

Проблем с оборотитеW124 200Е
Started by GeorgiShopov, 07 Feb 2008 - 18:33:10
14 replies to this topic
#1
Posted 07 February 2008 - 18:33
Здравейте колеги аз съм нов във форума.Много ще съм благодарен ако някой ми отговори на проблема.Преди два дена си купих мерцедес 124 200 Е 93 година с механичния инжекцион.Като започнах да го карам забелязах че се появи проблем с оборотите на двигатела.Сутрин го паля и даржи около 900 оборота.Колата няма газ,като загрее двигателя около 85-90 градуса започва примерно на сфетофар да мени оборотите.Вдига ги до 1200 даржи ги известно време,после ги свали до 800 изведнъж паднат до 500 и се опитва да гасне после пак ги вдига и е много неприятно.Колеги ми казаха да се насоча към стъпковия мотор който се намирал под кутията на въздушния филтер.Представлява цилиндрично тяло с два отвора в който влизат 2 маркуча от единния засмуква въздух от колекторните тръби и подадената информация от компютъра държи оборотите на двигатела.На него има и двоен куплунг на който може да има 12 волта или по ниско напрежение идващо от компютара.Към това ме насочиха но не съм сигурен дали от това е проблема.Сменявал ли е някой от вас такъв стъпков мотор имал ли е подобни проблеми на 124 200 Е,знае ли колко струва втора употреба или нов много ще съм благодарен на вашта помощ

#2
Posted 07 February 2008 - 19:25
Иди на елкон, може и да е и потенциометъра на дебитомера, разбери от майстора, като ги замери, или първо смени за проба, да не смениш здравото без нужда.
#4
Posted 07 February 2008 - 20:37
Колата дойде в неделя с автовоз от Италия.Два дена всичко беше нормално и после се появиха проблеми с оборотите.Явно ще трбва да хода на диагностика !
#5
Posted 07 February 2008 - 20:59
Честита придобивка и добре дошъл във форума . Кажи от кои град си, за да могат колегите да те насочът към качествен сервиз
The Gods Made Heavy Metal
#6
Posted 07 February 2008 - 23:45
Здравейте колеги аз съм нов във форума.Много ще съм благодарен ако някой ми отговори на проблема.Преди два дена си купих мерцедес 124 200 Е 93 година с механичния инжекцион.Като започнах да го карам забелязах че се появи проблем с оборотите на двигатела.Сутрин го паля и даржи около 900 оборота.Колата няма газ,като загрее двигателя около 85-90 градуса започва примерно на сфетофар да мени оборотите.Вдига ги до 1200 даржи ги известно време,после ги свали до 800 изведнъж паднат до 500 и се опитва да гасне после пак ги вдига и е много неприятно.Колеги ми казаха да се насоча към стъпковия мотор който се намирал под кутията на въздушния филтер.Представлява цилиндрично тяло с два отвора в който влизат 2 маркуча от единния засмуква въздух от колекторните тръби и подадената информация от компютъра държи оборотите на двигатела.На него има и двоен куплунг на който може да има 12 волта или по ниско напрежение идващо от компютара.Към това ме насочиха но не съм сигурен дали от това е проблема.Сменявал ли е някой от вас такъв стъпков мотор имал ли е подобни проблеми на 124 200 Е,знае ли колко струва втора употреба или нов много ще съм благодарен на вашта помощ
Нов е 215 лв. в "Ауто Плюс" стъпковия мотор - за стар не знам. Пробвай да почистиш настоящия като го накиснеш да престои известно време в бензин, нафта, или газ за горене. Може да е клеясал и да заяжда.
Хубаво е да минеш и диагностика за да се прочетат и изтрият грешки ако има натрупани. Ако е потенциометър, той компютъра ще си каже.
#7
Posted 08 February 2008 - 20:40
От София съм

#8
Posted 08 February 2008 - 20:50
Благодаря колега ще го накисна с вд 40 ще почакам да разкисне и ще го пробвам дали работи така ми казаха други изпатили си със същия пролем.Дано не е временно явление.Много бенцаджий са пробвали по този начин.Ако не се получи ще търся стъпков мотор или диагностика за да съм сигурен че има управление от компютъра към стъпковия мотор.Благодаря ти за съвета!
#9
Posted 08 February 2008 - 21:22
Колега, честито и добре дошъл. Използвай търсачката и ще намериш много подробна информация за твоя проблем и то от знаещи колеги. Успех!
#10
Posted 09 February 2008 - 22:38
Благодаря колега ще го накисна с вд 40 ще почакам да разкисне и ще го пробвам дали работи така ми казаха други изпатили си със същия пролем.Дано не е временно явление.Много бенцаджий са пробвали по този начин.Ако не се получи ще търся стъпков мотор или диагностика за да съм сигурен че има управление от компютъра към стъпковия мотор.Благодаря ти за съвета!
На стъпковия мотор трябва да идва постоянно 12V на единия кабел. Компютърът отпушва масата.
#11
Posted 10 February 2008 - 13:09
Проверих на куплонга има 12V напрежение, но мисля че от компютъра идва по ниско напрежение и командва стъпковия мотор. Просто не съм сигурен 100% че е от стъпковия мотор. Колеги ме насочиха да няма някъде изваден вакум, но според мене ако е така ще ги мени постоянно оборотите. За съжеление имам колата от една седмица и затова не ми е познат този двигател.Обърнах се към форума питайки дали някой е имал същия проблем, ако знам че е стъпковия мотор ще го закупа веднага, защотото мисля да и слагам газ и може би и на газ ще мени оборотите.
#12
Posted 11 February 2008 - 20:09
Колега много ти благодаря за това ,което ме насочи ходих на диагноастика. Оказа се ,че е потенциометъра на инжекциона това е една плочка която знаеш от която идва сигнала от компа и определя оборотите на мотора. След като я свали диагностика видях ме, че там където трият писците е много износено не подлежи на почиставане. От там мени оборотите. Стъпковия мотор е абсолютно здрав лошото, приятелю е че този потенциометър ми казаха че не се продава отделно от главата на инжекциона и става въпрос за много пари . При арабите има втора употреба ама не се знае дали е изправен. Продължавам да се боря с проблема . Благодаря ти !!
#13
Posted 11 February 2008 - 21:30
Колега, разбрах че сте решили да си слагате АГУ - ако случайно сте се ориентирали към официалния сервиз за газови уредби на "BRC" в жк "Дружба", преди да го посетите ми пуснете едно ЛС, за да Ви "светна" по въпроса, ако желаете. В итерес на истината, "BRC" са много добра марка. но .......... Успех!Здравейте колеги аз съм нов във форума.Много ще съм благодарен ако някой ми отговори на проблема.Преди два дена си купих мерцедес 124 200 Е 93 година с механичния инжекцион.Като започнах да го карам забелязах че се появи проблем с оборотите на двигатела.Сутрин го паля и даржи около 900 оборота.Колата няма газ,като загрее двигателя около 85-90 градуса започва примерно на сфетофар да мени оборотите.Вдига ги до 1200 даржи ги известно време,после ги свали до 800 изведнъж паднат до 500 и се опитва да гасне после пак ги вдига и е много неприятно.Колеги ми казаха да се насоча към стъпковия мотор който се намирал под кутията на въздушния филтер.Представлява цилиндрично тяло с два отвора в който влизат 2 маркуча от единния засмуква въздух от колекторните тръби и подадената информация от компютъра държи оборотите на двигатела.На него има и двоен куплунг на който може да има 12 волта или по ниско напрежение идващо от компютара.Към това ме насочиха но не съм сигурен дали от това е проблема.Сменявал ли е някой от вас такъв стъпков мотор имал ли е подобни проблеми на 124 200 Е,знае ли колко струва втора употреба или нов много ще съм благодарен на вашта помощ
#14
Posted 01 May 2008 - 20:31
Здравейте колеги аз съм нов във форума.Много ще съм благодарен ако някой ми отговори на проблема.Преди два дена си купих мерцедес 124 200 Е 93 година с механичния инжекцион.Като започнах да го карам забелязах че се появи проблем с оборотите на двигатела.Сутрин го паля и даржи около 900 оборота.Колата няма газ,като загрее двигателя около 85-90 градуса започва примерно на сфетофар да мени оборотите.Вдига ги до 1200 даржи ги известно време,после ги свали до 800 изведнъж паднат до 500 и се опитва да гасне после пак ги вдига и е много неприятно.Колеги ми казаха да се насоча към стъпковия мотор който се намирал под кутията на въздушния филтер.Представлява цилиндрично тяло с два отвора в който влизат 2 маркуча от единния засмуква въздух от колекторните тръби и подадената информация от компютъра държи оборотите на двигатела.На него има и двоен куплунг на който може да има 12 волта или по ниско напрежение идващо от компютара.Към това ме насочиха но не съм сигурен дали от това е проблема.Сменявал ли е някой от вас такъв стъпков мотор имал ли е подобни проблеми на 124 200 Е,знае ли колко струва втора употреба или нов много ще съм благодарен на вашта помощ
#15
Posted 01 May 2008 - 20:33
probvai potenciometara na debitomera.....az go imah sa6toto i ne se opravi ot stapkovia motorЗдравейте колеги аз съм нов във форума.Много ще съм благодарен ако някой ми отговори на проблема.Преди два дена си купих мерцедес 124 200 Е 93 година с механичния инжекцион.Като започнах да го карам забелязах че се появи проблем с оборотите на двигатела.Сутрин го паля и даржи около 900 оборота.Колата няма газ,като загрее двигателя около 85-90 градуса започва примерно на сфетофар да мени оборотите.Вдига ги до 1200 даржи ги известно време,после ги свали до 800 изведнъж паднат до 500 и се опитва да гасне после пак ги вдига и е много неприятно.Колеги ми казаха да се насоча към стъпковия мотор който се намирал под кутията на въздушния филтер.Представлява цилиндрично тяло с два отвора в който влизат 2 маркуча от единния засмуква въздух от колекторните тръби и подадената информация от компютъра държи оборотите на двигатела.На него има и двоен куплунг на който може да има 12 волта или по ниско напрежение идващо от компютара.Към това ме насочиха но не съм сигурен дали от това е проблема.Сменявал ли е някой от вас такъв стъпков мотор имал ли е подобни проблеми на 124 200 Е,знае ли колко струва втора употреба или нов много ще съм благодарен на вашта помощ

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users