Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

A-класа предни амортисори


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 tuning13

tuning13

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 341 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    W123 1980г

Публикувано 10 февруари 2008 - 13:05

Малко снимков материал са смяна на предни амортесори.
Публикувано изображение
Отвиват се болтовете.
Публикувано изображение
Колата се вдига и подпира.
Публикувано изображение
Свалят се гумите.
Публикувано изображение
отвиват се биалетите.
Публикувано изображение
Отвиват се болтовете на амотресора от към шенкела.
Публикувано изображение
Стискат се пластмасовите щипки.
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
След като ги сменим трябва де се мине на стенд за измерване на геометрията.
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Надявам се да е полезна информацията на колегите с А-класите.

Този пост е редактиран от tuning13: 15 октомври 2008 - 17:04
преместена от проблеми и ремонти

  • 0

#2 fiveq

fiveq

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 598 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Sofia,Bg.
  • Интереси:Обичам да карам, музиката (почти от всякакъв тип), хубавите парфюми,удоволствията в живота и мнооого други неща, просто ме питайте.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 декември 2008 - 06:30

Полезна е! Определено ! Само дето, слава Богу, все още не ми се е наложило това "упражнение". Хвала ти все пак :allhail:
  • 0
5q



Публикувано изображение




Публикувано изображение

#3 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 30 декември 2008 - 18:34

А спирачните маркучи,...тези от снимките ли си останаха!?
  • 0

#4 Рифела

Рифела

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 295 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 16 май 2009 - 09:15

Здравейте,колеги.Вчера смених и на нашата А-класа предните амортисьори.Операцията не е много сложна,снимките и описанието на колегата,tuning 13 са доста полезни.
Това което ми направи впечатление от прочетеното из форума,и от разговорите с познати майстори,е че май на А-класата предните амортисьори се сменят доста по често от колкото на другите мерцедеси.

Прикачени файлове


  • 0
Публикувано изображение



Публикувано изображение

#5 dragan

dragan

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:с,Антон
  • Автомобил:
    мерцедес А класа 1,7 сди 1999г

Публикувано 26 юни 2011 - 10:53

много полезна информация А каква е цената на амортесьорите
  • 0

#6 DDCo

DDCo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes A-class W168
    Mercedes C-class 1998

Публикувано 21 август 2011 - 23:33

Зависи от производителя и сервиза.На мен ми взеха 700 лв. за Богета :flagmbcb
  • 0

#7 spirtomero

spirtomero

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    А160 1999г.
    Опел Астра Г 1999г.

Публикувано 21 септември 2011 - 16:25

Колега на каква цена взе Billstein-a ако не е тайна?
  • 0

#8 sasko12345

sasko12345

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    A 180cdi

Публикувано 20 юли 2015 - 13:16

аз си купих А 180цди 2005 и е много ниска отпред задира доста по дупките незнам на какво се дължи гумите са 195/55/16


  • 0

#9 sasko12345

sasko12345

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    A 180cdi

Публикувано 16 март 2016 - 14:46

кажете задираше ли колата отпред преди смяната мойто е яко ниско 


  • 0

#10 kdl

kdl

    artful dodger

  • Замразено членство
  • 8239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 март 2016 - 15:05

Дефинирай ниско;

Вземи една ролетка и премери началото на прага, зад предните гуми, до земята.

Както и разстояние от средата на предната броня, пак до земята.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#11 danbog

danbog

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Видин
  • Автомобил:
    А 150 2005

Публикувано 20 декември 2020 - 12:46

По конструкция W 169 са с много нисък просвет. Реших проблема, като купих и сложих по три специални гумени елементи (тампони), които се защипват на по три места на пружините на 120*. Струват по 2 лв. бройката  и се продават в магазините за автоаксесоари по пазарите. Сложих 3х2= 6 отпред и 6 отзад  и има ефект. Купето  се повдигна с 3-4 см. , като федерацията почти се е запазила. Продават се в интернет и блокчета за лифтинг по 35 лв. които се поставят над амортисьорите, но ги няма в наличност.


Този пост е редактиран от danbog: 20 декември 2020 - 12:48

  • 0

#12 kdl

kdl

    artful dodger

  • Замразено членство
  • 8239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 декември 2020 - 14:25

Да, ниски са, 245 също.

По-силните мотори имат по-твърдо окачване. Там не "потъва" при неравности, но пак трябва да се внимава.

Аз лично не бих "спъвал" пружините, понеже тази интервенция, може да те обърне на някой завой. Окачването на автомобила е една много прецизно проектирана система. Но в БГ прегледи и стандарти не съществуват...


  • 2

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни