Колко ви харчи ML 270 CDI W163 на градско и извънградско?
Започната от ivanil, 13 мар 2008 - 20:25:19
23 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 март 2008 - 20:25
Здравейте,
Вече съм на половин резервоар и съм минал само 220 км. - ясно е че характеристиката на поплавъка в резервоара е нелинейна крива, но все пак искам да питам собствениците на ML 270 cdi - какъв е разходът на градско! А на извънградско?
Моят е 2001г. на 160 хил - да се надявам, че са истински!
Поздрави
Вече съм на половин резервоар и съм минал само 220 км. - ясно е че характеристиката на поплавъка в резервоара е нелинейна крива, но все пак искам да питам собствениците на ML 270 cdi - какъв е разходът на градско! А на извънградско?
Моят е 2001г. на 160 хил - да се надявам, че са истински!
Поздрави
W163 ML 270 CDI 2001
#2
Публикувано 13 март 2008 - 23:33
По линейна/или лайнена /характеристика от тая на нивомера за гориво нема,.....все там гледаме...
Тамам си изминал над 200км,...иди зареди пак догоре и си изчисли средния разход!
Ако е повече от 16/100,...бегай на сервиз да гледат за течове или за неизправности,...
Ако разхода ти е под 14/100,...смени нивомера!
Поогледай буксата до подкалника на задно лево колело,..корозия.лош контакт,...тя е за нивомера!
Тамам си изминал над 200км,...иди зареди пак догоре и си изчисли средния разход!
Ако е повече от 16/100,...бегай на сервиз да гледат за течове или за неизправности,...
Ако разхода ти е под 14/100,...смени нивомера!
Поогледай буксата до подкалника на задно лево колело,..корозия.лош контакт,...тя е за нивомера!
#3
Публикувано 03 май 2008 - 00:49
270 cdi - 2002 - 76000 km. 9,4 -12,6 L/100 km - извънградско : 10,5-14,5 Л/100 км - АДСКО =Софийско . Отскоро карам джипката и засичам постоянно. При мен е този разход . Незнам дали е добър или лош . Това ще кажи <<Спец Звеното>> )
#4
Публикувано 19 май 2008 - 22:16
И аз горе долу го засякох - 11.9 Градско, 9.5 извънградско - горе долу май е добре!
W163 ML 270 CDI 2001
#5
Публикувано 20 май 2008 - 07:30
Много хубав разход!И аз горе долу го засякох - 11.9 Градско, 9.5 извънградско - горе долу май е добре!
От 11,9 до 14,5л/100км... колко имаш да черпиш на всеки 100км, Иванееее!
Айде на евтината Лаваца ще е. С мляко я пия.
#6
Публикувано 02 юни 2008 - 11:22
И аз горе долу го засякох - 11.9 Градско, 9.5 извънградско - горе долу май е добре!
11.9 градско наистина си е за черпене аз под 14-15 не съм падал, за извънградско м/у 8-10 - горе-долу такъв разход.
Струваше ми се много, но сега като чета по-горните мнения май си е в реда на нещата....като стане 3 лв нафтата ще трябва да се замисля защо си взех дизел
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#7
Публикувано 13 юни 2008 - 11:38
Много Ви е леко крачето(щом градско харчи 11-12).или е скопен от предишния собственик,така че пак ако искаш да видиш какво може "мечо" компютър в сервиза.Нормално градско 14-15 автоматик с климатроника(само първа зона) и 10.5-12 извънградско
при скорост до 110 и при 150-160.Другото което е от значение е размера на джантите и гумите(за извънградско основно).Аз карам лятото с 18"ЕТ 42 -285/55 а зимата 17"ЕТ 52-275/60 и това слага лятото още 0.5/100. Пита се за какво е купен :да се кефиш или .....това е .
при скорост до 110 и при 150-160.Другото което е от значение е размера на джантите и гумите(за извънградско основно).Аз карам лятото с 18"ЕТ 42 -285/55 а зимата 17"ЕТ 52-275/60 и това слага лятото още 0.5/100. Пита се за какво е купен :да се кефиш или .....това е .
#8
Публикувано 21 януари 2012 - 00:55
Пичове 1 съвет от мене моя 400 cdi + кракътми е тежък ми дава разход 15-16 градцко извън като карам на аутопилот с 180 ми дава 11.5 съвет купете си 400 cdi
#9
Публикувано 11 ноември 2012 - 09:37
Mercedes ML W163 270 CDI модел 2001 със 6 степенна ръчна предавателна кутия и гуми с размер 255/65/17 ми дава разход от 12/100 в градски условия и 8.5-9/100 извън градско.
Този пост е редактиран от Tihomir: 11 ноември 2012 - 09:38
#10
Публикувано 11 ноември 2012 - 17:54
270 CDI в Сандански - 12,5-13,0 градско и 10,5-11 извън Автоматик ... 2005г.
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#11
Публикувано 11 ноември 2012 - 21:19
15 градско, 12 навън, по лежерно каране
Автомат, с чип и без катализатори.
Плавници 285/50/18
K&N филтър, фанта зареждам само на Еко
Автомат, с чип и без катализатори.
Плавници 285/50/18
K&N филтър, фанта зареждам само на Еко
#12
Публикувано 11 ноември 2012 - 22:39
Така като чета явно под 13-14 градско не може да падне - аз лятото в София падам до 13, но зимата под 14 не става. Говоря за най гадната част на центъра на София - задръстванията. Иначе на извъградско по магистралата на круиз контрол съм стигал до 8/100.
#13
Публикувано 27 декември 2012 - 20:57
Икономично каране: извънградско - 8/100, градско/зависи от градското/ - 11-12/100. Смесен - 10/100. Гуми: 275/55/17. За сега съм доволен само от ОМВ и точно от определена/окзва се че има разлика и то значителна/.
#14
Публикувано 03 януари 2013 - 13:22
За Много Години ,фенове на МБ.
Престои ми покупка на МЛ и относно питането ми искам Честни отговори не като за бизнесмен нямам излишни пари ,а като за обикновен работник-спрял съм се на -
1-ръчна скоростна кутия
2-бензин 2.3 заради опростения мотор и не проблемна модификация +ръчните скорости+възможност за АГУ+нормални данъци и такси.
за да не пускам нова тема,пиша в тази на колегата (надявам се не ми се сърди)
2.3 БЕНЗИН РЪЧНИ СКОРОСТИ С ГАЗ-Разход на газ. и на бензина - колко време отнема зимно време докато превключи от бензин на газ ,при колко градуса на водата става това и колко приблизително разхода на бензин за това време-за да го прибавя към разхода на газ и от там да разбера в лева какъв ще е средният разход за 100км.
Ако нямаш от някъде нафта на аванта(тогава въпроса ще ми е излишен) -заслужава ли си газов джип пред дизелов-с тази калпава нафта от бензиностанциите после икономията не се ли изпарява при ремонтите и честата смяна на филтри т.н.
При газ няма проблеми щом е сложена кадърно,а вече има доста майстори които си разбират от работа-така че това не е въпрос или проблем.Това ми е основният въпрос.
3.имали тази 2.3 бензинова модификация-печка стандартно не на всеки модел ,но да има такива екземпляри.
4.парното -перфектно ли е при къси разтояния
това ме интересува.Благодаря на отзовалите се.
Престои ми покупка на МЛ и относно питането ми искам Честни отговори не като за бизнесмен нямам излишни пари ,а като за обикновен работник-спрял съм се на -
1-ръчна скоростна кутия
2-бензин 2.3 заради опростения мотор и не проблемна модификация +ръчните скорости+възможност за АГУ+нормални данъци и такси.
за да не пускам нова тема,пиша в тази на колегата (надявам се не ми се сърди)
2.3 БЕНЗИН РЪЧНИ СКОРОСТИ С ГАЗ-Разход на газ. и на бензина - колко време отнема зимно време докато превключи от бензин на газ ,при колко градуса на водата става това и колко приблизително разхода на бензин за това време-за да го прибавя към разхода на газ и от там да разбера в лева какъв ще е средният разход за 100км.
Ако нямаш от някъде нафта на аванта(тогава въпроса ще ми е излишен) -заслужава ли си газов джип пред дизелов-с тази калпава нафта от бензиностанциите после икономията не се ли изпарява при ремонтите и честата смяна на филтри т.н.
При газ няма проблеми щом е сложена кадърно,а вече има доста майстори които си разбират от работа-така че това не е въпрос или проблем.Това ми е основният въпрос.
3.имали тази 2.3 бензинова модификация-печка стандартно не на всеки модел ,но да има такива екземпляри.
4.парното -перфектно ли е при къси разтояния
това ме интересува.Благодаря на отзовалите се.
#15
Публикувано 03 януари 2013 - 14:50
Един приятел има 2.3 бензин с газов инжекцион и няма никакви проблеми , не е състезателка кола , но със 90-100-130 си върви прекрасно , проблеми фрапиращи с газ системата не е имал .
Зависи как ще ти го настроят - хубаво е да превключва на газ около 40 градуса , че да няма излишни прекъсвания и сътресения в мотора . 40 градуса зимно време са около 1,5 -2 км , след като е загрял мотора след това по лесно прехвърля.
Има хубави модели 2.3 с ръчна кутия , кожа , климатиче , подгрев на седалките и другите стандартни системи .
Според мен ще останеш доволен , 2.3 не е капризен мотор , стига да си го гледаш нормално и да си му сменяш консулмативите редовно .
Мл-а по коментари на колегите и гледания в интернет на офроуд клипчета , няма кой знай какви възможности , виждам че се занимаваш с лов , джипа няма да има проблеми с леко пресечен терен , със канавки и неравности , със нормален сняг или кал , но байри , много кал или сняг + кал ще са му проблем , но не неразрешим , ако ще го караш из Севлиево и околностите това е твоя джип , само трябва да го пазиш както ти казах , че окачването не е много евтино ,винаги ако има свободно място при някоя лада нива се качвай и остави мл-а на равно
Зависи как ще ти го настроят - хубаво е да превключва на газ около 40 градуса , че да няма излишни прекъсвания и сътресения в мотора . 40 градуса зимно време са около 1,5 -2 км , след като е загрял мотора след това по лесно прехвърля.
Има хубави модели 2.3 с ръчна кутия , кожа , климатиче , подгрев на седалките и другите стандартни системи .
Според мен ще останеш доволен , 2.3 не е капризен мотор , стига да си го гледаш нормално и да си му сменяш консулмативите редовно .
Мл-а по коментари на колегите и гледания в интернет на офроуд клипчета , няма кой знай какви възможности , виждам че се занимаваш с лов , джипа няма да има проблеми с леко пресечен терен , със канавки и неравности , със нормален сняг или кал , но байри , много кал или сняг + кал ще са му проблем , но не неразрешим , ако ще го караш из Севлиево и околностите това е твоя джип , само трябва да го пазиш както ти казах , че окачването не е много евтино ,винаги ако има свободно място при някоя лада нива се качвай и остави мл-а на равно
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни