Покупка на 124
Започната от sakata, 18 май 2006 - 09:32:54
20 мнения по тази тема
#17
Публикувано 25 май 2006 - 14:18
колеги, взех колата - W124, 200 чист дизел, просто до сега не се бях качвал на нея, но нямам думи (може би не само защото 10г. карам Трабант ), но тази кола не върви, а все едно е лодка и плува... Направих си и каско, маркирах я и й сложих аларма. Много се радвам и съм щастлив, сега ще си сменя консумативите, ще я постегна едно друго и остава само да си я карам
Можете да ми честитите
Гледах я вече по-подробно, на 1во време виждам задното гърне е ръждясало(много ще ми помогнете ако ми кажете къде да ида за него) и сигурно е за смяна и има малко ръжда по веждата на предния десен калник. Иначе стъклата са еднакви, уплътненията и праговете са добре, а моторът и интериорът изглеждат съвсем прилично.
Кажете точно какво трябва да направя(step by step), за да сменя и счупената емблема, търсих из форума, но май не можах да намеря. Емблема купих и както един колега от форума се е изразил, цитирам по памет - "трябва да я сменя, защото иначе не мога да държа пътя..." хахаха
поздрави на всички фенове на МБ
Можете да ми честитите
Гледах я вече по-подробно, на 1во време виждам задното гърне е ръждясало(много ще ми помогнете ако ми кажете къде да ида за него) и сигурно е за смяна и има малко ръжда по веждата на предния десен калник. Иначе стъклата са еднакви, уплътненията и праговете са добре, а моторът и интериорът изглеждат съвсем прилично.
Кажете точно какво трябва да направя(step by step), за да сменя и счупената емблема, търсих из форума, но май не можах да намеря. Емблема купих и както един колега от форума се е изразил, цитирам по памет - "трябва да я сменя, защото иначе не мога да държа пътя..." хахаха
поздрави на всички фенове на МБ
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#18
Публикувано 25 май 2006 - 14:23
айде честито, леката и без аварийна
и на следващата сбирка с каса БИРА B)
и на следващата сбирка с каса БИРА B)
#19
Публикувано 25 май 2006 - 14:51
Честито и от мен лек и безавариен път Това е голям скок в живота от Трабант на Мерцедес браво.И от нетрадиционалист моментално се превръщаш в такъв, защото който е седнал зад мерника не се откава лесно от марката По отношение на обслужването на колата то смени всички филтри и промивка на двигателя смяна на маслата в скоростите и диференциала като му изчистят отдушника.Огледай ремъка и ако има съмнения го смени.Прегледай антифриза и т.н.и аз това се надявам - да се повозя повечко, че вярвате ли ми - цяла зима не съм излизал от Сф с тоя трабант, защото няма парно, а сме с 2 годишно дете и е много неудобно. Пича дето го докара от Германия, каза че с един резервоар е минал 1100 км(затова по-горе питах за големината на резервоара), което ако той нещо не се е объркал идва към 6,5 горе-долу...
Тази седмица се надявам да уредим формалностите и документите и да го взимам, защото вече нямам търпение.
После ще пиша какво е станало, много рядък скок - от Трабант на Мерцедес, повечето колеги тук се опитаха да ме разубедят, защото колата била много стара и много скъпа за поддръжка, но аз им казах - от 120 човека някой има ли Трабант - няма, никой няма и Мерцедес - това значи че наистина е нетрадиционна покупка(в сравнение с опел, голф, форд, рено и пежо) и аз явно съм нетрадиционалист, а може би дългите години с Траби ме накараха да погледна към Мерца... Като го взема и покарам ще пиша отзивите си от колата, а ще опитам и на някоя от срещите да дойда, от снимките личи, че е голям фън
#20
Публикувано 25 май 2006 - 15:46
Честито и от мен и най-важното - безаварийно! Да я караш със здраве. Дано наистина да е запазена и подържана колата, тогава наистина ще разбереш какво е само да се возиш и да си правиш кефа... А и на всичкото отгоре няма и да ти е скъпо това удоволствие. Защото този двигател може и да е слаб, но е икономичен и в края на краищата ако не се състезаваш няма и много да усетиш, че е слаб. Всъщност въпроса почти никога не опира до конските сили, а до умението да караш съответната кола по най-добрия начин Още веднъж - честито!
#21
Публикувано 25 юни 2006 - 00:33
Ако държиш на комфорта може да погледнеш как е положението с тампоните на двигателя.Ако има нужда вземи едни хубави гуми.Има разлика във комфорта ако вземеш хубави гуми.И не на последно място виж окачването, че и там има неща дето заминават.Аз не съжелявам, че дадох пари за газови Sasch.Има и някои тампони по окачването, тях също може да ги погледнеш.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни