Kакво ще кажете за Е270CDI
Започната от james74, 22 май 2006 - 14:02:30
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 май 2006 - 14:02
Мисля да си сменям машината с Е270CDI ili S320.
Kакво ще кажете за Е270CDI как им е двигателя и електроника,
за окачването знам че е много яко.
Бързо ли им излиза корозията както на W210 от 96-97г.
Kакво ще кажете за Е270CDI как им е двигателя и електроника,
за окачването знам че е много яко.
Бързо ли им излиза корозията както на W210 от 96-97г.
#2
Публикувано 22 май 2006 - 15:19
За съжаление не съм имал достъп до такава машина, но мога да ти кажа какво знам от обща култура и от приятели.. доста по-добра е от старата очиларка 96-97, и двигателя е перфектен, тоя дизел ако му слагаш качествено гориво е номер едно, за окачвания возия и т.н. няма коментари мерцедес е.. ама иначе S350 ... мисля, че е за предпочитане, поне аз бих я взел не уточняваш коя година са двете коли, но лоша ЕС-класа няма, така че...
#3
Публикувано 22 май 2006 - 20:20
E270-ката е 2001г а S320CDI e 1999g.
Досега къде съм питал S320CDI имат много проблеми с окачването по нашите пътища, а и предпочитам да си купя модел с няколко години "история" все пак са му отстранени доста дефекти и други такива.
Досега къде съм питал S320CDI имат много проблеми с окачването по нашите пътища, а и предпочитам да си купя модел с няколко години "история" все пак са му отстранени доста дефекти и други такива.
#4
Публикувано 22 май 2006 - 21:18
В дира имаше подобна тема (май аз я бях пуснал тогава). Като цяло мненията бяха в полза на Е-Класата. Нещо не била много здрава тае ЕС-ка.За съжаление не съм имал достъп до такава машина, но мога да ти кажа какво знам от обща култура и от приятели.. доста по-добра е от старата очиларка 96-97, и двигателя е перфектен, тоя дизел ако му слагаш качествено гориво е номер едно, за окачвания возия и т.н. няма коментари мерцедес е.. ама иначе S350 ... мисля, че е за предпочитане, поне аз бих я взел не уточняваш коя година са двете коли, но лоша ЕС-класа няма, така че...
#5
Публикувано 23 май 2006 - 14:34
S -samo s sled 2002 ( ot opit )
E 270 - perfekten dvigatel ,no ako mozesh se napuni i vzemi feistlifta
Lipsva KREDOR za kirilicata dolu
E 270 - perfekten dvigatel ,no ako mozesh se napuni i vzemi feistlifta
Lipsva KREDOR za kirilicata dolu
#6
Публикувано 23 май 2006 - 14:45
нищо не липсва
там си е "Режим на клавиатурата"
там си е "Режим на клавиатурата"
#7
Публикувано 23 май 2006 - 21:21
Хе-хе, и двете коли дето си си избрал нямат много общо с Мерцедес Това че ЕС-класата си чупи амортесьорите от хубавите пътища, че си чупи интеркулера, че е наблъскана с електроника, която мрази да е читава си е стандартен проблем За Е-класата.....почти същото без окачването (просто защото не е на въздух) иначе даже е по калпава и от ЕС-класата. Но все пак това си е мое мнение де, поне от това което съм виждал....
#8
Публикувано 24 май 2006 - 08:39
И какво ? по добре да си взема някоя 100 годишна 124-ка ли ? Това са глупости за новите Е класи, много са си хубави и здрави.Хе-хе, и двете коли дето си си избрал нямат много общо с Мерцедес Това че ЕС-класата си чупи амортесьорите от хубавите пътища, че си чупи интеркулера, че е наблъскана с електроника, която мрази да е читава си е стандартен проблем За Е-класата.....почти същото без окачването (просто защото не е на въздух) иначе даже е по калпава и от ЕС-класата. Но все пак това си е мое мнение де, поне от това което съм виждал....
#9
Публикувано 24 май 2006 - 12:06
Има друг вариант.. дано не се сетите само скоро и за него, иначе бих предпочел 100 годишна 124-ка пред кола за 200 бона, която да ме боли сърцето да я таркалям по нашите улици и да съм ежеседмично на посещение при "учтивите" пичове от фирмения сервиз. Тук вече става дума за повече ходене по мъките отколкото за удоволствието от карането на такава кола, по рано работих за един пич дето има CL500 и няма да ви казвам какво чудо беше и колко често ходеше до "Мерцедес" ... междудругото същия има и 124-ка 300D от която не се слиза.. Ся че CL-a си е CL, спор няма, минеш ли по пътя и само гледаш как половината си чекнат вратовете да видят кой е вътре... ама е за хора с МНООООООООООООООООООООООООООООГО пари, на който не им пука нито за колата, нито за парите
#10
Публикувано 25 май 2006 - 16:42
Е ти явно ги разбираш много, само дето новата Е-класа повече и от ауди се троши ма то тва гъзарията е болестно състояние !!! А ако си още по як гъзар купуваш си две еднакви Е-класи и си сигурен че има какво МПС да ползваш, щото едната се ще има за какво да е в сервиза И едно уточнение за Стефан Е-класата струва около 100 000 лв, а 200 000 лв става на първата година след като излезе от гаранция :P :P :P :P :PИ какво ? по добре да си взема някоя 100 годишна 124-ка ли ? Това са глупости за новите Е класи, много са си хубави и здрави.Хе-хе, и двете коли дето си си избрал нямат много общо с Мерцедес Това че ЕС-класата си чупи амортесьорите от хубавите пътища, че си чупи интеркулера, че е наблъскана с електроника, която мрази да е читава си е стандартен проблем За Е-класата.....почти същото без окачването (просто защото не е на въздух) иначе даже е по калпава и от ЕС-класата. Но все пак това си е мое мнение де, поне от това което съм виждал....
#11
Публикувано 25 май 2006 - 18:04
Аз говоря на посоки с числата, просто ги давам за пример.. иначе не съм се интересувал от цената на е-класа, знам че CL-а на моя човек беше излезнал около 140-150 хиляди...
#12
Публикувано 25 май 2006 - 21:13
100,000лв? Няма такова нещо, Е-класата е по-евтина. Имаше един колега в дир-а дето все чакаше очиларката да му се потроши щото така бил чувал, но доколкото разбрах остана разочарован. Гъзария викаш. Ми моята 124-ка в все в сервиза напоследък. И трябва да се правя на гъзар с други коли, на които като се кача и усмивката ми стига до ушите Че то ако е за гъзарията направо две ЕС класи да зи взема човека.Е ти явно ги разбираш много, само дето новата Е-класа повече и от ауди се троши ма то тва гъзарията е болестно състояние !!! А ако си още по як гъзар купуваш си две еднакви Е-класи и си сигурен че има какво МПС да ползваш, щото едната се ще има за какво да е в сервиза И едно уточнение за Стефан Е-класата струва около 100 000 лв, а 200 000 лв става на първата година след като излезе от гаранция :P :P :P :P :P
И какво ? по добре да си взема някоя 100 годишна 124-ка ли ? Това са глупости за новите Е класи, много са си хубави и здрави.Хе-хе, и двете коли дето си си избрал нямат много общо с Мерцедес Това че ЕС-класата си чупи амортесьорите от хубавите пътища, че си чупи интеркулера, че е наблъскана с електроника, която мрази да е читава си е стандартен проблем За Е-класата.....почти същото без окачването (просто защото не е на въздух) иначе даже е по калпава и от ЕС-класата. Но все пак това си е мое мнение де, поне от това което съм виждал....
Джеймс Мей от Топ Гиър каза една умна приказка за автомобилите. " Бъдете модерни или няма да има бъдеще."
#13
Публикувано 29 май 2006 - 20:41
Доста пресилваш нещата , но какво ли разбирам аз .Е ти явно ги разбираш много, само дето новата Е-класа повече и от ауди се троши ма то тва гъзарията е болестно състояние !!! А ако си още по як гъзар купуваш си две еднакви Е-класи и си сигурен че има какво МПС да ползваш, щото едната се ще има за какво да е в сервиза И едно уточнение за Стефан Е-класата струва около 100 000 лв, а 200 000 лв става на първата година след като излезе от гаранция :P :P :P :P :P
И какво ? по добре да си взема някоя 100 годишна 124-ка ли ? Това са глупости за новите Е класи, много са си хубави и здрави.Хе-хе, и двете коли дето си си избрал нямат много общо с Мерцедес Това че ЕС-класата си чупи амортесьорите от хубавите пътища, че си чупи интеркулера, че е наблъскана с електроника, която мрази да е читава си е стандартен проблем За Е-класата.....почти същото без окачването (просто защото не е на въздух) иначе даже е по калпава и от ЕС-класата. Но все пак това си е мое мнение де, поне от това което съм виждал....
Първо си купих 270 - 2002, за 1.5 г. каране само консумативи съм сменял в Балкан Стар.
Смених я за 220- 2004 , до сега съм сменял неща само по ходовата част
А ако ги сравнявам с БМВ- тата , които имах преди , меро е в пъти по здрав
Може би просто съм случил на здрави партиди , знае ли човек
#14
Публикувано 01 юни 2006 - 21:06
Първо за Capt.Vimes - прилична е-класа от магазина, например едно 280 ЦДИ е 96 000 лв. , естествено 220 клсик е около 70 000, но това не е чак от такова значение. Това че 124-ката ти е все в сервиза е или проблем със сервиза или трябва да е много уморена тая кола. И все пак, 124-ката е кола в най-добрия случай на 11 годинки. Извинявай ма ЕС-класата (220) като стане на 11-12 години сигурно доста пари ще глътне за да заприлича на кола, пък и да почне да върви без да се пъха в сервизен режим през ден . А и да си купувам амортесьор за 1500 лв. е много мерси. Иначе, предполагам се подразбира че щом си пиша тук значи МЕРЦЕДЕС е колата, а ЕС класата си е ЕС, за това спор няма. По въпроса за гъзарията, аз лично бих погъзарял с една 124-ка кабрио, да кажем 320 и евентуално леко пипната от "аматьорите" от АМГ А, щях да забравя да попитам, защо кат са толкова убави тия очиларки една такава '96 реколта е забележимо по-евтина от 124-ка '95 -та ? ))
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни