Проблем с поплавака в резервоара за нивото на горивотоW124 250D
Започната от Mihail124, 11 фев 2008 - 22:26:51
21 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 февруари 2008 - 22:26
не ми работи поплавака в резервоара на w-124 250d цената му е 310лв. работил съм много по мерцедеси има го от 5год. нито единпът не е каран на сервиз аз самия ремонтирам много често мерцедеси наи често двигатели 601 , 602 , 603. на 124и 190 доста неща сам сменял по такива автомобили обаче за това да дам 310лв. за поплавака не ми се струва нормално. Доста от частите които сам сменял не ми се струват по скъпи от другите марки автомобили марки с които сам работил става вапрос за оригинални части де, моля ако някои може да помогне със съвет по този въпрос моля.
#2
Публикувано 11 февруари 2008 - 22:29
Писано е вече по този въпрос във форува, питай търсачката ще ти кажe всичко
#3
Публикувано 11 февруари 2008 - 22:52
ми за тези години монтийорлук,барем да беше си откраднал от некоя морга един мерц за части,...
Евтин е нивомера,...на голф 3 е 550 лева
Евтин е нивомера,...на голф 3 е 550 лева
#4
Публикувано 11 февруари 2008 - 23:02
За толкова години наи много мразя да ходя по моргите ама маи ще се наложи може пак и да намеря някои читав. понеже може някои да не е отварял да си чисти резервоара на колата е хубава да знае какво става вътре с една 15-20годишна дизелова кола и какви мизерии има вътре.
#5
Публикувано 11 февруари 2008 - 23:04
от самата нафта се образува мазен слои по стените на резервоара та дори тя и да е от наи качествен тип. това не е проблем не и пречи на колата толкова това нещо ама просто споделям това ми се случвало да свалям резервоараи защото имало вода вътре.
#6
Публикувано 11 февруари 2008 - 23:16
по принцип е добре да се свалят и да се промиват с бензин или корселин резервоарите преди да се подменят разпръсквачите с нови и въобще да се почисти за да се гарантира по малка вероятност да се запуши някоя тръбичка на горивната с-ма преди инжектора на гнп
#7
Публикувано 11 февруари 2008 - 23:31
Аз лично НЕразбрах какъв е проблема точно Показва пълен резервоар и свети резервата? Нищо не показва а резервоара е пълен? Половин резервоар а показва пълен?..................... Бъди по конкретен Единственото което разбрах е,че разбираш от монтьорлъкне ми работи поплавака в резервоара на w-124 250d цената му е 310лв. работил съм много по мерцедеси има го от 5год. нито единпът не е каран на сервиз аз самия ремонтирам много често мерцедеси наи често двигатели 601 , 602 , 603. на 124и 190 доста неща сам сменял по такива автомобили обаче за това да дам 310лв. за поплавака не ми се струва нормално. Доста от частите които сам сменял не ми се струват по скъпи от другите марки автомобили марки с които сам работил става вапрос за оригинални части де, моля ако някои може да помогне със съвет по този въпрос моля.
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#8
Публикувано 11 февруари 2008 - 23:31
Няма да ти описвам процедурата по чистенето на нивомера понеже ми е писнало вече.
Набързо.
Сваляш аптечката.Дърпаш му кабелите.Равиваш с ключ 40 и косур или с тръбен и го вадиш.Отвиваш гайката отдолу.Измиваш,сглобяваш и си готов.Съпротивителните нижки не се барат със шкурка.
Това е.За 20 минути работа.
Набързо.
Сваляш аптечката.Дърпаш му кабелите.Равиваш с ключ 40 и косур или с тръбен и го вадиш.Отвиваш гайката отдолу.Измиваш,сглобяваш и си готов.Съпротивителните нижки не се барат със шкурка.
Това е.За 20 минути работа.
#9
Публикувано 11 февруари 2008 - 23:46
ключа е 46 и се сваля само кората зад резервоара, а проблема е че не показва нивото седи на нула.има две мн.тънки влакна стоманени и едното е на резерва а другия е за стрелката на мен ми е скъсан и неможе да се оправи. иначе се разглобява и се почиства и сичко си идва на място.
#10
Публикувано 11 февруари 2008 - 23:53
от пловдив съм знам една морга кадето има мн.мерцедеси ще си зема едно и ще го почистя и това ще е то благодаря за помощта
#11
Публикувано 12 февруари 2008 - 00:10
Оправя се всичко Намираш КАНТАЛ едно време си правехме едни машинки и си плетяхме синджирчета от кантал сменяш скъсаното, запояваш,монтираш караш и се кефиш доволен от себе сиключа е 46 и се сваля само кората зад резервоара, а проблема е че не показва нивото седи на нула.има две мн.тънки влакна стоманени и едното е на резерва а другия е за стрелката на мен ми е скъсан и неможе да се оправи. иначе се разглобява и се почиства и сичко си идва на място.
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#12
Публикувано 12 февруари 2008 - 00:16
има две мн.тънки влакна стоманени и едното е на резерва а другия е за стрелката на мен ми е скъсан и неможе да се оправи.
Нижките са три а не две.По двете се движи поплавъка а третата е за резервата.Ако ти е скъсана тази за резервата й избацай една медна жица и нямаш грижи.Ако е скъсана някоя от другите две няма оправяне.Те са съпротивителни и си имат точни стойности на съпротивлението.Неможеш го оцели помъртно със заместител.
#13
Публикувано 12 февруари 2008 - 00:18
мерси няма лошо ще видя да си намеря някое на по сносна цена. те са мн тънки и незнам дали ще намеря толкова тънко телче кантал. метал с мн.голямо съпротивление обаче се сещам за котлони и печки пак там са навити мисля освен да развия да видя дали ще е толкова тънко незнам.
#14
Публикувано 12 февруари 2008 - 00:19
Mихаиле стига с тия ремонти. Остави тази 190-ка и тази 124-ка да красят авиомузея в Крумово. Те са страхотни и такива в Пловдив други няма, ама ти е време вече за Е-класа.
#15
Публикувано 12 февруари 2008 - 00:21
Няма да стане с кантал.На 100% съм сигурен.Датчика посмъртно няма да отчита точно.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни