ПридърпванеW124 200CE
Започната от fargo, 06 мар 2008 - 09:21:52
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 март 2008 - 09:21
Айде и аз със проблем тип нещо ми лопа, скърца, шуми...
Колата е 124ка 91г. 8 клапанов 2.0 122кс (?) без катализатор (фабрично?)
Един слънчев ден в задръстванията, когато температурата се качи малко над отделението, което е над отделението показващо 80 градуса, колата започна да се тресе и придърпва само при потегляне. Иначе върви нормално. От тогава всеки път когато температурата мине това деление и изкарам малко повече време в задръстванията проблема се повтаря. Известно време след паркиране на колата (можеби когато изстине) проблема изчезва и се появява пак при горните обстоятелства. Тествах съединителя на 3-та при ръчна спирачка и мотора гасне. Освен това, откакто този проблем се появи за първи път, мотора придоби нов шум, който е постоянен и не зависи от нищо. Шума е подобен на стържене (или фино тракане) и го има само в ниски обороти до към 1200 при подаване на газ. на празни обороти и по-високи обороти изчезва. Когато се подаде газ на неутрална пак се чува съвсем леко.
Майстора каза, че иска да види колата в момента когато прави проблема с придърпването обаче пущината не ще да го направи пред него.
Някакви идеи?
Колата е 124ка 91г. 8 клапанов 2.0 122кс (?) без катализатор (фабрично?)
Един слънчев ден в задръстванията, когато температурата се качи малко над отделението, което е над отделението показващо 80 градуса, колата започна да се тресе и придърпва само при потегляне. Иначе върви нормално. От тогава всеки път когато температурата мине това деление и изкарам малко повече време в задръстванията проблема се повтаря. Известно време след паркиране на колата (можеби когато изстине) проблема изчезва и се появява пак при горните обстоятелства. Тествах съединителя на 3-та при ръчна спирачка и мотора гасне. Освен това, откакто този проблем се появи за първи път, мотора придоби нов шум, който е постоянен и не зависи от нищо. Шума е подобен на стържене (или фино тракане) и го има само в ниски обороти до към 1200 при подаване на газ. на празни обороти и по-високи обороти изчезва. Когато се подаде газ на неутрална пак се чува съвсем леко.
Майстора каза, че иска да види колата в момента когато прави проблема с придърпването обаче пущината не ще да го направи пред него.
Някакви идеи?
#2
Публикувано 06 март 2008 - 09:37
С ел. перка ли си или с виско ?
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#3
Публикувано 06 март 2008 - 10:12
Виско. Когато температурата се качи над делението, което е над това за 80градуса се чува, че перката върти с оборотите на двигателя.
#4
Публикувано 06 март 2008 - 10:21
Хмм ... немога да ти помогна. Нека другите колеги си изкажат мнението.
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#5
Публикувано 06 март 2008 - 10:33
Премерете датчика за температура на охл. течност дали е в норма (ако караш на бензин).
#6
Публикувано 06 март 2008 - 10:56
Стърженето е може би от обтяжната ролка на алтернаторния ремък. Ако можеш го свали и виж дали шума изчезва. Колкото до загряването, вариянтите са много - виско, гарнитура,термостат,водна помпа,датчик . Губи ли антифриз?
#7
Публикувано 06 март 2008 - 11:14
хмм...голяма мистерия се заформя.
Колата няма газ. По ремъка всичко е прегледано и е сменен обтегача с целия модул (не помня преди или след появата на проблема). Антифриза и маслото не намаляват. Термостата е сменен след появата на проблема, но нищо не се промени освен, че поддържа температурата по-добре. Възможно ли е при смяната на антифриза системата да не е обезвъздушена и това да е причина? Ако да, как се обезвъздушава? Бях я оставил на едни майстори за смяна на антифриза, но не можех да им вися на главата докато го правят. Другото, което ми идва на ум е проблем със съединтеля (която по принцип едвам притреперва при потегляне, но при поява на проблема колата направо се тресе при потегляне), но нямам представа какъв би могъл да бъде. Може би е възможно появата на проблема и вдигането на температурата да е просто съвпадение?
Всъщност, каква е нормалната температура на работа за този мотор? Все си мисля, че е около 90 градуса...
Междувременно се сещам и за още нещо. Първото палене за деня зависи от околната температура, колкото е по-студено, толкова по-ЛЕСНО пали
Колата няма газ. По ремъка всичко е прегледано и е сменен обтегача с целия модул (не помня преди или след появата на проблема). Антифриза и маслото не намаляват. Термостата е сменен след появата на проблема, но нищо не се промени освен, че поддържа температурата по-добре. Възможно ли е при смяната на антифриза системата да не е обезвъздушена и това да е причина? Ако да, как се обезвъздушава? Бях я оставил на едни майстори за смяна на антифриза, но не можех да им вися на главата докато го правят. Другото, което ми идва на ум е проблем със съединтеля (която по принцип едвам притреперва при потегляне, но при поява на проблема колата направо се тресе при потегляне), но нямам представа какъв би могъл да бъде. Може би е възможно появата на проблема и вдигането на температурата да е просто съвпадение?
Всъщност, каква е нормалната температура на работа за този мотор? Все си мисля, че е около 90 градуса...
Междувременно се сещам и за още нещо. Първото палене за деня зависи от околната температура, колкото е по-студено, толкова по-ЛЕСНО пали
#8
Публикувано 06 март 2008 - 13:18
Датчика за температура на охладителната течност (не този за перката, и не този за стрелката) дава информация на двете най-важни системи - горивната KE-Jetronic и запалителната EZL.
Въз основа на неговите показания се правят корекции в сместа и момента на запалване. Ако показанията му съответстват на по-висока температура от реалната, може за това да тресе мотора като загрее повече.
Въз основа на неговите показания се правят корекции в сместа и момента на запалване. Ако показанията му съответстват на по-висока температура от реалната, може за това да тресе мотора като загрее повече.
Прикачени файлове
#9
Публикувано 07 март 2008 - 08:13
Ок, мерси. Ще търся някой да го замери.
#10
Публикувано 08 август 2008 - 12:24
Датчика за температура на охладителната течност (не този за перката, и не този за стрелката) дава информация на двете най-важни системи - горивната KE-Jetronic и запалителната EZL.
Въз основа на неговите показания се правят корекции в сместа и момента на запалване. Ако показанията му съответстват на по-висока температура от реалната, може за това да тресе мотора като загрее повече.
Колега къде се намира този датчик. Че имам чувство, че и на мен ми притриса малко като позагрее.
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT
#11
Публикувано 12 август 2008 - 17:22
Отгоре на блока е датчика - кръгъл куплунг с четири пинчета отдолу - 2х2 на кръст трябва да дават еднакво съпротивление.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни