Препоръчайте служебна кола
Started by lamateur, 01 Mar 2008 - 18:54:44
30 replies to this topic
#16
Posted 02 March 2008 - 13:34
Шкода Октавия 2.0TDI 140 к.с. 4X4 комби доста добра кола за тия пари
#17
Posted 02 March 2008 - 16:26
Пьрво прецени кола,плажна джипка или джип и после идеите.Ни РАВ 4 е класата на джиповете ни малката Витара.Разберете се там какво тьрситя,така всичко що е 4Х4 ви вьрши работа.
.
#18
Posted 02 March 2008 - 17:55
Аз също съм за TOYOTA Land Cruiser
#19
Posted 02 March 2008 - 19:07
Аз пък съм за Tata Nano
Стига с тия Круизери - няма кинти.
Колегата ще ходи в заводи, къде мислите че се намират, на 2900м надморска височина ли, или че няма път до там??
Представям си сутрин в завода как един след друг влизат Паджеро, G-класа, Кашкай, Патрол, Крузер и т.н.
Работниците ходят всеки ден до там на работа, продукция се превозва, и всичко тва с джипове ли?
Много важно, че ще има 3 дупки на портала!
lamateur, има да се друсате в тая джипка, за която те съветват колегите, всеки ден, честито!
Предложението ми е Subaru Outback или Forester.
Лек автомобил с проходимост на паркетен джип, не е Шкода , малко по-високо стои на пътя(от масовите коли), влизаш в цената 100%.
Джипката(бюджет 60к!) клати и друса, за риба е супер, но по асфалта ще я скъсам, с което и да е субару!
Не забравяй да се похвалиш какво сте взели.
Стига с тия Круизери - няма кинти.
Колегата ще ходи в заводи, къде мислите че се намират, на 2900м надморска височина ли, или че няма път до там??
Представям си сутрин в завода как един след друг влизат Паджеро, G-класа, Кашкай, Патрол, Крузер и т.н.
Работниците ходят всеки ден до там на работа, продукция се превозва, и всичко тва с джипове ли?
Много важно, че ще има 3 дупки на портала!
lamateur, има да се друсате в тая джипка, за която те съветват колегите, всеки ден, честито!
Предложението ми е Subaru Outback или Forester.
Лек автомобил с проходимост на паркетен джип, не е Шкода , малко по-високо стои на пътя(от масовите коли), влизаш в цената 100%.
Джипката(бюджет 60к!) клати и друса, за риба е супер, но по асфалта ще я скъсам, с което и да е субару!
Не забравяй да се похвалиш какво сте взели.
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#20
Posted 02 March 2008 - 19:14
На нас ни трябва за: дълги пътувания из страната, ходим по заводи и предимно в индустриялни зони, пътища там няма, само дупки и локви.................
Това да ти звучи познато????Я вдигай погледа и виж горе какво е писано от колегата Тата/мата.................ТАЛИБАН с Тойота,те тва е за баирите за около 70 иляди кинти.Субаторо и то не е лошо ма не е в категорията на Криузера
Това да ти звучи познато????Я вдигай погледа и виж горе какво е писано от колегата Тата/мата.................ТАЛИБАН с Тойота,те тва е за баирите за около 70 иляди кинти.Субаторо и то не е лошо ма не е в категорията на Криузера
.
#22
Posted 02 March 2008 - 19:28
Субару форестър от Турция си вземат гяволетата и им излиза досто по-евтино. Ама така надали ще стане номера с лизинга...
Всъщност - на изплащане към банка ако са парите - защо не!
Всъщност - на изплащане към банка ако са парите - защо не!
#23
Posted 02 March 2008 - 19:40
Преди 2 дни наехме едно Форестар и ми хареса как се дьржи на магистрала поне ма сьм карал Джьсти из снега много и сьм очаеован от Субару.Номера е,че е класа по-ниско от Круизера,а за служебна която няма да я карат на градско е важно едно за мен - РАЗМЕРА ИМА ЗНАЧЕНИЕ,голямото си е голямо.......
И друго нещо - дават ли ми пари за кола,да речем 60 000 гледам да купя нещо до около 60 или да изцицам още малко и да взема вьзможно най-доброто за кинтите.Няма голям смисьл да ми дават 60 и аз да взема нещо за 35.Криво ма така го мисля аз.Па за Шкода няма да коментирам нищо Само като почнат да излизат от нея 5 човека костюмари с куфарчета и ше са готови за снимка
И друго нещо - дават ли ми пари за кола,да речем 60 000 гледам да купя нещо до около 60 или да изцицам още малко и да взема вьзможно най-доброто за кинтите.Няма голям смисьл да ми дават 60 и аз да взема нещо за 35.Криво ма така го мисля аз.Па за Шкода няма да коментирам нищо Само като почнат да излизат от нея 5 човека костюмари с куфарчета и ше са готови за снимка
.
#24
Posted 02 March 2008 - 19:48
Да, това е интересно предложение за Octavia Scout 4x4. Според мен също е ОК. Benzboss, вярно е че Land Cruiser-a е класа, ама да пишеш че чисто нов джип VW Tiguan след 1 година ще се скапе не съм съгласен. Ако съдим от Touareg май доста качествени SUV-та правят VAG. Нали пак е немско.
#25
Posted 02 March 2008 - 20:31
Сравняваме ги сьс среден до горен клас Тойота ли или като цяло?Щото ако ги поставим до Криузера и...............айде в канала.
.
#26
Posted 03 March 2008 - 23:57
Ако не сте си намерили, поне и аз да предложа нещо.
-Явно ви трябва джип, за Дискавъри 3 няма да ви стигнат парите, но защо не видите новата Гранд Витара - джип си е от всякъде - рекстони, каптиви и други разни боклуци пасти да ядат. Цените са от 50к , като за 60 и малко е най-джазовата и накичена дизелова витарка.
Другото са пикапи - Митсубиши и да е със раздатка Супер Селект или Джиип Чероки, ама там не знам коя раздатка беше яката.
Ако имате пари вижте вариант за Нисан Патрул или ТЛК.
-Явно ви трябва джип, за Дискавъри 3 няма да ви стигнат парите, но защо не видите новата Гранд Витара - джип си е от всякъде - рекстони, каптиви и други разни боклуци пасти да ядат. Цените са от 50к , като за 60 и малко е най-джазовата и накичена дизелова витарка.
Другото са пикапи - Митсубиши и да е със раздатка Супер Селект или Джиип Чероки, ама там не знам коя раздатка беше яката.
Ако имате пари вижте вариант за Нисан Патрул или ТЛК.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#27
Posted 04 March 2008 - 00:14
До около 60 и нещо,май Патрола беше по кьм 80.Карал сьм втората серия на Патрол и кьса и дьлга база и мога да кажа,че за годинките си беха много яки джогани.Новите не ги знам как са,а и точно кои колко цифра са не ми е ясно.
Витарката толко ли е яка?Голям човек на задната сьбира ли се?
Витарката толко ли е яка?Голям човек на задната сьбира ли се?
.
#28
Posted 04 March 2008 - 00:29
Витарката е яка ама, не ми се струва комфотртна. Каквото и 4х4 да си вземе колегата от този клас, не трябва да се надява на чудеса. Там от дето ще мине КРУЙЗЕРЕ, ДИСКАВЪРИ и компания, гореспоменатите просто нямат шанс. Нооо според мене на колегата ALENN не му трябва чак такъв офроудър, карах ТИГУАН и да си кажа много ми хареса, и вози учудвашо добре за кола от този калибър. Витарата може пасти да яде в това отношение. Мотора на Tigy (умалително на тигуан) също работеше много добре, не беше помпа-дюза ами комънреил. Аз не съм голям фен на VW но просто не мога да скрия положителните впечатления които остави у мен това автомобилче. Баща ми кара RAV4 2004 година, е не може да се сравнява с Tigy. Рава ни е ди фор ди (D4D) 2.0 - 115к.с. По шумен е от тигуана, и друса, за проходимостта не знам как е tigy, рава се представя добре но един път и него се наложи да го откопаваме все пак човек трябва да си отбира пътя, това не е булдозер. Рава като цяло обаче е по-груб , не знам ама на дълъг път особено на мене ми е дизкомфортно, минава през дупките едно пружиниращо такова странно. Инак колата си е добра и на дизайн също кефи (с въздухозаборника на капака изглежда свирепо), НО ако трябва да избирам сега, бих избрал ТИГУАНА. За тез пари аз за по добро решение не се сещам. Каптивата не ме кефи, а и ОПЕЛ нямат слава на майстори на дизелови двигатели. А то каптива и опел антара се различават по ламарините отвън и по интериора инак са едни и същи коли!
#29
Posted 04 March 2008 - 00:49
не беше помпа-дюза ами комънреил
.
#30
Posted 04 March 2008 - 21:12
Днес видях на билборд, реклама на най-новия Pathfinder. Пишеше цена от 50800 лв. без ДДС - 100% е за базовия модел. За 60 хил. както търси колегата може да си вземе нещо ама сигурно ще е с някакъв по-слаб двигател и 2-3 екстри.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users