ABS проблем
Започната от dubdi, 20 май 2006 - 10:45:57
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 май 2006 - 10:45
за6то ABS ми се вклучва понакога при малка скорост без да натискам рязко и силно педала на спирачките.кажете ми каде да отида да го прегледат
#2
Публикувано 20 май 2006 - 11:01
За този проблем аз бих отишъл в балкан старл. Спирачки са това!
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
#3
Публикувано 20 май 2006 - 18:18
АБС се включва не когато натиснеш някак си педала, а когато някое от колелата блокира-т.е. накладките стегнат така диска в процеса на спиране че той спре да се движи по време на процеса на спиране. Целта на АБС е да имаш управляемост на д автомобила, дори и при доккрай натиснат педал на спирачките
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#4
Публикувано 22 май 2006 - 22:55
проблема предполагам е елементарен прекъсват се кабелите на датчиците на гумите ако е така то понякога свети лампата abs начина да го оправиш е следния откачваш буксата на датчика и на тази част закачаш мултицет трябва да показва постоянно съпротивление като клатиш кабела да не се променя ако се променя или изчезне връзката значи кабела е скъсан запояваш го и проблема е решен а може и с нов датчик което е скъпо аз лично съм ремонтирал доста по този начин и няма проблем не само МВ
#5
Публикувано 25 май 2006 - 22:42
Аз искам да допълня въпроса. Аз имам С180 , 1994 година. Когато го купих дисковете бяха ръждясали, поочуках ги и смених накаладки. Преди да сменя накладките и да изчукам ръждата тресеше доста, след това за около 500-600 км леко полеко тресенето започна да намалява. В момента след 2000-2400 км след горепосочената процедура тресе само като намалям от висока скорост(120-130) до към 60-70 км/ч. Според приятел това тресене било защото била с ABS. Въпроса ми е, на този автомобил винаги ли когато натисна спирачката ABS системата работи или само когато блокира някое колело?
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#6
Публикувано 26 май 2006 - 13:18
Според мен тресенето е криви спирачни дискове. И при мен правеше така, смених дисковете и се оправи. А АВС се включва наистина само при блокиране на някое от колелетата и няма значение с каква скорост си.Аз искам да допълня въпроса. Аз имам С180 , 1994 година. Когато го купих дисковете бяха ръждясали, поочуках ги и смених накаладки. Преди да сменя накладките и да изчукам ръждата тресеше доста, след това за около 500-600 км леко полеко тресенето започна да намалява. В момента след 2000-2400 км след горепосочената процедура тресе само като намалям от висока скорост(120-130) до към 60-70 км/ч. Според приятел това тресене било защото била с ABS. Въпроса ми е, на този автомобил винаги ли когато натисна спирачката ABS системата работи или само когато блокира някое колело?
#7
Публикувано 26 май 2006 - 15:54
Не, не е ABS-а.
Най-вероятно са криви дисковете, но може и някоя от челюстите да заяжда.
Челюстите трябва да се движат напълно свободно иначе и нови, прави дискове ще почнат да вибрират след време.
Профилактиката е съвсем проста, снимал съм как се прави.
Понеже има някакъв проблем с upload-а на снимки в темите, пуснах една комбинирана снимка с обяснения в Глерия.
Мда но вече не е там снимката първо на хостинг и тогава във форума
Най-вероятно са криви дисковете, но може и някоя от челюстите да заяжда.
Челюстите трябва да се движат напълно свободно иначе и нови, прави дискове ще почнат да вибрират след време.
Профилактиката е съвсем проста, снимал съм как се прави.
Понеже има някакъв проблем с upload-а на снимки в темите, пуснах една комбинирана снимка с обяснения в Глерия.
Мда но вече не е там снимката първо на хостинг и тогава във форума
Този пост е редактиран от ALEXONE™: 27 май 2006 - 17:36
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#8
Публикувано 26 май 2006 - 16:01
Дам, колега криви дискове и при мен бе така уж все си мислех, че е от АБС-а ама не. При мен АБС-а се включва осезаемо, когато много силно натисна спирачка при висока скорост и при мен е повече като стържене от колкото тресене на целия автомобил
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#9
Публикувано 26 май 2006 - 16:13
А има ли друг начин да се разбере дали е от криви дискове или единствения начин е след като се почистят челюстите и продължава да тресе, значи е от дисковете.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#10
Публикувано 26 май 2006 - 17:09
Ами да, ако всичко друго по спирачките е наред и все пак има вибрация, значи са дисковете.
Дисковете могат да се проверят при стругар, който евентуално може и да ги оправи. Не трябва да се забравят и накладките, които също трябва да се шлайфат.
Има и специални машини за шлайфане на дискове, но не знам дали в България има някъде.
Дисковете могат да се проверят при стругар, който евентуално може и да ги оправи. Не трябва да се забравят и накладките, които също трябва да се шлайфат.
Има и специални машини за шлайфане на дискове, но не знам дали в България има някъде.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#11
Публикувано 26 май 2006 - 17:15
Единствено като ги свалиш и ги качиш на струга може да разбереш!А има ли друг начин да се разбере дали е от криви дискове или единствения начин е след като се почистят челюстите и продължава да тресе, значи е от дисковете.
Измери ги ако са под 8мм направо го сменяй ,че се чупят и става голяма беля!
100% са криви спорд това което описваш и аз съм имал този проблем.
Минах ги на сруг и нещата си дойдоха на място но много изтъняха и стругаря ми каза че критичната дебелина е 8мм.Купих нови Джурит и проблема отново се появи . айде пак на стругар и се оказа че неса криви а има по-дебели и по-тесни сектори и ги пилна малко.Смених и задните 40лв 2бр. АТЕ и край на мъките.
ако щесменяш дискове много е важно да смениш и накладките .Ако сложиш стари накладки и ще осереш пеизажа. Сложи си АТЕ /около30 - 40 лв за комплект и ще си доволен.
Успех !
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
#12
Публикувано 26 май 2006 - 19:58
18 мм, това на са ли почти 2 см? За какви дискове става въпрос? Вентилирани ли? Моите са от плътните? Да не би да имаш впредвид 1,8мм? Моите в момента са към 9-10 мм
А каква е разликата между ABS и EBD?
А каква е разликата между ABS и EBD?
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#13
Публикувано 27 май 2006 - 13:23
тогава ги сменяй- щом тресе и дебелината не позволява шлайфане ги смени. Мин дебелина е.....не допускай да стигат до 7 че тогава си се чупи като стой та гледай.
СМЕНЯЙ!!!
СМЕНЯЙ!!!
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#14
Публикувано 27 май 2006 - 19:26
Ама аз пак да попитам. За какви дискове става въпрос? Вентилирани или плътни, Защото на мен 18 мм плътни дискове ми се виждат доста дебели за да се сменят.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#15
Публикувано 27 май 2006 - 21:16
Извинявам се за 8мм става въпрос
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни