Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

ПридърпванеW124 200CE


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 fargo

fargo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Posts:
  • Град:София

Posted 06 March 2008 - 09:21

Айде и аз със проблем тип нещо ми лопа, скърца, шуми... :kill_myself:
Колата е 124ка 91г. 8 клапанов 2.0 122кс (?) без катализатор (фабрично?)
Един слънчев ден в задръстванията, когато температурата се качи малко над отделението, което е над отделението показващо 80 градуса, колата започна да се тресе и придърпва само при потегляне. Иначе върви нормално. От тогава всеки път когато температурата мине това деление и изкарам малко повече време в задръстванията проблема се повтаря. Известно време след паркиране на колата (можеби когато изстине) проблема изчезва и се появява пак при горните обстоятелства. Тествах съединителя на 3-та при ръчна спирачка и мотора гасне. Освен това, откакто този проблем се появи за първи път, мотора придоби нов шум, който е постоянен и не зависи от нищо. Шума е подобен на стържене (или фино тракане) и го има само в ниски обороти до към 1200 при подаване на газ. на празни обороти и по-високи обороти изчезва. Когато се подаде газ на неутрална пак се чува съвсем леко.
Майстора каза, че иска да види колата в момента когато прави проблема с придърпването обаче пущината не ще да го направи пред него.
Някакви идеи?
  • 0

#2 Inkas

Inkas

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 732 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе

Posted 06 March 2008 - 09:37

С ел. перка ли си или с виско ?
  • 0
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ

#3 fargo

fargo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Posts:
  • Град:София

Posted 06 March 2008 - 10:12

Виско. Когато температурата се качи над делението, което е над това за 80градуса се чува, че перката върти с оборотите на двигателя.
  • 0

#4 Inkas

Inkas

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 732 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе

Posted 06 March 2008 - 10:21

Хмм ... немога да ти помогна. Нека другите колеги си изкажат мнението.
  • 0
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,603 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 06 March 2008 - 10:33

Премерете датчика за температура на охл. течност дали е в норма (ако караш на бензин).
  • 0

#6 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Posts:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Posted 06 March 2008 - 10:56

Стърженето е може би от обтяжната ролка на алтернаторния ремък. Ако можеш го свали и виж дали шума изчезва. Колкото до загряването, вариянтите са много - виско, гарнитура,термостат,водна помпа,датчик . Губи ли антифриз?
  • 0

#7 fargo

fargo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Posts:
  • Град:София

Posted 06 March 2008 - 11:14

хмм...голяма мистерия се заформя.

Колата няма газ. По ремъка всичко е прегледано и е сменен обтегача с целия модул (не помня преди или след появата на проблема). Антифриза и маслото не намаляват. Термостата е сменен след появата на проблема, но нищо не се промени освен, че поддържа температурата по-добре. Възможно ли е при смяната на антифриза системата да не е обезвъздушена и това да е причина? Ако да, как се обезвъздушава? Бях я оставил на едни майстори за смяна на антифриза, но не можех да им вися на главата докато го правят. Другото, което ми идва на ум е проблем със съединтеля (която по принцип едвам притреперва при потегляне, но при поява на проблема колата направо се тресе при потегляне), но нямам представа какъв би могъл да бъде. Може би е възможно появата на проблема и вдигането на температурата да е просто съвпадение?
Всъщност, каква е нормалната температура на работа за този мотор? Все си мисля, че е около 90 градуса...
:kill_myself:

Междувременно се сещам и за още нещо. Първото палене за деня зависи от околната температура, колкото е по-студено, толкова по-ЛЕСНО пали :blink:
  • 0

#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,603 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 06 March 2008 - 13:18

Датчика за температура на охладителната течност (не този за перката, и не този за стрелката) дава информация на двете най-важни системи - горивната KE-Jetronic и запалителната EZL.
Въз основа на неговите показания се правят корекции в сместа и момента на запалване. Ако показанията му съответстват на по-висока температура от реалната, може за това да тресе мотора като загрее повече.

Attached Files


  • 0

#9 fargo

fargo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Posts:
  • Град:София

Posted 07 March 2008 - 08:13

Ок, мерси. Ще търся някой да го замери.
  • 0

#10 fogost

fogost

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Всякакви...

Posted 08 August 2008 - 12:24

Датчика за температура на охладителната течност (не този за перката, и не този за стрелката) дава информация на двете най-важни системи - горивната KE-Jetronic и запалителната EZL.
Въз основа на неговите показания се правят корекции в сместа и момента на запалване. Ако показанията му съответстват на по-висока температура от реалната, може за това да тресе мотора като загрее повече.


Колега къде се намира този датчик. Че имам чувство, че и на мен ми притриса малко като позагрее.
  • 0
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,603 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 12 August 2008 - 17:22

Отгоре на блока е датчика - кръгъл куплунг с четири пинчета отдолу - 2х2 на кръст трябва да дават еднакво съпротивление.
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users