
Мнението Ви за моторните масла на ЛУКОЙЛ
Започната от Dr Belemezov, 08 фев 2008 - 19:07:46
24 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 февруари 2008 - 19:07
Колеги, има много мнения и препоръки за моторните масла на известните световни производители (Mobil, Shell, Castrol, Texako и др.), дори намерих във форума и за Prista, но поне аз не открих нищо за моторните и трансмисионните масла на ЛУКОЙЛ. Моля Ви, ако някой има информация, нека я сподели. Благодаря на всички. Желая Ви безаварийно каране и много здраве!
#2
Публикувано 08 февруари 2008 - 19:10
За тези масла не е пускана тема и мисля че никой не ги е пробвал.Гледал съм ги по бензиностанциите и са на доста приемлива цена.Полусинтетиката 10В40 май че беше на около 7 лева.
#4
Публикувано 08 февруари 2008 - 19:34
Колега аз карам с 10W-40 на ЛУКОЙЛ и за сега нямам оплаквания,като се замислиш и цената е добра и колата е добре......

#5
Публикувано 08 февруари 2008 - 19:45
Упс-писах нещо,ама се усетих,че Асен(Dezki) хвалеше маслата на Приста,а не на Лукоил...!
С ръка на сърцето и аз хваля Приста.
Ама колегата нещо не пише на каква кола иска да сипва това масло.Или е 123 или 221.
#6
Публикувано 08 февруари 2008 - 20:10
Колеги, Лукойл предлагат синтетично масло "Лукойл-ситетик" SAE 5W40: API SL/CF; ACEA : A5/B3, B4-98. Маслото е одобрено от МБ, норма 229.3, също и от Фолксваген, Порше и БМВ. Спецификацията му е супер, но ........
#7
Публикувано 08 февруари 2008 - 20:16
Колеги, Лукойл предлагат синтетично масло "Лукойл-ситетик" SAE 5W40: API SL/CF; ACEA : A5/B3, B4-98. Маслото е одобрено от МБ, норма 229.3, също и от Фолксваген, Порше и БМВ. Спецификацията му е супер, но ........
И аз съм ги разглеждал много,но....чакам някой по-сърцат от мен да се "прежали"!И да пише после кво-що!

#8
Публикувано 08 февруари 2008 - 21:16
Хм, аз дори на ладата слагах Шел!И аз съм ги разглеждал много,но....чакам някой по-сърцат от мен да се "прежали"!И да пише после кво-що!
#9
Публикувано 08 февруари 2008 - 22:08
Да, говорех за приста защото го пробвах на бегачката. За лук ойл не съм говорил, защото не съм го ползвал. Един познат си наля пълна синтетика на лукойл и няма забележки - цена 12лв/л. Аз тогава имах на разположение Приста, на горе долу същата цена.
Други масла от които съм доволен: Тексако 5в-30, 10в-40, 5в-40. Тутела 10в-40, Кастрол LL03 5в-30 и едно наливно от Мото-Пфое - води се Форд XR+ 10в-40, дето го слагам на реното.
Други масла от които съм доволен: Тексако 5в-30, 10в-40, 5в-40. Тутела 10в-40, Кастрол LL03 5в-30 и едно наливно от Мото-Пфое - води се Форд XR+ 10в-40, дето го слагам на реното.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#10
Публикувано 08 февруари 2008 - 22:09
Само мога да кажа че тези масла (като двигателни така и трансмисионните)не се произвеждат в ЛукОйл България.А някъде в Перм или ...имаха още една рафинерия в Русия ама къде беше.Изпълнението е изцяло руско.Не бих си сложил такова масло на колата.Една компания която съществува от 10 години...Аз и за Пристата съм на същото мнение.Няма да се очудя да копуват някое евтино западно масло и да му слагат някаква добавака и айде на пакитажа.Дали трябваше да съм толкова откровен...

#11
Публикувано 08 февруари 2008 - 23:03
Аз и за Пристата съм на същото мнение.Няма да се очудя да копуват някое евтино западно масло и да му слагат някаква добавака и айде на пакитажа.Дали трябваше да съм толкова откровен...
http://www.mbclub.bg...d...st&p=100415
Говорил съм с човек, работещ в лабораториите на рафинерията - тотално невярно предположение.
По-скоро е много по-вероятно обратното.
Всеки сам си преценява в края на краищата.
П.С: За Приста Ойл говоря. За Лук Ойл нямам никакви наблюдения или информация.
Ето за какво говорим. Няма значение кой е човека - отдавна се е отказал да коментира подобни теми.
Извинявам се за закъснението с отговора, но компа се беше скапал и цяла седмица го нямаше.
Сега на въпроса относно Ултрата. Сипвай смело. Това е най-доброто което се произвежда във фабриката. Абсолютно всичко е западно в това масло. Базовите масла са на Сепса (не знам дали така се пише, но мисля че си го чувал като име), пакета присадки са американски. До колкото до удобрението от МБ не съм сигурен че нямат. Току що видях, че имат МБ 229.1 и МБ 229.3.
От тук нататък си решаваш ти. Но те поздравявам за избора. Знаеш какво е мисленето на повечето българи, относно "българското". И тук във форума са доста и вече просто нямам желание да обяснявам. Имал бол пари-дал ги. Проблема не е мой.
Поздрави.
#12
Публикувано 09 февруари 2008 - 05:38
В никакъв случай не съм искал да засегна някой а да изкажа мнение
.Звучи добре това за информацията на Приста.И както си мислех нещата се правят със западни матеряли.
Няма лошо в цял свят се прави така вече.Всичко е само един етикет.Обаче всичко се крие зад този етикет...а имено реномето на фирмата.Живи и здрави

Няма лошо в цял свят се прави така вече.Всичко е само един етикет.Обаче всичко се крие зад този етикет...а имено реномето на фирмата.Живи и здрави

#13
Публикувано 09 февруари 2008 - 05:59
А, в никакъв случай не може да става въпрос за засягане от темата, споко
На мен лично ми писна да давам камара пари за етикети.
В един момент си дадох сметка, че нещата около маслото могат да се оптимизират.
И не мисля че вредя на колата по какъвто и да било начин с това решение.
Ако имах съмнения, щях да продължавам да "инвестирам" в Мотил, Кастрол, Мобил...
Всеки си преценява обаче.

На мен лично ми писна да давам камара пари за етикети.
В един момент си дадох сметка, че нещата около маслото могат да се оптимизират.
И не мисля че вредя на колата по какъвто и да било начин с това решение.
Ако имах съмнения, щях да продължавам да "инвестирам" в Мотил, Кастрол, Мобил...
Всеки си преценява обаче.
#14
Публикувано 09 февруари 2008 - 08:45
А какво ще кажете за това ИГОЛ.Става въпрос за 5ХR 15W40.
Сипвам "по принуда" такова щот си имам много и ми излиза евтино.
Прави ми впечатление че при палене в големите студове, при първоначално пускане ,двигателите направо мъркат/ почти като бензиновите/.
Става въпрос за Ц200Д и очиларка 220Д.
Сменям го на 6-7 000км. като колите се карат почти само градско. Почти не го харчат. Моторите са им на 500 000, другия над 300 000км. /ако не са им връщани километражите/.
Нека някой който е компетентен на тема масла да изкаже мнение относно това масло.
А педантите на тема масла да не ме хулят, че не спазвам разните там спецификации, ама аз лежим на тая че това е МБ и трудно се троши. А и маслото е от високо качество.
П.С. А и както колегата по-горе пише да се дават щури пари само за етикети няма смисъл. Още по-нагоре се вижда как другия колега си е взел "сиво" масло /абсолютен боклук/ отговарящ по спецификациите само по етикет.
Сипвам "по принуда" такова щот си имам много и ми излиза евтино.
Прави ми впечатление че при палене в големите студове, при първоначално пускане ,двигателите направо мъркат/ почти като бензиновите/.
Става въпрос за Ц200Д и очиларка 220Д.
Сменям го на 6-7 000км. като колите се карат почти само градско. Почти не го харчат. Моторите са им на 500 000, другия над 300 000км. /ако не са им връщани километражите/.
Нека някой който е компетентен на тема масла да изкаже мнение относно това масло.
А педантите на тема масла да не ме хулят, че не спазвам разните там спецификации, ама аз лежим на тая че това е МБ и трудно се троши. А и маслото е от високо качество.
П.С. А и както колегата по-горе пише да се дават щури пари само за етикети няма смисъл. Още по-нагоре се вижда как другия колега си е взел "сиво" масло /абсолютен боклук/ отговарящ по спецификациите само по етикет.
#15
Публикувано 09 февруари 2008 - 23:00
С ръка на сърцето и аз хваля Приста.
Ама колегата нещо не пише на каква кола иска да сипва това масло.Или е 123 или 221.
W 123 230E- 102980 мотор
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни