Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

500sel w140 кабелите се нагряват


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#1 to6ko14

to6ko14

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 08 февруари 2008 - 19:48

Здравейте колеги, знае ли някой дали е нормално да има лека искра (в вмисъл ел. консумация) при спрян двигател на клемите на акумулатора, или това значи че има някъде късо ?

И загряват ли и при вас доста кабелите около мотора при каране ?

благодаря

Този пост е редактиран от ALEXONE™: 09 февруари 2008 - 11:04
Редактирано заглавие.

  • 0
w140, s500, 91

#2 roshfor

roshfor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 124 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 08 февруари 2008 - 20:18

Колега нормално е да има лека консумация защото има системи които седят стендбай като часовник,плафони и други.
  • 0

#3 to6ko14

to6ko14

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 08 февруари 2008 - 20:39

a какви са тези "плафони" колега ? Извини ме за лаишкия въпрос :)
  • 0
w140, s500, 91

#4 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 08 февруари 2008 - 20:53

Лампички.Едни такива с капачета от пластмаса който светят в купето като отвориш вратата,жабката,дето жена ти го светва вечер докато си рови в чантата и търси "проклетото червило"...
  • 0

#5 to6ko14

to6ko14

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 08 февруари 2008 - 21:00

Мерси колега, наистина не съм наясно с тези неща :)
  • 0
w140, s500, 91

#6 to6ko14

to6ko14

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 08 февруари 2008 - 21:16

А някой има ли проблеми с прекомерно нагряване на кабелите около мотора ?
  • 0
w140, s500, 91

#7 300_TE_4MATIC

300_TE_4MATIC

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:

Публикувано 08 февруари 2008 - 22:09

Бая жица има около тоя мотор, който по принцип си отделя предостатъчно топлина, кои точно кабели визираш?
  • 0

#8 to6ko14

to6ko14

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 08 февруари 2008 - 22:16

ами имам в предвид един дебел сноп кабели, който минава отстрани до мотора
  • 0
w140, s500, 91

#9 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 08 февруари 2008 - 22:46

Това е проблем преди 96 моделите както и климатика.Кабелите тук са 1000$,теми има колко искаш.Кажи че не ги намираш и ще те заровя с тях
  • 0
.

#10 to6ko14

to6ko14

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 08 февруари 2008 - 23:46

Това е проблем преди 96 моделите както и климатика.Кабелите тук са 1000$,теми има колко искаш.Кажи че не ги намираш и ще те заровя с тях









Можеш да доставяш части от US ли ?
  • 0
w140, s500, 91

#11 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 09 февруари 2008 - 03:51

Грубо,но няма да го увьртам.Мога и сьм пращал някои дребни неща,но вече спокойно вие можете да си пазарувате по нета,не е нужно аз да се потя по митници разни.

Това на английски се казва Engine Wiring Harness.Годините между 92-3 до около 96 за моделите на Мерцедес се слават е кофти кабели.На теб ти трябва това фолу на линка,за 500 мотора колкото и странно да звучи кабеляка му е доста по-евтин от на шестака М104.

http://cgi.ebay.com/...sspagenameZWD1V

Тия кабели се поправят,сменят се кабел по кабел ако ти е мерак и не ти се бабиват 1000 гущера за глупости.Сменят се лесно,няма ка да обьркаш едната букса с другата.Е ти пример за моя мотор.

http://www.mercedess...M104WireHarness

Номера е,че не е само мотора,дросела на последната снимка го виждаш,той сьщо страда от кабеляци.


Карай го по-подробно,така с по едно изречение е трудно да се разбере какво искаш.

Е как се сменя кабеляка на дросела,това дванайстак мотор,но само гледай снимки.

http://v12uberalles....ator_rewire.htm

Е по тая причина много хора махат кората под мотора,много се нагряват тия кабеляци и стават на солети.


Няма да гадая дали ще я купуваш или не,ако искаш да си казал вече,но давай с подробности ако искаш идеи поне.

Да ти пускам как се пазарува по нета?
  • 0
.

#12 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 09 февруари 2008 - 05:41

А и още нещо - втора тема с едно и сьщо заглавие пускаш.Измисли им нещо като КАБЕЛИ 140 МОТОР 500 или нещо такова,да излиза на тьрсачка и да знаем кьде е.Така ако имаш още 15 вьпроса и си ба мамата.
  • 0
.

#13 to6ko14

to6ko14

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 09 февруари 2008 - 10:22

Благодаря Benzboss :) Преди два дена го взех тоя звяр, старичък е но той ми е нещо като за хоби, имам си други коли за постоянно каране. ДВГ му е сменен и е почти нов, нещо и подсилен бил та не мога да ти опиша с думи как върви това нещо.

А на въпроса ... понеже не е бил каран известно време и всичко му е сменено с ново ... отстрани като пипнах - изцапан с масло, не че изпуска просто изцапан, та като загрее почва да мирише малко ... на разтопен асвалт ... от това масло предполагам. Ще го почиствам днес .
  • 0
w140, s500, 91

#14 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 09 февруари 2008 - 18:41

Публикувано изображение

И тоя беше така като го взех,течеше от капака на клапаните и смьрдеше. :kill_myself: Сега веше можеш да закусваш на мотора. :flagMB new: Не е сьщия мотор ма с повечко мерак льсва е те така.

Кабелите са им проблем на от тия години,но ако е сменян мотора би трябвало и кабеляка да е нов.

С КЕФ да си го караш.Аз сьщия тьрся ма с електронното запалване,след 96...............а за вьрвенето си МНОГО ПРАВ :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Пиши ако мога да помагам с нещо,тия тук много ги карат,уважавани мотори са.
  • 0
.

#15 to6ko14

to6ko14

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 10 февруари 2008 - 00:31

Мерси за пожеланието, твоя изглежда много добре явно доста старание си вложил :)
Намерих някои материали за моя модел ... ел. оборудването много сложно ми се вижда, а точно то при мен е тотално объркано ... незнам защо. Най-важните неща бачкат, но повечето не - например кондиционера незнам как се спира, а искам да го спра защото вентилатора му чука на ниски обороти, клаксона не работи, разни настройки на огледала и волан не работят. Добре че имам близак ел. техник та го оправяме по малко, без да хабим излишни нерви :)
  • 0
w140, s500, 91




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни