Проблем с гарнитура на главата или със самата глава на 190D 2,5turbo
Започната от Paulus, 12 мар 2008 - 16:15:15
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 март 2008 - 16:15
Имам проблем с двигателя, за това помагайте щото майката си е е...... От известно време, когато запаля двигателя работи неравномерно и тресе и през ауспуха пуши бяло. След като престане да тресе спира пуши. Това го прави без значение да ли е студен или топъл мотора. Маркучите на охладителната система се надуват яко. Не смятам, че проблема идва от проблем с помпата, която е с електронно, а не вакумно управление или от дебитомера, защото, когато капачката на разширителния съд не е поставена проблема го няма-колицата нито тресе, нито пуши. Че гарнитурата ще това е ясно. Притесняваме възможността да е спукана главата?
#2
Публикувано 12 март 2008 - 16:25
Имам проблем с двигателя, за това помагайте щото майката си е е...... От известно време, когато запаля двигателя работи неравномерно и тресе и през ауспуха пуши бяло. След като престане да тресе спира пуши. Това го прави без значение да ли е студен или топъл мотора. Маркучите на охладителната система се надуват яко. Не смятам, че проблема идва от проблем с помпата, която е с електронно, а не вакумно управление или от дебитомера, защото, когато капачката на разширителния съд не е поставена проблема го няма-колицата нито тресе, нито пуши. Че гарнитурата ще това е ясно. Притесняваме възможността да не е спукана главата?
Колега, а маслото как е????
#4
Публикувано 12 март 2008 - 17:13
щом надува системата за охлаждане - веднага тест на това дали има изгорели газове -ама то и без него е ясно че има....
Слдава сваляне на глава -ако е малкя дявол се оттърваваш само с гарнитура -ако не некаде по главата е а макар и многорядко но се случва и да избие блока и тогава ....
А и какв е тоя 190 с електронно управление на помпата и дебитомери и така нататка ... тва кои ти го каза .......
190 2,5 дизела са само с 602 мотор и с редова помпа Бош - там за щастие електроники няма ....
Слдава сваляне на глава -ако е малкя дявол се оттърваваш само с гарнитура -ако не некаде по главата е а макар и многорядко но се случва и да избие блока и тогава ....
А и какв е тоя 190 с електронно управление на помпата и дебитомери и така нататка ... тва кои ти го каза .......
190 2,5 дизела са само с 602 мотор и с редова помпа Бош - там за щастие електроники няма ....
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#5
Публикувано 12 март 2008 - 17:15
Пуши ли бяло сиза глава,духа у цилиндрите и не е задьлжително да го меша с маслото.Глава или поне гарнитурата и.
.
#6
Публикувано 12 март 2008 - 17:17
щом надува системата за охлаждане - веднага тест на това дали има изгорели газове -ама то и без него е ясно че има....
Слдава сваляне на глава -ако е малкя дявол се оттърваваш само с гарнитура -ако не некаде по главата е а макар и многорядко но се случва и да избие блока и тогава ....
А и какв е тоя 190 с електронно управление на помпата и дебитомери и така нататка ... тва кои ти го каза .......
190 2,5 дизела са само с 602 мотор и с редова помпа Бош - там за щастие електроники няма ....
Моя курник отгоре на помпата (редова помпа Бош) влиза една кръгла букса с кабел. Имам няколко познати с 124-ки със същите мотори и те нямат дебитомери, а помпите им там са с вакум. Утре ще пусна снимки. Забравих да добавя, на студен мотор и махната капачка на разширителния съд веднага щом го запаля започва да пуши от разширителния съд.
#7
Публикувано 12 март 2008 - 17:24
ГЛАВА,голяма глава си нацепил.И бягай сега,че смеси ли правиш и мотор.Питай ме от кьде знам,моя е така и го чакам 2 години вече ма не се дава кучето.С гарнитура може само да минеш ако не е прегрявана жестоко.
Това тече ли от главата,омазан ли е / омазан е ама аз да питам/.?
Това тече ли от главата,омазан ли е / омазан е ама аз да питам/.?
.
#8
Публикувано 12 март 2008 - 17:27
http://www.kokes.net...head_remove.htm
Пример с друг мотор и то бензин.Дава му грешка в запалването на един цилиндьр шото диха вьтре течност,не го е омешало маслото с антифриза,но духа в мотора и опаляяяя,код за грешка.Твоя няма електроника ма си за глава на 100%.Виж снимки,там си личи как в пробило през гарнитурата.
Пример с друг мотор и то бензин.Дава му грешка в запалването на един цилиндьр шото диха вьтре течност,не го е омешало маслото с антифриза,но духа в мотора и опаляяяя,код за грешка.Твоя няма електроника ма си за глава на 100%.Виж снимки,там си личи как в пробило през гарнитурата.
.
#9
Публикувано 12 март 2008 - 17:28
ГЛАВА,голяма глава си нацепил.И бягай сега,че смеси ли правиш и мотор.Питай ме от кьде знам,моя е така и го чакам 2 години вече ма не се дава кучето.С гарнитура може само да минеш ако не е прегрявана жестоко.
Това тече ли от главата,омазан ли е / омазан е ама аз да питам/.?
Не е омазан никъде. Само пепел по него. Не е прегряван. Не качва повече от 80 градуса. През последните 110 000 км. е каран от мен и предишния собственик, който ми е много близък и ако се е съмнявал, че нещо не е наред по колата нямаше да ми я продаде.
#10
Публикувано 12 март 2008 - 17:35
http://www.kokes.net...head_remove.htm
Пример с друг мотор и то бензин.Дава му грешка в запалването на един цилиндьр шото диха вьтре течност,не го е омешало маслото с антифриза,но духа в мотора и опаляяяя,код за грешка.Твоя няма електроника ма си за глава на 100%.Виж снимки,там си личи как в пробило през гарнитурата.
В петък го качвам на платформа и на майстор. Предполагам е гарнитурата на главата. По време на движение не пуши и грам. Антифриз не губи, явно духа и създава налягане в охладителната система, а когато е угасен от там пък влиза антифриз в някой цилиндър. Много се чудех какъв дизел да взема и за това реших да е Мерцедес, защото не пукат глави както БМВ например.
#11
Публикувано 12 март 2008 - 17:36
Пу бреееее,чист дизел рядко се среща,все текьт.Ма как да е,няма да се снимаш с него,но пак си за гарнитура на главата.Е на моите мотори както и да ги караш,каквото и масло да им слагаш на около 200 000 километра сменяш гарнитурата и това си се знае.Не е кой знае какво,но може да ти натресе голяма беля.
Изпушвала ми е кола / ДУХЧО / бяло,ма бяло като военна димка.Преди 2 години това,че и горница.Имам и малко масо в антифриза,но така я карам,не го е омесила с маслото и за последните 2 години рьчкане не е припушвала бяло.Терсене обаче,на повече от 200 километра в страни от моя механик не я карам.
И ако ще скача някой с ЛЬЖЕШ БЕЕЕЕЕ да порови из форума,имаше и снимки.
Изпушвала ми е кола / ДУХЧО / бяло,ма бяло като военна димка.Преди 2 години това,че и горница.Имам и малко масо в антифриза,но така я карам,не го е омесила с маслото и за последните 2 години рьчкане не е припушвала бяло.Терсене обаче,на повече от 200 километра в страни от моя механик не я карам.
И ако ще скача някой с ЛЬЖЕШ БЕЕЕЕЕ да порови из форума,имаше и снимки.
.
#12
Публикувано 12 март 2008 - 17:39
В петък го качвам на платформа и на майстор. Предполагам е гарнитурата на главата. По време на движение не пуши и грам. Антифриз не губи, явно духа и създава налягане в охладителната система, а когато е угасен от там пък влиза антифриз в някой цилиндър. Много се чудех какъв дизел да взема и за това реших да е Мерцедес, защото не пукат глави както БМВ например.
Не е задьлжително да е пукнал глава,просто с времето ти гарнитурата и се ебава мамата и си иска смяна.Ако майстора ти е близо може и така да я караш,но внимателно.Ако ли не.................на грьб и в сервиза.
Е погледни внимателно снимки на Мрака,там даже се вижда че ми е сменяна гарнитурата и тва на М104 мотор редови шестак.Сьщото иска и другия ма много иска,ще вьрви така.
.
#13
Публикувано 12 март 2008 - 17:44
Пу бреееее,чист дизел рядко се среща,все текьт.Ма как да е,няма да се снимаш с него,но пак си за гарнитура на главата.Е на моите мотори както и да ги караш,каквото и масло да им слагаш на около 200 000 километра сменяш гарнитурата и това си се знае.Не е кой знае какво,но може да ти натресе голяма беля.
Изпушвала ми е кола / ДУХЧО / бяло,ма бяло като военна димка.Преди 2 години това,че и горница.Имам и малко масо в антифриза,но така я карам,не го е омесила с маслото и за последните 2 години рьчкане не е припушвала бяло.Терсене обаче,на повече от 200 километра в страни от моя механик не я карам.
И ако ще скача някой с ЛЬЖЕШ БЕЕЕЕЕ да порови из форума,имаше и снимки.
Бос, утре снимки щом не вярваш. Колата е на 370 000 км. оригинални километра. За 110 000 км. само масла, филтри и един вакум на помпата щото се чудеше дали да гасне.
#14
Публикувано 12 март 2008 - 17:47
Не е задьлжително да е пукнал глава,просто с времето ти гарнитурата и се ебава мамата и си иска смяна.Ако майстора ти е близо може и така да я караш,но внимателно.Ако ли не.................на грьб и в сервиза.
Е погледни внимателно снимки на Мрака,там даже се вижда че ми е сменяна гарнитурата и тва на М104 мотор редови шестак.Сьщото иска и другия ма много иска,ще вьрви така.
На 70-80 км. е майстора така че на платформа, а и вече всичко е уговорено. Здраве да е! А после газ на курника.
#15
Публикувано 12 март 2008 - 17:50
Бос, утре снимки щом не вярваш. Колата е на 370 000 км. оригинални километра. За 110 000 км. само масла, филтри и един вакум на помпата щото се чудеше дали да гасне.
Аз на теб ти вярвам,това го казах ако някой на мен не ми вярва.Колата изпуши бяло,имам масло в антифриза за последните 2 - 3 години я и карам с газ до дупка.След като изпуши ведньж се кротна,не е пушила повече.Е те тва не е за вярване,а не твоето.
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни