Този пост е редактиран от hektor: 27 март 2008 - 14:14
преместена от Проблеми и ремонти
![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/f61b486f8d2e60d80222c5ff2118aeb6?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
ОборотиЦ250ТД 98год.
Започната от sando, 15 мар 2008 - 18:45:04
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 март 2008 - 18:45
Здравейте, колеги. Проблема е следният - докато е студен двигателя след като дам газ (на празен ход) оборотите падат нормално, но когато достигне нормална температура забелязвам, че стрелката на оборотомера се връща по-бавно и това се случва точно на 1000 оборота, задържа за момент и тогава пада до нормалните обороти. Всъщото време на забавяне се усеща и леко тресене, а и двигателя малко повечко потраква...От какво може да е това?
#2
Публикувано 15 март 2008 - 19:02
Само студена ли го прави тоя номер?
.
#3
Публикувано 15 март 2008 - 19:30
Само студена ли го прави тоя номер?
Не четеш фнимателно,Сан Диего,
на студено нема грижи,...дразни се от задържане на топъл мотор.
На гъза на помпата има вакуумна доза,...тя поддържа празния ход от преходен режим и т.н.т.,....вижте дали не се е разкачил вакуумния щлаух,..как е дозата и прочие,.....а ако си с електрическо управление/червената бубина/,просто вижте дали има управление от модулчето зад батерията!
#4
Публикувано 15 март 2008 - 20:24
Мерси, LYNX.
#5
Публикувано 24 март 2008 - 10:24
Колега,пилотирам същия С250ТД и имам същия проблем!Много ще съм благодарен ако споделиш как си го решил,кеф ти във форума,на ЛС или ако не ти се пише клипни на 0888416367,че това наред с други неуредици направо ми вгорчиха животеца!Мерси, LYNX.
#6
Публикувано 08 май 2008 - 19:04
Колега направи си една диагностика,карам C220D, намен лично ми вдигаха оборотите с авто диагностична апаратура, защото се командват по-електронен път, а при теб проблема може да е друг, имах натрупани грешки в ECU-то за EGR клапана след изтриване на грешката проблема изчезна. Препоръчаха ми едни момчета с МНОГО ДОБРА ТЕХНИКА ЗА ДИАГНОСТИКА НА МЕРЦЕДЕС,НАЙ-ХУБАВОТО Е, ЧЕ ИДВАТ И НА МЯСТО В София.
#7
Публикувано 08 май 2008 - 19:29
Колега направи си една диагностика,карам C220D, намен лично ми вдигаха оборотите с авто диагностична апаратура, защото се командват по-електронен път, а при теб проблема може да е друг, имах натрупани грешки в ECU-то за EGR клапана след изтриване на грешката проблема изчезна. Препоръчаха ми едни момчета с МНОГО ДОБРА ТЕХНИКА ЗА ДИАГНОСТИКА НА МЕРЦЕДЕС,НАЙ-ХУБАВОТО Е, ЧЕ ИДВАТ И НА МЯСТО В София. Пиши ми на личния еmail за да не правя реклама.
Koлега -220 то ти е с Лукасовата помпа дето е с електроника а на колагата е 250 и там е редова бош помпа и 2 те нямат нищо общо.
На 250 в повечето случаи да механични дефекти.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#8
Публикувано 08 май 2008 - 21:13
Тоя проблем ме тормози от времето на последния ми коментар.Оборотите не се менят а на празен ход при загрял двигател обикновенно след шофиране в градско задръстване и изключване на консуматорите-климатроник,фарове започва да прекъсва и тресе.Всеки път е в различна степен а може и да не стане.Първото мнение че проблема е в регулатора за празен ход,но ходих при един стар специалист който забеляза много въздушни мехури в маркучите към помпата.Пререди ги по негов начин с който не съм много съгласен-просто промени пътя на нафтата към помпата и мехурите изчезнаха на95% като проблема почти се реши.Днес върнах всичко по старому,горивото все пак трябва да се филтрира,но се върна и стария проблем...в по лек вариант.Утре собственоръчно се завирам да сваля сондата в резервоара и да почистя цедката пък да видим ко ше става...
#9
Публикувано 23 май 2008 - 18:11
И аз имам същия проблем C250 TD,когато запаля двигателя студен,работи перфектно докато не загрее,когато достигне температурата на която си работи започва да сваля много бавно оборотите и точно на 1000 започва да се тресе много силно.Ходих при кои ли не,секи ми казва различно,според един е помпата,друг казва че са диузите, казваха ми да сипа бензин в нафтата,направих но нищо не се промени.МОЛЯ ВИ ако някои знае от какво може да е да напише ще съм му пезкраио благодарен
#10
Публикувано 23 май 2008 - 18:14
И аз имам същия проблем C250 TD,когато запаля двигателя студен,работи перфектно докато не загрее,когато достигне температурата на която си работи започва да сваля много бавно оборотите и точно на 1000 започва да се тресе много силно.Ходих при кои ли не,секи ми казва различно,според един е помпата,друг казва че са диузите, казваха ми да сипа бензин в нафтата,направих но нищо не се промени.МОЛЯ ВИ ако някои знае от какво може да е да напише ще съм му пезкраио благодарен
Малеее-бензин в нафтата...?!?!?Тва е кат да сипеш катран в кацата с мед!Барем малко масло добави,защото бензина за разлика от нафтата е сух и ще ти скапе помпата и дюзите!Колко процента бензин сипа...?
#11
Публикувано 24 май 2008 - 19:53
Нямам нерви да пиша сега,но проблема не съм решил.Бензин няма смисъл...Оставил мобилен и най-добре е някой който е имал тоя проблем да се обади,а аз като се оправя с това ще сътворя отговор.За сега отивам на варианта сваляне на помпа,рагулиране,проверка количествата,рейка и регулатор на празен ход...За сега й дадохме повече аванс и работи като фуражомелка,твърдо,но подобрение има някакво.Интересно,че тресенето и прекъсването на празен ход след изключване на консуматорите напр.климатика стана значително по-малко.ПРоблем ли е на този 605 960 въздушните мехурчета в прозрачните маркучи към помпата и може ли бедната горивна смес да ебава работата на турбината???
#12
Публикувано 24 май 2008 - 20:11
Вьздуха от нафтата махни и после пак пиши.
.
#13
Публикувано 24 май 2008 - 23:43
Проблема май ти е въздуха в системата.Дизела не обича въздух ама изобщо даже.
Аз карам същия и при мен имаше въздух,това е проблем на тея мотори тея тръбички.Даже мотора промени работата,почна по твърдо да работи и нямаше същата мощност.
Смени си О-пръстенчетата,макар че захващането на оригиналните е кофти.
В Б.С има по нов модел с ново захващане, аз отначало смених само о-пръстенчетата ама греда пак си имаше въздух,накрая ми писна да се занимавам с глупости купих целия комлект и проблема се реши.
Мисля че бяха 100 тина лева всичките тръбички,но от както ги смених няма и помен от въздух и мотора работи едно такова мазно направо гали ухото.
Ако имаш омасляване не и се чуди въобще ами ги смени и ще видиш разликата.
Аз карам същия и при мен имаше въздух,това е проблем на тея мотори тея тръбички.Даже мотора промени работата,почна по твърдо да работи и нямаше същата мощност.
Смени си О-пръстенчетата,макар че захващането на оригиналните е кофти.
В Б.С има по нов модел с ново захващане, аз отначало смених само о-пръстенчетата ама греда пак си имаше въздух,накрая ми писна да се занимавам с глупости купих целия комлект и проблема се реши.
Мисля че бяха 100 тина лева всичките тръбички,но от както ги смених няма и помен от въздух и мотора работи едно такова мазно направо гали ухото.
Ако имаш омасляване не и се чуди въобще ами ги смени и ще видиш разликата.
#14
Публикувано 25 май 2008 - 00:57
Проблема май ти е въздуха в системата.Дизела не обича въздух ама изобщо даже.
Аз карам същия и при мен имаше въздух,това е проблем на тея мотори тея тръбички.Даже мотора промени работата,почна по твърдо да работи и нямаше същата мощност.
Смени си О-пръстенчетата,макар че захващането на оригиналните е кофти.
В Б.С има по нов модел с ново захващане, аз отначало смених само о-пръстенчетата ама греда пак си имаше въздух,накрая ми писна да се занимавам с глупости купих целия комлект и проблема се реши.
Мисля че бяха 100 тина лева всичките тръбички,но от както ги смених няма и помен от въздух и мотора работи едно такова мазно направо гали ухото.
Ако имаш омасляване не и се чуди въобще ами ги смени и ще видиш разликата.
Колега може ли да обясниш малко по подропно какви са тея О пръстенчета,каде се намират например
#15
Публикувано 25 май 2008 - 15:21
Колега може ли да обясниш малко по подропно какви са тея О пръстенчета,каде се намират например
Това са гумени,кръгли-затова и "О" уплътненийца с кръгло сечение,които ги има в единия,или в двата края на всяка найлонова(или пластмасова?) тръба,по която тече нафта.Мнооо са малки,но и много важни!Аз дотук(на мотор ОМ 605 911) съм сменил две,но в колата имам една шепа оригинални от Ивайджет!Баш на миналогодишния събор внезапно ми изпусна едно от тях,та на сутринта под колата имаше локва от поне 6-7 литра нафта!Добре,че се случи на Събора,щото имаше доста разбиращи и сръчни цедесаджии!
![:tongue:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/tongue.gif)
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.gif)
![:beer:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/beer.gif)
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни