Питане за 200ce 94г. Един-два проблема..W124 200CE
Започната от Bobos, 09 фев 2008 - 16:57:31
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 февруари 2008 - 16:57
Абе момци, аз взех и свикнах със самоволното покачване на оборотите до над 3000 ,особено като караш колата градско /първа, втора и.тн./Оправя се с рязко чукване на педала на газта ,но жената не може да се оправи .Майсторчетата в КАР СТАР - има и такава разновидност казват смяна на дросел.Аз си мисля за едно профилактично прочистване да направят преди ...Как мислите , а и не знам с кво е хубаво да я почистят ,защото много ,много не им се чете, пък не е и тяхна колата .
Другият проблем идва от превключването от първа на втора предавка - едно лашкане и забиване на гръб в седалката+ леко почукване отдолу .При следващите скорости го няма.Качих на стенд и запо4нах да превключвам сьс заиграване на съединителя -осезаемо си 4укаше.Смених тампон на скоростите и ми стегнаха не6то със странен ключ като преди това свалиха гърнетата.Не6тата се пооправиха ,но не из4езнаха .Тестваха колата и казаха ,4е не от съединителя ,защото съм си го бил имал .Това придръпване дори го правила като паднат оборотите и подадеш изведнъж газ...абе ТаКА Е ПРИ МЕРЦЕДЕСИТЕ СКОРОСТИ ДИФЕРЕНЦИАЛ И ГАЗ -сложно било ,но не ми казаха -това е.........
Ако стигнахте до края на тази словесна диария, моля дайте съвет от къде да почна ,защото искам да си ми служи коли4ката и да си се грижа за нея.
Другият проблем идва от превключването от първа на втора предавка - едно лашкане и забиване на гръб в седалката+ леко почукване отдолу .При следващите скорости го няма.Качих на стенд и запо4нах да превключвам сьс заиграване на съединителя -осезаемо си 4укаше.Смених тампон на скоростите и ми стегнаха не6то със странен ключ като преди това свалиха гърнетата.Не6тата се пооправиха ,но не из4езнаха .Тестваха колата и казаха ,4е не от съединителя ,защото съм си го бил имал .Това придръпване дори го правила като паднат оборотите и подадеш изведнъж газ...абе ТаКА Е ПРИ МЕРЦЕДЕСИТЕ СКОРОСТИ ДИФЕРЕНЦИАЛ И ГАЗ -сложно било ,но не ми казаха -това е.........
Ако стигнахте до края на тази словесна диария, моля дайте съвет от къде да почна ,защото искам да си ми служи коли4ката и да си се грижа за нея.
#2
Публикувано 10 февруари 2008 - 10:43
Относно 1-ят ти проблем, усетил ли си че педала на газта е малко по мек... При мен се беше скъсала една пружинка, (аз съм с 2.0 Mi или 122кс.) Сваля се тавата на въздушния филтър и се бърка отдолу малко на сляпо, пружината минава между смукателния колектор и се закачча на лостчето за газта ;-) Последно сменях пружината в Унгария там от една железария си взех една дълга пружинка и си я поизкривих за да стане за оказаното място и вече 6-7 месеца си карам така. Успех!
#3
Публикувано 10 февруари 2008 - 13:05
Колега ,нямам тава на въздушният филтър.При мен е правоъгълен и е в ляво отпред.Тази пружина за газта май не е там.Забелязах ,че имам доста празен ход на педала около 3-4см. а и времето на реакция от подаването на газта/от педала/ до самото увеличаване на оборотите ,както и обратното е доста голяма .Това нормално ли е !!!!Относно 1-ят ти проблем, усетил ли си че педала на газта е малко по мек... При мен се беше скъсала една пружинка, (аз съм с 2.0 Mi или 122кс.) Сваля се тавата на въздушния филтър и се бърка отдолу малко на сляпо, пружината минава между смукателния колектор и се закачча на лостчето за газта ;-) Последно сменях пружината в Унгария там от една железария си взех една дълга пружинка и си я поизкривих за да стане за оказаното място и вече 6-7 месеца си карам така. Успех!
#4
Публикувано 10 февруари 2008 - 14:55
и аз го имах този проблем като взех колата.предполагам че трябва да си с 111.... мотор.малко е кофти мястото ама трябва да си навреш ръцете до смукателните колектори и да провериш там където ти е хванато жилото дали играе и колко е празния ход.има ли луфт кожуха на жилото?ако си от варна мога да ти помогна нагледно!
S 124 200 TE 16
#5
Публикувано 10 февруари 2008 - 18:10
Да с 111 мотор съм ,но съм от Благоевград.
#6
Публикувано 10 февруари 2008 - 21:04
Моля Ви за адрес ,кординати,телефон на сервиз,майстор дето ще ми свърши работа ......
#7
Публикувано 11 февруари 2008 - 18:50
Колегииии, няма ли свестен сервиз в София .Моля Ви за адрес ,кординати,телефон на сервиз,майстор дето ще ми свърши работа ......
#8
Публикувано 11 февруари 2008 - 19:40
Има ма от кьде да знаят,че в София ти трябва
Тьрси в Полезна информация,разделче СЕРВИЗИ,има ги с адреси и телефони.Петко примерно.........
Тьрси в Полезна информация,разделче СЕРВИЗИ,има ги с адреси и телефони.Петко примерно.........
.
#9
Публикувано 11 февруари 2008 - 22:34
Тъпото си е тъпо...Има ма от кьде да знаят,че в София ти трябва
Тьрси в Полезна информация,разделче СЕРВИЗИ,има ги с адреси и телефони.Петко примерно.........
Мерси!!
#10
Публикувано 11 февруари 2008 - 23:00
и преди да тръгнеш към сервиза мини през банката ,...щото с тези симптоми много ще боли!
дроселната клапа ти е за смяна!
дроселната клапа ти е за смяна!
#11
Публикувано 12 февруари 2008 - 00:28
Тъпото си е тъпо...
Мерси!!
Не се сьрди ма и ти като един колега при Цедките - тва не ми работи,кво да правя....................е па да каже поне модел на колата Как да е,имаше теми с идеи как се почиства дросела,може пьрво тва да пробвш,смяната винаги си остава като последен вариянт.
.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни