Към съдържанието

  •  

Снимка

Проблем с гарнитура на главата или със самата глава на 190D 2,5turbo


  • Please log in to reply
17 мнения по тази тема

#1 Paulus

Paulus

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дивият Запад
  • Автомобил:
    190D 2,5turbo '89 - sold, S203 C220CDI 150hp '04

Публикувано 12 март 2008 - 16:15

Имам проблем с двигателя, за това помагайте щото майката си е е...... От известно време, когато запаля двигателя работи неравномерно и тресе и през ауспуха пуши бяло. След като престане да тресе спира пуши. Това го прави без значение да ли е студен или топъл мотора. Маркучите на охладителната система се надуват яко. Не смятам, че проблема идва от проблем с помпата, която е с електронно, а не вакумно управление или от дебитомера, защото, когато капачката на разширителния съд не е поставена проблема го няма-колицата нито тресе, нито пуши. Че гарнитурата ще това е ясно. Притесняваме възможността да е спукана главата?
  • 0
Mercedes-Benz W201 190D 2,5turbo

Публикувано изображение Публикувано изображение

Публикувано изображение

#2 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 12 март 2008 - 16:25

Имам проблем с двигателя, за това помагайте щото майката си е е...... От известно време, когато запаля двигателя работи неравномерно и тресе и през ауспуха пуши бяло. След като престане да тресе спира пуши. Това го прави без значение да ли е студен или топъл мотора. Маркучите на охладителната система се надуват яко. Не смятам, че проблема идва от проблем с помпата, която е с електронно, а не вакумно управление или от дебитомера, защото, когато капачката на разширителния съд не е поставена проблема го няма-колицата нито тресе, нито пуши. Че гарнитурата ще това е ясно. Притесняваме възможността да не е спукана главата?


Колега, а маслото как е????
  • 0

#3 Paulus

Paulus

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дивият Запад
  • Автомобил:
    190D 2,5turbo '89 - sold, S203 C220CDI 150hp '04

Публикувано 12 март 2008 - 16:57

Маслото е за смяна! :rolleyes: Не го пипа, не е на боза, мотора не духа. Като махна щеката за маслото няма да пуши. :dontknow:
  • 0
Mercedes-Benz W201 190D 2,5turbo

Публикувано изображение Публикувано изображение

Публикувано изображение

#4 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 12 март 2008 - 17:13

щом надува системата за охлаждане - веднага тест на това дали има изгорели газове -ама то и без него е ясно че има....
Слдава сваляне на глава -ако е малкя дявол се оттърваваш само с гарнитура -ако не некаде по главата е а макар и многорядко но се случва и да избие блока и тогава ....
А и какв е тоя 190 с електронно управление на помпата и дебитомери и така нататка ... тва кои ти го каза .......
190 2,5 дизела са само с 602 мотор и с редова помпа Бош - там за щастие електроники няма ....
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#5 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 12 март 2008 - 17:15

Пуши ли бяло сиза глава,духа у цилиндрите и не е задьлжително да го меша с маслото.Глава или поне гарнитурата и.
  • 0
.

#6 Paulus

Paulus

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дивият Запад
  • Автомобил:
    190D 2,5turbo '89 - sold, S203 C220CDI 150hp '04

Публикувано 12 март 2008 - 17:17

щом надува системата за охлаждане - веднага тест на това дали има изгорели газове -ама то и без него е ясно че има....
Слдава сваляне на глава -ако е малкя дявол се оттърваваш само с гарнитура -ако не некаде по главата е а макар и многорядко но се случва и да избие блока и тогава ....
А и какв е тоя 190 с електронно управление на помпата и дебитомери и така нататка ... тва кои ти го каза .......
190 2,5 дизела са само с 602 мотор и с редова помпа Бош - там за щастие електроники няма ....



Моя курник отгоре на помпата (редова помпа Бош) влиза една кръгла букса с кабел. Имам няколко познати с 124-ки със същите мотори и те нямат дебитомери, а помпите им там са с вакум. Утре ще пусна снимки. Забравих да добавя, на студен мотор и махната капачка на разширителния съд веднага щом го запаля започва да пуши от разширителния съд.
  • 0
Mercedes-Benz W201 190D 2,5turbo

Публикувано изображение Публикувано изображение

Публикувано изображение

#7 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 12 март 2008 - 17:24

ГЛАВА,голяма глава си нацепил.И бягай сега,че смеси ли правиш и мотор.Питай ме от кьде знам,моя е така и го чакам 2 години вече ма не се дава кучето.С гарнитура може само да минеш ако не е прегрявана жестоко.

Това тече ли от главата,омазан ли е / омазан е ама аз да питам/.?
  • 0
.

#8 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 12 март 2008 - 17:27

http://www.kokes.net...head_remove.htm

Пример с друг мотор и то бензин.Дава му грешка в запалването на един цилиндьр шото диха вьтре течност,не го е омешало маслото с антифриза,но духа в мотора и опаляяяя,код за грешка.Твоя няма електроника ма си за глава на 100%.Виж снимки,там си личи как в пробило през гарнитурата.
  • 0
.

#9 Paulus

Paulus

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дивият Запад
  • Автомобил:
    190D 2,5turbo '89 - sold, S203 C220CDI 150hp '04

Публикувано 12 март 2008 - 17:28

ГЛАВА,голяма глава си нацепил.И бягай сега,че смеси ли правиш и мотор.Питай ме от кьде знам,моя е така и го чакам 2 години вече ма не се дава кучето.С гарнитура може само да минеш ако не е прегрявана жестоко.

Това тече ли от главата,омазан ли е / омазан е ама аз да питам/.?



Не е омазан никъде. Само пепел по него. Не е прегряван. Не качва повече от 80 градуса. През последните 110 000 км. е каран от мен и предишния собственик, който ми е много близък и ако се е съмнявал, че нещо не е наред по колата нямаше да ми я продаде.
  • 0
Mercedes-Benz W201 190D 2,5turbo

Публикувано изображение Публикувано изображение

Публикувано изображение

#10 Paulus

Paulus

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дивият Запад
  • Автомобил:
    190D 2,5turbo '89 - sold, S203 C220CDI 150hp '04

Публикувано 12 март 2008 - 17:35

http://www.kokes.net...head_remove.htm

Пример с друг мотор и то бензин.Дава му грешка в запалването на един цилиндьр шото диха вьтре течност,не го е омешало маслото с антифриза,но духа в мотора и опаляяяя,код за грешка.Твоя няма електроника ма си за глава на 100%.Виж снимки,там си личи как в пробило през гарнитурата.



В петък го качвам на платформа и на майстор. Предполагам е гарнитурата на главата. По време на движение не пуши и грам. Антифриз не губи, явно духа и създава налягане в охладителната система, а когато е угасен от там пък влиза антифриз в някой цилиндър. Много се чудех какъв дизел да взема и за това реших да е Мерцедес, защото не пукат глави както БМВ например.
  • 0
Mercedes-Benz W201 190D 2,5turbo

Публикувано изображение Публикувано изображение

Публикувано изображение

#11 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 12 март 2008 - 17:36

Пу бреееее,чист дизел рядко се среща,все текьт.Ма как да е,няма да се снимаш с него,но пак си за гарнитура на главата.Е на моите мотори както и да ги караш,каквото и масло да им слагаш на около 200 000 километра сменяш гарнитурата и това си се знае.Не е кой знае какво,но може да ти натресе голяма беля.

Изпушвала ми е кола / ДУХЧО / бяло,ма бяло като военна димка.Преди 2 години това,че и горница.Имам и малко масо в антифриза,но така я карам,не го е омесила с маслото и за последните 2 години рьчкане не е припушвала бяло.Терсене обаче,на повече от 200 километра в страни от моя механик не я карам.

И ако ще скача някой с ЛЬЖЕШ БЕЕЕЕЕ да порови из форума,имаше и снимки. ;)
  • 0
.

#12 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 12 март 2008 - 17:39

В петък го качвам на платформа и на майстор. Предполагам е гарнитурата на главата. По време на движение не пуши и грам. Антифриз не губи, явно духа и създава налягане в охладителната система, а когато е угасен от там пък влиза антифриз в някой цилиндър. Много се чудех какъв дизел да взема и за това реших да е Мерцедес, защото не пукат глави както БМВ например.



Не е задьлжително да е пукнал глава,просто с времето ти гарнитурата и се ебава мамата и си иска смяна.Ако майстора ти е близо може и така да я караш,но внимателно.Ако ли не.................на грьб и в сервиза.


Е погледни внимателно снимки на Мрака,там даже се вижда че ми е сменяна гарнитурата и тва на М104 мотор редови шестак.Сьщото иска и другия ма много иска,ще вьрви така.
  • 0
.

#13 Paulus

Paulus

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дивият Запад
  • Автомобил:
    190D 2,5turbo '89 - sold, S203 C220CDI 150hp '04

Публикувано 12 март 2008 - 17:44

Пу бреееее,чист дизел рядко се среща,все текьт.Ма как да е,няма да се снимаш с него,но пак си за гарнитура на главата.Е на моите мотори както и да ги караш,каквото и масло да им слагаш на около 200 000 километра сменяш гарнитурата и това си се знае.Не е кой знае какво,но може да ти натресе голяма беля.

Изпушвала ми е кола / ДУХЧО / бяло,ма бяло като военна димка.Преди 2 години това,че и горница.Имам и малко масо в антифриза,но така я карам,не го е омесила с маслото и за последните 2 години рьчкане не е припушвала бяло.Терсене обаче,на повече от 200 километра в страни от моя механик не я карам.

И ако ще скача някой с ЛЬЖЕШ БЕЕЕЕЕ да порови из форума,имаше и снимки. ;)



Бос, утре снимки щом не вярваш. Колата е на 370 000 км. оригинални километра. За 110 000 км. само масла, филтри и един вакум на помпата щото се чудеше дали да гасне.
  • 0
Mercedes-Benz W201 190D 2,5turbo

Публикувано изображение Публикувано изображение

Публикувано изображение

#14 Paulus

Paulus

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дивият Запад
  • Автомобил:
    190D 2,5turbo '89 - sold, S203 C220CDI 150hp '04

Публикувано 12 март 2008 - 17:47

Не е задьлжително да е пукнал глава,просто с времето ти гарнитурата и се ебава мамата и си иска смяна.Ако майстора ти е близо може и така да я караш,но внимателно.Ако ли не.................на грьб и в сервиза.
Е погледни внимателно снимки на Мрака,там даже се вижда че ми е сменяна гарнитурата и тва на М104 мотор редови шестак.Сьщото иска и другия ма много иска,ще вьрви така.


На 70-80 км. е майстора така че на платформа, а и вече всичко е уговорено. Здраве да е! А после газ на курника. :drift1:
  • 0
Mercedes-Benz W201 190D 2,5turbo

Публикувано изображение Публикувано изображение

Публикувано изображение

#15 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 12 март 2008 - 17:50

Бос, утре снимки щом не вярваш. Колата е на 370 000 км. оригинални километра. За 110 000 км. само масла, филтри и един вакум на помпата щото се чудеше дали да гасне.



Аз на теб ти вярвам,това го казах ако някой на мен не ми вярва.Колата изпуши бяло,имам масло в антифриза за последните 2 - 3 години я и карам с газ до дупка.След като изпуши ведньж се кротна,не е пушила повече.Е те тва не е за вярване,а не твоето.
  • 0
.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни