Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с оборотитеW124 200Е


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 GeorgiShopov

GeorgiShopov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 07 февруари 2008 - 18:33

Здравейте колеги аз съм нов във форума.Много ще съм благодарен ако някой ми отговори на проблема.Преди два дена си купих мерцедес 124 200 Е 93 година с механичния инжекцион.Като започнах да го карам забелязах че се появи проблем с оборотите на двигатела.Сутрин го паля и даржи около 900 оборота.Колата няма газ,като загрее двигателя около 85-90 градуса започва примерно на сфетофар да мени оборотите.Вдига ги до 1200 даржи ги известно време,после ги свали до 800 изведнъж паднат до 500 и се опитва да гасне после пак ги вдига и е много неприятно.Колеги ми казаха да се насоча към стъпковия мотор който се намирал под кутията на въздушния филтер.Представлява цилиндрично тяло с два отвора в който влизат 2 маркуча от единния засмуква въздух от колекторните тръби и подадената информация от компютъра държи оборотите на двигатела.На него има и двоен куплунг на който може да има 12 волта или по ниско напрежение идващо от компютара.Към това ме насочиха но не съм сигурен дали от това е проблема.Сменявал ли е някой от вас такъв стъпков мотор имал ли е подобни проблеми на 124 200 Е,знае ли колко струва втора употреба или нов много ще съм благодарен на вашта помощ :icon_welldone:
  • 0

#2 bis

bis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:ПЛОВДИВ

Публикувано 07 февруари 2008 - 19:25

Иди на елкон, може и да е и потенциометъра на дебитомера, разбери от майстора, като ги замери, или първо смени за проба, да не смениш здравото без нужда.
  • 0

#3 vanko

vanko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 292 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 07 февруари 2008 - 19:44

Лошо, колега! Те за това са ти я продали. Един килограм брашно да имаш - дай го на майстор да ти опече баница! Най-добре - на диагностика.
  • 0
Всеки нехарактерен шум в колата след време става характерен!
Публикувано изображение

#4 GeorgiShopov

GeorgiShopov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 07 февруари 2008 - 20:37

Колата дойде в неделя с автовоз от Италия.Два дена всичко беше нормално и после се появиха проблеми с оборотите.Явно ще трбва да хода на диагностика !
  • 0

#5 mercedestoni

mercedestoni

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 258 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W124-300D, 1992 г.
    WDB1241301B737008

Публикувано 07 февруари 2008 - 20:59

Честита придобивка и добре дошъл във форума . Кажи от кои град си, за да могат колегите да те насочът към качествен сервиз
  • 0

The Gods Made Heavy Metal

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4618 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 07 февруари 2008 - 23:45

Здравейте колеги аз съм нов във форума.Много ще съм благодарен ако някой ми отговори на проблема.Преди два дена си купих мерцедес 124 200 Е 93 година с механичния инжекцион.Като започнах да го карам забелязах че се появи проблем с оборотите на двигатела.Сутрин го паля и даржи около 900 оборота.Колата няма газ,като загрее двигателя около 85-90 градуса започва примерно на сфетофар да мени оборотите.Вдига ги до 1200 даржи ги известно време,после ги свали до 800 изведнъж паднат до 500 и се опитва да гасне после пак ги вдига и е много неприятно.Колеги ми казаха да се насоча към стъпковия мотор който се намирал под кутията на въздушния филтер.Представлява цилиндрично тяло с два отвора в който влизат 2 маркуча от единния засмуква въздух от колекторните тръби и подадената информация от компютъра държи оборотите на двигатела.На него има и двоен куплунг на който може да има 12 волта или по ниско напрежение идващо от компютара.Към това ме насочиха но не съм сигурен дали от това е проблема.Сменявал ли е някой от вас такъв стъпков мотор имал ли е подобни проблеми на 124 200 Е,знае ли колко струва втора употреба или нов много ще съм благодарен на вашта помощ :icon_welldone:


Нов е 215 лв. в "Ауто Плюс" стъпковия мотор - за стар не знам. Пробвай да почистиш настоящия като го накиснеш да престои известно време в бензин, нафта, или газ за горене. Може да е клеясал и да заяжда.
Хубаво е да минеш и диагностика за да се прочетат и изтрият грешки ако има натрупани. Ако е потенциометър, той компютъра ще си каже.
  • 0

#7 GeorgiShopov

GeorgiShopov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 08 февруари 2008 - 20:40

От София съм :icon_welldone:
  • 0

#8 GeorgiShopov

GeorgiShopov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 08 февруари 2008 - 20:50

Благодаря колега ще го накисна с вд 40 ще почакам да разкисне и ще го пробвам дали работи така ми казаха други изпатили си със същия пролем.Дано не е временно явление.Много бенцаджий са пробвали по този начин.Ако не се получи ще търся стъпков мотор или диагностика за да съм сигурен че има управление от компютъра към стъпковия мотор.Благодаря ти за съвета!
  • 0

#9 Dr Belemezov

Dr Belemezov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 08 февруари 2008 - 21:22

Колега, честито и добре дошъл. Използвай търсачката и ще намериш много подробна информация за твоя проблем и то от знаещи колеги. Успех!
  • 0

#10 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4618 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 09 февруари 2008 - 22:38

Благодаря колега ще го накисна с вд 40 ще почакам да разкисне и ще го пробвам дали работи така ми казаха други изпатили си със същия пролем.Дано не е временно явление.Много бенцаджий са пробвали по този начин.Ако не се получи ще търся стъпков мотор или диагностика за да съм сигурен че има управление от компютъра към стъпковия мотор.Благодаря ти за съвета!


На стъпковия мотор трябва да идва постоянно 12V на единия кабел. Компютърът отпушва масата.
  • 0

#11 GeorgiShopov

GeorgiShopov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 10 февруари 2008 - 13:09

Проверих на куплонга има 12V напрежение, но мисля че от компютъра идва по ниско напрежение и командва стъпковия мотор. Просто не съм сигурен 100% че е от стъпковия мотор. Колеги ме насочиха да няма някъде изваден вакум, но според мене ако е така ще ги мени постоянно оборотите. За съжеление имам колата от една седмица и затова не ми е познат този двигател.Обърнах се към форума питайки дали някой е имал същия проблем, ако знам че е стъпковия мотор ще го закупа веднага, защотото мисля да и слагам газ и може би и на газ ще мени оборотите.
  • 0

#12 GeorgiShopov

GeorgiShopov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 11 февруари 2008 - 20:09

Колега много ти благодаря за това ,което ме насочи ходих на диагноастика. Оказа се ,че е потенциометъра на инжекциона това е една плочка която знаеш от която идва сигнала от компа и определя оборотите на мотора. След като я свали диагностика видях ме, че там където трият писците е много износено не подлежи на почиставане. От там мени оборотите. Стъпковия мотор е абсолютно здрав лошото, приятелю е че този потенциометър ми казаха че не се продава отделно от главата на инжекциона и става въпрос за много пари . При арабите има втора употреба ама не се знае дали е изправен. Продължавам да се боря с проблема . Благодаря ти !!
  • 0

#13 Dr Belemezov

Dr Belemezov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 11 февруари 2008 - 21:30

Здравейте колеги аз съм нов във форума.Много ще съм благодарен ако някой ми отговори на проблема.Преди два дена си купих мерцедес 124 200 Е 93 година с механичния инжекцион.Като започнах да го карам забелязах че се появи проблем с оборотите на двигатела.Сутрин го паля и даржи около 900 оборота.Колата няма газ,като загрее двигателя около 85-90 градуса започва примерно на сфетофар да мени оборотите.Вдига ги до 1200 даржи ги известно време,после ги свали до 800 изведнъж паднат до 500 и се опитва да гасне после пак ги вдига и е много неприятно.Колеги ми казаха да се насоча към стъпковия мотор който се намирал под кутията на въздушния филтер.Представлява цилиндрично тяло с два отвора в който влизат 2 маркуча от единния засмуква въздух от колекторните тръби и подадената информация от компютъра държи оборотите на двигатела.На него има и двоен куплунг на който може да има 12 волта или по ниско напрежение идващо от компютара.Към това ме насочиха но не съм сигурен дали от това е проблема.Сменявал ли е някой от вас такъв стъпков мотор имал ли е подобни проблеми на 124 200 Е,знае ли колко струва втора употреба или нов много ще съм благодарен на вашта помощ :icon_welldone:

Колега, разбрах че сте решили да си слагате АГУ - ако случайно сте се ориентирали към официалния сервиз за газови уредби на "BRC" в жк "Дружба", преди да го посетите ми пуснете едно ЛС, за да Ви "светна" по въпроса, ако желаете. В итерес на истината, "BRC" са много добра марка. но .......... Успех!
  • 0

#14 bat mitio

bat mitio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:

Публикувано 01 май 2008 - 20:31

Здравейте колеги аз съм нов във форума.Много ще съм благодарен ако някой ми отговори на проблема.Преди два дена си купих мерцедес 124 200 Е 93 година с механичния инжекцион.Като започнах да го карам забелязах че се появи проблем с оборотите на двигатела.Сутрин го паля и даржи около 900 оборота.Колата няма газ,като загрее двигателя около 85-90 градуса започва примерно на сфетофар да мени оборотите.Вдига ги до 1200 даржи ги известно време,после ги свали до 800 изведнъж паднат до 500 и се опитва да гасне после пак ги вдига и е много неприятно.Колеги ми казаха да се насоча към стъпковия мотор който се намирал под кутията на въздушния филтер.Представлява цилиндрично тяло с два отвора в който влизат 2 маркуча от единния засмуква въздух от колекторните тръби и подадената информация от компютъра държи оборотите на двигатела.На него има и двоен куплунг на който може да има 12 волта или по ниско напрежение идващо от компютара.Към това ме насочиха но не съм сигурен дали от това е проблема.Сменявал ли е някой от вас такъв стъпков мотор имал ли е подобни проблеми на 124 200 Е,знае ли колко струва втора употреба или нов много ще съм благодарен на вашта помощ :icon_welldone:


  • 0

#15 bat mitio

bat mitio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:

Публикувано 01 май 2008 - 20:33

Здравейте колеги аз съм нов във форума.Много ще съм благодарен ако някой ми отговори на проблема.Преди два дена си купих мерцедес 124 200 Е 93 година с механичния инжекцион.Като започнах да го карам забелязах че се появи проблем с оборотите на двигатела.Сутрин го паля и даржи около 900 оборота.Колата няма газ,като загрее двигателя около 85-90 градуса започва примерно на сфетофар да мени оборотите.Вдига ги до 1200 даржи ги известно време,после ги свали до 800 изведнъж паднат до 500 и се опитва да гасне после пак ги вдига и е много неприятно.Колеги ми казаха да се насоча към стъпковия мотор който се намирал под кутията на въздушния филтер.Представлява цилиндрично тяло с два отвора в който влизат 2 маркуча от единния засмуква въздух от колекторните тръби и подадената информация от компютъра държи оборотите на двигатела.На него има и двоен куплунг на който може да има 12 волта или по ниско напрежение идващо от компютара.Към това ме насочиха но не съм сигурен дали от това е проблема.Сменявал ли е някой от вас такъв стъпков мотор имал ли е подобни проблеми на 124 200 Е,знае ли колко струва втора употреба или нов много ще съм благодарен на вашта помощ :icon_welldone:

probvai potenciometara na debitomera.....az go imah sa6toto i ne se opravi ot stapkovia motor :icon_welldone:
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни