
Ремонт на диферинциалW124 250D
Започната от Д.Стаменов, 02 мар 2008 - 14:25:08
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 март 2008 - 14:25
Здравейте колеги здраво го закъсах.Отнася се за мерцедес 124-2.5Д.Протекоха семерингите на диференциала и го разглобих да ги сменя.Понеже ми се видя,че в единия лагер има доста голям луфт разглобих целия диференциал само без да пипам пиньона.Оказа се,че лагера е заминал/циментацията/ и най гадното, е че със планетите и сателитите е същото.Останали са без циментация /направо се вижда ,че са подбити/ и ми се ще да ги сменя преди да го сглобявам.Не знам преди мен да не би да е каран с малко или без масло.Откакто е у мен всички масла са в норми.Та въпроса ми е следният, дали някой може да ми каже цената на лагера, и въпросните колелета каква е.Ходих в един магазин и собственика ми каза, че може да ми ги достави до 3-4 дни с 10% по-ниска цена от Балканстар.Моля ако някой може да ми даде някакви цени дори ориентировъчни ще съм много благодарен.Понеже не съм от София няма как да отида да проверя.Също ако има и информация за цял диференциал нов и втора употреба колко струва.На касетата на моя пише: 9305 2013530512-3.64.Предполагам,че 9305 е предавателното число,но между цифрите никъде няма тока моля да не ме усвирквате.Пиша го дословно и благодаря предварително
#2
Публикувано 02 март 2008 - 16:02
Здрасти, твойто предавателно число е 3,64. Няма такива числа от сорта на 9035(не се заблуждавай от скоростите).
За лагера - взимай точни данни и отивай да си купуваш от някой, който продава само лагери.
Обясни му за какво е, колко пари ти иска дилъра, а той ще ти предложи каквото може.
Или пазарувай оригиналните, поне знаеш че няма да сваляш повече дифа, докато е твоя колата.
За нов диференциал, цената е немислима - четирицифрена сума давам само за ДВГ.
Успех!
Edit: ооооо, тва с циментацията съм го проспал
. Търси втори, пък си играй с първия, като си го свалиш от колата.
За лагера - взимай точни данни и отивай да си купуваш от някой, който продава само лагери.
Обясни му за какво е, колко пари ти иска дилъра, а той ще ти предложи каквото може.
Или пазарувай оригиналните, поне знаеш че няма да сваляш повече дифа, докато е твоя колата.
За нов диференциал, цената е немислима - четирицифрена сума давам само за ДВГ.
Успех!
Edit: ооооо, тва с циментацията съм го проспал

брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#3
Публикувано 02 март 2008 - 16:11
Наистина си го закъсал колега! Според мен /а и повечето колеги/ смяната на лагери и семеринги ще е равно на нулаЗдравейте колеги здраво го закъсах.Отнася се за мерцедес 124-2.5Д.Протекоха семерингите на диференциала и го разглобих да ги сменя.Понеже ми се видя,че в единия лагер има доста голям луфт разглобих целия диференциал само без да пипам пиньона.Оказа се,че лагера е заминал/циментацията/ и най гадното, е че със планетите и сателитите е същото.Останали са без циментация /направо се вижда ,че са подбити/ и ми се ще да ги сменя преди да го сглобявам.Не знам преди мен да не би да е каран с малко или без масло.Откакто е у мен всички масла са в норми.Та въпроса ми е следният, дали някой може да ми каже цената на лагера, и въпросните колелета каква е.Ходих в един магазин и собственика ми каза, че може да ми ги достави до 3-4 дни с 10% по-ниска цена от Балканстар.Моля ако някой може да ми даде някакви цени дори ориентировъчни ще съм много благодарен.Понеже не съм от София няма как да отида да проверя.Също ако има и информация за цял диференциал нов и втора употреба колко струва.На касетата на моя пише: 9305 2013530512-3.64.Предполагам,че 9305 е предавателното число,но между цифрите никъде няма тока моля да не ме усвирквате.Пиша го дословно и благодаря предварително






В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#4
Публикувано 02 март 2008 - 16:24
Благодаря ви много момчета.Ето за това питам като не знам кое е предавателното число сега вече знам.А пък от цените все едно гръм ме удари ама няма как.
#5
Публикувано 02 март 2008 - 17:17
Аз също правих ремонт на дифа W124 250 TD 88 г. с щпер.Но моя не беше толкова зле.Короната и пиньона ,не бяха толкова износени.Смяна на лагери и ново масло 350лв. заедно с работата.Сервиз ПЕНЕВ в Пловдив.Има една подробност ,че вече блокажа не работи.Още като я закарах ме предопредиха.А диф. втора употреба много трудно се намира а пък и няма гаранция колко ще изкара.За жалост на колегата не му е останало друг вариант.Успех.Благодаря ви много момчета.Ето за това питам като не знам кое е предавателното число сега вече знам.А пък от цените все едно гръм ме удари ама няма как.
#6
Публикувано 02 март 2008 - 17:30
срам не срам понеже всичко не знам- какво значи ШПЕР?

#7
Публикувано 02 март 2008 - 17:40
Шпер е блокаш на дифа.Ако е със шпер значи имаш блокаш на диферинциала.
#8
Публикувано 02 март 2008 - 18:07
срам не срам понеже всичко не знам- какво значи ШПЕР?
Шпер е блокаж. Но автоматичен блокаж, който не е 100% блокаж. Постига се по различни начини. Общо взето блокажът изключва действието на диференциалния механизъм, като при пълния блокаж се постига това, че двете планетни колела, в които влизат полуосите, се въртят с еднаква скорост, независимо от приплъзването на двигателните колела. Разбира се, пълен блокаж се постига при принудително застопоряване на планетните колела и се ползва само от професионалисти, защото ако забравиш да изключиш блокажа след движение по хлъзгава повърхност и стъпиш на сухо, след няколко завоя вече си изкъртил всичко в дифа.
Не съм запознат как е при Мерцедес, но шперовите дифове са например 30%, 60%... Абе има някакъв ефект, ама не е кой знае какво.
Правил съм много двигатели, и скоростни кутии най-различни съм правил. И диференциали съм правил, ама те са най-трудни и не съм имал кой знае какъв успех с тях. Уж слагаш нови пиньон и корона, нови лагери, нова касета, с динамометри натягаш, нови втулки..... И после пак вие... Един като даваш газ, друг като отпуснеш. Послушай онзи човек, който ти каза да си купиш втора употреба.
#9
Публикувано 02 март 2008 - 20:56
ааааа-ясно какво значи ШПЕР.Мерси много и относно втората употреба натам клонят нещата
#10
Публикувано 03 март 2008 - 10:03
здравей,пиши от къде си и ако решиш мога да погледна във варна за 2-ра ръка диф.Успех.
S 124 200 TE 16
#11
Публикувано 03 март 2008 - 10:09
Майната му на шпера.Кажи как е дифа.Вие ли след ремонта, има ли нещо което да не е в час?...Смяна на лагери и ново масло 350лв. заедно с работата.Сервиз ПЕНЕВ в Пловдив....
#12
Публикувано 03 март 2008 - 11:18
здравей колега аз съм от с.Чавдар обл.София близо до гр.Пирдоп.Намерих на едно место 2-ра употреба от един ударен и с един приятел ще ходим да видим как е и дали ще направим пазарлъка.Ако не стане ще пиша.Благодаря,че се отзоваваш.Бъди жив и здрав.здравей,пиши от къде си и ако решиш мога да погледна във варна за 2-ра ръка диф.Успех.
#13
Публикувано 04 март 2008 - 18:58
Работи добре.Само при ускорение от 80 до 90 км/ч многооо леко се чува.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни