Здравейте,
Притежател съм на С200 96г. от един месец.
За съжаление като всяка стара кола почна да дава дефект.
При първоначлно палене (студен двигател) няма никакъв проблем (оборотите на двигателя 900-1000)!
При работа на двигателя на ниски обороти при загряване до 82 оС започва да се менят обороти от 600 до 900 об/мин (всеки път го прави различно) .
А когато температурата се покачи и до повече до 95 оС двигателя се тресе целия (също на ниски обороти).
Иначе при ускорение няма никакъв проблем.
Посъветваите ме към кого да се обърна за помощ и какво да правя?
Проблем ниски оборотиС200 - 96
Started by Georgi C200, 10 Mar 2008 - 17:50:32
5 replies to this topic
#1
Posted 10 March 2008 - 17:50
#2
Posted 10 March 2008 - 17:55
Само не ми казвай,че е дизел
Отиди да и врьтнат една диагностика.Раздел полезна информация,тьрси сервизи и там си има инфо кой и кьде е.
http://www.mbclub.bg...?showtopic=1016
Отиди да и врьтнат една диагностика.Раздел полезна информация,тьрси сервизи и там си има инфо кой и кьде е.
http://www.mbclub.bg...?showtopic=1016
.
#3
Posted 11 March 2008 - 07:22
Бензин.
Също и сложих и газов инжекцион. Ланди ренцо.
Също и сложих и газов инжекцион. Ланди ренцо.
#4
Posted 11 March 2008 - 07:35
Е с тва трябваше да започнеш!
#5
Posted 11 March 2008 - 08:38
Както винаги в десятката от първия пътЕ с тва трябваше да започнеш!
Георги, колега, това ти е от газовата ! Вземи и обърни всмукателя на въздушния филтър навътре (да смуче въздух) и от пластмасова чаша за кафе си направи така, че дебита на постъпващия въздух да е малко по-малък!
Смятам , че ще се опари по този начин, защото миналата седмица така нагласих една 210-ка на мой приятел - имаше същия проблем
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#6
Posted 11 March 2008 - 10:36
един съвет и от мен.предполагам си с 111... мотор.разглоби и почисти дроселовата клапа и като свалиш там цялото гнездо раздвижи хубаво и механизма за предаване на движението от жилото на газта към клапата(почисти и смажи).при мен се оправи от първия път и все още си е добре.по оста на клапата имаше много нагар и тя не се движеше лесно.успех!
S 124 200 TE 16
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users