дайте мнението сиили каква кола предпочитате дизел или бензин
Started by bobinesta, 18 Mar 2008 - 20:08:29
37 replies to this topic
#16
Posted 19 March 2008 - 12:27
Виж сега, всеки въпрос за да се реши се взимат предвид конкретните условия, които са строго индувидуално, и няма универсално решение, не само с колите, изобщо.
Е, както е казал колегата по-горе, това е въпрос, който всеки решава сам за себе си най-добре, като има превид конкретните си възможности и предпочитания. Защото едно е да си сам, друго с две деца. Едно е да си сега с пари, друго постоянно с твърд и добър доход. Едно е доходът ти да е 300 лв друго 3000 лв. Едное да имаш къща, друго апартамент, едно е в Свиленград, друго в Бургас, трето в София четвърто в Нови искър ит.н....
Така е и с горивото – и за едното и за другото има доводи, въпросът е на теб кое ти пасва и можеш да си позволиш, не смо като цена на литър, а и сервиз, обслужване, абе всичко...
Във всеки един вариант вече има аргументи за и против и новата и старата кола, и за Ладата и Мерца, и за джипа и кабриото. И няма само еднозначни доводи. Затова винаги като прави една крачка човек той избира по-малката злина, или по-голямата „красота”, зависи как го погледнеш.
Така че, прецени си сам, като претеглиш всичко, доводи има за всеки вариант, ако искаш дай какво ти е на сърце за тея пари но какви възможности имаш и можем да помогнем със съвет, така е много общо и безсмислено- всеки съвет на един може да е оборен лесно от друг и практически неприложим за теб....
Ето, аз например бих се метнал на 500 кубикова Ямаха в задръстванията в София. Бързо, лесно... Да ама – децата, жената сутрин, съхранението, риска да те размажат като хлебарка, сезона, морето... Сам виждаш. И карам кола.
Другият начин е да направиш като много хора – взимат каквото изпадне, пък после – олеле кво стана....
Затова всеми хартия, молив, марки, цени, пиши за-против и смятай...
Не че е гаранция за успех, но дава по-голяма застраховка срещу грешки.
То ненапразно на Запад има цели институти това им е работата – себестойност на км за всяка цена, като отчитат всичко – от лизинга през поддръжката до застраховката и остатъчната стойност при удар.... И вадят изводи...
Е, както е казал колегата по-горе, това е въпрос, който всеки решава сам за себе си най-добре, като има превид конкретните си възможности и предпочитания. Защото едно е да си сам, друго с две деца. Едно е да си сега с пари, друго постоянно с твърд и добър доход. Едно е доходът ти да е 300 лв друго 3000 лв. Едное да имаш къща, друго апартамент, едно е в Свиленград, друго в Бургас, трето в София четвърто в Нови искър ит.н....
Така е и с горивото – и за едното и за другото има доводи, въпросът е на теб кое ти пасва и можеш да си позволиш, не смо като цена на литър, а и сервиз, обслужване, абе всичко...
Във всеки един вариант вече има аргументи за и против и новата и старата кола, и за Ладата и Мерца, и за джипа и кабриото. И няма само еднозначни доводи. Затова винаги като прави една крачка човек той избира по-малката злина, или по-голямата „красота”, зависи как го погледнеш.
Така че, прецени си сам, като претеглиш всичко, доводи има за всеки вариант, ако искаш дай какво ти е на сърце за тея пари но какви възможности имаш и можем да помогнем със съвет, така е много общо и безсмислено- всеки съвет на един може да е оборен лесно от друг и практически неприложим за теб....
Ето, аз например бих се метнал на 500 кубикова Ямаха в задръстванията в София. Бързо, лесно... Да ама – децата, жената сутрин, съхранението, риска да те размажат като хлебарка, сезона, морето... Сам виждаш. И карам кола.
Другият начин е да направиш като много хора – взимат каквото изпадне, пък после – олеле кво стана....
Затова всеми хартия, молив, марки, цени, пиши за-против и смятай...
Не че е гаранция за успех, но дава по-голяма застраховка срещу грешки.
То ненапразно на Запад има цели институти това им е работата – себестойност на км за всяка цена, като отчитат всичко – от лизинга през поддръжката до застраховката и остатъчната стойност при удар.... И вадят изводи...
#17
Posted 19 March 2008 - 12:39
Тая 210-ка за 12.000 лв. няма да е от най-читавите. Моя съвет е да не си взимаш кола която е на долната граница на ценовата рамка за даден модел, демек ако даден модел почва от 12.000 и стига до 20.000 не си взимай такава за 12.000, че ше имаш ядове. Иначе ц класа 250 дизел или турбо е добре както и 124 от последните . Така както гледам всички са на това мнение и недей да мислиш много много.
W211-Avantgarde
#18
Posted 19 March 2008 - 16:05
W 124 93-95г. 250 или 300 дизел,ръчка.
#19
Posted 19 March 2008 - 17:45
Аз към 5 април ще заминавам за германиа и мисля от там да си взема нещо,но се чудех какво ма маи некое W124 95г ще е добре,защото мислех някоя W210ка дизел 2.5 обаче маи нещо бензин и после газ ше зимам че мн скъпа нафтата вече
#20
Posted 19 March 2008 - 18:35
Не много- безобразно скъпа е нафтата, е*ем ти и икономията като литъра е 2.30!!!!
В момента един Мерцедес с двигател 2.0E/2.3E на газ харчи колкото Ситроен Саксо 1.5D
(а взехме саксото за градска, икономична кола, да се возим евтино мамка им да *#@ )
В момента един Мерцедес с двигател 2.0E/2.3E на газ харчи колкото Ситроен Саксо 1.5D
(а взехме саксото за градска, икономична кола, да се возим евтино мамка им да *#@ )
#21
Posted 19 March 2008 - 18:48
Е аз съм на метан , май това е най тънката лайсна за момента , а и правителството контролира цените , че иначе парното ще иде в небесата . Само много са тежки бутилките , но ако минеш на бензинов вариант и калколираш в цената една композитна бутилка после ще си свиркаш . Но най добре колата да се кара на това за което е направена . Взимай дизелата и това е Ц250 или Е290
The Gods Made Heavy Metal
#22
Posted 19 March 2008 - 22:34
По принцип искам да взема W210 250тд автомат мн ми харесват,но незнам като отида там ще преценя ако взема бензинова веднага ще слагам газ или метан,но не съм фен на това дизелака си е друго
#23
Posted 19 March 2008 - 23:03
Е да друго си е да караш с НАЙ-СКЪПОТО гориво на пазара в България, наистина е друго с дизела E250TD pod9-10 в София нема да ти padne=23lv. на 100км.
Не казвам че е лоша дизеловата E- класа, но е всичко друго но не и икономична, от финансова гледна точка.
Не казвам че е лоша дизеловата E- класа, но е всичко друго но не и икономична, от финансова гледна точка.
#24
Posted 20 March 2008 - 00:20
Е да друго си е да караш с НАЙ-СКЪПОТО гориво на пазара в България, наистина е друго с дизела E250TD pod9-10 в София нема да ти padne=23lv. на 100км.
Не казвам че е лоша дизеловата E- класа, но е всичко друго но не и икономична, от финансова гледна точка.
Ем да де ама я да е 200 бензин, както е и автомат и глей ко стааа 15-16л/100км = почти 34 лева докато нафта 12л/100 км да е иде къъъм 28 лева. Ем 6 кинта икономия не са много не все е нещо. За 10 000 км са 600 лева. Ам ако кара по 50 000 км на година ето ти 3 бона икономия. Все си е пари, а и бас държа че динамиката на 2.5 турбодизел ще е по добра от колкото на 2000 кубика бензин с неговите 136 коня. Ако дизелака си е наред и всичко му е изправно смятам, че е по-добрият избор.
#25
Posted 21 March 2008 - 12:59
Аз моята W124 300DT 1991 г. я взех за 11 300 лв., и 700лв. за каско... Автомат, кожен салон, надуване и подгряване седалки, подгряване огледала, ел. пакет, лети джанти 17" AMG..........
#26
Posted 21 March 2008 - 15:50
Дизел - мисля че там е бъдещето. Освен това новите поколения дизелови мотори показват завидна динамика със завиден разход. Преди няколко дни се убедих как 2-литров дизелов мотор, при това на фирмена кола, карана от кого ли не, за 400 км яко каране, даде среден разход около 7/100. Една трета бе измината със скорост над 160 км/ч, една трета - с постояно променяща се скорост между 130 и 190км/ч, и една трета нормално.
Мисля си че ако с моята направя подобно нещо - разходът ще е към 15-16.
А дизелът има и едно друго предимство - обезмисля газовите уредби .
Мисля си че ако с моята направя подобно нещо - разходът ще е към 15-16.
А дизелът има и едно друго предимство - обезмисля газовите уредби .
#27
Posted 21 March 2008 - 16:04
През октомври с 203-ката ЦДИ от Анкона до Венеция - около 500 км ако не бъркам, с жената двете деца и пълен багажник компютърът ми показа средна скорост 139 км/ч и разход 4.7/100. Нафтата заредих преди да се кача на ферибота в Игуменица, гръцки В пауър....
#28
Posted 22 March 2008 - 10:41
При нас в БГ , май се получи следното:
От 10 години насам тече засилена кампания за да се изтъкнат предимствата и икономичноста на дизеловите автомобили. А сега , когато народа си накупи само нафтови коли , изведнъж нафтата стана 2,30 лева. Не мога да разбера , какво и толкова хубаво на тая нафта , че такава хубава цена и сложиха. Май само тук, бензина е по-евтин от дизела. На всичкото отгоре, дизеловите коли са по-претенциозни към качеството на горивата и парите от ниския разход доста често отиват в "джоба на сервиза"
От 10 години насам тече засилена кампания за да се изтъкнат предимствата и икономичноста на дизеловите автомобили. А сега , когато народа си накупи само нафтови коли , изведнъж нафтата стана 2,30 лева. Не мога да разбера , какво и толкова хубаво на тая нафта , че такава хубава цена и сложиха. Май само тук, бензина е по-евтин от дизела. На всичкото отгоре, дизеловите коли са по-претенциозни към качеството на горивата и парите от ниския разход доста често отиват в "джоба на сервиза"
#29
Posted 22 March 2008 - 16:55
Съгласен съм, имам чувството че 90% от продажбите на новите коли са дизелови. Където видя нова кола все е TDI, D4D, DCI, CDI и т.н.При нас в БГ , май се получи следното:
От 10 години насам тече засилена кампания за да се изтъкнат предимствата и икономичноста на дизеловите автомобили. А сега , когато народа си накупи само нафтови коли , изведнъж нафтата стана 2,30 лева. Не мога да разбера , какво и толкова хубаво на тая нафта , че такава хубава цена и сложиха. Май само тук, бензина е по-евтин от дизела. На всичкото отгоре, дизеловите коли са по-претенциозни към качеството на горивата и парите от ниския разход доста често отиват в "джоба на сервиза"
#30
Posted 22 March 2008 - 17:35
Най-икономичния топлинен двигател е дизеловия , в auto bild имаше изледване кое е по добрата алтернатива бензин или дизел , като се вземат в предвид цена на горивото и цена на консумативите за подръжка . Най общо казано до 1600 кубика бензина печели , в големия клас дизела е номер едно . Въпреки че мерцедес не е най икономични дизел е по добър от бензиновия такъв , от гледна точка на икономичност де . Но бензина има повече алтернативи , друг е въпроса как те се понасят от меците . За мен само дизел .
The Gods Made Heavy Metal
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users