nqkoi moje li da mi kaje 6to kogato mi e studena kolata kato trugvam zapo4va da pridurpva i trese a kato zagree i se opravq 6te sum vi blagodaren mersi predvaritelno
Pripluzvane na suedinitelq pri studen motor
Започната от yso_190D, 19 май 2006 - 16:46:40
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 май 2006 - 16:46
#2
Публикувано 19 май 2006 - 17:08
1. пиши на кирилица
2. каква ти е колата
2. каква ти е колата
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#3
Публикувано 19 май 2006 - 17:12
И при мен го има това! Само че това не е от съединитрла а от деференциала. Докато разбие маслото така става.
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
#4
Публикувано 19 май 2006 - 19:53
не е от диференциала и маслото- то ако беше така до сега да виеш като линейка за диференциал.
По принцип има система за регулиране на аванса с цел да поддържа обороти като е студен. Та като е студен мотора, помпата работи с по голям аванс и като почнеш да тръгваш мотора се натоварва и особено като не подаваш дост газ помпата няма на къде повече да си мести аванса и на практика не достига мощност на мотора и колата присецва
По принцип има система за регулиране на аванса с цел да поддържа обороти като е студен. Та като е студен мотора, помпата работи с по голям аванс и като почнеш да тръгваш мотора се натоварва и особено като не подаваш дост газ помпата няма на къде повече да си мести аванса и на практика не достига мощност на мотора и колата присецва
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#5
Публикувано 19 май 2006 - 19:56
ами 190дизел ми е колата е последно от какво е това нещо и може ли да се оправи
#6
Публикувано 19 май 2006 - 20:10
съединитела няма връзка с темперетурата на мотора- тои пак загрява по време на работа, но от други причини. Можеш да провериш дали е от откъм двигателя проблема или от към съединителя. Запали колата сутринта и я остави да работи на място без да я местиш докато не се появи парно- т.е. да достигне раб темперетура на мотора. Подкарай я чак тогава и виж дали пак ще тресе-ако не тресе е от помпата- там може да минеш евтино може и дебело но може и въобще да не му обръщаш внимание - не е сташно. А ако тресе- чакаш когато съединителя изпърди сменяш комплект съединител, ако може носиш маховика да го шлайфат челно и проверяваш гумените карета и хидравличния привод на съединителя.
Не съм сигурен дали маховика на МБ беше двумасов, но ако е такъв и замине самия маховик може да прави същия проблем но ПОСТОЯННО.
Не съм сигурен дали маховика на МБ беше двумасов, но ако е такъв и замине самия маховик може да прави същия проблем но ПОСТОЯННО.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#7
Публикувано 19 май 2006 - 21:15
вчера я вдигах да я гледам отдолу и видях че помпата опуска спирачна течност възможно ли е да цапа диска и за това да ми прави тия ядове и като изчисти спирачната течност да спира
#8
Публикувано 19 май 2006 - 21:35
Възможно е и за това почни от нея
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни