, не е за малко дете. Моите вече са на 18 и 8, та се събираме, но докато ходехме с колички и детски колела, тротинртки, ролери и топки навсякъде бях с голямо комби, иначе нямаше място....
#19
Публикувано 10 юли 2008 - 10:36
ей сега вече избих рибата
#20
Публикувано 10 юли 2008 - 12:14
колега моя е свалял и до 4,5 когато го карам на типтроник на и превключвам на 3000 oborota(normalno smenq na 3500) и съм много доволен от разхода но ако го карам до 4,5-5 ехее
твоята цедка атоматик ли е
твоята цедка атоматик ли е
#21
Публикувано 10 юли 2008 - 12:26
Krank, тоя разход на какъв маршрут го направи?
На колко години и километри ти е 203-ката и 220 ли деше или 200 ЦДИ?
На колко години и километри ти е 203-ката и 220 ли деше или 200 ЦДИ?
#22
Публикувано 10 юли 2008 - 12:27
А, и ква нафта си сипал и добавки слагал ли си някакви?
#23
Публикувано 10 юли 2008 - 13:34
Маршрут София-Серес (рано сутрин без много трафик)
Нафта от Петрол + Кастрол ТДА
200 ЦДИ
Скорости - 6 - ръчни
разхода е барабар с минаването на границата
иначе за цялото пътуване до Гърция и обратно с известно количество градско, кАмпютрото даде 4,7, но от Петрол бяха на мнение 5,3 (за толкова си платих )
Нафта от Петрол + Кастрол ТДА
200 ЦДИ
Скорости - 6 - ръчни
разхода е барабар с минаването на границата
иначе за цялото пътуване до Гърция и обратно с известно количество градско, кАмпютрото даде 4,7, но от Петрол бяха на мнение 5,3 (за толкова си платих )
#24
Публикувано 10 юли 2008 - 14:49
А, то какво сипват и какво отчитат е друга песен.... Преди време на ОМВ аз направих скандал, защото колонката отчете, че съм сипал 65 литра, при положение, че скоро ми беше светнала лампата и имаше поне 5 литра в резервоара....
Отвориха един каталог след като първо ме убеждаваха, че не си знам резервора, после, че той събирал 62 литра ама след като се обезвъздушал.. абе приказки от 1001 нощ, накрая ми предложиха да сме правили контролно замерване с няква желязна мярка с протокол и ако се установяло нарушение, щял съм да си платя колкото пише в каталога - 62 литра, като че ли колата е кацнала там с бръснещ полет... Изроди, това на ОМВ дървеница. Теглих им една и си тръгнах и оттогава не съм стъпил там.
Та, за колонките е ясно.
А че си сипвал гориво зад или около границата говори разхода ти.
Според мен със софийска нафта, сипана тук и по мпътя минала минала през тукашни ръчички и цистерна това постижение е абсурдно.
Отвориха един каталог след като първо ме убеждаваха, че не си знам резервора, после, че той събирал 62 литра ама след като се обезвъздушал.. абе приказки от 1001 нощ, накрая ми предложиха да сме правили контролно замерване с няква желязна мярка с протокол и ако се установяло нарушение, щял съм да си платя колкото пише в каталога - 62 литра, като че ли колата е кацнала там с бръснещ полет... Изроди, това на ОМВ дървеница. Теглих им една и си тръгнах и оттогава не съм стъпил там.
Та, за колонките е ясно.
А че си сипвал гориво зад или около границата говори разхода ти.
Според мен със софийска нафта, сипана тук и по мпътя минала минала през тукашни ръчички и цистерна това постижение е абсурдно.
#25
Публикувано 10 юли 2008 - 14:52
А сега виждам, че си сложил и Кастрол... Това повишава цетановото число и дава пълно изгаряне, съответно пести гориво... Ето ключа от бараката според мен...
#26
Публикувано 16 юли 2008 - 11:08
Кастрола го слагам от както съм я взел всеки път (с редките изключения когато карах със скъпият ОМВ [Алпин/Премиум], ама тогава разликата с нормалният беше 4-6 стотинки)
Разхода до Гърция и обратно беше изцяло с БГ нафта, че там беше ~2,70 при тукашна цена ~2,50 та ми се досвидя да я глезя
Разхода до Гърция и обратно беше изцяло с БГ нафта, че там беше ~2,70 при тукашна цена ~2,50 та ми се досвидя да я глезя
#27
Публикувано 22 март 2010 - 08:34
Не знам за тебе пич но на мен много ми харесва този автомобил.Новата W204 и тя е много хубава но още е много пари.колеги здравеите.реших да сменя моята 124 с W203 coupe 2001-2002 година модел.значи имам следните запитвания.кои мотор е по добър-по безпроблемен.1.8-129 коня или 2.0 компресор-163.кои от двата мотора бихте ми препоръчали.1.8 няма ли да е твърде тромав,а пак компресора 163 -правили 4ести дефекти,по скъп ли е за подръжка.бихте ли ми казали минусите и на двата модела.като цяло заслужава ли си покупката на този модел.окачването как е.твърдо ли вози.или ми бихте препоръчали пак W203 но с 4 врати.
#28
Публикувано 22 март 2010 - 09:40
Абе колега от къде я изкопа тая тема от преди 2 години , човека сигурно е сменил 3 коли от тогава.
NO PAIN - NO GAIN!
#29
Публикувано 19 ноември 2019 - 11:04
Здравейте темата е много стара но за да не отварям нова реших да пиша тук. Надявам се някой да ми отговори.
И аз също съм решил да си купя w203, но съм се спрял на дву литровия не компресиран двигател. посъветваха ме че били по безпроблемни. С това целя икономия от голям данък, гражданска, разход на гориво и части надявам се. Имаме си друга кола но семейството ни напоследък се разрастна и имаме нужда от 2ра кола.
Та по темата. Този двигател го слагат на 2 автомобила c200 и c180. Цената се различава драстично между 2та автомобила. След много пулене, четене и търсене на информация не можах да разбера каква е разликата, ако някой може да ми помогне ще съм много благодарен. Благодаря предварително.
#30
Публикувано 19 ноември 2019 - 11:56
Успех колега с покупката, но да избираш кола спрямо данъка не ми се струва разумно , няма да има дастична разлика между вариантите "голям" "малък" данък.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни