Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем със спирачките W124 250D


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 kikir

kikir

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:

Публикувано 11 февруари 2008 - 11:26

При първо палене за деня педала на спирачките е много твърд за около 20 -30 минути.Необходими са огромни усилия при натискане да спра.След известно време когато си пожелае изведнъж омеква.Някой имал ли е такъв проблем.Помагайте моля
  • 0

#2 Onir

Onir

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 109 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас

Публикувано 11 февруари 2008 - 18:03

Според мен прилича да е от серво апарата.
  • 0

#3 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 11 февруари 2008 - 18:05

Запали,задрьж я на 2000 оборота и перни спирачка - ако се е оправила и не е толкова твьрда като дрьг пьт си за ново серво.
  • 0
.

#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 11 февруари 2008 - 18:38

възможно е и вакуум помпа да дефектирала
  • 0

#5 motomaniak

motomaniak

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 11 февруари 2008 - 22:29

Прегледай маркуча за вакума , който влиза в сервото дали не дърпа въздух от някъде.
  • 0

#6 kikir

kikir

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:

Публикувано 12 февруари 2008 - 17:10

Благодаря на всички утре ще видя и изпробвам и веднага ще напиша Какво съм констатирал
  • 0

#7 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 13 февруари 2008 - 08:11

Благодаря на всички утре ще видя и изпробвам и веднага ще напиша Какво съм констатирал


Има и още нещо незначително , но е редно да се провери - на вакумния маркуч има един еднопосочен клапан, който може да ти за замръзва, а в последствие от топлината на мотора да се оправя :icon_coolgrin:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#8 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Публикувано 13 февруари 2008 - 08:26

Аз лично имам сходен проблем, и при мен той се дължи на това че вакуум помпата работи с намален капацитет и определено се нуждае от ремонт (или от нова :wacko: )

:beer:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....

#9 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 923 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 ноември 2008 - 00:05

И аз имам проблем със спирачките...преди да запаля колата педала е много корав и като я запаля и задържа педала тои омеква?Само по някога го има този проблем...
  • 0
Публикувано изображение

#10 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 10 ноември 2008 - 04:10

Омеква колко?Ако слиза 2-3 прьста когато е яко натиснат си ОК,слиза ли повече си за обезвьздушаване на системата,проверка дали не ти смуче сервото / пласмасов маркуч е ма моите,гайка 18 ма тва по спомен /.

Подобен на твоя проблем го имах и аз,че и леко дьрпаше в ляво при яки спирачки.Смених дискове с накладки / предни и задни / спирачни маркучи / предни и задни / спирачна течност като промихме системата и на финала му изпердаших и нова спирачна помпа и колата заспа.След всяка смяна имаше леко подобрение,но след смяна на помпата ми се изпариха мераците да мрькам от кофти спирачки.

Помпата е час смяна,самата помпа ми беше 120 кинта или нещо такова,това за модел 140.
  • 0
.

#11 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 923 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 ноември 2008 - 18:59

ами горе долу 3 пръста потъва...
  • 0
Публикувано изображение

#12 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 10 ноември 2008 - 19:30

Никой не го прави,но спирачна течост се сменя на 2-3 години - от самото налягане,температурна разлика..........самата течност се овлажнява ако така може да се каже и тая вода слиза най-долу кьм апаратите и става кофти номер.

Леко отвори пробките за обезвьздушаване като в сьщото време сипваш нова течност в казанчето до момента в който не почне да тече новата.Аз пьрво източвам сьс спринцовка каквото мога от казанчето и после сипвам.Работа за 20 минутки еле ако има кой да ти сипва,а ти да зяпаш какво тече.Носи си бели парцали да сложиш под апаратите,а ако може и цялата у вьздуха и гумите долу ЦЕНА НЯМА.

Ако ли не.................не ги барай,така пак става,но аз тоя номер сьм го вьртял и го вьртя на всички коли които имам.
  • 0
.

#13 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 10 ноември 2008 - 23:26

...еле ако има кой да ти сипва...

А ако същия този и помпи работаата ще стане просто перфектна понеже се движат механизмите и боклуците излизат по-лесно.


Никой не го прави,но спирачна течост се сменя на 2-3 години

Аре бе...в смисъл че никой не го прави.То и това ако не правя ебати скучната кола ще е 123-ката.Добре че масло на мотора сменям два пъти годишно,че и филтри!
  • 0

#14 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 11 ноември 2008 - 00:04

доколкото рабрах, проблема на колегата е, че му е твърд.... .....педала :)

според симптомите--за вакуум помпа си...

но, отделно, ако педаллът потъва до долу--за спирачна помпа си
  • 0

#15 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 11 ноември 2008 - 04:54

А ако същия този и помпи работаата ще стане просто перфектна понеже се движат механизмите и боклуците излизат по-лесно.



Опасноста да прецака спиррачната помпа е много по-голяма ако някой помпи и аз поне не рискувам.С едно шише сменям на 2 коли,шишето 10 кинта,работа за нула време.По-лесно ми е да сменя 5 пьти от това един да ми помпи.

Става най-добре с вакум помпа която се прави лесно и евтино

Публикувано изображение

Кой му стиска при смяна да помпи,аз само наливам.
  • 0
.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни