Глава и карданW201
Започната от caki, 07 фев 2008 - 20:29:00
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 февруари 2008 - 20:29
1. Понеже ми писна да сменям карета на кардана сега, дали е възможно да има някакъв проблем в самия кардан? В смисъл нещо да е разцентрован и затова да се късат ?Сещам се че те (карданите) май имаха някаква балансация която при мен я няма. Последното каре беше на Лемфьордер за което най ме е яд.
2. Има ли разлика в размера на камерата на главата между мотори 2.0 и 2.3 или по точно между моторите 102.961 и 102.985. В диаметъра ми е ясно че има понеже на 102.961 буталото е 89.00 мм а на 102.985 буталото е 95.5 мм. Въпросът ми е камерата на главата колко кубически сантиметра е на 2.0 и 2.3
Ако не ви се търси може и линкче
2. Има ли разлика в размера на камерата на главата между мотори 2.0 и 2.3 или по точно между моторите 102.961 и 102.985. В диаметъра ми е ясно че има понеже на 102.961 буталото е 89.00 мм а на 102.985 буталото е 95.5 мм. Въпросът ми е камерата на главата колко кубически сантиметра е на 2.0 и 2.3
Ако не ви се търси може и линкче
#2
Публикувано 08 февруари 2008 - 12:16
1. Понеже ми писна да сменям карета на кардана сега, дали е възможно да има някакъв проблем в самия кардан? В смисъл нещо да е разцентрован и затова да се късат ?Сещам се че те (карданите) май имаха някаква балансация която при мен я няма. Последното каре беше на Лемфьордер за което най ме е яд.
2. Има ли разлика в размера на камерата на главата между мотори 2.0 и 2.3 или по точно между моторите 102.961 и 102.985. В диаметъра ми е ясно че има понеже на 102.961 буталото е 89.00 мм а на 102.985 буталото е 95.5 мм. Въпросът ми е камерата на главата колко кубически сантиметра е на 2.0 и 2.3
Ако не ви се търси може и линкче
на колко време сменяваш каретата ??? вибрации имаш ли при някакваскорост??
#3
Публикувано 08 февруари 2008 - 14:41
Долу горе на 6,7 месеца. Последното около годинка издържа но не е от карането определено и затова се съмнявам че е от кардана. Вибрации сякаш нямам
#4
Публикувано 09 февруари 2008 - 09:37
Виж дали съосието на кардана ти е правилно.Това е като го разглобиш на 2 части,после при сглобяването каретата трябва да са едно срещу друго.Ако се разминават нямаш съосие ,и може от това да ти е проблема.1. Понеже ми писна да сменям карета на кардана сега, дали е възможно да има някакъв проблем в самия кардан? В смисъл нещо да е разцентрован и затова да се късат ?Сещам се че те (карданите) май имаха някаква балансация която при мен я няма. Последното каре беше на Лемфьордер за което най ме е яд.
2. Има ли разлика в размера на камерата на главата между мотори 2.0 и 2.3 или по точно между моторите 102.961 и 102.985. В диаметъра ми е ясно че има понеже на 102.961 буталото е 89.00 мм а на 102.985 буталото е 95.5 мм. Въпросът ми е камерата на главата колко кубически сантиметра е на 2.0 и 2.3
Ако не ви се търси може и линкче
Надявам се че си ме разбрал какво е съосие.
#5
Публикувано 09 февруари 2008 - 13:04
Съосие си има. Мен ме съмнява че като се върти бие на една страна и затова карето не издържа. Преди седмица го смених. Взех на Оптимал и гледам че пак се е закъсало. Колкото и голям ментак да е пак трябва да откара доста повече. Сигурно има някаква вибрация както казва Лоринсър
#6
Публикувано 09 февруари 2008 - 14:07
1. Понеже ми писна да сменям карета на кардана сега, дали е възможно да има някакъв проблем в самия кардан? В смисъл нещо да е разцентрован и затова да се късат ?Сещам се че те (карданите) май имаха някаква балансация която при мен я няма. Последното каре беше на Лемфьордер за което най ме е яд.
2. Има ли разлика в размера на камерата на главата между мотори 2.0 и 2.3 или по точно между моторите 102.961 и 102.985. В диаметъра ми е ясно че има понеже на 102.961 буталото е 89.00 мм а на 102.985 буталото е 95.5 мм. Въпросът ми е камерата на главата колко кубически сантиметра е на 2.0 и 2.3
Ако не ви се търси може и линкче
Съосието си е едно на ръка. Трябва да го има. Но освен това, когато се разглобява карданния вал и се избиват каретата, задължително се поставят белези на вилката и вала така, че после вилката да бъде вкарана на същото място където е била. Защото е възможно завъртането и на 180 градуса. Карданните валове обикновено се балансират динамически и им се поставят балансиращи планки. Тези неща се учат още в първия месец на монтьорския стаж. Ако не бележиш, после няма начин да установиш точното разположение.
Ако валът има и висящ лагер, и неговият тампон трябва да е в идеално състояние. Не е зле ако се вади от шлици, да се бележи и там. Изобщо при разглобяване и сглобяване е добре да не се променя взимното разположение на частите.
Може и самият карданен вал да е крив и да разбива каретата. Ако е крив, колата ще тресе в известна степен. Кое каре се разбива, посочи разположението му - отпред, отзад? Защото ако е отзад....има и друга причина.
#7
Публикувано 09 февруари 2008 - 14:10
Koлега спазваш ли посоката на каретата?
#8
Публикувано 09 февруари 2008 - 22:51
Ами за 8 години - 2 предни и около 10-тина задни. Посоката я спазвам вече Опорния лагер също съм сменял и може тогава да е станало нещо при сглобката. Благодаря за напътствията. Моето мнение съвпада напълно с вашето но реших да се допитам с вас. Решението е само едно-нов кардан
#9
Публикувано 10 февруари 2008 - 09:55
Oт кой вид са ти каретата,от тези демпфиращите ли?
Ако виждат толкова зор бодни едни за 123-ка от плътните.
Цакич,с къф мотор си?
Ако виждат толкова зор бодни едни за 123-ка от плътните.
Цакич,с къф мотор си?
#10
Публикувано 10 февруари 2008 - 09:58
Работата е готова. Кардана с двете карета,буфера и опорния лагер цена 150 кинта. Днес ще го поставям.
Моторът е 2.0 102.961. Малко повече е от 122к.с. ама само малко повече
Моторът е 2.0 102.961. Малко повече е от 122к.с. ама само малко повече
#11
Публикувано 10 февруари 2008 - 10:01
Това нов ли бре????
#12
Публикувано 10 февруари 2008 - 10:06
Тука до Разград има едно село Мартен. Точно до Русе. Пича се занимава главно с части за мерцедеси втора ръка. Че от там. Цените му са много добри. Русенци може да потвърдят. Тел е :0889/ 433 121
#13
Публикувано 12 февруари 2008 - 23:10
Сега понеже всичко по кардана е подменено и се надявам и дай боже всичко да е наред, ако не пиша скоро по темата значи че всичко продължава да бъде наред което пък означава че ако късате карета на поразия Е ТЕ ТОВА е решението .
P.S. Офф дано не пиша повече по тая тема
P.S. Офф дано не пиша повече по тая тема
#14
Публикувано 13 февруари 2008 - 18:36
Здравеи колега.Ако ти саздаде проблем има 1 сервиз на ломско шосе след Обеля посока Костинброд там се занимават с баланс кардани карета и са добри мисля че те ще ти помогнат....
#15
Публикувано 01 март 2008 - 11:46
Пич прочетох темата доста изчерпателни бяха колегите но все пак, ще кажа нещо от което също се къса каре и дори кардан това са тампоните на скоростите прегледай и тях може и тези на двигателя да са проблем но малко вероятно тва е от мен успех
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни