проблемни обороти (126)
Започната от Darkrage, 12 мар 2008 - 18:54:55
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 март 2008 - 18:54
От доста време насам имам абсолютно непредсказуем проблем с оборотите и понягока гаснене.
При студено палене или въобще няма палене, или пали от раз - принуден съм да паля на газ по случая. Като я прехвърля на бензин си държи перфектно 1000 на смукач и 700 без.
Като я покарам малко, обаче, особено при зацепена скоростна, оборотите при спиране падат до и под границата от 500, седи там няколко секунди и хоп - 700, седи малко там и пак 500. Като я сложа на неутрал повече седи на 700 Няколко пъти ми се случва и направо да угасне при спиране.
Другото, което е, при силно загрял двигател - горната граница (90-100 ли е?), като я угася след това няма палене, ни на газ, ни на бензин. Като поизстине пак си пали
M117 500
PS: Свещите със сигурност са за смяна, но само от това ли може да е? Като я вкарам в обороти няма проблеми, работи като часовник, пълни си оборотомера и свършва пътя а в огледалото само точки.
PS2: Нормално ли е 1>2 да превключва на 3000 оборота? (след кикдаун от място, разбира се).
При студено палене или въобще няма палене, или пали от раз - принуден съм да паля на газ по случая. Като я прехвърля на бензин си държи перфектно 1000 на смукач и 700 без.
Като я покарам малко, обаче, особено при зацепена скоростна, оборотите при спиране падат до и под границата от 500, седи там няколко секунди и хоп - 700, седи малко там и пак 500. Като я сложа на неутрал повече седи на 700 Няколко пъти ми се случва и направо да угасне при спиране.
Другото, което е, при силно загрял двигател - горната граница (90-100 ли е?), като я угася след това няма палене, ни на газ, ни на бензин. Като поизстине пак си пали
M117 500
PS: Свещите със сигурност са за смяна, но само от това ли може да е? Като я вкарам в обороти няма проблеми, работи като часовник, пълни си оборотомера и свършва пътя а в огледалото само точки.
PS2: Нормално ли е 1>2 да превключва на 3000 оборота? (след кикдаун от място, разбира се).
BRABUS 500SE - Мечо!
#2
Публикувано 12 март 2008 - 19:09
Подобен проблем с друг мотор преди около 4 дни.Смяна на свеши и чистене на дебитомер помогнаха,но главно ревеше за нови кабели и дистрибутор.Темата е малко под тая,300Е от 88
Дебитомера може да ти ебава ниските,свещите ебаватцялата далавера,а и някой куц кабел като има и е го на проблема.Чакаме части ние,не е сьщия мотор,но ще наплякам снимки да видиш какьв грездей беше дистрибутора и пак вьрвеше колата.
Какво освен свещи е за смяна?
Дебитомера може да ти ебава ниските,свещите ебаватцялата далавера,а и някой куц кабел като има и е го на проблема.Чакаме части ние,не е сьщия мотор,но ще наплякам снимки да видиш какьв грездей беше дистрибутора и пак вьрвеше колата.
Какво освен свещи е за смяна?
.
#3
Публикувано 12 март 2008 - 19:11
http://www.mercedess...119DistCapRotor
Само за идея.На 300Е за който говоря ситуацията беше по-плачевна и от тая на горния линк и пак пердашеше на 5 силиндьра,на високи и шести заработваше.
Само за идея.На 300Е за който говоря ситуацията беше по-плачевна и от тая на горния линк и пак пердашеше на 5 силиндьра,на високи и шести заработваше.
.
#4
Публикувано 12 март 2008 - 19:15
Е в момента е в процес на преработка в пълен инжекцион с електронно запалване, така че ще заминат и свещите и дистрибутора. Прасето ще го почистя също.
Питах, евентуално, от нещо друго дали би могло да е. Иначе маслото е сменяно (нищо, че ми се струва, че изчезва и то без да пуши или да го меша с водата). Гарнитури са за смяна също, само дето не знам дали да ги сменям или да играе силикона, щото немско оригинале едва ли ще си намеря.
Питах, евентуално, от нещо друго дали би могло да е. Иначе маслото е сменяно (нищо, че ми се струва, че изчезва и то без да пуши или да го меша с водата). Гарнитури са за смяна също, само дето не знам дали да ги сменям или да играе силикона, щото немско оригинале едва ли ще си намеря.
BRABUS 500SE - Мечо!
#5
Публикувано 12 март 2008 - 19:25
http://www.mbclub.bg...showtopic=11171
Ето я мойта тема,подобни симптоми като твоя мотор,може нещо да ти сварши работа.
Беше на гьз всичко,дросела черен,кабели плякат...............мани,сега е ОК ама пак ще ги сменим и дистрибутор и кабели.После му мерим помпата и всичко що е писано по темата и проба.Ако вьрви УРА,ако ли не помпата на боклука.
Ето я мойта тема,подобни симптоми като твоя мотор,може нещо да ти сварши работа.
Беше на гьз всичко,дросела черен,кабели плякат...............мани,сега е ОК ама пак ще ги сменим и дистрибутор и кабели.После му мерим помпата и всичко що е писано по темата и проба.Ако вьрви УРА,ако ли не помпата на боклука.
.
#6
Публикувано 12 март 2008 - 19:27
А за гарнитурите сменяй,силикона е до време.Мотора го има и тук,пазарува се по нета и шанса да е оргинале е голям
.
#7
Публикувано 12 март 2008 - 19:32
малко тъп въпрос, ама как е гарнитура на Английски?
BRABUS 500SE - Мечо!
#9
Публикувано 12 март 2008 - 19:44
На този сайт си пресуших организма от течене на лиги Ама няма да е на тази пура, поне засега.
BRABUS 500SE - Мечо!
#10
Публикувано 12 март 2008 - 21:15
http://www.mbcoupes.com/w126index.htm
Е на да видиш ти
И пиши какво и е било после,че ми е интересно.300Е от мойта тема си вьрви нормално трети ден,е сега ми звьнаха,че е оса
Е на да видиш ти
И пиши какво и е било после,че ми е интересно.300Е от мойта тема си вьрви нормално трети ден,е сега ми звьнаха,че е оса
.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни