Към съдържанието

  •  

Снимка

ABS проблем


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 dubdi

dubdi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:

Публикувано 20 май 2006 - 10:45

за6то ABS ми се вклучва понакога при малка скорост без да натискам рязко и силно педала на спирачките.кажете ми каде да отида да го прегледат
  • 0

#2 вики

вики

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 332 Мнения:
  • Град:РУСЕ

Публикувано 20 май 2006 - 11:01

За този проблем аз бих отишъл в балкан старл. Спирачки са това!
  • 0
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
Публикувано изображение

#3 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 20 май 2006 - 18:18

АБС се включва не когато натиснеш някак си педала, а когато някое от колелата блокира-т.е. накладките стегнат така диска в процеса на спиране че той спре да се движи по време на процеса на спиране. Целта на АБС е да имаш управляемост на д автомобила, дори и при доккрай натиснат педал на спирачките
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#4 donkadricio

donkadricio

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ихтиман

Публикувано 22 май 2006 - 22:55

проблема предполагам е елементарен прекъсват се кабелите на датчиците на гумите ако е така то понякога свети лампата abs начина да го оправиш е следния откачваш буксата на датчика и на тази част закачаш мултицет трябва да показва постоянно съпротивление като клатиш кабела да не се променя ако се променя или изчезне връзката значи кабела е скъсан запояваш го и проблема е решен а може и с нов датчик което е скъпо аз лично съм ремонтирал доста по този начин и няма проблем не само МВ ;)
  • 0

#5 hipo

hipo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково

Публикувано 25 май 2006 - 22:42

Аз искам да допълня въпроса. Аз имам С180 , 1994 година. Когато го купих дисковете бяха ръждясали, поочуках ги и смених накаладки. Преди да сменя накладките и да изчукам ръждата тресеше доста, след това за около 500-600 км леко полеко тресенето започна да намалява. В момента след 2000-2400 км след горепосочената процедура тресе само като намалям от висока скорост(120-130) до към 60-70 км/ч. Според приятел това тресене било защото била с ABS. Въпроса ми е, на този автомобил винаги ли когато натисна спирачката ABS системата работи или само когато блокира някое колело?
  • 0

ML270 04г.

ex-С180 94г.


#6 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Публикувано 26 май 2006 - 13:18

Аз искам да допълня въпроса. Аз имам С180 , 1994 година. Когато го купих дисковете бяха ръждясали, поочуках ги и смених накаладки. Преди да сменя накладките и да изчукам ръждата тресеше доста, след това за около 500-600 км леко полеко тресенето започна да намалява. В момента след 2000-2400 км след горепосочената процедура тресе само като намалям от висока скорост(120-130) до към 60-70 км/ч. Според приятел това тресене било защото била с ABS. Въпроса ми е, на този автомобил винаги ли когато натисна спирачката ABS системата работи или само когато блокира някое колело?

Според мен тресенето е криви спирачни дискове. И при мен правеше така, смених дисковете и се оправи. А АВС се включва наистина само при блокиране на някое от колелетата и няма значение с каква скорост си.
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi

#7 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 26 май 2006 - 15:54

Не, не е ABS-а. :)
Най-вероятно са криви дисковете, но може и някоя от челюстите да заяжда.

Челюстите трябва да се движат напълно свободно иначе и нови, прави дискове ще почнат да вибрират след време.
Профилактиката е съвсем проста, снимал съм как се прави.
Понеже има някакъв проблем с upload-а на снимки в темите, пуснах една комбинирана снимка с обяснения в Глерия.

Мда но вече не е там снимката първо на хостинг и тогава във форума


Публикувано изображение

Този пост е редактиран от ALEXONE™: 27 май 2006 - 17:36

  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#8 hektor

hektor

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1751 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гера/София
  • Автомобил:
    Alfa Romeo 147 1.6 ts

Публикувано 26 май 2006 - 16:01

Дам, колега криви дискове и при мен бе така уж все си мислех, че е от АБС-а ама не. При мен АБС-а се включва осезаемо, когато много силно натисна спирачка при висока скорост и при мен е повече като стържене от колкото тресене на целия автомобил ;)
  • 0
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!

" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"

#9 hipo

hipo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково

Публикувано 26 май 2006 - 16:13

А има ли друг начин да се разбере дали е от криви дискове или единствения начин е след като се почистят челюстите и продължава да тресе, значи е от дисковете.
  • 0

ML270 04г.

ex-С180 94г.


#10 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 26 май 2006 - 17:09

Ами да, ако всичко друго по спирачките е наред и все пак има вибрация, значи са дисковете.
Дисковете могат да се проверят при стругар, който евентуално може и да ги оправи. Не трябва да се забравят и накладките, които също трябва да се шлайфат.
Има и специални машини за шлайфане на дискове, но не знам дали в България има някъде.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#11 вики

вики

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 332 Мнения:
  • Град:РУСЕ

Публикувано 26 май 2006 - 17:15

А има ли друг начин да се разбере дали е от криви дискове или единствения начин е след като се почистят челюстите и продължава да тресе, значи е от дисковете.

Единствено като ги свалиш и ги качиш на струга може да разбереш!
Измери ги ако са под 8мм направо го сменяй ,че се чупят и става голяма беля!
100% са криви спорд това което описваш и аз съм имал този проблем.
Минах ги на сруг и нещата си дойдоха на място но много изтъняха и стругаря ми каза че критичната дебелина е 8мм.Купих нови Джурит и проблема отново се появи . айде пак на стругар и се оказа че неса криви а има по-дебели и по-тесни сектори и ги пилна малко.Смених и задните 40лв 2бр. АТЕ и край на мъките.
ако щесменяш дискове много е важно да смениш и накладките .Ако сложиш стари накладки и ще осереш пеизажа. Сложи си АТЕ /около30 - 40 лв за комплект и ще си доволен.
Успех !
  • 0
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
Публикувано изображение

#12 hipo

hipo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково

Публикувано 26 май 2006 - 19:58

18 мм, това на са ли почти 2 см? За какви дискове става въпрос? Вентилирани ли? Моите са от плътните? Да не би да имаш впредвид 1,8мм? Моите в момента са към 9-10 мм

А каква е разликата между ABS и EBD?
  • 0

ML270 04г.

ex-С180 94г.


#13 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 27 май 2006 - 13:23

тогава ги сменяй- щом тресе и дебелината не позволява шлайфане ги смени. Мин дебелина е.....не допускай да стигат до 7 че тогава си се чупи като стой та гледай.
СМЕНЯЙ!!!
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#14 hipo

hipo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково

Публикувано 27 май 2006 - 19:26

Ама аз пак да попитам. За какви дискове става въпрос? Вентилирани или плътни, Защото на мен 18 мм плътни дискове ми се виждат доста дебели за да се сменят.
  • 0

ML270 04г.

ex-С180 94г.


#15 вики

вики

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 332 Мнения:
  • Град:РУСЕ

Публикувано 27 май 2006 - 21:16

Извинявам се за 8мм става въпрос
  • 0
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни