Смяна накладки,дискове и главоболия.....W210
Започната от Мишо, 09 мар 2008 - 10:25:32
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 март 2008 - 10:25
та събота-ден за харчене-викам си ае-шъ ги сменям тез накладки,че положението е висящо......та свалих ги(колко му е -ключ 19 и една щаннга),оказа се че дисковете са само формално там-по едно CD на всяко колело,ша върши по добра работа......айде и нови дискове......дотук 200 лв,но понеже едната скоба,която държи целия апарат липсваше(некой жабар е решил да олекоти колата явно) с голям късмет я намерих от едни араби на симеон-10лв,та сумата си достигна приличните 210 лв(таман кат модела -да бях взел 124 ...) и слагам аз събирам панаира-сичко ОК....качвам се -тръгвам-педала мек като характера ми ....на второто натискане е твърд,но след секунди пауза пак омеква ..... викам си явно има въздух-странно при положение ,че не съм пипал маркучите,ама нали прибирах спирачния цилиндър,за да се съберат новите накладки и дискове,та затва може би........обезвъздушавам- няма въздух....на всичкото отгоре педала кат го натискам все едно стърже вилица по спекал тиган....дали има въздух още?!?!?! чудя се кво точно стана-накладки съм сменял доста пъти......ШАХ.... а и още нещо -UPLOADнах снимки от процедурата-що не излизат?!?!?!?
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#2
Публикувано 09 март 2008 - 10:52
...да не си сложил некоя накладка с железото навътре!?
кво е тва стържене,...вилица в спекъл тиган,....нещо не си направил както требе!
Проверявай,....джантата да не опира в спир.апарат,а...?
успех!
кво е тва стържене,...вилица в спекъл тиган,....нещо не си направил както требе!
Проверявай,....джантата да не опира в спир.апарат,а...?
успех!
#3
Публикувано 09 март 2008 - 10:53
Колега, и аз я минах тая процедура, но като гледам тоя диск как е износен предимно от едната страна, имаш проблем май с водачите на спирачния апарат.При мен бяха износени от двете страни по 3мм общо 6мм за целия диск.Сваляй и гледай, виж водачите на спирчния апарат, има нещо нередно в това износване на дисковете ти.
Я провери вътрешната накладка да ли си я закачил добре в буталото, там има едни метални щипки и ако не си ще има стържене, тия немци са оставили малко късички кабели и маркучи и е малко трубничко но гледай внимателно.
Я провери вътрешната накладка да ли си я закачил добре в буталото, там има едни метални щипки и ако не си ще има стържене, тия немци са оставили малко късички кабели и маркучи и е малко трубничко но гледай внимателно.
#4
Публикувано 09 март 2008 - 14:46
виж тази скоба дето е липсвала да не би тя да е скърцала
и жабаря за това да я махнал е не за "олекотяване"
и жабаря за това да я махнал е не за "олекотяване"
#5
Публикувано 09 март 2008 - 16:03
И снимките кефят,еле джантата.
Изми ли г тия дискове преди да ги сложиш?Сигурен ли си,че всияко е по размер там и всияко е стегнато?Да не са ти набили други дискове?
Изми ли г тия дискове преди да ги сложиш?Сигурен ли си,че всияко е по размер там и всияко е стегнато?Да не са ти набили други дискове?
.
#6
Публикувано 09 март 2008 - 20:17
ами скобата се вижда на тез снимки-и не може да липсва-става реч от дясно(където я нямаше) накладките и диска бяха неравномерно износени,аз мисля,че тази скоба държи апарата стегнат.....проблема е ,че ми омекна педала а не съм пипал маркучите......спирачния цилиндър го прибрах малко,щот иначе вкарване накладки на най си)) тва стържене,за което писах се получава в самиа педал-при натискане-не е от накладки или диск,от самиая педал- и при спряло положение......вчера УЖ обезвъздушавах,ма кат се замисля само предните колела-трябва ли да пробвам цялата процедура( задно-ляво,задно дясно,предно ляво,предно дясно) и как по дяволите се наби въздух,като не съм отварял системата и една капка не бе пролята)))) а за уважаемия Мерцовод-знай,че всичко е мафия-работих на автомивка преди и се възползвах от свалената джанта да я почистя от феродото-мойто падна само с безконтатно и пара,но при по тежки случаи се нанася една киселина,която разтваря нагар-даже кат капне по асфалта и се образува яко пяна(некво кипене-баси и отварата )
Прикачени файлове
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#7
Публикувано 09 март 2008 - 21:10
Да не си прибрал буталото прекалено бързо, като гледам онази щанга, може да си обърнал гумичките на спирачната помпа.
#8
Публикувано 09 март 2008 - 21:39
антака-ей тва с помпата ме разби-как се обръщат тез гумички и възможно ли е изобщо??!?!?! стаа реч полека с щангата го прибрах-ква е таз обратна тяга ,че чак да изопне гумите?!?!!? и ако е така кво се прави?помпа ли да свалям?
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#9
Публикувано 10 март 2008 - 01:20
Смисьла на спирачната система е на НЯМА вьздух в нея,спирачната течност не се компресира / а де,нов термин / .Трьгнеш ли да обезвьздушаваш си се почва как си трябва,а не само предните.
За гумичките и на мен ми е интересно.На тоя тьнкия диск ако си го напьнал малко по-рязко и се троши диска,няма как да стане бьрзо или поне на мен не ми е ясно как става номера.
За гумичките и на мен ми е интересно.На тоя тьнкия диск ако си го напьнал малко по-рязко и се троши диска,няма как да стане бьрзо или поне на мен не ми е ясно как става номера.
.
#10
Публикувано 10 март 2008 - 09:54
еми така и така ще идвам в комитите таз седмица,та който има предложения шъ съ метне зад геврека да види за кво баш иде реч,както и да го мисля мек педал е индикация за въздух в системата,знам ли и аз-може обезвъздушаването да е неква по изпипана дейност-не просто задно-задно,предно предно.....благодаря на всички,които споделиха опит-ще се видим в сряда
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни