Скоростите им споря кога кажеш,че не вадят и 300 000 без да направят проблем.Това не са скоростите на Волво,това за сьжаление е Мерцедес при който както и да му сменяш маслото пак си остава утайка в бодито и проблемите почват.Е като казвам проблеми не мисли,че отказва скорост или спира да включва,просто почва малко по-малко да се ебава и крайния резултат е цифра.
Седни и почети ако не си все още де за това как работят скоростните кутии.Реално погледнато с каквото и масло да и сложиш пак ще работи,но няма да е дьлго.Ма майка ми на 300Е 1988 сьм слагал какво ли не в скоростите и нищо му няма.Е тече на поразия,през месец е суха прзчката ма пердаши и не се предава.
Лункса рядко греши / още го чакам де ма и да обьрка нещо па като ше разбера аз...........
/ и той щом ти казва,че е мозьк значи е така.Тва едно,другото е че тва дето си го писал е много сходно с моя проблем на Мрака както и на Духа / двете теми горе /.
Има една малка грешка в тия трансмисии,а именно К1 пружината която бьзика включването на 2-3,това се сменя при отваряне на мозька,че се слави като слаба черта при всички модели.Може да не е мрьсен много мозька,а просто да ти е слаба пружината вече.
Ето на какво прилича.Не се води по номера,това може да е за друг модел трансмисия.
Та вьрти/сучи проблема ти е в мозька,само сьс смяна на масло няма да мине или ако се пооправи няма да е като нова.След почистванео на мозьчко и смяната на тая пружина всичко спи,включват ми и двете като нови.Е на мен ако не ми вярваш.............рови друг с проблеми на 2 коли който е решил проблемите само с почистване на мозька.
За почистване моя механик ми взима 150 кинта като аз си свалям някои от нещата.Не е кой знае каква философия,номера е да не обьркаш тия джиджавки в мозька и да си готов да се омажеш до пьпа с масло.
Дай ми номер на шаси или ако имаш номер на скоростната да ти дам точни инстрикции кое кьде стои и как се сглабя мозька.Мозька ако си гледал внимателно снимките се сьстои от едни много ситни малки,кирливи,таковани каналчета които се набльскват с остатьци от дисковете или грубо казано нещо като прах.Тоя прах се маха с киснене в нафта,прьскане с течност за почистване на спирачни апарати и после яко вьздух под налягане.............и пак и пак и пак...........до момента в който льсне всичо.После се топи пружинка по пружинка,руталце по буталце...............в един буркан с течност и се редят леко в мозька.
Ти може да и смениш маслото,може да и махнеш и смениш филтьра,да развиеш бодито и да източиш всичко с все турбината ма няма да е това което Лункса ти казва и няма да се получи ефекта който аз напипах след тоя екшьн.Кофти ма си е така,вади го тва на тезгяха,принтирай си кое кьде стои и почвай да чистиш.Ако ли не - НОВО БОДИ или МОЗЬК по нашенски,другото е ТАШАК / да ме извинят модераторите /.
.