Колега със същите съм от днес но само единия ми отчита като грешка нз защо , и то само след функцията Follow home . Някакви идеи ? да разменя крушките или ?
Габарит за W211, какъв тип е ?И може ли да си сложа такива габарите на W140 ?
Започната от top, 18 мар 2008 - 00:18:15
85 мнения по тази тема
#16
Публикувано 27 септември 2013 - 12:52
<Мерника от пред... и газ до ламарина > ....
#17
Публикувано 27 септември 2013 - 20:39
Колега със същите съм от днес но само единия ми отчита като грешка нз защо , и то само след функцията Follow home . Някакви идеи ? да разменя крушките или ?
Моите отначало ми дадоха грешка на компа и ги сложих на другата кола, обаче след време исках да проверя дали светят бяло на Мерцедеса, защото пробвах едни други и светеха синьо и се чудех дали не е от рефлектора, та като ги свалих от другата кола и ги сложих, те взеха та станаха и компьютора си мълчи. Като на магия хехе
#18
Публикувано 28 септември 2013 - 16:42
ееее Голям къмсет супер , аз ги махнах и съм със жълтите пак не стават ... нз като съм в движения нп , светят си идеално но отключа ли и се прецаква единия почва да мига само , като запаля няма проблеми свети исписва грешка но се ядваа
<Мерника от пред... и газ до ламарина > ....
#19
Публикувано 07 октомври 2013 - 10:13
Колеги, има ли някой с фейслифтова Е класа, понеже имам едно въпросче? Изгоряха ми лявата крушка за късите светлини и за да не карам без фар взех от един приятел същата крушка ( става дума за Филипс D1S ) , сложих я, но светеше някак си по-жълтеникаво от другата. Мощността й е 35W, точно колкото на моята, но никъде не пише каква цветова темература е. Някой има ли представа каква цветова температура оригинално са крушките 4300К, 5000К, 6000К, 8000К ?
#20
Публикувано 07 октомври 2013 - 14:45
Оригиналния ксенон е на 4300К . Поне аз съм с такъв и нямам проблеми когато смених само 1 от крушките . Въпроса е дали е D1S за фейса което ме съмнява . Защото на тези които не са фейса като мойта Оргиналните крушки са D2S .
<Мерника от пред... и газ до ламарина > ....
#22
Публикувано 07 октомври 2013 - 15:14
D1S са ми на късите светлини, на дългите и на габаритите идея си нямам, не ми се е налагало да ги сменям още, но за късите съм ан 100% сигурен.
#23
Публикувано 07 октомври 2013 - 16:01
Щом е Оригинален ксенон значи 4300К със сигурност .
<Мерника от пред... и газ до ламарина > ....
#24
Публикувано 07 октомври 2013 - 20:15
Щом е Оригинален ксенон значи 4300К със сигурност .
Потвърждавам и аз съм с фейслифта и е 4300к сменях баласта и прегледах крушките..
#26
Публикувано 08 октомври 2013 - 17:42
Габарита и дългите може да са на 1. Късите са си отделлно 100%, защото съм махнал крушката пък имам дълги.
#27
Публикувано 08 октомври 2013 - 19:57
Имаш дълги ама тези дълги са Н7 които са при габаритите и са нормални крушки волфрамови с нажежаемата жичка не са ксенони.
А ксеноновата крушка ти играе роля и за дълги като ги пуснеш тя се измества или нещо от сорта и свети за дълги светлини...
Този пост е редактиран от SLav_: 08 октомври 2013 - 19:58
#28
Публикувано 08 октомври 2013 - 20:20
Мерси за инфото, не го знаех
#29
Публикувано 10 октомври 2013 - 22:20
KoCci , проверих, за габаритите. Ако слагаш ксенонови, трябва да се преправят кабелите с NO ERROR, но ми казаха, че е голяма занимавка. Един мой приятел ми препоръча да си смениш твоите крушки с Philips Blue Vision, стават с директен монтаж, нямат нужда от преправяне, нито излизат грешки на таблото, а и цветът бил същия като на ксенона.
Този пост е редактиран от NAV1: 10 октомври 2013 - 22:23
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни