Ако ще слагаш ксенон на халогените ще трябва да им сложиш съпротивления за да не показва компютъра изгоряла крушка...
Габарит за W211, какъв тип е ?И може ли да си сложа такива габарите на W140 ?
Започната от top, 18 мар 2008 - 00:18:15
85 мнения по тази тема
#47
Публикувано 18 октомври 2013 - 14:50
Да точно аз съм намерил и точния ксенон принципно . Но като немога подкарам габарита едвали ще слагам и ан дългите мислех от сякаде да съм Ксенончо ... ама :Д
<Мерника от пред... и газ до ламарина > ....
#48
Публикувано 18 октомври 2013 - 15:40
на дългите ти трябва само ако си с Би-ксенон.
Ти със сигурност не си и е безпредметно. Където и да караш като включиш дългите, докато загреят и ще трябва да ги загасиш щото някой си идвал...
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#49
Публикувано 18 октомври 2013 - 18:40
на дългите ти трябва само ако си с Би-ксенон.
Ти със сигурност не си и е безпредметно. Където и да караш като включиш дългите, докато загреят и ще трябва да ги загасиш щото някой си идвал...
Много правилно!
#50
Публикувано 18 октомври 2013 - 18:46
Размени габаритите, ако пак прави от същата страна проблем не е от тях.
#51
Публикувано 18 октомври 2013 - 19:38
Сигурни ли сте, че не е биксенон.
Според мен е такъв, но светва и допълнителна крушка при габарита при по-малкия фар. Но дългите не са само това. И лупата на ксесона се променя и свети по-ралично.
Според мен е такъв, но светва и допълнителна крушка при габарита при по-малкия фар. Но дългите не са само това. И лупата на ксесона се променя и свети по-ралично.
#52
Публикувано 18 октомври 2013 - 19:50
Мисля че пречупваше лещата на лупата и заедно с това светват и вътрешните като допълнителни
#53
Публикувано 18 октомври 2013 - 19:55
Да, с би-ксенон е, но има и отделна крушка за дългите, която няма смисъл да е ксенон поради по-горе изброените причини.
#55
Публикувано 19 октомври 2013 - 08:51
Разбирам значи ефект от ксенон дълги няма да има ... Ами днес ще пробвам пак с крушките но все си мисля че май нещо по окабеляването за габарита е дало фира .
<Мерника от пред... и газ до ламарина > ....
#56
Публикувано 19 октомври 2013 - 18:21
Пробвах тези от линка по горе, с предварителна уговорка че всичко ще е ок.
Преди малко ги монтирах и светна само едната, завъртях тази която не свети и веднага светна. Сега всичко е ок , светят и при отключване и при работещ двигател.
Светлината е много добра, няма нищо общо с тези на филипс.
Дайте снимки с тези крушки как седи, че и аз съм май с Blue Vision и светят мижаво.
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#57
Публикувано 20 октомври 2013 - 12:45
OK, ще снимам довечера, но няма нищо общо с Blue Vision.
Сега проблема е друг. Нямам ксенон и съм сложил някакви които трябва да светят бяло но жълтеят много в сравнвние с диодите.
Някой слагал ли е ксенон на обикновени фарове, замислям се да сложа но ме притеснява да не прецакат инсталацията с тея ксенони.
Нещо такова :http://autopro.bg/кс...o-premium-22523
Този пост е редактиран от Slav_1101: 20 октомври 2013 - 13:11
#58
Публикувано 20 октомври 2013 - 18:57
Мисля,че няма какво да прецакаш по инсталацията един приятел си сложи на неговото w211-ка и няма никакви ядове,но само на късите на дългите май си е с обикновени крушки Само трябва да сложиш едни съпротивления за да не показва за изгоряла крушка на всеки фар ляв и десен.
#59
Публикувано 20 октомври 2013 - 22:32
За съпротивлението е ясно Знаеш ли къде го е слагал ксенона и колко пари му е излезнало ?
#60
Публикувано 21 октомври 2013 - 00:05
Еми ако не се лъжа май сам си го слага,ама той си ги чатка жичкаджийските истории.Да ви кажа чувал съм също някои да слагат някакви залагалки или така наречените товарни съпротивления ама да ли вършат работа това вече е друга работа не мога да кажа със сигурност. Тук има други разновидности ама първо това видях.
Този пост е редактиран от SLav_: 21 октомври 2013 - 00:06
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни