При студено палене или въобще няма палене, или пали от раз - принуден съм да паля на газ по случая. Като я прехвърля на бензин си държи перфектно 1000 на смукач и 700 без.
Като я покарам малко, обаче, особено при зацепена скоростна, оборотите при спиране падат до и под границата от 500, седи там няколко секунди и хоп - 700, седи малко там и пак 500. Като я сложа на неутрал повече седи на 700
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Другото, което е, при силно загрял двигател - горната граница (90-100 ли е?), като я угася след това няма палене, ни на газ, ни на бензин. Като поизстине пак си пали
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
M117 500
PS: Свещите със сигурност са за смяна, но само от това ли може да е? Като я вкарам в обороти няма проблеми, работи като часовник, пълни си оборотомера и свършва пътя
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
PS2: Нормално ли е 1>2 да превключва на 3000 оборота? (след кикдаун от място, разбира се).