Към съдържанието

  •  

Снимка

Мнението Ви за моторните масла на ЛУКОЙЛ


  • Please log in to reply
24 мнения по тази тема

#16 Onir

Onir

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 109 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас

Публикувано 10 февруари 2008 - 11:19

Малко инфо по темата.Това е весник на производителя така че текстовата реклама е налице.

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0

#17 nonev

nonev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 317 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W 123 230E`83-продаден
    W 123 200`82-реставрира се
    W 210 320E`96
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2008 - 01:00

Колеги, Лукойл предлагат синтетично масло "Лукойл-ситетик" SAE 5W40: API SL/CF; ACEA : A5/B3, B4-98. Маслото е одобрено от МБ, норма 229.3, също и от Фолксваген, Порше и БМВ. Спецификацията му е супер, но ........

Аз се "прежалих" преди много време.Познавам и се доверявам на един от дистрибуторите на тази марка в Пловдив. Тогава карах Опел Калибра 115 к.с. Налях и полусинтетика 10/40. Скоро след това я подкара зет ми и още я "гони" (знаете как ги карат младите момчета). Градско София, магистрала София- Пловдив. След 2000 км. ще го сменям за 5-ти път- държи се много стабилно. И други познати го ползват-доволни са. Относно синтетиката 5/40. Предлагат и полусинтетика с този вискозитет. Аз лично бих предпочел полусинтетиката по едно дребно наглед преимущество. Както знаем, синтетиките на различните фирми се различават. Пътуваме и аварийно трябва да налеем масло за да се приберим. Същата няма откъде да се купи. Тогава? С полусинтетиката вземаме от първата бензиностанция или камион каквото и да е и се прибираме- после е лесно. Експлутационните качества не се различават осезаемо- освен ака не ги карате над 20000. При цената на която се купуват не си струва да се карат повече ог 10000. Проверете цената при дистрибутора- наливно от заводски варел- има сериозна разлика с тези на бензиностанциите или сервизите за смяна на масла. Успех. :drift1:
  • 0
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя

#18 NEGRAMOTEN

NEGRAMOTEN

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 14 февруари 2008 - 09:50

Все пак това е рафинерия, с лаборатории и собственни бензиностанции тук и в навън.Според мен е по-сигурно от някоя извесна марка , без да знаеш в кои гараж са го наляли.А там където си сигурен , затова е цифра.Предстои ми смяна и съм го обмислил от дълго време ще сложа 5W40
W 211 дизел, ще го сменям на 10-12 хил. Имах една позната ,която вкарваше центрофугирани масла от Сирия във варели и тук го разфасоваха във каквато опаковка искаш.... Взимаха го от някаква рафинерия, било само за доливане но те го продаваха за нормално.Що коли и трактори скапаха бедна ви е фантазията.А такива в България много.Така, че всеки сам преценя.Но както казва един приятел- Бълъци много ,искат търсене :bigemo_harabe_net-110:
  • 0

#19 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 14 февруари 2008 - 13:13

Имах една позната ,която вкарваше центрофугирани масла от Сирия във варели



Понеже съм ламерче, да питам: Какво значи центрофугирани масла????

А доколкото знам маслата Лукойл които се продават на нашия пазар се произвеждат в румънските рафинерии на фирмата. Нашия Нефтохим Бургас не произвежда такива масла.
  • 0

#20 нокия

нокия

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:

Публикувано 14 февруари 2008 - 15:24

Колеги, по какви признаци разбирате кое масло е добро и кое лошо по време на експлоатацията му. Ако карам с ЛУКОЙЛ, КАСТРОЛ и др. след 5000км по какво да открия разликите чисто практически.Във форума четох статиите за моторните масла, за спецификацията им, за "+" и "-" , но това което ме интересува не го открих. Чакам отговор от специалистите!!!
  • 0

#21 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 14 февруари 2008 - 15:51

Колеги, по какви признаци разбирате кое масло е добро и кое лошо по време на експлоатацията му. Ако карам с ЛУКОЙЛ, КАСТРОЛ и др. след 5000км по какво да открия разликите чисто практически.Във форума четох статиите за моторните масла, за спецификацията им, за "+" и "-" , но това което ме интересува не го открих. Чакам отговор от специалистите!!!

Най - лесно е да видиш разликата ако имаш манометър на таблото :icon_coolgrin:
Човек който има доста опит, обаче, може само с пипане на ти каже в общи линии става ли или не маслото ти след 5000 км.например :icon_welldone:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#22 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 14 февруари 2008 - 19:38

За качеството на маслото аз се ориентирам по манометъра,но и по звука на мотора!Различни масла,които иначе държат еднакво налягане докарват съвсем различен звук на матората! :tongue: При мен дизела мърка и пее със пълна синтетика 5/40,а с 15/40,или 10/40 ручи и ръмжи на високи обороти! :wacko: И според маслото след 5-6000км. усещам как звука се променя и става по-дрезгав!По-качествените масла изкарват до 8000км,докато звука се промени,така че не карам над 8000км. с едно масло.Ами това са ми наблюденията по въпроса-може да са малко маниашки,ама хора разни... ;)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#23 нокия

нокия

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:

Публикувано 14 февруари 2008 - 20:29

mbenz, тия работи с качествата на маслата хич не са маняшки. За манометърта знаех, за пипането с пръсти също, но никога не съм усетил разлика при звука на мотора. От три години ползвам маслото 15W40 на Q8, защото един приятел работеше във верига магазини "КОСЕР" в Пловдив и твърдеше , че това масло е добро и се внася от Белгия.
  • 0

#24 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 14 февруари 2008 - 20:35

mbenz, тия работи с качествата на маслата хич не са маняшки. За манометърта знаех, за пипането с пръсти също, но никога не съм усетил разлика при звука на мотора. От три години ползвам маслото 15W40 на Q8, защото един приятел работеше във верига магазини "КОСЕР" в Пловдив и твърдеше , че това масло е добро и се внася от Белгия.


Съгласен съм,че е важно нещо маслото!Ама такъв кат мен да сменява масло на 5-6000км.,щото звука на мотора не му харесва... :slap: Заслушай се внимателно в звука на мотора,като сменяваш маслото какъв е и след около 6000км. как се променя-особенно на високи обороти-3000об/мин.Нафтовата ми печка сочи да е на 300 000км.,ама може и 100 000 да има отгоре...!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#25 вики

вики

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 332 Мнения:
  • Град:РУСЕ

Публикувано 26 февруари 2008 - 14:11

Тези с ,който съм говорил знаят ,че си карам колата с Лубрика+ !
Трета смяна карам с това масло и съм доволен.Вземам го наливно направо от завода за 3.80лв за литър.
Приста не смея да си налея / я то и рима има/
И двата призводитела са в Русе и с двата има допирни точки.
От друга стана каква е гаранцията ,че като си купиш Кастрол вътре няма да е Приста? Интересно!!!

Пламене ти с какво караш?
  • 0
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни