Свистене в W202
Започната от hipo, 18 май 2006 - 18:20:49
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 май 2006 - 18:20
Интересува ме за какво са тези трите маркучлета които излизат от всумакетелните тръби. Най-дясното мисля че е затапено фабрично. Питам защото, при ремонт на чистачката(смазване) забелязах че тази сивата тръбичка си виси безцелно и след бърз оглед откъде може да се е измъкнала я набутах в гумената тръбичка, както е показано на снимката. След което забелязах че при работещ двигател се чува свистене(все едно работи тихо радио без антена) вътре в купето, около копчето за регулиране на нивото на фаровете. След като изкарам сивата тръбичка, свистенето изчезва. Имам разни сервизни програми за Мерцедес, но не мога да се ориентирам за какво е тази тръбичка и дали се включва точно там където "пасна". Тръбичката минава под компютъра в ляво на двигателния отсек и влиза в купето. Установих че не ми работи и регулирането на фаровете, което ме кара да мисля че при поставянето на алармата "специалиста" е измъкнал трабичката от копчето за регулиране на фаровете и затова се чува свистене, но не виждам логика, тръбичката за фаровете да е включена във смукателните тръби.
Това е като цяло двигателя
Автомобила е Mercedes Benz C180 1.8i 122 к.с./89 kW
Това е като цяло двигателя
Автомобила е Mercedes Benz C180 1.8i 122 к.с./89 kW
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#2
Публикувано 18 май 2006 - 18:36
Това със клима ли е ?
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#3
Публикувано 18 май 2006 - 18:52
Логиката е проста, регулирането на фаровете работи на вакуум, а най-лесно се взима вакуум от всмукателните тръби.
Така, както си ръгнал тръбичката ми изглежда добре.
Не разбрах само, кога не ти работи регулирането на фаровете - с вкарана тръбичка, с изкарана тръбичка или и в двата случая.
Всъщност, щом се чува свистене, най-вероятно и в двата случая...
Така, както си ръгнал тръбичката ми изглежда добре.
Не разбрах само, кога не ти работи регулирането на фаровете - с вкарана тръбичка, с изкарана тръбичка или и в двата случая.
Всъщност, щом се чува свистене, най-вероятно и в двата случая...
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#4
Публикувано 18 май 2006 - 19:06
Не работи и в двата случая, защото явно е изкарана от другия край.
Ясно, значи вътре ми е откачена тръбичката от ключа, благодарение на алармаджията.
Няма клима, за мое съжаление, ама и аз имам нужда от малко сауна
Ясно, значи вътре ми е откачена тръбичката от ключа, благодарение на алармаджията.
Няма клима, за мое съжаление, ама и аз имам нужда от малко сауна
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#5
Публикувано 18 май 2006 - 19:18
hipo и моя е същия модел и моя няма да му се невиди работа !!
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#6
Публикувано 19 май 2006 - 07:56
Ами така е като искаме с пр... боя да правим. Моя го взех за 8000 лв. За 8000 лв хем хубав Мерцедес, хем с климатик няма.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#7
Публикувано 19 май 2006 - 07:58
Аз моя го взех за 12000 ама е 96-та година и е на 95000 км
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#8
Публикувано 19 май 2006 - 12:27
Оказа се че свистенето идва от самото копче. Явно затова самата тръбичка е била изключена от всмукателната тръба. Някои случайно да има излишно или да знае откъде може да се купи?
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#9
Публикувано 19 май 2006 - 13:30
от магазина
а за по-евтинко пообиколи моргите B)
а за по-евтинко пообиколи моргите B)
#10
Публикувано 19 май 2006 - 15:21
Сега се сетих още нещо. А като е изключена трабичката и не е запушено маркучлето, това не се ли отразява на работата на двигателя. Защото мисля че като го включа и започва да работи двигателя на по ниски обороти.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#11
Публикувано 19 май 2006 - 15:45
отезява се естественно нали смуче въздух който не минава през дебитомера
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни