Изпотени съкла
Започната от vasil, 22 май 2006 - 19:53:05
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 май 2006 - 19:53
здравеите като пусна духалките испотяват стаклата а климатика като поработи 20минути и от доло от кам таблото излиза пара мисля че може да е спукано малкото радиаторче .Моля ако някои е имал такав проблем да ми помогне от какво е това и как да го отстраня колата е 190Е
#2
Публикувано 23 май 2006 - 08:40
Както казва един приятел - климатикаджия: "Малък проблем с парното няма".
Ако не можеш да установиш сам проблема, нямаш ли познат монтьор да погледне. Не мисли най-лошото - може просто да имаш спукано водно съединение (което не значии че е малък проблем, де )
Ако не можеш да установиш сам проблема, нямаш ли познат монтьор да погледне. Не мисли най-лошото - може просто да имаш спукано водно съединение (което не значии че е малък проблем, де )
#3
Публикувано 23 май 2006 - 16:59
когато климатика работи в кутията на радиаторчето за фреона (това дето е в купето се кондензира вода. Тази вода не е никак малко и за това има тръбичка която да я извежда извън купето. Имал съм случаи когато тази тръбичка е неизправна или я няма и прави локви в краката на предните седалки. Но за пара Провери нали не ти губи антифриз охладителната система. провери да не би кранчетата на парното да не го затварят и едновременно да работиш и на клима и на парно.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#4
Публикувано 23 май 2006 - 18:02
Ако охладителната система не губи антифриз, най-вероятно е повредена клапата през която влиза свеж въздух в салона. Клапата остава затворена, салона е изолиран, въздухът се овлажнява от дишането на пътниците и стъклата се запотяват.
Провери следното - при изключен вентилатор (положение 0), отвори средните духалки и подкарай колата. При висока скорост трябва да се чувства осезаема струя въздух влизаща през средните духалки. Ако се чудиш дали духа или не, значи клапата е затворена.
Провери следното - при изключен вентилатор (положение 0), отвори средните духалки и подкарай колата. При висока скорост трябва да се чувства осезаема струя въздух влизаща през средните духалки. Ако се чудиш дали духа или не, значи клапата е затворена.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#5
Публикувано 19 юни 2006 - 17:55
Децки, на мен ми го прави същото и действително си мисля, че може да е от конденза на климата защото колата не губи от охладителната течност. Къде е шибаната тръбичка или поне къде би трябвало да се намира???
#6
Публикувано 19 юни 2006 - 18:26
Та в този ред на мисли ако тази тръбичка се запуши затова ли спря да ми капе конденза отдолу под колата?когато климатика работи в кутията на радиаторчето за фреона (това дето е в купето се кондензира вода. Тази вода не е никак малко и за това има тръбичка която да я извежда извън купето. Имал съм случаи когато тази тръбичка е неизправна или я няма и прави локви в краката на предните седалки. Но за пара Провери нали не ти губи антифриз охладителната система. провери да не би кранчетата на парното да не го затварят и едновременно да работиш и на клима и на парно.
#7
Публикувано 04 юли 2006 - 20:57
Само Дизел може ли нещо по подробно за тази клапа. Къде точно се намира как се оправя ????? : : :Ако охладителната система не губи антифриз, най-вероятно е повредена клапата през която влиза свеж въздух в салона. Клапата остава затворена, салона е изолиран, въздухът се овлажнява от дишането на пътниците и стъклата се запотяват.
Провери следното - при изключен вентилатор (положение 0), отвори средните духалки и подкарай колата. При висока скорост трябва да се чувства осезаема струя въздух влизаща през средните духалки. Ако се чудиш дали духа или не, значи клапата е затворена.
Най-доброто или нищо!
#9
Публикувано 05 юли 2006 - 10:05
Клапата се намира на възможно най-забутаното място - зад таблото, по средата.
Управлява се от две вакуумни моторчета (в розово на снимката от Алекс по-горе). Обикновено проблема е в едно от тези моторчета. Те са двустепенни, с две мембрани, но е достатъчно да се скъса едната, за да откажат. За ремот се сваля таблото и дефектното моторче се сменя.
Може обаче и да е по-лесен за оправяне, но по-труден за откриване проблем с вакуумните линии или ел. проблем.
Управлява се от две вакуумни моторчета (в розово на снимката от Алекс по-горе). Обикновено проблема е в едно от тези моторчета. Те са двустепенни, с две мембрани, но е достатъчно да се скъса едната, за да откажат. За ремот се сваля таблото и дефектното моторче се сменя.
Може обаче и да е по-лесен за оправяне, но по-труден за откриване проблем с вакуумните линии или ел. проблем.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни