Проблем със спирачките W124 250D
Започната от kikir, 11 фев 2008 - 11:26:28
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 февруари 2008 - 11:26
При първо палене за деня педала на спирачките е много твърд за около 20 -30 минути.Необходими са огромни усилия при натискане да спра.След известно време когато си пожелае изведнъж омеква.Някой имал ли е такъв проблем.Помагайте моля
#2
Публикувано 11 февруари 2008 - 18:03
Според мен прилича да е от серво апарата.
#3
Публикувано 11 февруари 2008 - 18:05
Запали,задрьж я на 2000 оборота и перни спирачка - ако се е оправила и не е толкова твьрда като дрьг пьт си за ново серво.
.
#4
Публикувано 11 февруари 2008 - 18:38
възможно е и вакуум помпа да дефектирала
#5
Публикувано 11 февруари 2008 - 22:29
Прегледай маркуча за вакума , който влиза в сервото дали не дърпа въздух от някъде.
#6
Публикувано 12 февруари 2008 - 17:10
Благодаря на всички утре ще видя и изпробвам и веднага ще напиша Какво съм констатирал
#7
Публикувано 13 февруари 2008 - 08:11
Благодаря на всички утре ще видя и изпробвам и веднага ще напиша Какво съм констатирал
Има и още нещо незначително , но е редно да се провери - на вакумния маркуч има един еднопосочен клапан, който може да ти за замръзва, а в последствие от топлината на мотора да се оправя
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#8
Публикувано 13 февруари 2008 - 08:26
Аз лично имам сходен проблем, и при мен той се дължи на това че вакуум помпата работи с намален капацитет и определено се нуждае от ремонт (или от нова )
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....
#9
Публикувано 10 ноември 2008 - 00:05
И аз имам проблем със спирачките...преди да запаля колата педала е много корав и като я запаля и задържа педала тои омеква?Само по някога го има този проблем...
#10
Публикувано 10 ноември 2008 - 04:10
Омеква колко?Ако слиза 2-3 прьста когато е яко натиснат си ОК,слиза ли повече си за обезвьздушаване на системата,проверка дали не ти смуче сервото / пласмасов маркуч е ма моите,гайка 18 ма тва по спомен /.
Подобен на твоя проблем го имах и аз,че и леко дьрпаше в ляво при яки спирачки.Смених дискове с накладки / предни и задни / спирачни маркучи / предни и задни / спирачна течност като промихме системата и на финала му изпердаших и нова спирачна помпа и колата заспа.След всяка смяна имаше леко подобрение,но след смяна на помпата ми се изпариха мераците да мрькам от кофти спирачки.
Помпата е час смяна,самата помпа ми беше 120 кинта или нещо такова,това за модел 140.
Подобен на твоя проблем го имах и аз,че и леко дьрпаше в ляво при яки спирачки.Смених дискове с накладки / предни и задни / спирачни маркучи / предни и задни / спирачна течност като промихме системата и на финала му изпердаших и нова спирачна помпа и колата заспа.След всяка смяна имаше леко подобрение,но след смяна на помпата ми се изпариха мераците да мрькам от кофти спирачки.
Помпата е час смяна,самата помпа ми беше 120 кинта или нещо такова,това за модел 140.
.
#11
Публикувано 10 ноември 2008 - 18:59
ами горе долу 3 пръста потъва...
#12
Публикувано 10 ноември 2008 - 19:30
Никой не го прави,но спирачна течост се сменя на 2-3 години - от самото налягане,температурна разлика..........самата течност се овлажнява ако така може да се каже и тая вода слиза най-долу кьм апаратите и става кофти номер.
Леко отвори пробките за обезвьздушаване като в сьщото време сипваш нова течност в казанчето до момента в който не почне да тече новата.Аз пьрво източвам сьс спринцовка каквото мога от казанчето и после сипвам.Работа за 20 минутки еле ако има кой да ти сипва,а ти да зяпаш какво тече.Носи си бели парцали да сложиш под апаратите,а ако може и цялата у вьздуха и гумите долу ЦЕНА НЯМА.
Ако ли не.................не ги барай,така пак става,но аз тоя номер сьм го вьртял и го вьртя на всички коли които имам.
Леко отвори пробките за обезвьздушаване като в сьщото време сипваш нова течност в казанчето до момента в който не почне да тече новата.Аз пьрво източвам сьс спринцовка каквото мога от казанчето и после сипвам.Работа за 20 минутки еле ако има кой да ти сипва,а ти да зяпаш какво тече.Носи си бели парцали да сложиш под апаратите,а ако може и цялата у вьздуха и гумите долу ЦЕНА НЯМА.
Ако ли не.................не ги барай,така пак става,но аз тоя номер сьм го вьртял и го вьртя на всички коли които имам.
.
#13
Публикувано 10 ноември 2008 - 23:26
А ако същия този и помпи работаата ще стане просто перфектна понеже се движат механизмите и боклуците излизат по-лесно....еле ако има кой да ти сипва...
Аре бе...в смисъл че никой не го прави.То и това ако не правя ебати скучната кола ще е 123-ката.Добре че масло на мотора сменям два пъти годишно,че и филтри!Никой не го прави,но спирачна течост се сменя на 2-3 години
#14
Публикувано 11 ноември 2008 - 00:04
доколкото рабрах, проблема на колегата е, че му е твърд.... .....педала
според симптомите--за вакуум помпа си...
но, отделно, ако педаллът потъва до долу--за спирачна помпа си
според симптомите--за вакуум помпа си...
но, отделно, ако педаллът потъва до долу--за спирачна помпа си
#15
Публикувано 11 ноември 2008 - 04:54
А ако същия този и помпи работаата ще стане просто перфектна понеже се движат механизмите и боклуците излизат по-лесно.
Опасноста да прецака спиррачната помпа е много по-голяма ако някой помпи и аз поне не рискувам.С едно шише сменям на 2 коли,шишето 10 кинта,работа за нула време.По-лесно ми е да сменя 5 пьти от това един да ми помпи.
Става най-добре с вакум помпа която се прави лесно и евтино
Кой му стиска при смяна да помпи,аз само наливам.
.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни