Правилно се е наплашил,но от помпите "Лукас",които са на някои от по-новите модели ЦДИ!Ако вземеш 124/Е с "вентилиран" дизел 250,или 300 забравяш,че има помпа-редова "Бош"! И хууубаво пресметни какво спестяваш,ако имаш разход на извънградско газ 11л/100км и дизел 6,5/100км при нормално каране от 120-130км/ч?Да същия пич съм.
Значи, ако зависише от мен взимам едно clk и си живея живота.
Дъртия иска мерджан без много техника твърдо на бензин, семейната кола минава на месец по около 2500+ км.
Мерца по-горе на мен лично много ми харесва, но както казах не купувам аз. Ще му обесня това за бензина и газта, но едва ли ще ме послуша...
Е, поне като се пати няма аз да съм виновен. За протокола наплашил се е от някакви дизелови помпи и не иска и дума да чуе= за мерц дизел.
Помощ за избор
Started by acer, 06 Mar 2008 - 01:45:10
34 replies to this topic
#16
Posted 06 March 2008 - 11:22
#17
Posted 06 March 2008 - 11:25
mbenz, кажи му за колата на вики-то
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#18
Posted 06 March 2008 - 11:27
Нее, не е такъв човек. Просто му писна да се чупат колите.
Предипшния опел се разглоби, а ситроена ме остави в няква гора в 2ч през ноща като сегменти хвърчаха из двигателя.
Иначе ще му обесня, че комбинацията е много несполучлива, но и аз си мисля, че парите не са достатъчни за мерц.
Някакво мнение за това?
ПП: Дизелака градско, колко гори?
Предипшния опел се разглоби, а ситроена ме остави в няква гора в 2ч през ноща като сегменти хвърчаха из двигателя.
Иначе ще му обесня, че комбинацията е много несполучлива, но и аз си мисля, че парите не са достатъчни за мерц.
Някакво мнение за това?
ПП: Дизелака градско, колко гори?
#19
Posted 06 March 2008 - 11:29
Почети малко из форума и ще разбереш каква е разликата междо W124 и W203.
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#20
Posted 06 March 2008 - 13:40
Имаше преди време едно цлк на което се точех трябва да погледна 200 компресор маи с акциз около 8000 евро ако има интерес ще го проучаНее, не е такъв човек. Просто му писна да се чупат колите.
Предипшния опел се разглоби, а ситроена ме остави в няква гора в 2ч през ноща като сегменти хвърчаха из двигателя.
Иначе ще му обесня, че комбинацията е много несполучлива, но и аз си мисля, че парите не са достатъчни за мерц.
Някакво мнение за това?
ПП: Дизелака градско, колко гори?
#21
Posted 07 March 2008 - 02:54
Нее, не е такъв човек. Просто му писна да се чупат колите.
Предипшния опел се разглоби, а ситроена ме остави в няква гора в 2ч през ноща като сегменти хвърчаха из двигателя.
Иначе ще му обесня, че комбинацията е много несполучлива, но и аз си мисля, че парите не са достатъчни за мерц.
Някакво мнение за това?
ПП: Дизелака градско, колко гори?
Няма такъв тел. в Германия.
Тази е от ментетата има много такива.
#22
Posted 07 March 2008 - 06:27
А знаеш ли,че тази кола е с акциз?Трябва към цената за която я купиш да прибавиш и акциза които ще платиш,и за докарване,и за застраховки ...Бензин бензин на дизел не може да се слага газ/метан. Незнам как е за другите, но за мен 10хил евро са много пари, явно за мерцедес не са...
За сега съм се спрял на тва ама бая гори.. Тия колите от mobile.de на реални км ли могат да са, виждал съм коли на по 10 год и на по 50-60 хил км дори и 30....
#23
Posted 07 March 2008 - 13:16
Младеж, в Германия превъртането на километража е криминално деяние и се наказва от закона. Там, дори и в турските и арабските автокъщи, колите са на реални километри (Има МБ по на 1 500 000 км.). Ако сте решили да е от Германия - търсете кола I-ва ръка, със сервизни документи и най-вече да има TUV. Последното е гаранция, че колата е технически изправна. [b]За МБ не са важни километрите, а е важна добрата поддръжка [/b. Особено 5- или 6- цилиндровите мотори са безбожно здрави и дори 1 000 000 км не са им проблем. Колега, освен Mobile.de има и още еди много хубав немски сайт за автомобили - Autoscout24.de. Здраве и успех!
#24
Posted 07 March 2008 - 14:04
Препоръчвам горещо Е290ТД и задължително автоматична скоростна кутия.Разход около 7,6/100 км.
#25
Posted 09 March 2008 - 18:47
Благодаря ви за вниманието. Може да се каже, че съм го убедил да не взима бензинова кола та да слагаме газ/метан.
Остава да продадем сегашната кола.
Колега можеш ли да се обосновеш зашо автоматична. Винаги съм ги избягвал, че са мудни и увеличават разхода.
Иначе, вярно, че е семейна кола, ама няма толкова грозна като E290 и кофтито 97/98г... кола на 10-11г, цедката много повече ми допада ама...
Остава да продадем сегашната кола.
Колега можеш ли да се обосновеш зашо автоматична. Винаги съм ги избягвал, че са мудни и увеличават разхода.
Иначе, вярно, че е семейна кола, ама няма толкова грозна като E290 и кофтито 97/98г... кола на 10-11г, цедката много повече ми допада ама...
#27
Posted 11 March 2008 - 03:43
.
#28
Posted 13 March 2008 - 07:54
И там превъртат километража и не само арабите,а и немците.И там лъжат особено автокъщите и таксиметровите компании.Не съм срещал превъртени км. когато се купува по обява в селата,но и тези коли са на доста км. защото пътуват всеки ден до по-големите градове и за 4-5 г. навъртат около 500 000 км. но това не е правило,защото винаги има изключения.Младеж, в Германия превъртането на километража е криминално деяние и се наказва от закона. Там, дори и в турските и арабските автокъщи, колите са на реални километри (Има МБ по на 1 500 000 км.). Ако сте решили да е от Германия - търсете кола I-ва ръка, със сервизни документи и най-вече да има TUV. Последното е гаранция, че колата е технически изправна. [b]За МБ не са важни километрите, а е важна добрата поддръжка [/b. Особено 5- или 6- цилиндровите мотори са безбожно здрави и дори 1 000 000 км не са им проблем. Колега, освен Mobile.de има и още еди много хубав немски сайт за автомобили - Autoscout24.de. Здраве и успех!
#29
Posted 13 March 2008 - 09:33
Абе , че превъртат, превъртат ама като ходиш по техните къщи я вземи един немец с теб добре облечен баровец демек и виж само какво ще ту предлагат, само истински коли на истински километри, като им посочиш някоя от ментаците и започват да се усукват, мнооо ги е страх от немските закони.Аз примерно взех два буса от Германия, и ходих с немския колега да ги избираме, оня немец гадаму с гад само като го погледне продавача и оня замръзва, знаят кой може да ги издаде на властите.Като видят бай Иван от България и се кефят ударили 6-ца от тото,предлагат всичко и то на малко км. е такова животно в няма.Смятай средно по 30-40000км. на година въртят бензинките и по 40-50 000км дизелите и си направи сметка на 10 годинки на колко е колата.
Ако ще търсиш кола от Германия я търси от собственик, ако нямаш хора там не обикаляй автокъщите ще те излъжат на 100%, има много ментаци а изглеждат супер.
Успех колега в търсенето.
Ако ще търсиш кола от Германия я търси от собственик, ако нямаш хора там не обикаляй автокъщите ще те излъжат на 100%, има много ментаци а изглеждат супер.
Успех колега в търсенето.
#30
Posted 13 March 2008 - 11:07
Правилно се е наплашил,но от помпите "Лукас",които са на някои от по-новите модели ЦДИ!Ако вземеш 124/Е с "вентилиран" дизел 250,или 300 забравяш,че има помпа-редова "Бош"! И хууубаво пресметни какво спестяваш,ако имаш разход на извънградско газ 11л/100км и дизел 6,5/100км при нормално каране от 120-130км/ч?
Колега, няма ЦДИ с Лукас помпа всичко е Бош аз знам за 220 д мотора на Ц класа старата че е с лукас за други не знам .
Относно въпросите на acer като чета колко се плашите от думата ремонт и сервиз, най-удачно за вас е W123 или W124
W211-Avantgarde
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users