вдигнах 120 градуса - ужас !!
Започната от Gonzales, 24 май 2006 - 00:08:43
24 мнения по тази тема
#16
Публикувано 25 май 2006 - 22:18
Колеги, бихте ли ми казали на датчика за отчитане на температурата "чертичката" между 80 и 120 на колко градуса отговаря , и каква е нормалната температура на работа на двигателя. Ще ме извинявате за въпроса ама от скоро съм със Мерцедес и тепърва се запознавам с машината. Благодаря
#17
Публикувано 25 май 2006 - 23:06
като купих термостата на него беше отбелязано 87 градуса , чертичката трябва да отговаря на 100 градусаКолеги, бихте ли ми казали на датчика за отчитане на температурата "чертичката" между 80 и 120 на колко градуса отговаря , и каква е нормалната температура на работа на двигателя. Ще ме извинявате за въпроса ама от скоро съм със Мерцедес и тепърва се запознавам с машината. Благодаря
MB C200
#18
Публикувано 25 май 2006 - 23:20
термостата който взех е BEHR , ако не греша начина на изписване...днес си купих нов термостат , от АВТО ПЛЮС , цена 51 лева , ама докато ходих до магазина ( колата ми държеше около 90 градуса , на термостата пише 87 градуса...
Абе що не взе оригинален термостат бе човек...Както и да е, колата си е твоя, ти си решаваш...
MB C200
#19
Публикувано 27 май 2006 - 21:54
Здравеи приятелю,според мен първо отвори капака в дясно след казанчето за твчността за чистачките се намират бушоните скрити с черен капак.виж дали има въобще бушона които е за вискосъединителя,понеже когато климатроника работи се включват допълнителните 2 перки да помагат на голямата перка за по добро охлаждане, при мен го имаше абсолютно същия проблем още като взех колата преди 2,5 г и се оказа че бушона които е за климатроника просто липсва и тези допълнителни перки не се включват.Обясних си липсата му с това че италианеца преди мен явно са му спрели чистачките или някои друг уред и е извадил бушонче не от резервните(водоравно разположени) а от бушоните които са в употреба(отвесно разположени) в резултат на което колата му(ми) е почнала да вдига температура уплашил се е че е пригряла и е заменил за нов БЕНЦ а аз му се кефя сега.Ако бушон все пак има провери дали е в изправност,ако е виж дали вискосаединителчето ти работи правилно и включва допълнителните перки когато триабва и ги държи достатъчно време включени.
ПС:При мен вдигаше 120 градуса само като включа климатроника понеже както сам знаеш тои допълнително товари двигателя и понеже караики без климатроник колата не вдигаше повче от 85-90 градуса докато установя липсата на бушона и отстраня проблема карах "на топло" без климатроник,затова савета ми е ако без включен климатик(климатроник)колата ти се движи с нормална температура за да не я прегрееш я караи без климатика да работи
ПС:При мен вдигаше 120 градуса само като включа климатроника понеже както сам знаеш тои допълнително товари двигателя и понеже караики без климатроник колата не вдигаше повче от 85-90 градуса докато установя липсата на бушона и отстраня проблема карах "на топло" без климатроник,затова савета ми е ако без включен климатик(климатроник)колата ти се движи с нормална температура за да не я прегрееш я караи без климатика да работи
#20
Публикувано 27 май 2006 - 22:19
колега, извинявай но май нещо не си в час със виско съединители, муфи и други подобни. Да не се бъркаш да ти кажа:Здравеи приятелю,според мен първо отвори капака в дясно след казанчето за твчността за чистачките се намират бушоните скрити с черен капак.виж дали има въобще бушона които е за вискосъединителя,понеже когато климатроника работи се включват допълнителните 2 перки да помагат на голямата перка за по добро охлаждане, при мен го имаше абсолютно същия проблем още като взех колата преди 2,5 г и се оказа че бушона които е за климатроника просто липсва и тези допълнителни перки не се включват.Обясних си липсата му с това че италианеца преди мен явно са му спрели чистачките или някои друг уред и е извадил бушонче не от резервните(водоравно разположени) а от бушоните които са в употреба(отвесно разположени) в резултат на което колата му(ми) е почнала да вдига температура уплашил се е че е пригряла и е заменил за нов БЕНЦ а аз му се кефя сега.Ако бушон все пак има провери дали е в изправност,ако е виж дали вискосаединителчето ти работи правилно и включва допълнителните перки когато триабва и ги държи достатъчно време включени.
1. Известният вискосъединител или виско муфа, използвана при винтелаторите за охлаждане на двигатели като този случай педставлява херматично затворен кръгъл детайл, чрез който се предава въртящ момент, като разликата м/у входящия и изходящия моменти зависи от околната темперетура. с нарастване на темперетурата разликата намалява, като от дадена темперетура на горе тя изчезва.
Viscous Fan
тази муфа е изцяло механичен елемент и няма нищо общо с електрическата инсталация.
2.Електрическите винтелатори на климатика, които се ползват и за допълнително охлаждане на радиатора на мотора се включват от ТЕРМОКЛЮЧ (thermo swich)
При по старите модели МБ-бензин и дизел с двигатели до 2 литра вместо виско муфа се използва магнитен съединител, подобен на тези при автомобилните компресори за климатици , които пък от своя страна се включва пак от термоключ.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#21
Публикувано 27 май 2006 - 22:27
Не отричам че не сам специалист,но в сервиз за климатици преди да открият липсващия бушон ми провериха цялата климатична инсталация,те изкараха на компютър схемата на колата ми и след като половин ден проверяваха дали всичко едно по едно е в изправност,отчаяни че всичко е наред а колата прегрява погледнаха бушоните и не помня тридесет и кои номер бушон липсваше но беше сварзан с климатичната инсталация и след слагането му до ден днешен проблем с 120 градуса нямамколега, извинявай но май нещо не си в час със виско съединители, муфи и други подобни. Да не се бъркаш да ти кажа:Здравеи приятелю,според мен първо отвори капака в дясно след казанчето за твчността за чистачките се намират бушоните скрити с черен капак.виж дали има въобще бушона които е за вискосъединителя,понеже когато климатроника работи се включват допълнителните 2 перки да помагат на голямата перка за по добро охлаждане, при мен го имаше абсолютно същия проблем още като взех колата преди 2,5 г и се оказа че бушона които е за климатроника просто липсва и тези допълнителни перки не се включват.Обясних си липсата му с това че италианеца преди мен явно са му спрели чистачките или някои друг уред и е извадил бушонче не от резервните(водоравно разположени) а от бушоните които са в употреба(отвесно разположени) в резултат на което колата му(ми) е почнала да вдига температура уплашил се е че е пригряла и е заменил за нов БЕНЦ а аз му се кефя сега.Ако бушон все пак има провери дали е в изправност,ако е виж дали вискосаединителчето ти работи правилно и включва допълнителните перки когато триабва и ги държи достатъчно време включени.
1. Известният вискосъединител или виско муфа, използвана при винтелаторите за охлаждане на двигатели като този случай педставлява херматично затворен кръгъл детайл, чрез който се предава въртящ момент, като разликата м/у входящия и изходящия моменти зависи от околната темперетура. с нарастване на темперетурата разликата намалява, като от дадена темперетура на горе тя изчезва.
Viscous Fan
тази муфа е изцяло механичен елемент и няма нищо общо с електрическата инсталация.
2.Електрическите винтелатори на климатика, които се ползват и за допълнително охлаждане на радиатора на мотора се включват от ТЕРМОКЛЮЧ (thermo swich)
При по старите модели МБ-бензин и дизел с двигатели до 2 литра вместо виско муфа се използва магнитен съединител, подобен на тези при автомобилните компресори за климатици , които пък от своя страна се включва пак от термоключ.
#22
Публикувано 27 май 2006 - 22:53
така е, аз те коригирах да дето каза "бушон на вискосъединителя"
иначе винтелаторите на климатика има функция за за щита от прегряване, като се управляват по електрически път и следователно са защитени от своя стана (самите винтелатори ) посредством предпазител
иначе винтелаторите на климатика има функция за за щита от прегряване, като се управляват по електрически път и следователно са защитени от своя стана (самите винтелатори ) посредством предпазител
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#23
Публикувано 28 май 2006 - 17:27
май ще се наложи да купувам виско муфа , дано смяната и да е лесна
MB C200
#24
Публикувано 28 май 2006 - 18:02
Смяната не вискомуфата е трудна, но какво стана с термостата? Сложили го?
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#25
Публикувано 28 май 2006 - 20:01
не несъм го сменил - в колата ми е , просто нямах време - макар че е работа за 10-15 мин. , добре ще е да го сменя , защото накой път Т е 80-85 градуса а друг път около 90 ( в зависимост от Т на въздуха ) ще искам да продухам и промия радиатора , но за да го направя ще се наложи да го сваля ( редно е отвътре навън да го направя )
MB C200
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни