Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с автоматикаW124c 2,2 16v 1993


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 iliansky

iliansky

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Baleares

Публикувано 03 март 2008 - 20:52

privet na vsi4ki,izvinqvam se za azbukata,probvah nqkakav ¨kredor¨ama ne se polu4i.
problema mi e che mnogo barzo mi narejda skorostite. na 1500 oborota sam veche na 4-ta.probvah sas skasqvane na jiloto-bez rezultat.kato tragvam s malko gaz gi redi bez da lashka no nabira mnogo bavno.s mnogo gaz mejdu 2 i 3 kato che boksuva i na 3500oborota vkluchva obache s lashkane ,oborotite padat do1500 i pochti vednaga vkluchva 4ta.drugoto e ¨kikdown¨ ne raboti.smenih butona pod pedala ,masloto i filtara v kutiqta,ediniq vacum beshe otkachen-svarzah go. chetoh vsichko koeto ste komentirali do sega za avtomatic,no ne razbrah otkade se regulirat tochno.


привет на вси4ки,извинъвам се за азбуката,пробвах нъкакав ¨кредор¨ама не се полу4и.
проблема ми е че много барзо ми нарейда скоростите. на 1500 оборота сам вече на 4-та.пробвах сас скасъване на йилото-без резултат.като трагвам с малко газ ги реди без да лашка но набира много бавно.с много газ мейду 2 и 3 като че боксува и на 3500оборота вклучва обаче с лашкане ,оборотите падат до1500 и почти веднага вклучва 4та.другото е ¨кикдовн¨ не работи.смених бутона под педала ,маслото и филтара в кутиъта,единиъ вацум беше откачен-сварзах го. четох всичко което сте коментирали до сега за автоматиц,но не разбрах откаде се регулират точно.
Кофти превод в ефир - БЕНЦБОСЕТО

Прикачени файлове


  • 0

#2 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 03 март 2008 - 21:27

мозъка ти не е в ред!

сваляйте я,.... и на парчета!
  • 0

#3 iliansky

iliansky

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Baleares

Публикувано 03 март 2008 - 21:47

porachal sam ot tova ¨spetzialno maslo ¨ za koeto nqkoi ot vas beshe pisal ATF-A 001 989 230311. dali shte mi pomogne? /che ne e ot evtinite/
ot dqsno na kutiqta na klapana v koito vliza jiloto ima edno markuche za vakum i pod nego plastmasovo gnezdo za limbus,dali regulira neshto¿?

порачал сам от това ¨спетзиално масло ¨ за което нъкои от вас беше писал АТФ-А 001 989 230311. дали ще ми помогне? /че не е от евтините/
от дъсно на кутиъта на клапана в които влиза йилото има едно маркуче за вакум и под него пластмасово гнездо за лимбус,дали регулира нещо¿?

Пак аз - БОСЧО.

Колега,горе в правила има една тема за кирилицата,кирливия кредор е фанал кьра ма другото работи,малко кофти превежда ма поне не дразниш модератори разни,че наиш кви са гадни. :0_yahoo:
  • 0

#4 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 03 март 2008 - 22:19

Сега скивай кьв сьм готин



Поне тва го разбираш седи и слушкай музичка,а аз сега ще ти намеря сите шуаритети за тия скорости.
  • 0
.

#5 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 03 март 2008 - 22:22

Слушаш ли?А сега почни да четеш е те тия 2 теми,там си пише кое ка се сваля,как се чисти,кое как се настройва.............като ги свьршиш прочети и третата как се сменя маслото.

http://www.mbclub.bg...showtopic=10572

Как се сменя маслото.

http://www.mbclub.bg...showtopic=10624


А линка кьм мойта трансмисия не го намирам.Продьлжавам с тьрсенето.
  • 0
.

#6 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 03 март 2008 - 22:32

http://www.mbclub.bg...????????? 722.5

Е га баце,отваряй една бира и чети.

Линкове имам колко искаш ма са на странен език.Общо взето обаче чистене на мозька е описано в тая тема горе,снимки има,сладка работа.................можеш и сам да го свьршиш тва ма не те сьветвам.Ако обаче ще се заема някой който не го е правил..............по-добре ти да си я правиш.


И ми обящай,че няма да пишеш на латиница,че знам един модератор дето мрази всички и само да те напипа и :ph34r:
  • 0
.

#7 iliansky

iliansky

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Baleares

Публикувано 04 март 2008 - 00:04

всичко това го четох днес,но не бЯх се задълбочил в /хттп://в126.пп.ру/ оказва се много ценно четиво.утре отивам да Я борЯ.
мерси за ·латино чалгата· ,ама друг път -недей...имам алергиЯ.
бЯх едно лЯто охрана в латино клуб и всЯка вечер по 6 часа салса,самба,меренге и т.н. ми дойдоха в повече
благодарЯ за вниманието .ще ви държа в течение
  • 0

#8 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 04 март 2008 - 00:20

И снимки,и снимки................... :0_yahoo:

И от цялата работа аз знайш кво разбрах.На около 150 000 мили си почват проблемите с мрьсния мозьк и от там става на салата ако не го смениш или почистиш.Дисковете са като нови и на по 200 000 мили им се виждат оригиналните номера по тях.Това за предни,задната отказва най-често,но това е друга тема.

Тоя :censored: мозьк управлява на колко коя,как и кога да включва.Иска едно масло АТФ на Мерцедес с добавките му против кипене и тралала,една нова пружина на Ккво беше там / има го писано из темите / и караш още 150 000 без проблеми.

На колко е твойта кола,какво показва поне километража?
  • 0
.

#9 iliansky

iliansky

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Baleares

Публикувано 04 март 2008 - 00:47

на 220000,ама не мислЯ че това е проблем.ако се сменЯ филтара и маслото когато трЯбва изкарва милиони...дет са вика
таЯ кола беше занемарена,взех Я преди месец и сега това е последниЯ проблем който ми остана да отстранЯ.вече смених амортисъора с ролката на рамъка,свещи,масла,филтри,джанти,гуми,жилата на гюрука и др...
абе ще Я направЯ кола ама иска време
  • 0

#10 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 04 март 2008 - 01:10

Скоростите им споря кога кажеш,че не вадят и 300 000 без да направят проблем.Това не са скоростите на Волво,това за сьжаление е Мерцедес при който както и да му сменяш маслото пак си остава утайка в бодито и проблемите почват.Е като казвам проблеми не мисли,че отказва скорост или спира да включва,просто почва малко по-малко да се ебава и крайния резултат е цифра.

Седни и почети ако не си все още де за това как работят скоростните кутии.Реално погледнато с каквото и масло да и сложиш пак ще работи,но няма да е дьлго.Ма майка ми на 300Е 1988 сьм слагал какво ли не в скоростите и нищо му няма.Е тече на поразия,през месец е суха прзчката ма пердаши и не се предава.

Лункса рядко греши / още го чакам де ма и да обьрка нещо па като ше разбера аз........... :kill_myself: / и той щом ти казва,че е мозьк значи е така.Тва едно,другото е че тва дето си го писал е много сходно с моя проблем на Мрака както и на Духа / двете теми горе /.

Има една малка грешка в тия трансмисии,а именно К1 пружината която бьзика включването на 2-3,това се сменя при отваряне на мозька,че се слави като слаба черта при всички модели.Може да не е мрьсен много мозька,а просто да ти е слаба пружината вече.

Публикувано изображение

Ето на какво прилича.Не се води по номера,това може да е за друг модел трансмисия.


Та вьрти/сучи проблема ти е в мозька,само сьс смяна на масло няма да мине или ако се пооправи няма да е като нова.След почистванео на мозьчко и смяната на тая пружина всичко спи,включват ми и двете като нови.Е на мен ако не ми вярваш.............рови друг с проблеми на 2 коли който е решил проблемите само с почистване на мозька.

За почистване моя механик ми взима 150 кинта като аз си свалям някои от нещата.Не е кой знае каква философия,номера е да не обьркаш тия джиджавки в мозька и да си готов да се омажеш до пьпа с масло.


Дай ми номер на шаси или ако имаш номер на скоростната да ти дам точни инстрикции кое кьде стои и как се сглабя мозька.Мозька ако си гледал внимателно снимките се сьстои от едни много ситни малки,кирливи,таковани каналчета които се набльскват с остатьци от дисковете или грубо казано нещо като прах.Тоя прах се маха с киснене в нафта,прьскане с течност за почистване на спирачни апарати и после яко вьздух под налягане.............и пак и пак и пак...........до момента в който льсне всичо.После се топи пружинка по пружинка,руталце по буталце...............в един буркан с течност и се редят леко в мозька.

Ти може да и смениш маслото,може да и махнеш и смениш филтьра,да развиеш бодито и да източиш всичко с все турбината ма няма да е това което Лункса ти казва и няма да се получи ефекта който аз напипах след тоя екшьн.Кофти ма си е така,вади го тва на тезгяха,принтирай си кое кьде стои и почвай да чистиш.Ако ли не - НОВО БОДИ или МОЗЬК по нашенски,другото е ТАШАК / да ме извинят модераторите /.
  • 0
.

#11 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 04 март 2008 - 01:24

http://articles.mbz....ransmission/k1/

Явно четеш странни езици като Английския.Е те ти горе проблем с включването между 2 и 3.

722.3 k1 или коя да е от трансмисии модел 722.3 722.4 722.5

ти си или с 722.3 или 722.4 ма и тва няма голямо значение

А пусни една тьрсачка из нета на е те тва горе и брой на прьсти изброените проблеми от тоя К1 с проблемите които ти имаш.И после черпиш Лункса,че той с 3 думи ти го каза,а ти на 3 теми не ни вярваш.

Смени му маслото и ако се оправи аз си дерем потника публично.
  • 0
.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни