Ръждите и пясъкоструйката
Започната от W123, 23 май 2006 - 14:20:04
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 май 2006 - 14:20
Здравейте Колеги...
Предполагам че това не е точно темата в която трябва да поместя моят въпрос.
Всеки знаем има проблеми с ръждите и ламарините,и особенно с дъното на колата си.Причините са ни до болка познати-годинките,камъчета и "неутралните" разтвори посипвани по улиците ни зимно време.Най-трудното и неприятно нещо е да стържеш с шкурки и телени четки пода на колата си,като в повечето случай са необходими стойки да я обърнеш да легне на едната си страна за да е по-удобно...И дори и тогава пак не се постига желания ефект защтото все остават онези гаднички ръбчета и кухинки в които неможе да се бръкне,а обикновенно точно там е проблема.
Та значи сега искам да сондирам Вашето мнение за една услуга.
По неведоми пътища мога да се "докопам"(закупя) една машина-общо казано <пясъкоструйка> но не точно.Пак се използват абразивни материали,но струята се насочва изключително прецизно и няма опасност да се "застържат" спирачни маркучи,маншони и тампони.Имах удоволствието да я пробвам тази "гадинка" в Австрия и просто останах изключително очарован.Дъното на колата светва от всякъкви ръжди,бои и стари напукали се от времето покрития.След като се въздейства върху тенекиите буквлно стават лъскави все едно са от хром-никелова сплав.Естесвено след това се нанасят съответните покрития...и ясно...ръждата остава само спомен.Също така може,а и се използва този агрегат за почиствне на джанти,блокове и всичко общо взето което трябва да светне преди на му бъде нанесено съответното покритие.
Въпросът ми към Вас е ако евентуално някой реши да си обработи колата по този начин,аджеба колко парички би платил за една такава услуга-да му се "светне" пода на колата,или пък джантите например.
Питам Ви за да си направя една проста аритметика дали има смисъл да я взема тази машина,дали ще има хора които да предпочетат да дадат някой лев за такъв "ремонт" отколкото за некадърни майстори които да заварят дупките и гредите след време...
Надявям се на обективна преценка на цената за тази услга...
Мерси предварително и успехи...
Предполагам че това не е точно темата в която трябва да поместя моят въпрос.
Всеки знаем има проблеми с ръждите и ламарините,и особенно с дъното на колата си.Причините са ни до болка познати-годинките,камъчета и "неутралните" разтвори посипвани по улиците ни зимно време.Най-трудното и неприятно нещо е да стържеш с шкурки и телени четки пода на колата си,като в повечето случай са необходими стойки да я обърнеш да легне на едната си страна за да е по-удобно...И дори и тогава пак не се постига желания ефект защтото все остават онези гаднички ръбчета и кухинки в които неможе да се бръкне,а обикновенно точно там е проблема.
Та значи сега искам да сондирам Вашето мнение за една услуга.
По неведоми пътища мога да се "докопам"(закупя) една машина-общо казано <пясъкоструйка> но не точно.Пак се използват абразивни материали,но струята се насочва изключително прецизно и няма опасност да се "застържат" спирачни маркучи,маншони и тампони.Имах удоволствието да я пробвам тази "гадинка" в Австрия и просто останах изключително очарован.Дъното на колата светва от всякъкви ръжди,бои и стари напукали се от времето покрития.След като се въздейства върху тенекиите буквлно стават лъскави все едно са от хром-никелова сплав.Естесвено след това се нанасят съответните покрития...и ясно...ръждата остава само спомен.Също така може,а и се използва този агрегат за почиствне на джанти,блокове и всичко общо взето което трябва да светне преди на му бъде нанесено съответното покритие.
Въпросът ми към Вас е ако евентуално някой реши да си обработи колата по този начин,аджеба колко парички би платил за една такава услуга-да му се "светне" пода на колата,или пък джантите например.
Питам Ви за да си направя една проста аритметика дали има смисъл да я взема тази машина,дали ще има хора които да предпочетат да дадат някой лев за такъв "ремонт" отколкото за некадърни майстори които да заварят дупките и гредите след време...
Надявям се на обективна преценка на цената за тази услга...
Мерси предварително и успехи...
#2
Публикувано 23 май 2006 - 14:33
ами тая машинка ми звучи много ВЪЛШЕБНО
за цени нямам представа
Реалната цена е тази която клиента е готов до плати B)
за момента не ми се е налагало да ползвам подобни услуги
може би до 100-тина лева за дъно и 10-20 кинта на джанта, но е възможно и да съм далече от истината
PS. най-добре се допитай до ОПЕЛ форума
те ще са ти най-редовните клиенти B)
за цени нямам представа
Реалната цена е тази която клиента е готов до плати B)
за момента не ми се е налагало да ползвам подобни услуги
може би до 100-тина лева за дъно и 10-20 кинта на джанта, но е възможно и да съм далече от истината
PS. най-добре се допитай до ОПЕЛ форума
те ще са ти най-редовните клиенти B)
#3
Публикувано 23 май 2006 - 17:18
Явно доста ще са нуждаещите се от тази процедура/Мерсо притежателите ще са значително по- малко/ и за това една стотачка за цялостната обработка е поносимо добре/стига да покрива консумативите и съответната печалба/а ако се дърпат клиентити може и до 85 да се падне но по-надолу-НЕ!За джанти 10 е достатъчно но все пак зависи от степента на ръждопоражение та това е минимума,от там нататък според конкретния случай се завишава тарифата!
#4
Публикувано 23 май 2006 - 19:36
5 кинта на джанта и кълва веднага. Иначе вече се предлага тази услуга в бг и цената е 16-17 лв на джанта за ПЕСЪКОСТРУЙКА+ПРАХОВО БОЯДИСВАНЕ в нормален свят(перли и др разни добавки дигат до 20-25)
САМО ПЕСЪКОСТРУЙКА 10кинта и ми е скъпо при положение че имам свободни джанти.
СЪВЕТ:
за да използваш пълноценно машината е добре да работиш заедно с тенекеджия и бояджия, които работят както трябва а не са кърпачи(за да предлагаш комплексна услуга) или да се свържеш с реставратори- ретро клубовете
САМО ПЕСЪКОСТРУЙКА 10кинта и ми е скъпо при положение че имам свободни джанти.
СЪВЕТ:
за да използваш пълноценно машината е добре да работиш заедно с тенекеджия и бояджия, които работят както трябва а не са кърпачи(за да предлагаш комплексна услуга) или да се свържеш с реставратори- ретро клубовете
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#5
Публикувано 24 октомври 2006 - 15:29
аз съм точно за такава <пясъкоструйка>... някой знае ли къде извършват тази услуга в София?
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#6
Публикувано 24 октомври 2006 - 18:15
Тази "пясъкоструйка" да не би да работи със сода (не сода за хляб (бикарбонат), а модифицирана - гранулките са по-продълговати и с по-остри ръбове)? :Dn: ...питам `щото гледах едно предаване как със содоструйка, 35 годишна разкъртотина заприлича на огледало, но разхода на материал беше доста висок 23-28 кг. на час Интересно колко ли струва едно кило и колко биха отишли за едно дъно, което както знаем е покрито с антикор, който е доста по-дебел и труден за сваляне от боя и лак?!?!?
#7
Публикувано 24 октомври 2006 - 18:20
Това със содата е у Америчко не зная дали у нас има таквоз животноТази "пясъкоструйка" да не би да работи със сода (не сода за хляб (бикарбонат), а модифицирана - гранулките са по-продълговати и с по-остри ръбове)? :Dn: ...питам `щото гледах едно предаване как със содоструйка, 35 годишна разкъртотина заприлича на огледало, но разхода на материал беше доста висок 23-28 кг. на час Интересно колко ли струва едно кило и колко биха отишли за едно дъно, което както знаем е покрито с антикор, който е доста по-дебел и труден за сваляне от боя и лак?!?!?
#8
Публикувано 24 октомври 2006 - 20:09
У нас се пръска с кварцов пясък , но после мнооооооого бързо се чисти и защитава ламарината защото след две нощи (лятото) ръждата е факт !!! От опит ви го казвам . Цената за купе е около 370-400 лева .
#9
Публикувано 03 април 2007 - 13:01
Песакоструйка има в раьона на софия-по цариградското в посока Пловдив след черна котка отбивката в дясно.
www.blast.lozen-bg.com/
www.blast.lozen-bg.com/
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни